Jump to content

Nu trage sau asa este normal?


Recommended Posts

Salut.

Am un BMW e60 530d automat, si de cateva zile nu pot dormii noaptea pentru ca am impresia ca nu trage cum ar trebuii sa traga pana in 2500 - 3000 de ture, pe urma ma lipeste de scaun si intra DTC-ul.

Ma exact daca o pun in a doua pe manual si merg la 1000 - 1500 de ture, iar apoi dintr-o daca o calc pana la fund (fara kickdown) nu simt ca ma baga in scaun, cum ma asteptam eu la cuplu de 520 Nm, pana pe la 2500 - 3000 de ture, pe urma fluiera rotile. Este normal?

Nu am avut posibilitatea sa merg cu alt e60 automat sa fac diferenta.

Filtrele si uleiul sunt schimbate de 2000 Km. Masina o am de 3 luni si asa a mers de cad o am, de asta nu stiu daca este normal sau nu.

Va rog sa ma ajutati. :fool:

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Am un BMW e60 530d automat, si de cateva zile nu pot dormii noaptea pentru ca am impresia ca nu trage cum ar trebuii sa traga pana in 2500 - 3000 de ture, pe urma ma lipeste de scaun si intra DTC-ul.

Ma exact daca o pun in a doua pe manual si merg la 1000 - 1500 de ture, iar apoi dintr-o daca o calc pana la fund (fara kickdown) nu simt ca ma baga in scaun, cum ma asteptam eu la cuplu de 520 Nm, pana pe la 2500 - 3000 de ture, pe urma fluiera rotile. Este normal?

Nu am avut posibilitatea sa merg cu alt e60 automat sa fac diferenta.

Filtrele si uleiul sunt schimbate de 2000 Km. Masina o am de 3 luni si asa a mers de cad o am, de asta nu stiu daca este normal sau nu.

Va rog sa ma ajutati. :fool:

s-a mai disccutat la seria 3 poti citi acolo .Poate fi EGR-ul.Eu am vazut live si patit asa pe un opel astra h de 150cp.era moarta pana in 2500 iar de la 2500 boost .Era egr-ul prajit(nu a dat pe nici un tester)

Link to comment
Share on other sites

Pai, daca nu ma insel, plaja de cuplu maxim ar trebui sa fie undeva intre 1500-3000 rpm. Oricum e daunator sa ii dai pana in 2000 de ture, omori turbina. Daca de la 2000 de ture nu te baga in scaun si nu intra dtc atunci nu cred ca trage bine dar la 1000 de ture nu e relevant si nici sanatos :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

La 8 cand ies de la lucru, merg pe centura sa vad in cate sec. ajunge de la 0 la 100 Km., si daca scot 7 sec cred ca-i bine :D In a doua ajunge pe la 98 km./ora pe urma schimba singura, cred ca este normal. Edited by Unknovvn
Link to comment
Share on other sites

Pai, daca nu ma insel, plaja de cuplu maxim ar trebui sa fie undeva intre 1500-3000 rpm. Oricum e daunator sa ii dai pana in 2000 de ture, omori turbina. Daca de la 2000 de ture nu te baga in scaun si nu intra dtc atunci nu cred ca trage bine dar la 1000 de ture nu e relevant si nici sanatos :rolleyes:

 

Cand ajunge pe la 2500 - 3000 de ture intra DTC-ul cu cauciucuri de 245 latime. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Nu vei scoate niciodata la o masina SH timpii declarati de producator..bine..nici la masinile noi dar asta e alta discutie. Dar daca e undeva pe acolo..esti bine :thumbsup:

Da stiu, producatorul da 6,8 s. dar eu sper macar 7,5 sa scot :)

 

Avand in vedere ca e automata, s-ar putea sa aiba ceva la cutie daca pleaca greu de pe loc.

 

Ar trebui sa mergi cu o masina identica pentru a face o comparatie.

Asta vreau, dar nu stiu pe nimeni momentan cu o masina la fel. :(

De plecat nu pleaca greu, doar ca nu ma baga prea tare in scaun sub 2000 - 2500 de ture.

Link to comment
Share on other sites

Daca o pui pe Sport pleaca bine?

Pe sport pleaca un pic mai bine cred, adica daca o calc pleaca, ma lipeste de scaun, dar pe la 2500 - 3000 am impresia ca pleaca de sub mine masina asa ma baga in scaun.

Nu am mai condus nici 520d, nici 525d, nici 530d, si nu stiu daca este normal. :)

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca merge normal.

La 2500 simti ca pleaca mai tare pentru ca de acolo se simte turbina, se si aude de fapt turbina, sigur ti-ai dat seama.

Exact cand se aude turbina :) Cred ca visam eu ca daca imi iau 530d am avion :hyper:

Va multumesc la toti pentru sfaturi, la noapte o sa dorm mai bine :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Cam aceeasi impresie o am si eu, cel putin in acest moment! De fapt la mine sunt anumite momente pe care eu le resimt! De multe ori am doar impresia! Cred ca mai e si de la motorina pe care o bag, desi in 90% bag doar aditivata de la Rompetrol! Se pare ca nu-s singurul cu astfel de pitici! Tin minte ca la fel pateam si cu Loganul de dinainte! Mi se parea ca nu trage fata de cum stiam eu ca trebuie sa traga si asta cateodata! Cel tarziu luna viitoare la revizie o sa rog mecanicu sa-mi curete si EGR-ul, poate ca este murdar, avand in vedere ca de un an de cand am masina nu l-am verificat!
Link to comment
Share on other sites

Turbina incarca de la 1700, iar la 2000 tre` sa fii pe bancheta din spate. Du-te si cauta un 530 in toate mintile si mai vb apoi :thumbsup:

 

lol, inseamna ca aia cu M3, M5, M6 ar trebui sa fie undeva prin portbagaj, nu mai zic de aia cu ferrari sau aventador, pai cred ca aia sunt cumva ancorati de volan si puntea masinii, altfel probabil ca le ramane sufletul inapoia trupului.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

lol, inseamna ca aia cu M3, M5, M6 ar trebui sa fie undeva prin portbagaj, nu mai zic de aia cu ferrari sau aventador, pai cred ca aia sunt cumva ancorati de volan si puntea masinii, altfel probabil ca le ramane sufletul inapoia trupului.

 

Era un fel de a spune, o metafora daca vrei :)

Un 530d in toate mintile face cuplu maxim la 2000rpm. Parca asta de 231cp are 500nm.

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Turbina incarca de la 1700, iar la 2000 tre` sa fii pe bancheta din spate. Du-te si cauta un 530 in toate mintile si mai vb apoi :thumbsup:

Oricum cu prima ocazie o sa vad cum merge si alta masina identica. :)

 

Cam aceeasi impresie o am si eu, cel putin in acest moment! De fapt la mine sunt anumite momente pe care eu le resimt! De multe ori am doar impresia! Cred ca mai e si de la motorina pe care o bag, desi in 90% bag doar aditivata de la Rompetrol! Se pare ca nu-s singurul cu astfel de pitici! Tin minte ca la fel pateam si cu Loganul de dinainte! Mi se parea ca nu trage fata de cum stiam eu ca trebuie sa traga si asta cateodata! Cel tarziu luna viitoare la revizie o sa rog mecanicu sa-mi curete si EGR-ul, poate ca este murdar, avand in vedere ca de un an de cand am masina nu l-am verificat!

Poate ne obisnuim cu masina si vrem tot mai mult... Avem impresia ca nu mai merge cum mergea. Poate singura rezolvare ii sa ma plimb cu un logan vreo saptamana si pe urma cand ma urc in a mea chiar zic ca-i avion. :hyper:

 

Era un fel de a spune, o metafora daca vrei :)

Un 530d in toate mintile face cuplu maxim la 2000rpm. Parca asta de 231cp are 500nm.

Mai exact la 1750 rpm. si are 520 Nm.

Link to comment
Share on other sites

Nu ti se pare, problema e comuna atat la 2.0 cat si la 3.0d la bmw. Inclusiv eu m-am confruntat si ma confrunt cu asta in continuare. Dupa ce am curatat egr si schimbat furtunele de vacuum, s-a imbunatatit mersul , o perioada (tragea din tot sufletul de la 2000rpm). Apoi iar a revenit...Ideea e ca nu face mereu, doar cand are chef. Suspectez ceva pe la pompa de vacuum, clapete admisie, egr. Mai studiez, dar nu ma mai stresez :)

 

 

Mai exact la 1750 rpm. si are 520 Nm.

 

Iacata, mai jos de 2000 are cuplu maxim. Deci te-ai convins ca ceva nu e-n regula.

Link to comment
Share on other sites

Nu ti se pare, problema e comuna atat la 2.0 cat si la 3.0d la bmw. Inclusiv eu m-am confruntat si ma confrunt cu asta in continuare. Dupa ce am curatat egr si schimbat furtunele de vacuum, s-a imbunatatit mersul , o perioada (tragea din tot sufletul de la 2000rpm). Apoi iar a revenit...Ideea e ca nu face mereu, doar cand are chef. Suspectez ceva pe la pompa de vacuum, clapete admisie, egr. Mai studiez, dar nu ma mai stresez :)

Luni o sa schimb termostatul la motor si filtru epurator, pe urma pun galerie de admisie noua si curat EGR-ul, si eventual o sa schimb si furtunele de vacuum, o sa vad pe urma cum o sa mearga. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.