Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

Andrei....nu imi faci sange rau,dar nici bine nu imi este,sunt dezamagit si asta si din vina celor de la Hartge,fiindca,daca va vine sa credeti,dupa ce ca am platit aproximativ 1700 euro,nu am primit nici macar un manual ( fie el chiar si in germana ) cu instructiunile de montaj insa nu au omis sa puna garantiile in alb,necompletate,in 2 exemplare,care dupa executarea lucrarii trebuiau completate cu toate datele masinii si a reprezentantei unde s-a facut montajul si un exemplar se trimitea la ei. Nu mai zic ca daca stiam ca este asa de complex montajul,nu cred ca il mai luam,in mintea mea era ca este plug and play si il pot scoate de cate ori am nevoie sa merg la revizii,garantii,etc - pai cum naiba sa il scoti ca de-a lungul,cablajul trebuia prins cu soricei pe intreg traseul plus legaturile la curent. Probabil sunt suparat acum si vorbesc cu rautate,dar ramane o experienta destul de urata si asta doar din lipsa de transparenta.
Link to comment
Share on other sites

eu tot nu inteleg de ce nu te-ai interesat clar despre ce e vorba inainte sa dai banii..nu stiu daca e ghinion sau..daca tot nu-ti da garantie , mai bine bagai direct un soft la baieti cu 200+ euro si erai sef :)
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu ai inteles mai nimic,garantia este insa practic o anuleaza pe cea de la BMW.Nu pot merge la " baieti " cu o masina de peste 50 k,poate nici tu nu ai face-o in locul meu,nu inteleg unde m-am plans eu de cat a costat ? Singurul lucru care m-a determinat sa renunt a fost riscul pierderii garantiei,care,la o masina de generatie noua consider ca este mai mult decat necesara.V-as ruga daca se poate sa inchidem subiectul daca nu se intelege exact motivul,multumesc !
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu ai inteles mai nimic,garantia este insa practic o anuleaza pe cea de la BMW.Nu pot merge la " baieti " cu o masina de peste 50 k,poate nici tu nu ai face-o in locul meu,nu inteleg unde m-am plans eu de cat a costat ? Singurul lucru care m-a determinat sa renunt a fost riscul pierderii garantiei,care,la o masina de generatie noua consider ca este mai mult decat necesara.V-as ruga daca se poate sa inchidem subiectul daca nu se intelege exact motivul,multumesc !

 

Mai ai si tu rabdare 1 an si scot cei de la BMW Performance kit-ul pentru f30console.gif

Link to comment
Share on other sites

Culmea,kitul de M Performance e considerabil mai ieftin decat un box Hartge :))

Vad ca au scos pentru F20 125i. Daca observ bine asta consta doar intr-o resoftare si schimbarea ECU cica. Treaba ar costa cam 900-1000euro din ce spun ei. Totusi in valorile dupa resoftare rezulta niste cresteri bunicele de putere in special la cuplu dar nu cine stie ce, nu e un soft prea agresiv.

http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=850217

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Nu am putut sa urmaresc toata discutia despre cresterea puterii, insa sunt niste chestii elementare de care trebuie sa tii cont:

1.Exista vre-un tuner de renume pe care BMW sa il accepte si sa nu retraga garantia?

Poti sa afli cu mail in Munchen la BMW.

2.Daca nu exista, nici nu ai ce sa te gandesti, ar fi cea mai mare tampenie sa pierzi o garantie care te scuteste de costuri neprevazute, mai ales ca asta e atuul masinii noi, ai garantie. Ca altfel, linistit puteai sa iei second cu istoric bine pus la punct.

Pe langa astea, dupa parerea mea, o ai de prea putin timp ca sa nu-ti ofere satisfactii, adica poate merita un kit performance daca va aparea la anul, pentru ca atunci vei fi obisnuit cu ea si vei vrea poate ceva nou...

 

LE:E doar parerea mea.

Edited by AndreiJOY
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Andrei,chiar nu stiam ca au scos pentru 125,pana cand or face ceva si pentru 328 astept si ma bucur de performantele actuale.Stii ce este culmea,atunci cand m-am hotarat pentru F30,mi-am spus : iau un motor destul de puternic si cu performante foarte bune,sa nu mai tanjesc apoi dupa cine stie ce resoftari,retrofituri,etc,conditia de baza era 0-100 km/h sub 6 sec,am luat 328 si dupa cum se pare nu pot sta linistit,cu toate ca nu simt nevoia sincer de mai multa putere,dar daca se poate de ce nu ? :frantics:

 

AndreiJOY - Mare adevar ai spus ! Multumesc pentru cuvintele frumoase si intelepte.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa fie mai clar ca din soft se pot face multe si ca BMW incearca sa mai ascunda diverse chestii, de aici rezulta ceva interesant :)

 

"......Shared engine components between F30 320i and 328i

 

Cylinder head - PN 11127624778

Connecting rods - PN 11247624616

Crankshaft - PN 11212212762

Intake manifold - PN 11617588126

Air box - PN 13717597589

Air filter - PN 13718507320

Intercooler - PN 17517618809

Radiator - PN 17117600520

Throttle body - PN 13547588625

HPFP - PN 13517584461

MAF - PN 13627602038

DME/ECU - PN 12148604210

Exhaust manifold/turbo - PN 11657642469

 

 

See what is missing in the above list? The difference in the 320i and the 328i is the pistons. While both have a 10:1 compression ratio the 320i has a different part numbers for the pistons then the 328i. What that exactly means in terms of the ability to boost the turbo pressure and get 328 horsepower from your 320 is not yet known. "

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Hitman, ai citit? Ce nu intelegi din review-ul asupra celor 2 modele?

320i si 328i sunt identice (in 4 pistoane de acelasi tip), doar softul difera.

 

Desi codul pistoanelor difera de la 320 la 328 , raportul de compresie e acelasi. Ori sunt de alt producator desi nu cred ori BMW a vrut sa induca un pic in eroare pentru a nu se rezuma doar la soft.

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa ai dreptate. Din ce am mai citit pe la americani se pare ca 328i livrat la ei are raportul 10:1 , idem 320i. Cam ciudat de altfel, ai vazut si tu ca toti se intreaba care e smecheria in sensul asta. Iar in Europa sa fie cu 11:1. Exact treaba asta se dezbate de mult timp pe forumurile lor.
Link to comment
Share on other sites

Crede-ma ca nu este aceeasi treaba,am citit mult cand m-am decis sa iau motorul asta si am citit numai prin State unde analizau ingineri,deci oameni care se pricep si nu doar isi dau cu presupusul,concluzia fiind de altfel,ca 320 este deja la limita cu puterea declarata,respectiv 184 cai pe cand 328 are un potential destul de mare de upgrade al puterii.Gandeste-te ca 320 xDrive are 0-100 km/h 7,5 sec la o greutate de 1580 kg pe cand 328 xDrive are 0-100 km/h 5,8 sec la o greutate de 1615 kg.Cred ca stii ce usor se pun caii cu un soft,dar sa realizezi performanta asta de aproape 2 sec din acelasi motor,mi se pare aproape imposibil.
Link to comment
Share on other sites

FRE, la fleet edition treaba e destul de clara acum, cel putin pentru mine.

In cazul tau raman mai multe semne de intrebare dar daca ar fi reusit doar din soft cresterea de la 184 la 245 cp e un pic ciudat. Americanii au intrat mult in detalii si tot n-au ajuns la o concluzie. Totusi 328i pare a fi un motor predispus modificarilor substantiale si poti sa-l duci lejer peste 300cp, nu mai zic daca modifici si evacuarea, admisia etc.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Te-am vazut la Razoare pe la 20.30, foarte frumoasa masina. E bine ca reusesti sa o tii curata, eu m-am lasat pagubas in ultima vreme cu ploile astea, eu cand am spalat-o a plouat in maxim 24ore <_< . Si nu s-a intamplat doar o data, ci de 3 ori.
Link to comment
Share on other sites

Te-am vazut la Razoare pe la 20.30, foarte frumoasa masina. E bine ca reusesti sa o tii curata, eu m-am lasat pagubas in ultima vreme cu ploile astea, eu cand am spalat-o a plouat in maxim 24ore <_< . Si nu s-a intamplat doar o data, ci de 3 ori.

Cunosc sentimentul.....se pare ca am avut noroc zilele astea ca nu a dat nici macar o picatura de ploaie,oricum era spalata de dimineata ! Nu te-am vazut,cu toate ca ma uit dupa masini frumoase,indiferent de marca :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Nu am putut sa urmaresc toata discutia despre cresterea puterii, insa sunt niste chestii elementare de care trebuie sa tii cont:

1.Exista vre-un tuner de renume pe care BMW sa il accepte si sa nu retraga garantia?

Poti sa afli cu mail in Munchen la BMW.

2.Daca nu exista, nici nu ai ce sa te gandesti, ar fi cea mai mare tampenie sa pierzi o garantie care te scuteste de costuri neprevazute, mai ales ca asta e atuul masinii noi, ai garantie. Ca altfel, linistit puteai sa iei second cu istoric bine pus la punct.

Pe langa astea, dupa parerea mea, o ai de prea putin timp ca sa nu-ti ofere satisfactii, adica poate merita un kit performance daca va aparea la anul, pentru ca atunci vei fi obisnuit cu ea si vei vrea poate ceva nou...

 

LE:E doar parerea mea.

 

1.Din ce stiu(la seria 3 e90 nfl si fl) doar cu ACS pastrezi garantia BMW,si bineinteles cu kit-ul Performance.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.