Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

Ce sĂŁ spunĂŁ și ei, cĂŁ pânĂŁ acum nu prea era OK? Sunt curios totuși ce i-a fĂŁcut sĂŁ schimbe intervalul. E o decizie importantĂŁ pentru o marcĂŁ.

E bine totusi ca la ei treaba e serioasa si barem se schimba uleiul ala. Pe cand la noi...

Ar fi de luat in seama intervalul respectiv pentru cei care se duc spre limita cu km pana la urmatorul schimb.

Link to comment
Share on other sites

@Chitsro - Multumesc ! Ai avut ceva rabdare sa citesti atatea pagini....sa stii ca am mers si eu cu 320d si merge intradevar foarte bine,cat despre modelul pe benzina,este putin diferit iar cu pedala la maxim,ajunge acul de la turometru destul de repede pe zona rosie,este 6000 rot/min.Cat despre sacrificii,este adevarat ca mi-a fost destul de greu financiar vorbind,insa,fiind o masina pe care intentionez sa o tin macar 4-5 ani,ma gandesc la satisfactiile pe care mi le da zi de zi si mai uit....

@Andrei - Am verificat si la noi nu este nimic oficial inca !

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Pe 16” nu intra datorita franelor,iar pe 17” parca nu imi vine sa pun pe M Packet.Dintre toate astea mi se par cele mai interesante,cum am mai spus VW Style :LMAO:

 

O sa le cumpar de aici de la Apan / reprezentanta si sunt set complet anvelopa si janta.

Link to comment
Share on other sites

In urma cu cateva luni,cand cautam disperat o solutie de upgrade putere ( acum mi-a mai trecut :flowers: ) am scris un mail in Austria la Steinbauer,insa la data respectiva nu aveau inca produsul finit,era in dezvoltare.Acum am primit un mail de la ei cu linkul de pe site :

http://www.steinbauer.cc/products/passenger/bmw/328i-f30/20-eur5-180kw__4l6/beK/

Ca si cifre sta bine,insa m-am intors de unde am plecat,GARANTIA :angry2:

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Pai nu-i soft in sensul clasic . Din ce-mi dau eu seama e un pigy-back cu telecomanda . F misto .

Presupun ca se poate deconecta inainte de orice interventie in service . Ce mi s-ar parea si mai misto ar fi 3 softuri "la buton" , adica : 200cp in comfort pentru consum , 240 in normal si cat incape mai mult pe sport/sport+ . Avea un amic o nebunie d-asta pe o astra opc : 192cp(sport off) si 320(sport on) .Fara telecomenzi si alte nebunii . Daca ai deja butoanele ... de ce nu ?

Edited by VNB
Link to comment
Share on other sites

Lasand la o parte softul,va multumesc pentru pareri referitor la jante,cred ca o sa le cumpar pe acestea " turbine ". Maine merg pana la Braila,cel mai probabil le comand si daca am timp poate fac si o revizie :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Pai nu-i soft in sensul clasic . Din ce-mi dau eu seama e un pigy-back cu telecomanda . F misto .

Presupun ca se poate deconecta inainte de orice interventie in service . Ce mi s-ar parea si mai misto ar fi 3 softuri "la buton" , adica : 200cp in comfort pentru consum , 240 in normal si cat incape mai mult pe sport/sport+ . Avea un amic o nebunie d-asta pe o astra opc : 192cp(sport off) si 320(sport on) .Fara telecomenzi si alte nebunii . Daca ai deja butoanele ... de ce nu ?

Ceva de genul are Techart pentru Porsche,practic se schimba mapa de putere in functie de modul ales.

Link to comment
Share on other sites

Daca faci un drum in afara poate postezi si ceva date noi legate de consumul inregistrat si stilul/vitezele de mers. Nu vreau sa para obsesie, stiu ca ai mai fost intrebat, insa am si eu un vedere o astfel de versiune de motorizare pe viitor, doar ca fac multi km anual, ma gandesc si la 320d, cu toate ca imi place benzina infinit mai mult. Practic, sunt curios ce inseamna un consum normal la un mers in extern, acum ca s-a mai si lasat motorul, nu mai e "in rodaj".
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.