Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

:o Asa usor se scot oglinzile astea ? Si ce faci de fiecare data cand parasesti masina le bagi in portbagaj sau mergi fara ele prin Buc ?:( Excelent consumul la tonajul asta. Ar fi fost si mai mic daca era fara xDrive. Asteptare usoara ;)

 

Misto media orara pe A2. N-ai ciupit nici un radar ? :D Ai putea sa incerci aceiasi isprava si cu septaru la intoarcere? Sunt tare tare curios ce diferenta de consum ar fi. Nu stiu cum e la benzina insa la mine diferenta inrte EcoPro si Confort e de fix 0,2l in favoarea primei variante asa ca nici nu ma mai obosesc sa folosesc Eco. Schimba prea subturat si mi-e ca uzez prematur turbo.

Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

Diferenta dintre Eco si Confort este mai mica decat ma asteptam si eu,cel putin in oras am monitorizat aproximativ 8.000 km zi de zi si nu a rezultat nici macar 1 litru diferenta,concluzia fiind ca nu merita,cel putin nu in Bucuresti.

Media aia orara a inceput chiar la intrarea pe Centura Bucurestiului pe la Tunari si s-a oprit cand am facut poza,deja iesit de pe autostrada si nu am ciupit nici un radar din fericire,insa am tras destul de tare de masina,pe alocuri chiar maxim :download: .

Cat despre oglinzile la 7 le-am scos si merg fara,asa nu am nici o grija,doar ca sunt mai atent in trafic,iar asta nu strica.Oricum se scot foarte usor,practic ele sunt clipsate,intr-un fel e mai bine ca nu iti smulge cu tot cu motoras.Nu ma mai intorc cu ea la Apan,deci nu pot afla in acelasi regim de mers cat ar consuma,insa sigur nu sub 10%,masina mea o sa imi soseasca cu platforma si asa o predau si pe aceasta.Toate cele bune !

Link to comment
Share on other sites

 

..., acum o sa te invidieze colegul ce a primit seria 1 :D

 

 

Exact la el ma gandeam si eu :console:

 

Eco cred ca "regleaza" doar clima, motorul tot in functie de talpa, fiind pe aceleasi setari ca pe confort, CRED.

 

Dom'le dar ce medie de viteza :good: :smile:

 

Cam ai dreptate si nu stiu de ce ti.ai luat minusuri....nu stiu exact ce face eco pro mode dar din cate zice si prezentatorul eficienta consumului tine de stilul de condus al soferului...

 

 

Link to comment
Share on other sites

pune poze sa vedem zgarietura , se poate retusa cu kit vopsea la culoare si la polish dispare complet , e nevoie de cineva priceput dar revopsirea e sfanta . Inteleg totusi ca tii la vopseaua de fabrica pt ca masina e noua .

Volanul e frumos , dar cred ca e pe la 2k + investitia

M-au sunat acum de la Apan,au dezechipat bara fata si din pacate in afara de acea julitura mai are si o deformare minima,unde lacul este ” abuzat ” ei considerand ca nu merita sa o lasam asa.In plus mai am si urme lasate de pietricelele de pe drum,ciupituri mici,etc,deci mi-am dat acceptul sa intre la vopsit.

Link to comment
Share on other sites

M-au sunat acum de la Apan,au dezechipat bara fata si din pacate in afara de acea julitura mai are si o deformare minima,unde lacul este ” abuzat ” ei considerand ca nu merita sa o lasam asa.In plus mai am si urme lasate de pietricelele de pe drum,ciupituri mici,etc,deci mi-am dat acceptul sa intre la vopsit.

 

f bine , vei avea masina ca noua iar :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am observat nicio diferenta in accelerare intre Eco Pro si Confort. Iar pe manuala, degeaba iti indica la cat sa schimbi daca tu schimbi tot la cat vrei.

 

Iar BC-ul iti indica o gramada de chestii de optimizare, dar nu prea ai cum sa le iei in seama, trebuie sa mergi extraordinar de linistit (pe la 90-100kmh).

 

Oricum nu face ce zice, pentru 0.2L cum au zis si colegii, nu merita sa te chinui.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

@ PIMP Tu probabil ai manuala dar la automata e mare diferenta intre Eco si Confort ca si senzatie. Pe Eco parca e gatuita teava de combustibil :), se accelereaza mai greu, cutia schimba foarte jos, motorul se aude cam subturat, cam totul e facut in asa fel sa te impinga la cumpatare :) Nici daca o calci la maxim n-o aduci aproape de confort. Evident ca nu te lasa intr-o depasire dar parca nu ai toata herghelia acasa. Probabil ca e corelata si cu suspensia la cei care au adaptiva. La mine insa nu e cazul.
Link to comment
Share on other sites

Krebs,my man,imi umpli pagina cu minusuri :LMAO: Mai glumim si noi insa realitatea este ca,dupa cum am mentionat si mai sus,eu nu am constatat o economie de combustibil considerabila,lasand la o parte indicatiile de pe bord,bla bla......eu fac mereu calculul la pompa.Vreau sa spun ca mai mult economisesti daca mergi fara AC ( cine poate,eu unul il am mereu ON ) decat sa folosesti EcoPro si sa stai sa pleci de pe loc ca pensionarul ; nu te lasa in nici o depasire,ea practic sare din modul Eco in normal la o apasare brusca / kick down a acceleratiei,deci nu e panica,folositi cu incredere :wink:
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ia in seama recall-ul, asta, se pare ca inginerii lu' peste au uitat sa scoata dopul de la nu-stiu-ce linie care alimenteaza cu ulei pompa de vacuum - care fara ungere se blocheaza => nema frane.

 

 

Recall for 2012-14 BMW Models with N20/N26 engine for power brake assist problem September 27, 2013

Technical Service

October 11, 2013

DCSnet Message

Urgent

 

Subject:

 

Delivery Stop N20 N26 Vacuum Pump Oil Supply

 

Message Recipients: General Managers, Sales Managers, Service Managers, Service and Parts Directors, Parts Managers, Service Advisors, Shop Foremen

 

Affected vehicles in center inventory must not be retailed or delivered until the Recall repair has been performed. Refer to the file “N20 N26 Delivery Stop.pdf” for vehicles which must be held. Vehicles at BMW vehicle delivery centers will be corrected before shipment to your center.

 

Situation:

The oil supply via the intake camshaft to the vacuum pump could become restricted. If this were to occur, the vacuum pump could fail due to lack of lubrication, resulting in a loss of power brake assist.

 

A repair solution for vehicles already retailed is under development and not available at this time. Customers will initially be informed of the Recall in November by letter; and again when parts become available. Please do not contact the Parts Technical Group (PTG) requesting parts. The repair letter will be sent when the dealership has the necessary parts, tools and procedures to preform the repair.

 

The solution involves inserting a locking ring onto the camshaft so the oil supply to the brake assist vacuum pump is not impaired. The repair will take approximately two hours but can vary depending on your BMW dealers schedule. The repair will be preformed free of charge.

 

Affected Models

2012-14 320i/328i, 320i/328i xDrive Sedan manufactured between May 2012 – August 2013

2014 328i xDrive Sports Wagon manufactured between March 2013 – May 2013

2012-13 528i, 528i xDrive Sedan manufactured between June 2012 – June 2013

2013-14 X1 sDrive28i, X1 xDrive28i manufactured between June 2012 – June 2013

2013-14 X3 xDrive28i manufactured between June 2012 – August 2013

2012-14 Z4 sDrive28i manufactured between June 2012 – June 2013

Models not list are not affected due to different lubrication and vacuum pump designs.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Bogdan,o sa trimit un mail azi sa vad daca mi-au operat si acest recall,stiu ca aveam vreo 3 sau 4 actiuni de service de facut. Oricum masina este inca la reprezentanta,pana Vineri ar trebui sa o iau,pana una alta imi sta bine cu 7-le :flowers:
Link to comment
Share on other sites

Ia in seama recall-ul, asta, se pare ca inginerii lu' peste au uitat sa scoata dopul de la nu-stiu-ce linie care alimenteaza cu ulei pompa de vacuum - care fara ungere se blocheaza => nema frane.

Am primit raspuns de la reprezentanta :

 

” La intrarea in unitatea service s-au verificat si campaniile tehnice care au si fost implementate :

 

-Campanie tehnica 0011220300-verificare canalizatie ungere ax came admisie

-Campanie tehnica-0051310300-aplicare protectie coroziva compartiment motor

-Campanie tehnica-0064750100-demontare garnitura scurgere pluviala + ac .

 

Autoturismul dumneavoastra nu face parte din lotul in care trebuie aplicata campania mentionata mai jos.”

Link to comment
Share on other sites

Am primit raspuns de la reprezentanta :

 

” La intrarea in unitatea service s-au verificat si campaniile tehnice care au si fost implementate :

 

-Campanie tehnica 0011220300-verificare canalizatie ungere ax came admisie

-Campanie tehnica-0051310300-aplicare protectie coroziva compartiment motor

-Campanie tehnica-0064750100-demontare garnitura scurgere pluviala + ac .

 

Autoturismul dumneavoastra nu face parte din lotul in care trebuie aplicata campania mentionata mai jos.”

 

Pe ultimele 2 le-am facut + mai am un caz de garantie la scaun, pe care nu am avut timp sa il fac.

 

Fredie, poate gresesc si iti dau in loc de F30 un F10 :drinks:

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

Pe ultimele 2 le-am facut + mai am un caz de garantie la scaun, pe care nu am avut timp sa il fac.

 

Fredie, poate gresesc si iti dau in loc de F30 un F10 :drinks:

Nu vreau F10,insa un F07 as accepta !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.