Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

@mik - e o chestie interesanta si nu vreau sa acuz pe nimeni, departe de mine gandul asta, dar tot timpul eu pun ce e mai rau in fata, ma gandeam la un momentdat si eu sa nu fac dyno, totusi 300eur pt un dyno...mai bine iau proteine sau ceva...dar am zis...hai frate sa-l fac ca cine stie...imi fac astia re-softarea si ajung acasa pun Monstruletu pe un dyno si vad ca am aceeasi cai ca in talon sau mai putini si am platit 1800eur...nu a fi tare bine...coincidenta sau nu...la prmul resoft de acu 1 an s-au chinuit baietii 1 zi jumate sa-l duca de la 380 la 490 cai si nici acum dupa re-soft la evacuare nu a durat mai putin...nu vreau sa zic ca poate fara dyno imi bagau doar softu din laptop si drum bun dar...nu pot sa zic ca nu...sa nu mai vorbim ca se pare ca masina din fabrica era cu mai bine de 20cai lipsa, fara dyno puteam sa dorm linistit ca cica eu aveam 504 cai...dar ciu ciu...vorbind de lipsa cai putere...la 490+ eram mai rapid la 250km/h ca un X5M cu mai bine de o lungime de masina...si eu sigur nu aveam 555cai...da...aproximativ accelerarile pe autostrada un 1/4 sau 1mile sau pana in 250km/h is cam cele mai relevante dupa care se pot face comparatii cu alte masini.

 

P.S. FRE - is impresionat si eu de BR Perf daca ei si esti sigur ca ei "iti umbla" la masina nu ai cum sa gresesti... :flowers:

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

O sa fac si un test dyno,dar cum am spus nu stiu unde exact si oricum nu fac chiar imediat dupa soft,las sa treaca o perioada. Cel mai probabil o sa merg la RacingCode,din review-uri pare cel mai aproape de adevar.

PS. Treaba e simpla,se scoate ECU fizic de pe masina,se desface :angry2: se citeste si apoi se trimite fila la BR Performance,toate astea cu mine de fata,apoi asteptam si primeste fila modificata :thumbsup: E destul de transparent totul si la sugestia lui Bruno ( BR Performace )

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Mike, si eu sunt de acord cu dyno, doar ca de multe ori sunt optimiste si oricum in viata reala mai intervin si alti factori care influenteaza acceleratia si viteza maxima, degeaba pe dyno iti ies 500cp daca in viata reala pe 1/4 mile sau la un semafor ti-o da unul care teoretic are mai putini hp, vorbim de masini identice, acum ca o sa vina FRE cu +400cp si ti-o da la semafor e alta treaba, alte mase si inertie :)

 

apoi in cazul de fata e o harta generica si nu custom, asa ca dyno are doar efect pur informativ, la tine s-a facut o harta custom, de unde si nevoia de dyno.

Link to comment
Share on other sites

Pana acum nu " m-am dat " cu nimeni si nici nu intentionez,asa ca din punctul asta de vedere stau linistit ; dupa datele tehnice,stock ar trebui sa am un 0-100 km/h in 5,8 sec, ceea ce nu este rau deloc pentru 245 cai si 1500 kg. Acum ca dupa soft se va misca ceva mai bine,cel mai probabil in plaja 80-200 km/h,este foarte bine.
Link to comment
Share on other sites

Vrei sa pleci cu ea pe Marte ?:))

P.s: eu zic ca are suficienti cai ptr tine,ptr drumurile/autostrazile noastre ,ptr stilul tau de condus.

Daca s-ar misca mai bine de la 0-100 ar mai merge,dar daca zici ca diferenta se simte de la 100 km/h in sus,nu prea te-ar incalzii asta ptr Romania,daca faci drumuri in afara tarii,atunci e altceva. Parerea mea... :download:

Link to comment
Share on other sites

te-ai apucat de treaba? :)

 

@daniel - oricata de multa putere ai avea de abia e de ajuns :)

Acum se desface ECU,boala de nervi nu alta. In alta ordine de idei o sa incerc un stage 1+ ,sa vedem ce zice BR Performance.

Link to comment
Share on other sites

BMW s-a pus rau pe tuneri si coderi. E noua politica si deja de la ilevel 55 este pusa in practica. 99.99% din cei care folosesc esys pentru codari nu vor mai putea faci nimic la masini cu ilevel 55 sau mai mare.

 

Si versiunile noi de soft pe DDE/DME au protectii suplimentare la tuning.

Din pacate ai avut dreptate si acum :goodjob: ca de fiecare data,am ilevel 55 si o protectie suplimentara la tuning ; s-a scos ECU si s-a trimis in Belgia pentru " rezolvare " , drept urmare masina sta pe bara cel putin o saptamana. Cu aceasta ocazie multumesc lui Dragos Voinea de la TCM Turbo pentru atentia acordata dar si tie neo_andresson pentru sprijin tehnic. Pana una alta masina sta parcata iar eu astept :popcorn:

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Lasa ca in 7 zile numa bine ti se face dor de ea mai tare si cand vine e alta masina...un nou inceput...

 

Haha, ca bine spui :D Dar esti constient ca o sa treaca greu cele 7 zile departe de masina mai ales cu gandul ca o sa aibe alta putere...

Link to comment
Share on other sites

Daca tot am masina la neo_andersson cat timp ECU e plecat la plimbare,s-a gandit ca imi lipsea o optiune si anume deschiderea portbagajului din masina ( culmea,mi se pare ciudat ca nu o aveam,dar ma rog,nu mai conteaza ),sper sa nu ma trezesc curand cu NBT pe masina :LMAO:
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.