Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

si circul mai mult in oras

Cred ca asta te ajuta pe tine in materie de uzura placutelor. Evident, cand mergi cu viteza mai mare, franarea se face mai puternic, deci si uzura mult mai mare, frecarea mai puternica si mai indelungata.

 

@ Myx - nu e cam des la 15.000km? Ce placute folosesti?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca asta te ajuta pe tine in materie de uzura placutelor. Evident, cand mergi cu viteza mai mare, franarea se face mai puternic, deci si uzura mult mai mare, frecarea mai puternica si mai indelungata.

 

@ Myx - nu e cam des la 15.000km? Ce placute folosesti?

 

ultimele au fost textar , acum am Ate . La automata asa e , mai ales la mers mult in oras, esti nonstop cu piciorul pe frana

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La automata asa e , mai ales la mers mult in oras, esti nonstop cu piciorul pe frana

Si eu am tot automata si in 35.000km am schimbat de 2 ori placutele de pe fata, odata pentru ca mi s-a blocat un etrier si le-am cam ars pe stanga.

Strict din cifre, 15.000km si setul de placute mi se pare ca se duc prea repede, insa depinde cum zici tu, de trafic si oras. Mai e si stilul de condus, etc.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de unde cifrele astea... 15000? 35000? Dar voi ce faceti cu ele? Curse?

Chiar daca a mea e manuala, am facut 100.000 cu placutele de pe fata (erau deja schimbate cand am cumparat masina) si BC imi arata inca 18.000.

Circul cam 30% urban - 70% extra.

 

Deci... something's very wrong.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum reusesti, daca la 2.0d te tin 15k, eu la 35d de ce reusesc si peste 80mii, ca si altii de altfel ?

Chiar nu-mi explic , poate originale tin mai mult , poate le schimb eu prea devreme in gwneral mai merg dar nu le tin sa aprinda senzorul , discurile sunt originale au al doilea schimb . La E 46 automat la fel schimbam . Deci care e problema ;))) daca schimba unii uleiul la 5k eu nu pot sa schimb placute la 15k ? 80k pt placute fata imi pare din filme ...poate spatele sa tina atat . Alea pe spate multi nu le schimba merg pana la metal ca doar merge si asa . Cosmin intre manual automat e dif mare la capit asta . Totusi la nici o manuala eu nu am reusit performanta ta :))))

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

S-a mai spus, oras + automata = placute deteriorate mai repede. :thumbsup:

Conduc zilnic in Bucuresti ... Berceni - Militari si retur, undeva la 40-50km pe zi si sa fiu al naibii dar habar nu am cum se face dar de abia in 20-25mii km o sa traga spre schimb.

Unde mai pui ca placutele de pe spate nu sunt schimbate de peste 120mii km si inca se tin bine.

Deci serios, cum reusiti ?

 

Myx: cand doresti ne putem vedea sa imi spui cum arata placutele si discurile mele, neamtul a schimbat placutele prima data la aproape 100mii km, la 160mii km am luat masina si pe la 180-190mii km am schimbat si eu placutele pe fata doar, cele de pe spate nu erau uzate. La o verificare la Bavaria au spus ca discurile trebuie schimbate la primul schimb de placute si nu am decat 272mii km.

Edited by Gabriel.V
Link to comment
Share on other sites

Mie in momentul de fata imi mai arata 10k insa nu stau pana se duc ,probabil in 3k le schimb,asa am facut si data trecuta.Discurile arata foarte bine,cred ca le schimb anul viitor.Cat despre cat de repede se duc,probabil conteaza si orasul in care le tocesti dar si stilul de mers. Folosesc numai originale BMW insa e posibil sa tina si spre 40k chiar si peste in Bucuresti,daca stai pana la senzor..... Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

E ceva rau sa le schimbi in momentul in care te avertizeaza senzorul ala sau ma rog cand iti mai estimeaza BC-ul 1000-2000km ? Din ce am vazut in BC tot iti mai da 1500km chiar si atunci. Deci presupunand ca esti intr-un concediu tot reusesti sa le schimbi fara sa fii in pericol.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E ceva rau sa le schimbi in momentul in care te avertizeaza senzorul ala sau ma rog cand iti mai estimeaza BC-ul 1000-2000km ? Din ce am vazut in BC tot iti mai da 1500km chiar si atunci. Deci presupunand ca esti intr-un concediu tot reusesti sa le schimbi fara sa fii in pericol.

 

Martorul se aprinde in bord cand mai ai cam 3000 km de parcurs pana sa ajungi la fier.

Evident ca nu se aprinde fix atunci cand trebuie sa schimbi placutele. Asta ar inseamna ca daca mai mergi cateva sute de km, automat vei distruge discurile, ceea ce nu este adevarat.

 

Senzorul este intrerupt atunci cand mai exista ceva material de frictiune pe placuta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cel mai mult conteaza stilul de conducere. Evident ca le schimbi la peste 50 000 daca mergi ca la pensie.

Trw+2.0d resoftat+automat au tinut la mine aprox. 55k km,si inca merge CKH cu ele :)))

 

Si pe mine ma mira valorile astea similare cu intervalul de schimb al uleiului. Nu merg batraneste,si circul preponderent urban.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La e60 525d automat resoftat le am schimbat pe fata originale, am mers 30k km cu ele am vandut masina si tot erau bune atunci, mers in bucuresti si destul de mult afara, dar nu mai duceau mai mult de 10k km, in schimb discurile originale se uzasera destul de mult pe interior pt 30 de mii rulati .Pe spate in 2 ani nu le am schimbat niciodata si nici cel dinaintea mea:)) si tot mai erau bune.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.