Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

Ieri m-a apucat curatenia in profilul personal si am sters toate pozele puse pe topic,drept urmare incerc sa adaug acum din nou,cat de cat in ordine cronologica.....La ridicare de la dealer :

 

Apoi la o sedinta foto la Academie :

post-60284-0-93603900-1371887339_thumb.jpeg

post-60284-0-18331000-1371887374_thumb.jpeg

post-60284-0-53939700-1371887385_thumb.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Era de asteptat...de cand se luptau sa scoata si ei un turbo-benzinar de capacitate cilindrica mai mica....;)

 

Acum se merita mai bine sa-ti iei benzina la bmw, cuplu mai mare, consum ceva mai mic, alt feeling fiind turbo...decat puturoasele alea de 318i sau 320i care mai si papau la greu, acum e parfum.

 

a propos, vezi ca pe F30 nu exista niciun motor aspirat. Toate sunt turbo, atat diesel cat si petrol :)

Link to comment
Share on other sites

Pai la asta se referea si Andrei,cel mai probabil,din cate stiu,acum nici nu mai este 318,doar 316i care are 136 cai ( cam putin zic eu pentru un BMW cu turbo ) ,320 cu 184 cai si asa mai departe.....Eu sunt curios daca vor fi probleme cu turbina in timp,sper ca nu,oricum imi fac garantie extinsa sa imi acopere toata perioada in care voi avea masina.

Lasand aceste lucruri la o parte,saptamana asta nu am mai iesit deloc din Bucuresti,am facut 457 km si am alimentat azi cand s-a aprins rosu ( am stat pana la acel moment din curiozitate,nu obisnuiesc ) 53 litri,deci dupa un calcul simplu rezulta un consum urban real de 11,6%.Dupa cum se vede si in poza,computerul imi arata ca mai pot merge inca 76 km,insa ce vreau sa specific,nu stiu la modele anterioare,insa la cele actuale,consumul de pe CB este indicat perfect corect.

Link to comment
Share on other sites

super bun consumul.

Este bun,dar este si fara excese,regimul de mers fiind unul absolut normal,insa cu stat bara la bara si altele de genul,traseul meu regulat fiind Razoare - Primaverii si ceva fataiala prin oras in rest.

Link to comment
Share on other sites

Totul se rezuma la bani.

Oricum gradina forumului e mare , de la cocalari la oameni care merita marca asta cu varf si indesat, asa ca o sa auzi n pareri de la oameni complexati, oameni avizati, etc; pentru ca din pacate toti au dreptul la opinie.

O sa vina unu sa iti spuna ca a facut el "kitschtuning" cu 200E merge brici! sa faci si tu treaba asta pe masina de 50k euro.

Asa ca poti linistit sa triezi posturile pe care le iei in calcul fara prea mari remuscari.

Normal ca daca si-a luat si "iel" beameveu sa moara dushmanile de ciuda, nu o sa-i faca revizii la 15k, neluand in calcul CACATURI de DRUMURI , praf mai mult decat aer, etc. O sa o faca tot la 30k

de parca esti in germania , unde nu se pune intr-o saptamana praf pe masina.

Tu, avand in vedere ca ti-ai luat F30 nou si ca iti permiti intretinerea lui, eu zic sa nu iti bati joc de revizii, in stilul caracteristic romanesc pe sistemul "da-o-n **** si asa nu o tin mai mult de 3 ani, sa o pateasca ala de dupa mine", si sa fii atent cu intervalele de revizie.

Numai bine,

Andrei.

 

LE: Sry de flame, dar mi se acreste.

 

Mi-am luat Bmw nou (ultima masina noua pe care o mai cumpar),reviziile sunt facute conform Cb-ului,adca cam la 21-22k km,nici nu ma gandesc sa fac reviziile la 10k km pt ca nu ma intereseaza fiabilitatea motorului pe termen lung.

 

@ontopic,frumoasa masina,super motor,super consum.Comparatia cu 320d nu isi are rostul.

Edited by ionut_marius
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ionut,in primul rand multumesc pentru ** ontopic **,cat priveste perioada de revizii,eu o sa respect planul de service al masinii,respectiv CB-ul si asta nu pentru ca nu ma intereseaza fiabilitatea pe termen lung,ci doar pentru ca asa este gandit de cei de la BMW.M-as abate de la el,daca as folosi masina in conditii de exploatare la limita,insa nu este cazul la mine,acum am in jur de 8500 km din care cel putin 6000 km sunt facuti in afara orasului,ma intreb de ce as face revizia la 10.000 sau 15.000 km ? Nu este vorba de bani,imi iubesc masina si de multe ori renunt la diverse lucruri importante si investesc in ea,deci nu se pune problema de 1200 ron cat costa probabil o revizie.
Link to comment
Share on other sites

Problema cu intervalul de revizii este un mit in opinia mea. S-a instaurat asa o regula nescrisa sau mai bine zis o axioma ca e bine sa faci reviziile la maxim 15.000 de km ca altfel se uzeaza motorul dom'le. Eu nu am auzit de nicio demonstratie concludenta ca daca faci revizia conform BC se strica motorul mai repede, sau daca stie cineva cazuri concludente sa le posteze aici. Toata lumea vine cu argumente false gen "dom'le in Germania nu e praf", "dom'le in Germania e mult mai buna motorina/benzina" etc. Intr-adevar e mai putin praf in Germania asta e adevarat iar in cazul asta nu te opreste nimeni sa schimbi filtrul de aer la 15.000km daca asta te incalzeste. Cat priveste afirmatia ca e mai buna motorina/benzina in Germania, nu stiu ce sa zic, eu am bagat motorina din Germania si nu mi s-a parut cu nimic mai buna decat cea din Romania, chiar nu mi s-a parut.

 

Concluzie: respecta intervalele de pe BC, sunt documentate, testate de inginerii BMW si cu siguranta sunt mai credibile decat mitul asta cu maxim 15.000 de km

 

In rest bucura-te de masina, e superba!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E, fiecare face cum crede. Așa ai spune cĂŁ știu inginerii de la VW ce-au fĂŁcut cu DSG 7 uscat, cu AC-ul, cu lanțurile, cu un motor ĂŽntreg chiar. Este corespondent și ĂŽn ograda BMW, nu-i bai.

 

Uite ce spune Castrol despre acest ulei.

 

LongLife Regime.

 

To obtain the most benefit from the LongLife service regime, the car should to be

generally driven in a style/condition of use listed below:

 

• Mainly longer distance journeys

• Limited number of cold starts, engine is kept at operating temperature over a

longer period of time.

• Daily mileage above approx. 25 miles.

•Constant speed.

• Vehicle used regularly.

 

Time/Distance Regime.

 

It your car is driven in a style if listed below, it may be more appropriate to opt for the

Time and Distance regime:

 

• Extremely uneconomical driving style ie continual maximum acceleration ie. ‘foot to

floor’.

• Vehicle fully loaded.

• Mainly short journeys.

• Frequent cold starts.

•Frequent hill climbs.

•Frequent towing.

• City centre driving.

 

Time ĂŽnseamnĂŁ la termen (1-2 ani) și e simplu de calculat. Distance e mai complicat ĂŽnsĂŁ, fiind obținutĂŁ inițial prin numĂŁr de ore de funcționare la o anumitĂŁ vitezĂŁ medie (undeva la 100km/h). La noi e cam greu sĂŁ o scoți. La ei este foarte ușor de atins, plus toate punctele de mai sus. Am stat nițel pe acolo, știu cum se circulĂŁ.

 

Aș putea detalia și cu orele de funcționare și cum se "stricĂŁ" uleiul ĂŽn timp etc., dar nu are sens. Nu-s nici ĂŁștia chiar tâmpiți și unii producĂŁtori fac diferențieri. Uneori. De exemplu R-ul meu vine ĂŽn România cu un radiator suplimentar pentru ulei.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea le ia nimeni pentru 10km zilnic de exemplu. Acolo mergeam foarte bine cu transportul ĂŽn comun. Asta pe de o parte. Pe de alta cât am stat ĂŽn Munchen, fie nu s-a nimerit sĂŁ prind eu, fie nu existĂŁ târĂŁiala din București. Mergeam lejer și ĂŽntins prin oraș. Imposibil sĂŁ nu fie și excepții, dar probabil ĂŽs puține. Plus de asta ei le trimit repede la plimbare, pe la noi de obicei.

 

Se pot face totuși ceva experimente empirice. Schimbi o datĂŁ uleiul și ești atent mai ales la zgomotul motorului. Eu asta sesizez și la ulei și la motorinĂŁ. Filtrele sunt accesibile și ușor de urmĂŁrit. Poți sĂŁ vezi și câte ore de funcționare ai destul de ușor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Spre exemplu, Nuremberg este un oras foarte aglomerat unde la orele de varf stai bara in bara, exact ca in Bucuresti.

 

Un alt exemplu il pot reprezenta taxiurile care baga sute de mii de km prin oras. Sunt convins ca fac revizia tot conform BC-ului.

 

Sper sa ne scuze FRE pentru discutia asta pe topicul lui :flowers:

Edited by buldy
Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca mai lamurim din probleme cu ocazia asta ! Concluzia este ca merg dupa BC,eventual cu schimb de filtre aer si polen pe la 11.000 km,adica aproximativ jumatate din interval.
Link to comment
Share on other sites

Te uiți și tu la filtre când o mai speli. Nu-i bai mare. La mine cel puțin accesul este foarte simplu. Eu ĂŽntre reviziile oficiale am folosit filtre Mann. Repet, ce-am fĂŁcut a fost pentru mine, nu m-am dus niciodatĂŁ dupĂŁ ștampile.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.