Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

ce "gras" pare f30 fata de e90 , pare ca s-a imbunatatit locul alocat pasagerilor din spate.

Asta cu siguranta,ei spun ca la spatiul interior este la nivelul E39,acum nu stiu ce sa zic,insa loc in spate este suficient !

Link to comment
Share on other sites

Nu numai in spate se sta mai bine la F30 ci si in fata. Scaunele sunt mai late, pozitia la volan e alta..etc. Nu stiu cum e intratul in masina, ceea ce la E90 e un chin din cauza ca-i prea joasa si plus ca trebuie sa fi foarte atent sa nu dai cu capul in chederul de la usa si plus ca spatiul e foarte mic la sofer.
Link to comment
Share on other sites

Ai loc destul,gandeste-te ca 6 ani am avut Mercedes W211 iar acum nu simt diferenta decat la portbagaj,care evident este mai mic la F30,dar in rest este suficient,chiar si pentru 4 persoane adulte.Interesanta este evolutia ilustrata in pozele de mai jos :

 

Valorile sunt exprimate in inch.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e intratul in masina, ceea ce la E90 e un chin din cauza ca-i prea joasa si plus ca trebuie sa fi foarte atent sa nu dai cu capul in chederul de la usa si plus ca spatiul e foarte mic la sofer.

Pentru aia grasi poate... EU am e46 care e ceva mai mic decat e90 si nu am nici o problema cu intratul/iesitul din masina si nu dau cu capul in chederul de la usa. Am 1,93 si banuiesc ca tu nu esti mai inalt :thumbsup:

 

Interesanta este evolutia ilustrata in pozele de mai jos :

Chiar am observat ca odata cu aparitia modelelor noi, sunt crescute putin dimensiunile si se incearca un design cat mai ergonomic.

Link to comment
Share on other sites

Pai stiind E90-ul,nu ma gandeam niciodata sa imi iau F30,insa cand m-am urcat in el,am ramas surprins de spatiul interior iar la F10 nu mai vorbesc,este mai mult decat as avea nevoie.

 

Fiecare model isi are farmecul si adeptii lui,nu are rost sa comentam prea mult pe acest subiect,nu de alta,dar nu vreau sa supar pe nimeni... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

E ciudat cum au calculat la latimea masinilor...la e90 pare ca au pus si oglinzile retrovizoare, iar la f30 doar caroseria propriu-zisa...astfel e90 iese mai lat decat f30, ceea ce nu e adevarat.

 

F30 e categoric mai spatios in interior, ma uitam si pe strada la el din spate...aproape ca il confunzi cu F10 :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Incercand sa lasam la o parte faptul ca masina arata extraordinar,jantele sunt wow,suspensia la fel,ce parere aveti de DRL-urile imprumutate de la seria 6 ?

 

Ma bate un gand sa imi fac de lucru :LMAO:

Link to comment
Share on other sites

unii ar zice ca-i taranism, altii..daca-i facut profi probabil ca e ok, dar la dracu, nu are DRL pe angel F30 ?! :shifty:

 

http://www.youtube.com/watch?v=DB83PkKa_ok

 

 

o sa arati ca si aici :angel:

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/64871-folositi-proiectoarele-cand-nu-e-ceata/page__st__380__p__895117__hl__proiectoare+ziua__fromsearch__1#entry895117

 

l.e. hhahhahaha, eu chiar sustineam mersul cu proiectoarele aprinse pe timp de noapte.. :laugh: ce vremuri..

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic ! De aia intreb si eu.... Din poze arata bine,trebuie grila de america,fara proiectoare,ca asa e la ei modelul M Pachet si DRL-ul de la seria 6 . Vizavi de linkul pus de tine,nu am mers in viata mea cu proiectoarele aprinse ( mi se aprind la virare,dar asta este alta treaba )
Link to comment
Share on other sites

Incercand sa lasam la o parte faptul ca masina arata extraordinar,jantele sunt wow,suspensia la fel,ce parere aveti de DRL-urile imprumutate de la seria 6 ?

Fa-o ca la americani dar fĂŁrĂŁ DRL in bara. Gandeste-te la alta solutie, ceva inovativ.

Link to comment
Share on other sites

Fa-o ca la americani dar fĂŁrĂŁ DRL in bara. Gandeste-te la alta solutie, ceva inovativ.

La cat merg si pe ce drumuri,ma astept sa imi crape un proiector,atunci comand grilele alea si mie imi plac mai mult !

 

Este cam pom de craciun,nu ?

Link to comment
Share on other sites

scuze de offtopic

 

dar ca tot avem aici un 2.0i turbo xdrive , bai , cat de genial poate fi mercedesul asta :)

 

A45 AMG

1991cc turbo

AWD

335cai

4.6s 0-100

 

 

uau de uau ! :) incredibil ce poate sa iasa dintr-un motor atat de mic..

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=CCoWi_wU-oM

 

p.s. FRE, uite si ce DRL-uri .. :p

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Este revolutionar ce au putut face cu A-ul asta AMG,eu am ramas masca la ce performante au ajuns cu el dintr-un motor de 2000 cmc.Bravo lor insa,din pacate exista pe aceasta caroserie si motorul dci - Renault ( la asta chiar nu ma asteptam ).
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Este revolutionar ce au putut face cu A-ul asta AMG,eu am ramas masca la ce performante au ajuns cu el dintr-un motor de 2000 cmc

Eu nu sunt atat de uimit. Din punct de vedere al performatelor, un motor turbo poate fi impins foarte departe, atat timp cat piesele interne rezista mecanic. Este un lucru dovedit inca din anii '80 (vezi Formula 1, sau masini precum Renault 5 Turbo - 160 CP stock sau pana la 350 CP in variante de competitie, dintr-un motor derivat din cel care exista si pe Dacia 1300).

 

Am insa dubii foarte mari privind fiabilitatea oricarui motor turbo impins prea departe. Mercedes-ul A 45 AMG scoate cca. 360 CP si 450 Nm din 2 litri / 4 cilindri. Oarecum "echivalent" cu N62B48 de la BMW, care scotea 367 CP si 490 Nm din 4.8l aspirat / 8 cilindri si nu foarte departe de BMW S65 - 420 CP si 400 Nm din 4 litri / 8 cilindri.

Probabil ca durabilitatea AMG-ului se bazeaza pe faptul ca majoritatea soferilor vor folosi motorul la peste 75% din capacitate foarte rar si in reprize scurte. Parerea mea este ca, la o utilizare constanta in regim sportiv sau intensiv (deplasari lungi la viteze 200+ Km/h, cu numeroase franari si accelerari catre viteza maxima) motorul AMG-ului nu ar rezista nici jumatate fata de un motor aspirat de aceeasi putere.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fiabilitatea se va vedea in timp,oricum nu este o masina care se va vinde foarte mult,deci,problemele vor fi izolate.Eu ma uit si la masina mea,discutiile le gasesti numai prin state,in Europa mai putin,lumea este inca reticenta si nu inteleg de ce ?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai o masina super frumoasa, eu nu inteleg ce-ti vine sa o schimbi... Dar probabil e ca la femei cu operatiile estetice... Ce-ar fi sa schimb si aia, sa corectez si aia etc... Numai ca in final sunt toate sansele sa iasa o hidosenie. Ai grija sa nu faci la fel! Mai bine bucura-te de masina asa si gandeste-te ca peste 4 ani oricum te-ai plictisit de ea si vrei alta... N-are rost sa o tiganesti..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai o masina super frumoasa, eu nu inteleg ce-ti vine sa o schimbi... Dar probabil e ca la femei cu operatiile estetice... Ce-ar fi sa schimb si aia, sa corectez si aia etc... Numai ca in final sunt toate sansele sa iasa o hidosenie. Ai grija sa nu faci la fel! Mai bine bucura-te de masina asa si gandeste-te ca peste 4 ani oricum te-ai plictisit de ea si vrei alta... N-are rost sa o tiganesti..

Multumesc insa chiar nu vreau sa o tiganesc,daca as avea de gand sa fac schimbarea de care vorbeam mai sus,as folosi doar piese oem ( le-am mentionat mai sus ),deci nu tiganii.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa mai schimbam subiectul,ieri am iesit din Bucuresti catre Craiova,iar la intoarcere,pe A1,am reusit sa curat interiorul cadranului de kilometraj,aveam ceva urme de praf intre 240 si 260,am trecut de vreo 2 ori cu acul kilometrajului pe acolo si s-a rezolvat :LMAO: Edited by FRE
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.