Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

Cutia este performanta,este steptronic sport ( am platit in plus fata de una steptronic standard ).Lagul de care se pomeneste in posturile de mai sus probabil provine de la turbine si nicidecum de la cutia de viteze.Inainte sa ma hotarasc am avut 1 zi unul aproape identic cu a mea pentru teste.Am mers si incet am mers si tare,nu mi s-a parut asa mare lagul,insa cand tragi de ea,trebuie sa o tii pe la 6000 ture in sarcina si atunci sa vezi cum merge fara nici un lag.Din datele oficiale am vazut ca are 0-100km/h in 5,8 secunde,ceea ce nu e chiar rau pentru un xDrive de 1600 kg.
Link to comment
Share on other sites

Adevarul e ca atunci cand ii spun unui cunoscut ca am luat motorul pe benzina,se mira de parca cine stie ce am ales......Asta este alegerea mea,facuta in cunostiinta de cauza si nu regret o clipa.Deja am scris un mail la Hartge si o sa comand un kit de putere cu care ajunge la 290 cai,ceea ce este suficient.
Link to comment
Share on other sites

1. pentru un motor de 2.0 si o cutie in 8 trepte + mers in exterior si o viteza de 150km/h ca medie, mie personal mi se pare un consum MARE.

 

DacĂŁ media e 150, atunci e și mai bun consumul ;)

 

Nu te gândi cĂŁ e o mașinĂŁ lasatĂŁ la 150 pe CC și adio.

 

Plus cĂŁ repet, consumul este influențat de mulți factori.

 

Adevarul e ca atunci cand ii spun unui cunoscut ca am luat motorul pe benzina,se mira de parca cine stie ce am ales......Asta este alegerea mea,facuta in cunostiinta de cauza si nu regret o clipa.Deja am scris un mail la Hartge si o sa comand un kit de putere cu care ajunge la 290 cai,ceea ce este suficient.

 

Hm, s-ar putea sĂŁ coste prea mult pentru a merita efortul. Sfatul meu e sĂŁ pĂŁstrezi mașina stock și sĂŁ mergi cu ea cum dorești.

Link to comment
Share on other sites

Consumul este ultima mea grija,cum merg asa consum ! :thumbsup: Daca ma gandeam la consum luam 320 xDrive,care merge foarte bine de altfel,insa am condus prea mult timp diesel,mai vreau si liniste in masina,cu toate ca si motorul asta N20 are un zgomot specific,deranjant pentru unii,nu si pentru mine.

 

C6t9 - S-ar putea sa ai dreptate,mai ales ca infuenteaza si garantia,cei de la reprezentanta au spus ca asteapta un soft dedicat M Performance si pentru acest tip de motor,deci pot fi rabdator cu asta,macar pana fac 10.000 km si apoi ma hotarasc ce si cum.Oricum multumesc de sfat,tin cont de el sa stii !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cam asa fac toate cutiile automate, totusi ma gandeam ca la modelele astea noi au mai redus din lag, se pare ca nu

 

Nu prea au cum sĂŁ facĂŁ asta. Eu la 6 trepte pe DSG merg fix ca un diesel. Ba poate mai "rĂŁu". Nici mĂŁcar nu ajunge la 2k rpm când schimbĂŁ, o face la 1800. La BMW este cam la fel (BMW-ul - 328 - are cuplu maxim sub 1500rpm) și e normal când ești ĂŽn vreo treaptĂŁ superioarĂŁ la ture puține sĂŁ existe o ĂŽntârziere ĂŽn rĂŁspuns dacĂŁ apeși pedala la fund. Sar o grĂŁmadĂŁ de trepte (poate chiar 4-5 la BMW, nu știu sigur) și pleci. Nu e cu nimic diferit de a merge similar cu o manualĂŁ. PânĂŁ apuci schimbĂŁtorul, pânĂŁ tragi 4 trepte, pânĂŁ ai presiune, tot trece ceva timp, numai cĂŁ fiind ocupat direct cu asta, nu realizezi.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea au cum să facă asta. Eu la 6 trepte pe DSG merg fix ca un diesel. Ba poate mai "rău". Nici măcar nu ajunge la 2k rpm când schimbă, o face la 1800. La BMW este cam la fel (BMW-ul - 328 - are cuplu maxim sub 1500rpm) și e normal când ești în vreo treaptă superioară la ture puține să existe o întârziere în răspuns dacă apeși pedala la fund. Sar o grămadă de trepte (poate chiar 4-5 la BMW, nu știu sigur) și pleci. Nu e cu nimic diferit de a merge similar cu o manuală. Până apuci schimbătorul, până tragi 4 trepte, până ai presiune, tot trece ceva timp, numai că fiind ocupat direct cu asta, nu realizezi.

 

trece mai putin timp la o manuala pana schimbi din 6 in 2 de exemplu, dar nu despre asta era vorba. pentru cineva neobisnuit cu lagul e foarte enervant , si e enervant oricum chiar si in modul manual lagul cu care schimba vitezele, oricum nu vreau sa pornesc o discutie manuala vs automata, eu doar credeam ca la modelele mai noi lagul asta e mai mic

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Colegul FRE..sincer sunt fericit cand vad oameni care vor musai benzina. Masina este foarte tare... consumul era normal sa fie asa la halul in care "am dat in ea" :))

Iti urez multa distractie cu ea. Apropos eu conduc 2500 benzina si stiu cat de cat despre consum si alte alea.Si acum vreau 3000 benzina. Fata de diesel care in timp se uzeaza foarte repede fata de benzina si sunt si mai problematice se merita consum mai mare decat timp si nervi pierduti prin service-uri. Iti urez sa te bucuri maxim de masina, pt ca merita toti banutii.

 

La ce te referi, la uzura motorului?

Link to comment
Share on other sites

Viper, la automatele recente de la BMW nu ai niciun fel de lag daca faci o chestie simpla. Alegi modul sport ;) Schimba instant si destul de brutal pe cand daca ai selectat modul "comfort", cutia schimba mai lin, aka mai lent tocmai ca sa nu transmita socuri.

 

@c6t9, ai perfecta dreptate cu DSG. Schimba fff jos si m-am intalnit si eu cu chestia asta la prima masina cu DSG si la inceput a fost ciudat dar dupa aia m-am obisnuit. F10 cu 8trepte schimba tot la fel de jos, poate chiar mai jos in ture. E suficient sa-i dai o talpa scurta si imediat se inveseleste motorul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Steptronic 8 are de 4 moduri : eco pro - economic ; confort - pentru un regim de mers normal ; sport - pentru un mers sportiv ; sport plus - dezactiveaza din sistemele de aderenta pentru senzatii sport instante :frantics:
Link to comment
Share on other sites

trece mai putin timp la o manuala pana schimbi din 6 in 2 de exemplu, dar nu despre asta era vorba. pentru cineva neobisnuit cu lagul e foarte enervant , si e enervant oricum chiar si in modul manual lagul cu care schimba vitezele, oricum nu vreau sa pornesc o discutie manuala vs automata, eu doar credeam ca la modelele mai noi lagul asta e mai mic

 

Nu are cum sĂŁ fie mai scurt rĂŁspunsul. Nici la cutiile ce pot preseta o treaptĂŁ nu are cum pentru cĂŁ nu vor avea niciodatĂŁ pregĂŁtitĂŁ cea mai micĂŁ treaptĂŁ posibilĂŁ la o anumitĂŁ turație când ești pe confort, nefiind ĂŁsta scopul acelui mod.

 

Nu e un versus, trebuie doar ĂŽnțeleasĂŁ cutia și modul de funcționare.

Link to comment
Share on other sites

Daca e vorba sa deschidem un versus.......mai bine nu ! Eu prefer cutia automata,vrei sa schimbi vitezele,foarte bine,ai padelele pe volan si retrogradezi asa cum vrei si cand vrei,in rest,cum merg 90% numai in oras chiar nu vad rostul sa stau sa mestec in cutie ( rog sa nu se supere cei care au cutii manuale si preferinte de acest gen,mi-am exprimat doar parerea personala )
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tinand cont de specificul traficului din prezent nu pot sa nu-i dau 100% dreptate colegului FRE referitor la afirmatiile despre oportunitatea dotarii masinii cu o cutie de viteze automata.

Si da, padelele sunt foarte bune, mai ales pentru retrogradare cand te pregatesti de o depasire, sa intri intr-un viraj ori incetinesti la apropierea de un semafor ori cale ferata, etc.

Link to comment
Share on other sites

Deja m-am hotarat care este prima modificare minora ce va fi facuta masinii - grila neagra M Performance.Nu reusesc sa ma obisnuiesc cu partea cromata din fata,mai ales ca toate ornamentele exterioare sunt shadow line. :clover: Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Te contrazic acum ! Am si scris mai sus,am avut una identica la test drive,este la importator aici la Bucuresti,reala,nu in poza,crede-ma ca din punctul meu de vedere,cel putin ca si look,nu mai am ce sa ii fac,iar la interior are cam tot ce mi-am dorit,asa ca nu mai fac retrofit-uri,ca nu prea am la ce.Este adevarat ca sunt fericit......asta ai observat obiectiv :drinks:

 

Andu - sper sa nu vreau sa o schimb cu un F10 !!!

Link to comment
Share on other sites

Era un 328i,cutie manuala, alb cu interior rosu la APAN Braila in urma cu ceva timp,am auzit ca este pe la Cluj de vanzare in momentul de fata.Foarte bine arata masina,cel putin la interior,era sexy rau :laugh:
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.