Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

Asta astept si eu, vreo 1,5-2 ani cu actuala, si apoi un M550dx. Cred ca o sa fie vreo 40k pana atunci, daca momentan e 80k second :p

 

Fredi, eu la bugetul meu, grav afectat de alte cheltuieli mult mai mari, imi permiteam, dintre F10-uri, doar 520d. Plus ca mai vroiam sa-mi ramana bani de jante, gume, neprevazute. Asa ca am preferat cu ochii inchisi ce am acum. Dar, mirajul lui M550dx exista :D :D

 

Tutusi, diferenta dintre 535d si M550d nu mi se pare asa de mare. Banuiesc ca e vorba de acelasi motor, in mare.

 

F10 535d isi dorea si Fredi,din pacate nu l-a ajutat bugetul :LMAO:

 

La mine era vorba de E60 :p

 

Recunosc ca inca imi doresc un F10 535xDrive,dar la cat costa,il scot din wishlist,iar daca ar fi sa visez frumos.....M550d xDrive :rolleyes:

 

Exista F10 535d xDrive? Stiam ca la E60 nu exista.

Edited by feitosak1
Link to comment
Share on other sites

In ultimul timp,am avut numai masini noi,pe care le-am tinut in jur de 4 sau 5 ani,timp in care nu am avut nici o problema,nu am schimbat mai nimic la ele,nu m-a lasat nici una in drum.Stiu ca pierderea financiara este destul de mare,dar linistea mea este mai importanta.Prefer sa fac un efort mare la achizitie decat mai multe mici de-a lungul timpului.
Link to comment
Share on other sites

Ok am inteles. :thumbsup:

 

inca o intrebare: cand prinzi un semafor care dureaza mai mult (2-3 minute), lasi cutia in D si stai cu piciorul pe frana, sau o schimbi in N? Am auzit undeva ca nu e recomandat sa o muti in P la semafor, daca nu opresti motorul. Nu cunosc motivul. Tu cum faci?

Link to comment
Share on other sites

Ok am inteles. :thumbsup:

 

inca o intrebare: cand prinzi un semafor care dureaza mai mult (2-3 minute), lasi cutia in D si stai cu piciorul pe frana, sau o schimbi in N? Am auzit undeva ca nu e recomandat sa o muti in P la semafor, daca nu opresti motorul. Nu cunosc motivul. Tu cum faci?

Toate masinile avute au fost automate si la niciuna nu am mutat in N niciodata,am stat in D cu piciorul pe frana,indiferent ca a durat 2 min sau mai mult,in cazul in care eram in coada.Te sfatuiesc sa procedezi la fel :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Azi am activat DVD in motion ( sau cum s-o numi ) cert este ca functioneaza dvd-ul in mers ceea ce este bine,am cateva dvd-uri cu concerte,deci este mai animata viata la bord.Ahhh....era sa uit,am reusit sa schimb pictograma/logo de la pornire si/sau oprire din bord dintr-un simplu BMW in M Performance ( deh,ma pregatesc de soft,cand o aparea si ala ).Pentru toate acestea si pentru ce o mai fi de codat,multumesc colegului neo_andersson,profesionist nu gluma :goodjob:

post-60284-0-20474300-1376923557_thumb.jpg

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cine este Vali,dar eu il stiu pe neo_andersson de foarte mult timp,ma ajuta cu tot ce am nevoie de fiecare data pentru ca suntem prieteni,insa chiar daca ar fi alta situatia tot nu m-as duce sa fac codare la masina de peste 50 k in parcari,etc pentru 20 ron sau cat or cere altii.Concluzia : pentru prieteni GRATIS !
Link to comment
Share on other sites

ai grija cu concertele alea...sa nu te fure privelistea :p

E da...mai arunci un ochi la drum lung , te mai destinzi...merita. Si eu il am activ si n-am avut niciodata probleme din cauza asta. Poate pe aia speriati care stau lipiti cu mainile de volan sa-i fure :)

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Si DVD in motion se face tot din NCS.

As fi prea curios daca as intreba pretul.;)

Nu stiu daca are si Vali interfata compatibila cu F-urile.

Am gasit acum mailul de la "neo"in care il intrebam de codare : "Codarile la F se fac cu esys 3.23.4 si noi facem la ilevel 50.2. Dar avem si ista-p/d tot 50.2. "

Link to comment
Share on other sites

Revin cu discutia despre jantele de iarna : totusi ar trebui sa tin cont de sfaturile pe care cativa dintre voi mi le-ati dat si anume ca potrivit ar fi ceva pe 17” cu anvelope 225/50 R17 ( mult mai comode si putin mai ieftine la achizitie ).Astea fiind zise,sper sa primesc o oferta de nerefuzat de la BMW Apan Braila,pentru un set complet,modelul din poza,413 V-Speiche.
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ar fi sa te axezi mai mult pe anvelope decat pe jante. O anvelopa buna de iarna chiar face diferenta...chiar daca ai x-drive.

 

Nu iei in calcul si varianta sa-ti cumperi doar anvelope de iarna pe 19" si sa folosesti jantele astea? Ar arata senzatie, chiar si prin nameti :)

Link to comment
Share on other sites

Fiind anvelope run flat si pe 19" este foarte greu de jantat/dejantat si de fiecare data as sta cu stres la vulcanizare,in plus chiar imi doresc ca macar 4 luni pe an sa nu ma uit pe asfalt,sa mai. vad si eu una alta......este destul de stresant in Bucuresti cu 19" Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Asa ai dreptate, uitasem de problema cu anvelopele run-flat :)

 

Si eu cand le-am scos de pe jantele pe 17" imi aduc aminte cat s-au chinuit baietii...deci probabil la 19" e si mai greu, din cauza talonului mic.

 

Atunci e clar...4 luni pe an baga jante pe 17" cu anvelope cu talon cat mai mare (probabil 50 merge la tine).

Link to comment
Share on other sites

Azi,colegul neo_andersson a primit vizita mea neanuntata si am stat pe capul lui pana mi-a activat BMW Live si Internet precum si semnalizare acustica la inchiderea si deschiderea masinii :sorcerer:

Ca de fiecare data a fost dragut si mi-a facut pe plac,multumesc si aici si raman dator ( ca de obicei ) :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.