Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

Am ajuns si la 39.000 km si aproape 2 ani,in continuare foarte multumit de masina,de consum,de look :LMAO: Foarte curand intentionez sa ma apropii de 300 de caluti,cu softul de la BR Performance :

 

http://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/525-3-serie/3859-f3x-10-2011/4110-328i/?stage=3287

Știi cumva care e limita de cuplu la care rezista cutia? Parca citisem undeva ca e 450 nm și din cate vad softul merge exact pana acolo.

Link to comment
Share on other sites

Bomb3009,asa stiu si eu ca limita este la 450 nm.

 

Daca va uitati, la stage 2 ajunge la 310 HP cu 480 nm doar prin modificarea evacuarii + softul aferent. Oare s-ar baga astia de la br-performance la tuningul asta daca nu ar fi safe?

Edited by pku82
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca nu s-ar baga,nu au nevoie de cifre sa impresioneze,trebuie sa te programezi cu minim o saptamana inainte sa mergi la ei,au de munca non stop,lucrari care se vad si pe farcebook-ul lor zilnic. Revenind la cutia ZF,am cautat specificatii pe net si era scris destul de clar 450 nm. Apoi la ei pe site am gasit ca acest tip de cutie ZF 8HP 45, ar merge pana la 500 nm.

http://www.zf.com/corporate/en_de/products/product_range/cars/cars_8_speed_automatic_transmission.shtml

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca nu s-ar baga,nu au nevoie de cifre sa impresioneze,trebuie sa te programezi cu minim o saptamana inainte sa mergi la ei,au de munca non stop,lucrari care se vad si pe farcebook-ul lor zilnic. Revenind la cutia ZF,am cautat specificatii pe net si era scris destul de clar 450 nm. Apoi la ei pe site am gasit ca acest tip de cutie ZF 8HP 45, ar merge pana la 500 nm.

http://www.zf.com/co...nsmission.shtml

 

In pdf 500nm scrie pt diesel.Banuiesc ca pt benzina este 450nm.

 

De ce nu-ti pui softul de la ACS?

Sau GPower,Manhart,Hamman.

Eu nu prea am auzit de astia de la care intentionezi sa-ti pui.La cati bani ai dat pe masina,eu unul,as pune doar de la firmele enumerate mai sus-chiar in acea ordine-

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Adi,e simplu.....nu vreau powerbox,daca acum se poate resofta,nu are rost sa nu ii fac direct pe ECU.

MscleMike,nici eu nu sunt chiar sigur,insa incerc sa dau vina pe una pe alta.

Link to comment
Share on other sites

Adi,e simplu.....nu vreau powerbox,daca acum se poate resofta,nu are rost sa nu ii fac direct pe ECU.

MscleMike,nici eu nu sunt chiar sigur,insa incerc sa dau vina pe una pe alta.

 

Nu sunt sigur la ceilalti,dar la ACS este alt ecu(bine, este cel mai scump)

Link to comment
Share on other sites

Nu ma contrazic,insa nici Hartge si nici Hamman nu au alt ECU,este un power box si ei il numesc ECU paralel.

daca vrei un powerbox poti citi pe aici http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=739312

 

vad ca nu chitaie nimeni de la el , dimpotriva , in fine cauti dupa thread

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt sigur la ceilalti,dar la ACS este alt ecu(bine, este cel mai scump)

 

La ACS pare alt ECU

http://preisliste.ac...1/110082360.pdf

 

In pdf 500nm scrie pt diesel.Banuiesc ca pt benzina este 450nm

La cei de la BR-performance cresterea cuplului este de 100nm,cea ce inseamna ca esti la limita superioara data de ZF.

Oricum tu iei decizia pe banii tai,noi doar ne dam cu parerea,dar eu la astia nu as face-o.

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Myx,nu merge linkul ala ;

Adi,am scris ECU pe 2 masini pana acum cu softul de la BR Performance,din punctul meu de vedere este perfect,ambele merg foarte bine,nu au erori,nu dau fum,etc.,singurul motiv pentru care nu am facut la mine este ca pana acum ( ma refer la sfarsit de 2014 inceput 2015 ) nimeni din toata lumea asta nu a putut scrie ECU de la F-uri. Oricum orice parere este in regula si incerc sa o analizez corect,multumesc.

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Hai ca fac o trecere in revista a optiunilor de crestere a puterii,din datele afisate pe siteurile celor consacrati :

 

1. Hamann

Electronic power advancement through HAMANN ECU

for BMW 3series touring F31 328i & 328i xDrive TwinPower

Power increase up to 272 hp / 200 kW at 5000 rpm

(series 245 hp / 180 kW at 5000 rpm.)

Max. torque 392 Nm at 1250 - 4800 rpm

(series 350 Nm at 1250 - 4800 rpm.)

 

2. AC Schnitzer Standard

Performance KW / HP 216 / 294 ...............180 / 245

At rpm 1 / min 5800.............................5000-6500

Maximum torque Nm 420.................................350

At rpm 1 / min 2500-3000.....................250-4800

 

3. Hartge

Engine conversion

for 328i (based on 180 kW / 245 hp)

213 kW (290 hp) / 5100 rpm 415 Nm (lb-ft 306) / 2700 rpm

 

Asa cum observase si Adi mai sus,cresterea de cuplu la fila propusa de BR Performance este de pana la 450nm in conditiile in care Hamann are 392nm,AcS are 420nm iar Hartge 415nm,concluzia e ca mai toti tin cuplul sub limita superioara data de producatorul ZF. Nu ma pricep sa imi dau cu parerea,habar nu am sa citesc curbele de cuplu/putere insa am incredere in experienta lor.

Link to comment
Share on other sites

Hai ca fac o trecere in revista a optiunilor de crestere a puterii,din datele afisate pe siteurile celor consacrati :

 

1. Hamann

Electronic power advancement through HAMANN ECU

for BMW 3series touring F31 328i & 328i xDrive TwinPower

Power increase up to 272 hp / 200 kW at 5000 rpm

(series 245 hp / 180 kW at 5000 rpm.)

Max. torque 392 Nm at 1250 - 4800 rpm

(series 350 Nm at 1250 - 4800 rpm.)

 

2. AC Schnitzer Standard

Performance KW / HP 216 / 294 ...............180 / 245

At rpm 1 / min 5800.............................5000-6500

Maximum torque Nm 420.................................350

At rpm 1 / min 2500-3000.....................250-4800

 

3. Hartge

Engine conversion

for 328i (based on 180 kW / 245 hp)

213 kW (290 hp) / 5100 rpm 415 Nm (lb-ft 306) / 2700 rpm

 

Asa cum observase si Adi mai sus,cresterea de cuplu la fila propusa de BR Performance este de pana la 450nm in conditiile in care Hamann are 392nm,AcS are 420nm iar Hartge 415nm,concluzia e ca mai toti tin cuplul sub limita superioara data de producatorul ZF. Nu ma pricep sa imi dau cu parerea,habar nu am sa citesc curbele de cuplu/putere insa am incredere in experienta lor.

 

Asta(cuplul dus la limita maxima) este unul din motivele pt care nu am facut upgrade de putere la actuala masina.Te inteleg ca ai mai pus soft de la BR pe 2 masini,dar stii cat cuplu suportau cutiile fostelor masini?.Daca pt benzina cutia duce doar 450 nm si o duci la maxim din soft s-ar putea sa ai o problema cu cutia

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca nu le fac ” la ghici ”,sincer nici nu stiu ce sa zic,vedem ce si cum.Oricum pot cere limitarea pe la 420-430nm,nu vad nici o problema in a face asta,asa ca e rezolvabila daca chiar imi doresc.
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca nu le fac ” la ghici ”,sincer nici nu stiu ce sa zic,vedem ce si cum.Oricum pot cere limitarea pe la 420-430nm,nu vad nici o problema in a face asta,asa ca e rezolvabila daca chiar imi doresc.

Mai putini nm,mai putini caihappy.png"Baza"hartii este aceeasi la toti,dezvoltarea ei tine performantele firmei(inginerilor).

De ce costa la BR 800,la GPower,Hamman si Manhart 1300 si la ACS 2300?Crezi ca-i doar chestie de brand si marketing?La o masina care a costat +50 k nu as pune un soft de 800 e.Si nu e chestie de snobism,ci de asumarea a cat mai putine riscuri.

 

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

daca limita la cutie e de 450 si ei ofera 450 pe remap dupa parerea mea esti inca in zona de siguranta. Daca ai un grafic cu curba de cuplu atunci ne-am putea lamuri mai bine, dar sunt destul de sigur ca maximul cuplului il ai la peste 3.5-4k rpm, asta inseamna ca practic cutia va fi solicitata la limita ei peste turatia respectiva iar in mers de oras nu va fi niciun stres.

 

Ori ca mergi cu 420 ori cu 450 e cam acelasi lucru, atata timp cat cuplul asta vine gradual si maximul la o turatie mai ridicata stresul pus pe cutie e cu atat mai mic si daca nu faci launch-uri ma indoiesc ca vei avea probleme cu ea.

 

Cat despre pret, intotdeuna Hamman va taxa mai mult, e si normal, diferenta dintre BR si ceilalti nu e atat de mare ca pret iar ca si calitate sunt sigur ca nu e nicio diferenta, eu as merge cu incredere pe BR mai ales ca l-ai mai folosit.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

daca limita la cutie e de 450 si ei ofera 450 pe remap dupa parerea mea esti inca in zona de siguranta. Daca ai un grafic cu curba de cuplu atunci ne-am putea lamuri mai bine, dar sunt destul de sigur ca maximul cuplului il ai la peste 3.5-4k rpm, asta inseamna ca practic cutia va fi solicitata la limita ei peste turatia respectiva iar in mers de oras nu va fi niciun stres.

 

Ori ca mergi cu 420 ori cu 450 e cam acelasi lucru, atata timp cat cuplul asta vine gradual si maximul la o turatie mai ridicata stresul pus pe cutie e cu atat mai mic si daca nu faci launch-uri ma indoiesc ca vei avea probleme cu ea.

 

Cat despre pret, intotdeuna Hamman va taxa mai mult, e si normal, diferenta dintre BR si ceilalti nu e atat de mare ca pret iar ca si calitate sunt sigur ca nu e nicio diferenta, eu as merge cu incredere pe BR mai ales ca l-ai mai folosit.

 

Multumesc de lamuriri mik,oricum eu am aflat de BR Performance din State,unde a intrat pe f30post.com si ” le-a cam dat stingerea ” celor de pe acolo,JB4,AFe,si altii care folosesc doar box si se bateau in piept ca detin adevarul suprem. Cam asta au pus ei ca si grafic la 328i :

Link to comment
Share on other sites

dupa grafic vei avea aceeasi gradualitate a livrarii cuplului ca si stock, intensitatea difera insa, practic cuplul maxim de 450 e atins la peste 5500rpm cand deja stresul mecanic e diminuat fiinda esti in miscare, iar intre 4000-5000 creste de la 400 la 450, dupa parerea mea esti mai mult decat safe, pentru un mers normal vei fi mereu sub 380-400nm adica pana in 3500rpm, ceea ce coincide cu majoritatea timpului unde se afla cutia si motorul in utilizare zilnica.

 

Cam asa interpretez eu graficul, poate au si altii pareri mai avizate. Acum evident ca sunt mai multe variable ce se modifica intr-o harta la un ECU, dar judecand doar graficul e foarte bine.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.