Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

Harta este cea reala,am primit confirmarea pe mail ca tot ce este publicat pe site/farcebook sunt date reale si stau la baza masuratorilor facute pe standul dyno din dotare,la fiecare masina in parte ( asta in cazul in care cineva s-ar gandi ca graficele sunt generate cumva sa arate bine ) :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Nu a confundat. Probabil tu esti obisnuit cu graficul de la diesel dar asta e benzina. :)

Nu inteleg de ce te bagi in astfel de discutii cand nu ai niste notiuni minime. Uite o mica parte dintr-un curs universitar ( dar probabil si profesorii aia sunt prosti)

post-49985-0-88496800-1425979364_thumb.png

Edited by dmnu
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ba da, are dreptate dmnu, sunt invers curbele, de fapt intre cca 22000rpm - 3800rpm de la 440 la 450NM, practic iti muta cuplul initial maxim care incepea de pe la 1700 si tinea pana aproape de 4500. Ca impresie va fi o mica explozie de putere dupa ce atingi pragul de 2k rpm, insa dupa 4k rpm scade dar va compensa turatia motorului care iti va da impresia de sportivitate.

 

In lumina acestor noi date, sa nu fi cumva usor dezamagit, zic asta pentru ca daca acum scaderea de cuplu de dupa 4500 o resimti foarte usor fiindca e destul de usoara, dupa soft, judecand dupa curba, s-ar putea sa se simta mai tare, pare mai abrupta caderea pentru ca daca la 4k rpm ai 440nm la cca 5.2k rpm vei avea cca380, o scadere deci de 60nm, ori pe harta stock daca la 4k rpm ai cca 350nm la 5.2krpm ai cca 340nm, deci o scadere de doar 10 max 20nm, foarte putin sesizabil.

 

Softul pare a fi facut mai mult pentru "placeri de oras", sa le zic asa, pentru joaca intre 2500-4000rpm unde ai cuplu maxim. Dar, daca nu iti place vad ca isi asuma responsabilitatea de-a returna banii, asa ca merita incercat.

 

Cutia eu zic ca totusi e pe partea de siguranta, desi maximul asta de NM intre 2k-4krpm va vedea mult WOT de la sofer, deci un stres mai mare fata de cum citisem prima data graficul.

 

Pe de alta parte, astea sunt grafice generate de dyno, care sunt cum sunt, fiecare dyno poate avea citiri diferite, cel mai bun test e cel in viata reala si cum iti va placea tie comportamentul de dupa remap. Asta e clar o harta de strada, probabil de ceea ce si ai nevoie in utilizarea zilnica ca sa simti ca ai schimbat ceva la masina si ca trage mult mai bine.

 

P.S. Ca si comparatie, am vb si eu cu ei acum cateva zile despre un stage 1 la mine, dupa cum vezi mai jos la mine se pastreaza fix aceleasi curbe ca si la stock.

O caut pe aia de la GTI de la superchips, chiar cred ca sunt cam identice, dar mi-a placut foarte mult cum s-a schimbat masina dupa.

RS6 dyno.jpg

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Interesant ! Clar masina vede 90% oras,deci nu va fi o problema,pe mine ma intereseaza cum se comporta,nu doar niste cifre pe o foaie,chiar daca in cele mai multe cazuri sunt direct proportionale. Trecand peste asta,este un tip din Italia care imi arunca in aer calculele,ia uite ce scrie aici :

”In Europe the Fxx series started to be unlock since beginning 2015.

The Diesel Fxx since last year.

My F33 Was unlocked by my local mechanic.

He is specialized in race cars.

First the ecu must be reached, open the case,remove tuning protection code and that's it.

From now on with OBDII only”

Din pacate in RO nu se poate inca,nu cu sculele existente :cry: si aici ma refer la scrierile ulterioare via OBD.

 

Avantajul este in cazul unui update de fabrica,iti instaleaza cea mai recenta varianta de soft si automat iti sterge fila tunata.Din ce am inteles la reprezentanta nu poti scrie doar anumite module,ci intreaga masina.

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

pentru ca inca e prea noua masina fabricantul aduce mereu update-uri si pentru a mentine securitatea astfel incat sa nu poata fi resoftate, asta cat timp majoritatea sunt in garantie, dupa nu isi mai dau interesul sa aduca update-uri atat de des.

 

La tine BR nu face prin OBD?

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare ca cei de la Completchip Iasi facusera un f10. Merita sa incerci sa pui la ei o intrebare

Am intrebat,acum vreo 2 saptamani,nu faceau decat diesel,multumesc oricum :thumbsup:

 

pentru ca inca e prea noua masina fabricantul aduce mereu update-uri si pentru a mentine securitatea astfel incat sa nu poata fi resoftate, asta cat timp majoritatea sunt in garantie, dupa nu isi mai dau interesul sa aduca update-uri atat de des.

 

La tine BR nu face prin OBD?

Din pacate NU. Practic am doua variante :

1.Scot ECU si il trimit in Belgia pentru resoftat.

2.Fac scrierea aici la un tuner local,colaborator al BrPerformance.

 

PS. Interesante cifre au pentru RS6,poti alege varianta 1 din cele enumerate de mine :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

au si aici un tuner local zic ei care o poate face prin OBD, deocamdata astept sa vad daca ar putea sa imi faca MRC remap-ul.

E mult mai simplu,nu iti mai desface ECU,etc ( nu cred ca este vreo scula care poate desface ECU fara se se observe,practic ramane putin mutilat :LMAO: nu ca ar avea vreo importanta ),insa stii tu ce este mai bine pentru tine :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Nu mai am bani de dyno :LMAO: Lasand gluma la o parte,probabil o sa merg curand,nu imediat,fiindca sincer nu stiu unde ..........sa fie valorile reale ( de fapt daca vreau sa imi iasa vreo 310 cai stiu unde :goodjob: ) Testul real va fi asa : o masina identica 328i xDrive,eu in spate el in fata,accelerat de la 50 km/h pana la ...... Daca reusesc sa il ajung,sa merg in paralel si apoi sa il depasesc,e de bine :flowers: Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

pentru ca inca e prea noua masina fabricantul aduce mereu update-uri si pentru a mentine securitatea astfel incat sa nu poata fi resoftate, asta cat timp majoritatea sunt in garantie, dupa nu isi mai dau interesul sa aduca update-uri atat de des.

 

La tine BR nu face prin OBD?

 

 

BMW s-a pus rau pe tuneri si coderi. E noua politica si deja de la ilevel 55 este pusa in practica. 99.99% din cei care folosesc esys pentru codari nu vor mai putea faci nimic la masini cu ilevel 55 sau mai mare.

 

Si versiunile noi de soft pe DDE/DME au protectii suplimentare la tuning.

Link to comment
Share on other sites

BMW s-a pus rau pe tuneri si coderi. E noua politica si deja de la ilevel 55 este pusa in practica. 99.99% din cei care folosesc esys pentru codari nu vor mai putea faci nimic la masini cu ilevel 55 sau mai mare.

 

Si versiunile noi de soft pe DDE/DME au protectii suplimentare la tuning.

Pai la F01 ce ilevel or fi pus astia de la reprezentanta ? Banuiesc ca este cel mai recent,ca e pus acum 3 saptamani si s-a putut scrie softul fara probleme <_<

Link to comment
Share on other sites

FRE - cel mai simplu, daca nu faci dyno, care oricum dupa parerea mea e pur informativ si subiectiv in functie de brand, fa 2-3 runde 1/4 mile, inainte de soft si dupa, acolo vei vedea cel mai bine diferenta. Si varianta propusa de tine e buna, dar nu cred ca e usor sa gasesti un alt 328xi :).

 

Deci in final faci maine soft-ul de la BR? astept cu interes impresiile tale :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Mik,a ramas BR Performance,altceva nu prea am ce,cu toate ca mi s-a mai propus un soft personalizat pe stand dyno,etc ; prefer sa aleg o firma consacrata,chiar daca la noi nu prea stie nimeni de ei,in fine. Am gasit 328 identic,doar ca trebuie sa dau o fuga pana la Braila,oricum curand merg sa fac revizia,pana atunci se mai "adapteaza" softul. Tinand cont ca firma unde merg pentru citire/scriere e foarte aproape de A2,e posibil sa fac niste ture cronometrate batraneste,insa sa vad cum stau cu timpul. Din cate cunosc,nimeni in RO nu s-a mai "laudat" ca a softat un F benzina...... Oricum,ma intorc maine dupa pranz cu impresii pa cald.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.