Jump to content

e90 318i/320i


ovy318i

Recommended Posts

Buna ziua,

doresc sa achizitionez un e90 318i/320i din 2009/2010,as dori sa aflu de la colegi ce probleme tehnice au,la ce anume sa ma uit.

sunt in dilema,sa cumpar o masina cu km putini(20-30k)dar fara optionale,sau cu optionale cu 70-120k.

mersi anticipat pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Așa cum spune si laur kilometri sunt irelevanți, adicĂŁ poți sa ĂŽntâlnești mașini cu 120.000km și sĂŁ fie mai intreținute, sĂŁ meargĂŁ mai bine ca una cu 50.000km.

SĂŁ aibĂŁ carte service, iar un interior ingrijit eu cred ca spune multe.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vezi si tu care este mai bine intretinuta, eu as merge pe cea cu optiuni, eu am un 318i cu aproximativ 140.000km si merge foarte bine! pana acum nu am avut probleme cu masina, in afara de anumite garnituri pe care le-am schimbat(avea mici scapari de ulei ) atat. Sunt niste masini foarte bune cu un consum foarte bun(cel putin pt benzina). A mea pe autostrada la 130-140 consuma 6.8 l/100km.

 

 

Link to comment
Share on other sites

multumesc la toti pentru sfaturi si da-30.000 din 2009

nu o cumpar decat de la un dealar bmw din germania/olanda,cu carte service si garantie,plus ca vreau sa o iau pe firma sa-mi de duc TVA si impozitul pe profit sau sa o cumpar fara tva.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vezi si tu care este mai bine intretinuta, eu as merge pe cea cu optiuni, eu am un 318i cu aproximativ 140.000km si merge foarte bine! pana acum nu am avut probleme cu masina, in afara de anumite garnituri pe care le-am schimbat(avea mici scapari de ulei ) atat. Sunt niste masini foarte bune cu un consum foarte bun(cel putin pt benzina). A mea pe autostrada la 130-140 consuma 6.8 l/100km.

la 140 6.8?:) whatever:)))

Link to comment
Share on other sites

probleme chiar n-am auzit sa aiba benzinarul

N43-ul a suferit de bolile copilariei, cadeau rapid bobinele si injectoarele. Problema s-a cam rezolvat dupa o rechemare in service, la care s-au inlocuit o parte din reperele cu probleme, plus un update de soft.

Chiar daca nu tine de motor (dar e pe aproape) ambreiajul e destul de firav.

In plus, am vazut ca se vorbeste de ceva probleme la valvetronic, am vazut si ceva filmulete pe youtube, dar nu stiu ce rulaj aveau motoarele in cauza.

 

la 140 6.8?:) whatever:)))

Confirm, cam pe acolo e. Motorul e destul de eficient (injectie directa), cutia e etajata lung si pachetul efficient dynamics chiar isi face treaba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.