Jump to content

Bmw 530dA Touring individual


Razvan Gavan

Recommended Posts

Salutare dupa o pauza lunga de Bmw...

 

Am avut o perioada in care am decis sa am o masina noua....si mi-am luat un Peugeot 407 in leasing. Am platit ce am platit pana mi s-a luat de masini frantuzesti. Desi am avut 6 Bmw-uri pana acum, ca orice roman, m-am gandit ca o masina noua mi-ar satisface mai mult placerea de a conduce. Din pacate nu a fost asa, si mi-a fost lectie de viata, NU o sa mai calc intr-o masina frantuzeasca decat ca pasager.

 

Toate bune si frumoase asa ca mi-am revenit si m-am gandit sa-mi prezint si eu fierul. Desi banuiesc ca vor veni tot felul de comentarii rautacioase, am decis totusi s-o prezint aici, pentru ca pana acum BMWClub mi-a dat niste sfaturi bune si am castigat experiente noi.

 

Masina actuala este un Bmw 530dA, model individual, destul de dotat. A fost fabricata in 2003 si prima inmatriculare a fost in 2005 in Germania. In 2010 a aterizat in Romania si datorita conditiilor exceptionale de la noi din tara a primit niste numere de Bulgaria. Nu pentru ca nu ar fi bani de taxa, dar pentru ca este imoral sa platesti 4000 de eur unor hoti care dupa un proces de 2 ani ti-i dau inapoi.

 

Ca si dotari, avem in felul urmator:

 

-3.0diesel, 193CP, steptronic

-8 airbag-uri

-ABS, DSC

-senzori parcare fata+spate

-Xenon de fabrica + spalatoare

-Navi 16:9 MK4 + Tvtuner(i-am facut update la ultima versiune si o pot folosi si in Romania)

-Carkit + telefon Nokia 6310i (functional)

-scaune incalzite

-senzori lumina + ploaie

-proiectoare

-softclose portbagaj

-plafon negru + trapa

-clima

-comenzi volan

-geamuri, oglinzi electrice

-webasto

 

Masina a venit cu toate cele 4 chei originale, carte de service, toate sculele originale si foarte bine ingrijita.

 

Ca si probleme - am schimbat placute, bucsele de la bara stabilizatoare, senzorii de la placute si cam atat. Deoarece luneta se deschide separat, evident ca avem niste probleme de rugina langa cheder, dar le voi rezolva. O alta vestita problema este displayul de sub ceasuri - ii lipsesc niste pixeli. Mi-am comandat banda ce trebuie inlocuita si o sa-l repar.

 

In rest, as vrea pe viitor sa-i pun barile de M fata + spate si sa-i pun volanul de M in 3 spite. Ma bate gandul si la o interfata media pentru Iphone si un update la sistemul de sunet, care NU este DSP.

 

Alte sfaturi sau idei din partea voastra sunt bine-venite!

Edited by Razvan Gavan
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Frumos touring, dotat, insa nu inteleg de ce farurile si semnalele de pe aripi sunt cu semnal alb si lampile spate cu semnal galben. Verifica putin situatia. Iar jantele sunt de NFL. :shifty:

 

Le: in mod sigur suspensia este sport, nu normala. Verifica dupa VIN.:)

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Partea cu stopurile nu ma sperie. Am vazut o gramada de masini din 2003 cu stopuri galbene. Lovita nu a fost, asta stiu sigur, cred ca e cea mai linie masina pe care am vazut-o de varsta ei. Jantele au fost cumparate pentru iarna, jantele ei originale au fost pe 17, style 81 cred. Si da, suspensia este sport din fabrica, nu are nimic schimbat pe ea. Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Ce funny esti :))) imi plac maxim parerile astea :))) a fost chiar rasturnata as putea spune. Lasand gluma la o parte, masina nu a avut vreun incident, capota are vopseaua originala, la fel si aripa si bara...daca te uiti la pozele cu motorul, si daca ai un ochi atat de bine pregatit te vei convinge singur.

 

Referitor la plumbi, da, sunt niste dobitoci cei care le-au pus, dar a fost cu un motiv intemeiat, cauciucul acela e deformat, a avut o pana...

 

Postez si un filmulet cu masina!

 

http://www.youtube.com/watch?v=BRraJwztSOU&feature=youtube_gdata_player

Link to comment
Share on other sites

Pareri, nepareri, nu exista E39 din fabrica iesit cu semnale si albe si galbene. Ori, ori. Daca vrei sa intelegi bine, daca nu tot bine. In fond nu asta conteaza. Mai important este ca motorul sa fie in mintile lui, sa nu dea cu fum negru, cutia sa schimbe fara sa zvacneasca si fara zgomote iar suspensia sa fie in regula pe spate, compresorul sa porneasca doar cand simte greutate suplimentara pe spate.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De acord cu tine, doar ca e ciudat sa auzi lucruri despre masina ta de la niste oameni care nu au vazut-o decat in poze. Eu nu contest ca n-ar avea cineva dreptate, sustin doar ca am mai multe detalii si stiu despre ce vorbesc. Ar fi absurd sa cred ca o masina in 10 ani de folosinta nu a avut vreun incident, fie el minor sau major. Oricum, important e ca e in mintiile ei si sper sa ramana asa in continuare. Postez si un filmulet cu un 0-120

 

Link to comment
Share on other sites

 

Ce ai montat deasupra butonului de deschidere al portbagajului ?!

 

 

Masina a apartinut unui politist in Germania. Are prize pentru girofar, atat in fata cat si in spate (in locul suportului de pahare). in consola centrala, unde este buzunarul acela cu usita are 2 butoane montate care nu le-am descoperit inca rolul - dar sunt din fabrica montate - am desfacut consola centrala si este cablaj original BMW. In usa din stanga, in loc de buzunar am un holder pentru girofar.

 

Cu ocazia asta atasez si niste poze cu consola centrala care era foarte zgariata si pe care am reconditionat-o. Pe scurt, am matuit tot lacul cu smirghel de 800+apa, si l-am luat la polish (aprox 3 ore) manual pana a iesit ca in poze.

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Ce funny esti :))) imi plac maxim parerile astea :))) a fost chiar rasturnata as putea spune. Lasand gluma la o parte, masina nu a avut vreun incident, capota are vopseaua originala, la fel si aripa si bara...daca te uiti la pozele cu motorul, si daca ai un ochi atat de bine pregatit te vei convinge singur.

 

Aripa de pe partea șoferului nu este pe aceeași nuanțĂŁ ca și restul mașinii, asta este absolut evident! Este totuși o mașinĂŁ de 10 ani, nu de 10 luni, a trecut prin multe.

Indiferent de incident, dacĂŁ a fost reparatĂŁ bine cu piese OE, nu ar trebui sĂŁ-ți faci griji!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.