Jump to content

Probleme e90


Recommended Posts

Am schimbat sambata uleiul si filtrele si dupa o inspectie mai amanuntita pe la motor cu capacele scoase afara am gasit urme de ulei pe acel furtun gros ce pleaca de la turbina spre debitmetru si mai are un mic stutz pe la mijloc! Era ulei pe acel furtun pe interior ce ajunsese pana la intrarea in debitmetru! Cand ne-am uitat prima oara, furtunul asta nu era nici macar bine intrat in stutul de la turbina! Oricum l-a scos baiatul, l-am inspectat, era ceva ulei prin el, cat si pe exterior aproape de turbina era umezit! Mi-au zis baietii ca pierde pe la bucsele/lagarele rotorului! Ideea este ca joc nu este in turbina! A miscat de ea si a zis ca joc nu este! Cica se schimba acele bucse, doar ca trebuie data jos turbina si schimbate la cineva care se pricepe! Ar fi bine daca as scapa decat cu aceste bucse! Turbina nu scoate nici un sunet, trage bine si nu scoate fum alb deci nu arde uleiul! Acum am pus un 5W40 si astept sa vad daca mai pierde! Daca da atunci o dau jos pentru inspectie! Oricum e bine ca am gasit cauza pentru care-mi scadea uleiul!

 

Ca si o paranteza, acum cu noul 5W40 de la MOTUL se simte altfel cum toarce motorul si zic asta in BINE! :) Este mai silentios! Si nu mi s-a parut mult mai vascos decat Original BMW 5W30 spre ex!

 

 

 

LE! Turbina = renumita Mitsubishi :(

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi la reprezentanta BMW din Oradea (Grup West Premium) si am facut un test complet al masinii...totul functioneaza in parametrii corecti , iar turbina a fost schimbata exact asa cum mi-a spus neamtul. Au verificat si furtune si compresie si concluzia finala a fost ca tre sa schimb uleiul si sa trec la ulei original BMW 5 w 30 Long Life ....pretul 59 Ron / litru, iar schimbul uleiului + filtru ulei = 488 Ron ..scump dar macar vad daca este din cauza calitatii uleiului de la noi.

 

Va tin la curent de cum se va comporta cu uleiul original BMW...sa speram ca ajungem la consumul normal de ulei pt acest tip de motor si anume 1 litru la 7000 km.

 

Respecte domnilor! :thumbsup:

Adica uleiul si filtrul si manopera doar 488 ron???

pai pe mine de ce uleiul cu filtru aer, polen, ulei si maopera ma costa tot la ei 1470 ron? WTF?si am 320, cred ca tot atat ulei intra ca si la tine..

 

Eu intre schimburi(15000-18000) km mai pun 1 litru de ulei in general, cam dupa 12000 km imi mai cere 1 litru; dar asa a facut de cand am cumparat-o de la 0km! cred ca e normal ca masinile astea sa mai ceara ulei si intre revizii; Iar la cum recomanda BMW sa schimb uleiul la 30000 km ar trebui sa am cate 3 litrii in portbagaj:))))

 

Inca ceva si asta chiar va rog sa ma sfatuiti!

Cum intrentionez sa imi schimb masia voi avea service 5 ani sau 100000km; problema este ca m-am interesat si ei imi schimba uleiul cand spune masina, adica la stilul meu de condus pe la 33-34000km(nu conduc prea sportiv cred); asa....mie unu nu-mi convine; iar daca il schimb la 15000km il platesc schimbul; ideea e, si sa vedeti ce "blocati in proiect sunt cei de la BMW", ca le-am zis ca un schimb il platesc eu, la 15000 si celalalt de la 30000 sa il faca ei pe service-ul inclus; cica nu se poate pentru ca atunci cand il schimb la 15000 km, ei reseteaza intervalul si pe urma iar peste 30000km va trebui schimbat si daca calculatorul nu arata ca trebuie schimbat, ei nu au cum sa-l schimbe gratuit!!!! Cat de aiurea e asta????

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

Adica uleiul si filtrul si manopera doar 488 ron???

pai pe mine de ce uleiul cu filtru aer, polen, ulei si maopera ma costa tot la ei 1470 ron? WTF?si am 320, cred ca tot atat ulei intra ca si la tine..

 

Eu intre schimburi(15000-18000) km mai pun 1 litru de ulei in general, cam dupa 12000 km imi mai cere 1 litru; dar asa a facut de cand am cumparat-o de la 0km! cred ca e normal ca masinile astea sa mai ceara ulei si intre revizii; Iar la cum recomanda BMW sa schimb uleiul la 30000 km ar trebui sa am cate 3 litrii in portbagaj:))))

 

Inca ceva si asta chiar va rog sa ma sfatuiti!

Cum intrentionez sa imi schimb masia voi avea service 5 ani sau 100000km; problema este ca m-am interesat si ei imi schimba uleiul cand spune masina, adica la stilul meu de condus pe la 33-34000km(nu conduc prea sportiv cred); asa....mie unu nu-mi convine; iar daca il schimb la 15000km il platesc schimbul; ideea e, si sa vedeti ce "blocati in proiect sunt cei de la BMW", ca le-am zis ca un schimb il platesc eu, la 15000 si celalalt de la 30000 sa il faca ei pe service-ul inclus; cica nu se poate pentru ca atunci cand il schimb la 15000 km, ei reseteaza intervalul si pe urma iar peste 30000km va trebui schimbat si daca calculatorul nu arata ca trebuie schimbat, ei nu au cum sa-l schimbe gratuit!!!! Cat de aiurea e asta????

 

Cred ca se referea doar la manopera pentru schimbul de ulei + filtru de ulei care costa 488RON! Anul trecut la repr mi-au cerut ~2000RON pentru revizie: filtre, ulei, plus manopera aferenta!

Si anul trecut, la fel ca si acum, cu uleiul si filtrele cumparate de mine, m-a ajuns totul pe la ~650RON. Plus 100RON manopera si diagnoza ==> 750RON! Cam asta e pretul! Poate daca ai rampa si le schimbi tu mai salvezi pretul manoperei, dar la consumabile astea-s preturile! Oricum reprezentantele te rup! Au tarife mari atat la manopera cat si la piese! Ulei BMW 5W30 am cumparat anul trecut cu 35RON/Litru deci mult sub 59RON cat cere reprezentanta!

Link to comment
Share on other sites

Adica uleiul si filtrul si manopera doar 488 ron???

pai pe mine de ce uleiul cu filtru aer, polen, ulei si maopera ma costa tot la ei 1470 ron? WTF?si am 320, cred ca tot atat ulei intra ca si la tine..

 

Eu intre schimburi(15000-18000) km mai pun 1 litru de ulei in general, cam dupa 12000 km imi mai cere 1 litru; dar asa a facut de cand am cumparat-o de la 0km! cred ca e normal ca masinile astea sa mai ceara ulei si intre revizii; Iar la cum recomanda BMW sa schimb uleiul la 30000 km ar trebui sa am cate 3 litrii in portbagaj:))))

 

Inca ceva si asta chiar va rog sa ma sfatuiti!

Cum intrentionez sa imi schimb masia voi avea service 5 ani sau 100000km; problema este ca m-am interesat si ei imi schimba uleiul cand spune masina, adica la stilul meu de condus pe la 33-34000km(nu conduc prea sportiv cred); asa....mie unu nu-mi convine; iar daca il schimb la 15000km il platesc schimbul; ideea e, si sa vedeti ce "blocati in proiect sunt cei de la BMW", ca le-am zis ca un schimb il platesc eu, la 15000 si celalalt de la 30000 sa il faca ei pe service-ul inclus; cica nu se poate pentru ca atunci cand il schimb la 15000 km, ei reseteaza intervalul si pe urma iar peste 30000km va trebui schimbat si daca calculatorul nu arata ca trebuie schimbat, ei nu au cum sa-l schimbe gratuit!!!! Cat de aiurea e asta????

 

1)Referitor la turbina....sa stiti ca si cei de la reprezentanta BMW mai gresesc cateodata...turbina fusese schimbata dar avea putin joc radial asa ca mi-au facut ei oferta pt schimbat turbina ...vreo 7700 Ron...bineinteles ca tre sa ai prea multi bani sau sa ai probleme cu capul ca sa dai atat cand kit-ul de reparatie + manopera la firmele specializate pe turbine este intre 1000 -1600 Ron in functie de ce trebuie schimbat.

Personal m-a costat 1030 Ron reparatia + kit-ul de reparatie la o firma specializata din Oradea (mecanicii sunt din Ungaria)...baieti seriosi si comunicativi....exemplu concret ...merg dimineata la ei-ora 9:10 , le spun ce si cum si ei imi dau 2 variante ...fie este o uzura mica / normala si merge cu Kit-ul de reparatie si ma costa 1030 Ron sau trebuie schimbat axul central cu toate minunile si costa 1300-1400 Ron.

Mi-au promis ca dupa ce il desfac ma suna sa-mi spuna ce si cum....zis si facut pe la 16:00 ma suna si surpriza ...imi spun ca este varianta mai ieftina si ca ma costa 1030 Ron...personal eram convins ca la fel ca 99% din firmele din Romania vor spune ca este varianta mai scumpa...sincer m-am mirat! :)

 

2)Referitor la schimbul ulei + filtru ulei + manopera = 488 Ron (Tva inclus). Precizez ca doream doar schimbul de ulei + filtru ulei deoarece mai schimbasem uleiul de 2 ori in ultima luna si aveam aceiasi problema cu consumul de ulei care initial am crezut ca este de la filtrul epurator...l-am schimbat cu unul de plastic (desi original era tot cel de plastic care normal s-ar putea curata) si am schimbat si uleiul...de la Gastrol Edge 5 w30 am trecut la Gastrol Edge 5 w 40 Turbo Diesel (tot longlife 04) si tot imi consuma ulei si asa am ajuns la acea oferta de la reprezentanta Bmw Oradea care initial mi-a spus ca este din cauza uleiului de o calitate mai slaba decat cel original BMW care la ei este 59 Ron / litru. Bineinteles ca am platit 140 Ron pt o diagnoza completa a masinii care o fost o frectie la un picior de lemn...totul mergea perfect si concuzia lor era ca tre sa pun ulei original bmw de la ei....:( Dupa ce am observat ca la pornire imi scoate un puf de fum negru albastrui am discutat cu mai multi mecanici de la diferite service-uri specializate pe Bmw-uri si raspunsul a fost acelasi 90 % este de la turbina deorece semeringurile de supape nu puteau fi deorece testul de compresie pt fiecare piston in parte iesise beton+ lipsa altor cateva indicii care nu au existat...dupa spusele celor de la reprezentanta Bmw Oradea.

 

Deci joi dimineata mi se va pune turbina reparata , voi schimba toate furtunasele si semeringurile care trebuiesc schimbate la repunerea turbinei (800 ron = furtunase,semeringuri + manopera) si voi schimba dinnou si uleiul+filtru ulei.

 

Credeti ca trebuie curatat dinnou si filtru epurator + EGR -ul sau doar daca se constata ca este cazul....cam care este procedura?

 

Va multumesc antcipat pt raspunsuri si va rog sa-mi tineti pumnii pt ca imi e tare draga masinuta si nu as vrea sa o vand, dar daca si acum mai imi consuma ulei, apoi o vand si trec la orice inafara de BMW.

 

Respecte domnilor! :)

Link to comment
Share on other sites

Pai EGR-ul se poate verifica direct de pe tester! Si cu filtrul epurator e cu doua fete! La E90 este din plastic, deci nu mai e din pasla ca si la E46. Practic este un decantor acum, care n-are ce sa se mai infunde la el! Parerile sunt impartite: unii zic ca trebuie schimbat in timp ce altii zic ca nu! Eu am facut revizia acum 2 sapt si am fost la niste baieti specializati pe bmw-uri si ei au spus ca nu se schimba desi as fi vrut macar sa desfaca si sa vad daca-i infundat!

 

Si mie imi pierde ulei pe la turbina, dar din cate au zis baietii astia, ar fi pe la bucsele/(lagarele) turbinei. Practic o ia in sus pe racordul ce intra in debitmetru! Am vazut ca si furtunul ce intra in intercooler(daca nu gresesc) este plin de ulei! Mi-au zis ca joc nu are turbina si probabil ca daca schimb acele bucse la cineva care se pricepe, as scapa ieftin! Zici ca tipii de la Oradea sunt seriosi? Imi poti lasa pe PM un nr de telefon? Oricum nu ma grabesc sa o dau jos acum, vreau sa vad cu noul ulei daca mai mananca si poate prin toamna sa o dau jos si verificata!

Link to comment
Share on other sites

Pai EGR-ul se poate verifica direct de pe tester! Si cu filtrul epurator e cu doua fete! La E90 este din plastic, deci nu mai e din pasla ca si la E46. Practic este un decantor acum, care n-are ce sa se mai infunde la el! Parerile sunt impartite: unii zic ca trebuie schimbat in timp ce altii zic ca nu! Eu am facut revizia acum 2 sapt si am fost la niste baieti specializati pe bmw-uri si ei au spus ca nu se schimba desi as fi vrut macar sa desfaca si sa vad daca-i infundat!

 

Si mie imi pierde ulei pe la turbina, dar din cate au zis baietii astia, ar fi pe la bucsele/(lagarele) turbinei. Practic o ia in sus pe racordul ce intra in debitmetru! Am vazut ca si furtunul ce intra in intercooler(daca nu gresesc) este plin de ulei! Mi-au zis ca joc nu are turbina si probabil ca daca schimb acele bucse la cineva care se pricepe, as scapa ieftin! Zici ca tipii de la Oradea sunt seriosi? Imi poti lasa pe PM un nr de telefon? Oricum nu ma grabesc sa o dau jos acum, vreau sa vad cu noul ulei daca mai mananca si poate prin toamna sa o dau jos si verificata!

 

Sigur ca da....0740 056 474 Nicusor cred ca il cheama pe tip.

Daca vrei sa vi la ei da un tel si merg eu cu tine sa-ti arat unde este firma...iesirea spre vama Bors , dar la firmele din spate de la Masterplast.

Telefonul meu il ai pe PM.

 

Respecte! :)

Link to comment
Share on other sites

Sigur ca da....0740 056 474 Nicusor cred ca il cheama pe tip.

Daca vrei sa vi la ei da un tel si merg eu cu tine sa-ti arat unde este firma...iesirea spre vama Bors , dar la firmele din spate de la Masterplast.

Telefonul meu il ai pe PM.

 

Respecte! :)

 

Deocamdata vreau sa vad daca mai consuma cu 5W40! Daca da, atunci poate prin toamna imi voi face drum! Merci mult!

Link to comment
Share on other sites

Deocamdata vreau sa vad daca mai consuma cu 5W40! Daca da, atunci poate prin toamna imi voi face drum! Merci mult!

Exact asa am facut si eu si tot a consumat. ;)

Poate la tine nu este joc asa mare...si scapi mai ieftin.

Oricum firme bune pt reparatii la turbo mai sunt la Cluj,Miercurea Ciuc si Bucuresti. Ideea este sa vada ei ca te pricepi cat de cat si nu iti pot vinde orice poveste. ;)

 

Maine va si spun totalul distractiei care se invarte in jurul a 2200 Ron = reparatie turbo + furtune si garnituri aferente schimbarii turbinei + ulei + filtru ulei + curatat EGR+ curatat epuratorul+ manopera.

 

Respecte domnilor! :)

Edited by mexx20_ro
Link to comment
Share on other sites

 

 

Maine va si spun totalul distractiei care se invarte in jurul a 2200 Ron = reparatie turbo + furtune si garnituri aferente schimbarii turbinei + ulei + filtru ulei + curatat EGR+ curatat epuratorul+ manopera.

 

Respecte domnilor! :)

 

Trebuie sa ma tin de promisiune si va spun totalul:

 

- reparat Turbo ....kit de reparatie + manopera = 1020 Ron

- 6 litri ulei Gastrol Edge 5 w 30 + filtru ulei Mann = 216 Ron + 50 Ron = 256 Ron

- manopera (la reprezentanta BMW din Oradea)pt demontat si montat turbo + curatat EGR + Curatat filtru epurator , schimbat uleiul (adus de mine), curatat filtru aer (avea doar 2500 km) + furtune si garnituri aferente schimbarii turbinei = 926 Ron (tva inclus)

 

TOTAL = 2202 Ron (Tva inclus)

 

Concluzia: nu este nici mult dar nici putin...sa dea Dumnezeu sa nu mai consume ulei de acum incolo. :)

Link to comment
Share on other sites

Unde ai reparat turbina? Cum se prezinta masina, trage bine?

 

Turbina am reparat-o la singura firma pe care o stiu eu ca se ocupa de turbine din Oradea....pe calea Borsului (in spate la Master) au sediul si sunt niste baieti seriosi care sper sa fi facut treaba la fel de serioasa; cel putin reparatiile facute la alte turbine bmw si care au fost remontate la reprezentanta au fost impecabile...seful de service de la BMW nu stia nici macar de o reclamatie venita la adresa lor.

 

Referitor la masina, mie mi se pare ca trage la fel de bine ca si inainte (nu am apucat sa merg la drum intins ca sa vad ce si cum in detaliu) ...singura problema a fost ca papa ulei...baietii care au reparat turbine ziceau ca a avut un joc radial axul central dar uzura era normala.

Ramane sa vedem in saptamanile urmatoare daca baietii de la reprezentanta BMW au avut dreptate si cauza consumului de ulei a fost turbina.

 

Oricum eu va multumesc tuturor pt sfaturi si va doresc multa sanatate si drumuri bune ca sa va puteti bucura de masinile voastre! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Turbina am reparat-o la singura firma pe care o stiu eu ca se ocupa de turbine din Oradea....pe calea Borsului (in spate la Master) au sediul si sunt niste baieti seriosi care sper sa fi facut treaba la fel de serioasa; cel putin reparatiile facute la alte turbine bmw si care au fost remontate la reprezentanta au fost impecabile...seful de service de la BMW nu stia nici macar de o reclamatie venita la adresa lor.

 

Referitor la masina, mie mi se pare ca trage la fel de bine ca si inainte (nu am apucat sa merg la drum intins ca sa vad ce si cum in detaliu) ...singura problema a fost ca papa ulei...baietii care au reparat turbine ziceau ca a avut un joc radial axul central dar uzura era normala.

Ramane sa vedem in saptamanile urmatoare daca baietii de la reprezentanta BMW au avut dreptate si cauza consumului de ulei a fost turbina.

 

Oricum eu va multumesc tuturor pt sfaturi si va doresc multa sanatate si drumuri bune ca sa va puteti bucura de masinile voastre! :)

 

 

Salut! Ce ne mai poti spune despre turbina? Ea iti manca uleiul ori alta este cauza? La mine si cu noul ulei tot il papa cumva :( ! Daca la primul schimb cu 5W30 mi-a mancat 1L in 4500Km, acum cu noul ulei 5W40 mi-a mancat 0.5l in 4000Km! Parca m-ar bate gandul sa schimb si eu acele bucse de la turbina! De asemenea nu stiu daca si la diesel e valabila treaba cu semeringurile de la supape, un alt loc pe unde cel putin la benzinare se pierde uleiul!

Link to comment
Share on other sites

Buna seara! Detin un e90 de 3 luni si acum mi-a aparut in bord SERVICE. Am intrat pe el sa vad despre ce e vb si nu stiu sigur ce inseamna eroare.(eu cred ca e de la frana). Voi atasa o poza ca sa nu ma chinui sa explic cum arata eroarea aia. MS

http://img546.imageshack.us/img546/2262/tu46.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.