Jump to content

Frane


Ady 3

Recommended Posts

ce naiba man... totusi tot mult a dat.... chiar daca e M..un set de placutze e 340 ron pt m...asa ca!!!!

189697[/snapback]

Nu e chiar asa... Sunt cam 5-600 Ron placute aprobate de BMW , luate de la firme serioase, eu mi le schimb singur de exemplu... :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

Am facut un drum scuurt azi si am observat ca se aude un zgomot .

Dupa ce franez si ma opresc la semafor cand am plecat de pe loc s-a auzit un zgomot de la frane.

Trebuie sa treaca ceva timp ca-s noi si e normal sa se auda ????

Sau n-ar trebui sa se auda nimic ????S-a auzit de cateva ori la mai multe semafoare dar nu si cand franez la drum

Link to comment
Share on other sites

nu-mi vine sa cred ca unl cu un M isi schimba singur placutzele :blink:

189712[/snapback]

Pai de ce? Care e problema?Mie imi place sa am grija personal de masina mea....

 

@Ady3, nu prea e normal sa se auda nimic....

 

Incearca cateva frane mai violente de la cca. 100 km/h, pana iese putin fum (la propriu) din placute.....apoi mai vezi.... :) :)

Link to comment
Share on other sites

 

Incearca cateva frane mai violente de la cca. 100 km/h, pana iese putin fum (la propriu) din placute.....apoi mai vezi.... :blink:  :)

189901[/snapback]

 

 

Nu prea este recomandat sa franezi violent imediat dupa ce ai schimbat placutele. :)

 

Nu este normal sa se auda nici un zgomot,sau poate dupa un timp "se aseaza" :)

Link to comment
Share on other sites

Nu prea este recomandat sa franezi violent imediat dupa ce ai schimbat placutele. :blink:

 

Nu este normal sa se auda nici un zgomot,sau poate dupa un timp "se aseaza" :)

190310[/snapback]

La mine nu frana ca lumea, (e drept ca nu se auzea nici un zgomot), imediat dupa ce am schimbat placutele- facusem intre timp cam 300-400 km, si am facut cateva "liniute" cu opriri bruste( si accelerometrul pornit :) :) :) ) si apoi nici o problema.... :) :D

Link to comment
Share on other sites

Daca discurile de frana au grad, e posibil ca in momentul franarii la viteze mici sa agate placutele, de aici si zgomotul la plecarea de la semafor

191334[/snapback]

Scuze dar ce inseamna ca discurile sa aiba grad ?

M-am ''jucat'' oleaca zilele trecute nu prea mult dar nu s-a mai auzit zgomotul.

Ieri cand ma deplasam din inertie s-a mai auzit o data .

Deci s-a auzit cand masina da sa se opreasa deci la o miscare de franare-oprire.

Dar sunt curios ce inseamna grad la discuri.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
eu am pus textar si harjaie cand apas frana la viteje mici, cineva mi a recomadat jurid, cica ar fi bunicele, acuma ma gandesc sa schimb dis :) curi

214237[/snapback]

 

 

Franele la BMW sunt frane de BMW numai cu piese originale,asta apropo de faptul ca Textar face placutele pentru BMW si teoretic sunt la fel toate :blink:

Link to comment
Share on other sites

eu am pus textar si harjaie cand apas frana la viteje mici, cineva mi a recomadat jurid, cica ar fi bunicele, acuma ma gandesc sa schimb dis :blink: curi

214237[/snapback]

 

Vezi ca exista o solutie cu care se poate da pe placute sa nu mai scartaie (si la Augsburg). Eu am pus Lucas si nu am avut nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca exista o solutie cu care se poate da pe placute sa nu mai scartaie (si la Augsburg). Eu am pus Lucas si nu am avut nici o problema.

214309[/snapback]

Franele mele scartaie de crek ma injura toti in trafic. O sa caut solutia aia (asta daca nu optez sa schimb cu totul placutele).

Dar mai nou am o alta problema:, asa ca va cer ajutorul: franele scartaie cand merg incet...fie cu accelerand, fie decelerand pe plaja 0-40Km/h (odata cu cresterea vitezei scade scartaitul) fie ca merg din inertie, scos din viteza. Azi am ridicat pe cric roata dreapta spate si am vazut ca trebuie sa pun forta destul de mare sa o misc, chiar daca nu e frana de mana trasa. Mentionez ca pe pante usoare nu treubuie sa franez, ci sta masina singura...azi am observat ca pe o panta usoara de tot, am franat, si masina incepuse sa se dea in spate, dar incet incet s-a oprit de tot....de aceea ma gandeam ca poate sunt prea stranse placutele, sau nu sunt puse bine, si se freaca de disc? :blink:

Stiu ca la dacile vechi se oxida nu stiu-ce pe acolo si avea cam aceleasi simptome, si trebuia curatat acel ceva.

Dar mai e ceva la mine: dau cu spatele si cand pun frana se aude un zgomot ciudat..ca si cum as turti o minge de tenis de camp (doar zgomotul.nu se simte nici o denivelare)...se intampla de fiecare data cand merg cu spatele si franez Si acum nu stiu ce poate fi.

Am gasit odata din greseala pe forum numarul unui mecanic de incredere care poate sa dea un diagnostic pertinent, si de incredere (adica sa nu ma puna sa schimb suspensia pe spate doar ca sa fac vanzare la service) dar nu mai gasesc.

E vreun remediu simplu pentru asta, sau ati mai intalnit ceva asemanator?

As vrea sa merg luni la un control, si nu prea stiu unde...mi-ar fi foarte folositor daca stie careva vreun mecanic bun care sa ma ajute...o sa mai caut pe aici, si poate gasesc din nou topicul cu recomandarea..

Scuze daca sunt offtopic.

Edited by cos
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Readuc topicul la viata un pic: problema era ca se uzasera placutele de pe spate prea rau dar cumva senzorul nu fusese atins, asa ca le-am schimbat cu tot cu discuri, ca sa fiu sigur de-o treaba :twoup:

 

Acum: stie careva unde se poate vedea stanta cu uzura maxima admisa a discurilor?

M-am uitat in manual dar nu am gasit nimic legat de grosimea minima a discurilor de frana...manualul ala de service bentley nu il am :twoup:

Tot ce am gasit e ca trebuie sa verific periodic uzura fata de stanta/gravura de marginea discului, dar nu o gasesc..

Link to comment
Share on other sites

Pai uzura se masoara in milimetri de grosime ai discului... adica nu vei regasi o limita fizica pe marginea discului, ci numai inscriptia cu numarul minim de milimetri pana la care discul mai poate fi folosit. La E46 cred ca e ceva de genul 25-26 mm... nu mai retin exact.
Link to comment
Share on other sites

E cam ruginit si cred ca din cauza asta mi-a scapat...ma gandeam ca e ascunsa pe undeva unde nu imi dau seama.

Initial am verificat si pt o limita fizica pe marginea superioara, dar clar nu e nimic pe-acolo :twoup:

 

Mersi de cifra si lamurire :twoup:

Link to comment
Share on other sites

La motorizarile mai puternice e si mai gros discul, sau doar are diametrul mai mare?

LE: din cate inteleg incu prin-screen sunt la fel de groase.

Bobo, esti un super-membru! :twoup:

 

b-69-tau nu stiu daca merge sublerul, ca ala are muchiile drepte....iti trebuie micrometru.

Edited by cos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.