Jump to content

bmw 320 diesel 163 cai


Recommended Posts

Nu sunt de aceeasi parere cu reconditionatul. Exista un service unde iti schimba CHRA (central hub rotating assembly), adica tot interiorul turbinei. Iese ca una noua.

http://www.reconditionari-turbine.ro/

Nu stiu ce sa zic ,nici eu nu prea am incredere in "mana a doua", "reconditionat de romani" preferabil o turbina noua cu toate ca e vb si de o diferenta de pret.

Dar deocamdata sa vad daca asta e cauza fumului si relantiului instabil.Eu totusi ma gandesc si la ideea data de membrul de pe forum "unu" sa schimb tot ce tine de filtre ,avand in vedere ca nu am mai schimbat de "ani lumina"...

Link to comment
Share on other sites

Ai avut vreo experienta neplacuta?

 

Mie mi se pare ok, mai ales ca ai garantie 12 luni.

Eu mi-am zis parerea mea si cred ca am acest drept nu am acuzat o firma anume ca nu isi face munca cum trebuie.

Vad ca tu ai anumite tangente cu acea firma...

Oricum nu ma intereseaza ce fac altii ,-SPECIFIC :PARERE STRICT PERSONALA-pe masina mea imi fac si imi pun ce vreau eu .

Link to comment
Share on other sites

Nu am nicio tangenta. Ieri am dat peste site lor si la turbinele mitsubishi de pe E90 de 163hp ziceau ca pastreaza doar carcasa si schimba piesele interioare cu unele noi.

 

De aceea il intrebam pe Alex daca a avut probleme cu ei. Mie din prezentare mi-au parut seriosi.

Da te inteleg,am citit si eu pe site-ul lor ,ar ramane numai carcasa de la turbina veche restul se schimba.

Link to comment
Share on other sites

Este o mare vrajeala ce zice ala... E un papagal care de fiecare data cand il suni iti cere alt pret, nu mai stie ce ti-a zis data trecuta, nu mai recunoaste, desi chiar el a scris pe propriul site. Am fost eu pe la el si mi-a provocat lehamite. Chra pe care il foloseste la mitsubishi e chinezesc (cumparat de pe ebay) si doar pe ala il schimba, in rest nimic. O baga la spalat si gata, e ca noua. Mai degraba as incerca la turbomecanica.

 

Stie cineva daca poate fi o cauza a fumului si relantiului instabil filtrele si uleiul neschimbate de mult timp?

 

 

Daca nu le-ai schimbat, ce mai astepti? Diagnoza ai facut? Sau e mai comod sa rezolvi problema din fata pc-ului?

 

Inca ceva... Ma luase ca e singurul care are aparat de testat actuatorul electronic si ca a dat 3000 euro pe el (nici nu stie sa-l foloseasca). Am cautat pe net si era vreo 3500 ron. Numai texte d-astea ieftine are in el baiatu.

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Este o mare vrajeala ce zice ala... E un papagal care de fiecare data cand il suni iti cere alt pret, nu mai stie ce ti-a zis data trecuta, nu mai recunoaste, desi chiar el a scris pe propriul site. Am fost eu pe la el si mi-a provocat lehamite. Chra pe care il foloseste la mitsubishi e chinezesc (cumparat de pe ebay) si doar pe ala il schimba, in rest nimic. O baga la spalat si gata, e ca noua. Mai degraba as incerca la turbomecanica.

 

 

 

 

Daca nu le-ai schimbat, ce mai astepti? Diagnoza ai facut? Sau e mai comod sa rezolvi problema din fata pc-ului?

 

Inca ceva... Ma luase ca e singurul care are aparat de testat actuatorul electronic si ca a dat 3000 euro pe el (nici nu stie sa-l foloseasca). Am cautat pe net si era vreo 3500 ron. Numai texte d-astea ieftine are in el baiatu.

Nu e vb de asta ca e mai comod din fata pc,nu pot ajunge la service zilele astea si vroiam sa ma informez inainte de a ajunge acolo caci toti incearca sa te prosteasca la service daca esti in lipsa de cunostinte .De asta vreau sa ma informez de inainte >)))

Link to comment
Share on other sites

noo, n-are cum, e imposibil asa ceva, o revizie trebe sa tina cel putin 3 ani sau 100mii..

Nu are cum ,adica te referi in caz de nu schimb cand trebuie totusi e garantat 100 mii ,nu te inteleg fii mai explicit

Esti mecanic sau doar iti dai o parere asa ?

Edited by yionutz
Link to comment
Share on other sites

Nu are cum ,adica te referi in caz de nu schimb cand trebuie totusi e garantat 100 mii ,nu te inteleg fii mai explicit

Esti mecanic sau doar iti dai o parere asa ?

 

du-te ma mai repede in service si schimba-i uleiu´si toate filtrele.

 

si spala si motoru´, ca banuiesc ca are molozu´de doua palme pe el, nu de alta,da´sa vada si ala ce desface p-acolo...

Link to comment
Share on other sites

Era ironic...

Stiam si eu ca la 15000 km,un an etc se schimba ulei filtre ,ma gandeam ca se refera ca poate avea si 100 mii nu tre' sa scoata fumul plus relanti instabil...

Eu asta incerc sa aflu...

Si am inteles si chestia cu diagnoza ,service si restul.Dar ti-am zis incerc sa ma documentez un pic sa nu ma duc ca vaca la muls la service,posibil alex ca stii cum e cu service-urile de pe la noi in general vorbind...

Link to comment
Share on other sites

du-te ma mai repede in service si schimba-i uleiu´si toate filtrele.

 

si spala si motoru´, ca banuiesc ca are molozu´de doua palme pe el, nu de alta,da´sa vada si ala ce desface p-acolo...

Da aici ai dreptate uleiul zici ca e nisip,nu mai face ungere si f negru.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.