Jump to content

Cumpar sau nu BMW 318d ?


Recommended Posts

Buna tuturor

 

Numele meu este Adrian si sunt din Timisoara. Sunt nou pe forum si incercati sa fiti ingaduitori.

Caut sa-mi schimb masina pe care o am de 6 ani deoarece este f. veche si are peste 460000 km (Volvo V70, 2,5 TDI, an 97, motor nedesfacut in cinci pistoane Audi)care inca merge f. bine (nu fac reclama la Volvo) si ma ingrozesc cand vad ca se pune problema de lanturi rupte la motoare care se vor premium. Dupa parerea mea este inadmisibil la 300000 de km sa se rupa lantul de distributie daramite la mult mult mai putini.

Am in vedere un 318 diesel din 2010 cu (desi nu cred) 80000 km si pur si simplu nu stiu ce sa cred despre noua generatie de motoare de 2 litri diesel de la BMW.

Rog pe aceasta cale pe cei in masura sa-mi spuna daca este o problema generala la aceste motoare.

Consider ca atunci cand iti cumperi o masina (ce se vrea premium) ar trebui cel putin cinci ani sa nici nu stii unde este filtrul de ulei daramite lanturi de distributie si temiri ce alte piese care sa-ti dea insomnii, mai ales cand trebuie sa scoti din buzunar o caruta de bani pentru a cumpara o astfel de masina. Te duci la service, schimbi consumabilele si atat. Te urci in ea si stii ca pana la urmatorul schimb de ulei nu ai probleme.

Ma gandesc ca cei de la BMW au corectat greselile de proiectare (dupa parerea mea doar asta poate fi)al motorului in timp util si nu se poate pune problema de un defect generalizat.

 

 

 

Apreciez orice raspuns.

Link to comment
Share on other sites

io zic ca tu sa revii in zilele noastre. masinile noi, nu se mai fac ca cele pana prin anul 2000 si ceva. premium nu inseamna doar ca masina nu se strica. ia-ti logan, ca e la fel de premium.

probleme au toate masinile noi. nemtii la cumpara noi si le vand romanilor la 150, 200 k, nu-si bat capul cu nimic la ele. le ia romanu, si incepe a baga piese in ele, intra pe forumuri si se plange ca ce rele sunt masinile zilelor noastre.

premium e "placerea de a conduce" , comfort , antifonare, putere, calitate in materiale, statut, consum, etc.

mai departe, scrie-n carte.....

Link to comment
Share on other sites

Paleonte, pui problema gresit. Masinile nu se mai fac fiabile, nu pt ca sunt sau nu premium, ci pentru a incuraja consumul (schimbarea masinii o data la x ani) si pentru a castiga f mult din servisare. Si masinile care se strica o data la 3000 km, deja nu mai intra la "placerea de a conduce", intra la neplacerile provocate de dorinta de a conduce.

Una peste alta, premium nepremium, sa faci greseli de proiectare, sa pui niste turbine de rahat, deja nu mai tine de uzura si de faptul ca romanii cumpara sh-uri (desi discutam de masini aproape noi aici), tine pur si simplu de imaginea/calitatea marcii, si aici bmw a dat rateuri in ultimii ani - si nu numai ei.

Pt inititiator, eu m-as indrepta catre o marca mai fiabila, daca exista asa ceva, de ce nu volvo, daca tot ai una.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Paleonte, pui problema gresit. Masinile nu se mai fac fiabile, nu pt ca sunt sau nu premium, ci pentru a incuraja consumul (schimbarea masinii o data la x ani) si pentru a castiga f mult din servisare. Si masinile care se strica o data la 3000 km, deja nu mai intra la "placerea de a conduce", intra la neplacerile provocate de dorinta de a conduce.

Una peste alta, premium nepremium, sa faci greseli de proiectare, sa pui niste turbine de rahat, deja nu mai tine de uzura si de faptul ca romanii cumpara sh-uri (desi discutam de masini aproape noi aici), tine pur si simplu de imaginea/calitatea marcii, si aici bmw a dat rateuri in ultimii ani - si nu numai ei.

Pt inititiator, eu m-as indrepta catre o marca mai fiabila, daca exista asa ceva, de ce nu volvo, daca tot ai una.

 

vorbim acelasi lucru. asta am zis si eu. e si normal sa fie asa. de exemplu in america, inainte de "consumerism" , multe companii de electrocasnice au dat faliment, deoarece acestea nu se mai stricau. la fel e cu masinile. stim de mercedes cobra, de ex.

asta e societatea de acum. pe de alta parte , nu e normal sa faci greseli de proiectare ca cea cu distributia. tine deja de principii. totusi, daca atata armate de ingineri au facut asta, ma gandesc ca no fi asa simpla treaba. e simplu de vb dar in practica ma gandesc ca e mai greu.

on : volvo consider ca e o marca de luat in calcul.

alegerea masinii tine de gusturi si de pretentii. eu circul mult cu masina. am avut o mazda 3 de noua. 1,6 benzina. masini foarte fiabile. dar de cand conduc bmw, imi dau seama ce in seamna masina premium in toate detaliile. deci sa zic ca imi i-au x sau y marca, doar pt ca e fiabila, nu mersi.

cred ca in continuare ca bmw face masini dintre cele mai fiabile.

Link to comment
Share on other sites

Masinile nu se mai fac fiabile, nu pt ca sunt sau nu premium, ci pentru a incuraja consumul (schimbarea masinii o data la x ani) si pentru a castiga f mult din servisare.

 

Am mai scris-o de cateva ori. Asta este SF.

 

Nimeni nu proiecteaza masina sa se strice pesnte un anumit numar de km.

Numai ca:

 

- o testeaza doar pentru km si durata de viata nominala

- materialele se pun la limita pentru a reduce costurile.

 

De aici rezulta ca daca un motor trebuie sa reziste 150k km, il testezi 150k km. Daca gasesti problme, inbunatatesti. Daca nu gasesti probleme, il scoti pe piata.

 

Cum motoarele sunt mult mai solicitate acum: aluminiu mult, materiale mai putin poluante, peste 100cp/ litru, etc. ele cad poate la 200k km. Insa nimeni nu isi doreste asta....

 

Suna bine asta cu facute sa se strice insa nu e adevarat. Nimeni nu vrea sa se strice doar ca ... se strica :)

Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor

 

Numele meu este Adrian si sunt din Timisoara. Sunt nou pe forum si incercati sa fiti ingaduitori.

Caut sa-mi schimb masina pe care o am de 6 ani deoarece este f. veche si are peste 460000 km (Volvo V70, 2,5 TDI, an 97, motor nedesfacut in cinci pistoane Audi)care inca merge f. bine (nu fac reclama la Volvo) si ma ingrozesc cand vad ca se pune problema de lanturi rupte la motoare care se vor premium. Dupa parerea mea este inadmisibil la 300000 de km sa se rupa lantul de distributie daramite la mult mult mai putini.

Am in vedere un 318 diesel din 2010 cu (desi nu cred) 80000 km si pur si simplu nu stiu ce sa cred despre noua generatie de motoare de 2 litri diesel de la BMW.

Rog pe aceasta cale pe cei in masura sa-mi spuna daca este o problema generala la aceste motoare.

Consider ca atunci cand iti cumperi o masina (ce se vrea premium) ar trebui cel putin cinci ani sa nici nu stii unde este filtrul de ulei daramite lanturi de distributie si temiri ce alte piese care sa-ti dea insomnii, mai ales cand trebuie sa scoti din buzunar o caruta de bani pentru a cumpara o astfel de masina. Te duci la service, schimbi consumabilele si atat. Te urci in ea si stii ca pana la urmatorul schimb de ulei nu ai probleme.

Ma gandesc ca cei de la BMW au corectat greselile de proiectare (dupa parerea mea doar asta poate fi)al motorului in timp util si nu se poate pune problema de un defect generalizat.

 

 

 

Apreciez orice raspuns.

 

prietene,

stabileste-ti prioritatile. spune-ne si noua ce vrei de la masina, ce buget ai, la ce o folosesti , etc.

un lucru e clar : nu cumpara o masina fara istoric garantat. asta daca nu vrei sa bagi bani in ea. un bmw, fie el si 2.0 D, la 80.000 km, e parfum. nu o sa ai multa vreme probleme cu el, si te vei bucura de el in fiecare zi.

eu am 318 E91, la 200 k. luat de la 165 k. am schimbat distributia, fulie si curea, clapeta senzor egr, volanta si ambreiaj, discuri si placute fata. la suspensii o bieleta.inafara de distributie, restul sunt consumabile. trebuie sa te atepti la ele. puteam sa nu schimb o mare parte din ele. sa fiu si eu in rand cu tot romanul, care considera ca nu trebuie bagat nimic in masina, pana nu cad toate gramada.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.