Jump to content

alternator E36


Recommended Posts

Salutare tuturor!

De ceva vreme masina nu imi pornea din cauza bateriei..nu imi tinea curentul de pe o zi pe alta in ea...toate bune si frumoase ..am achizitionat o baterie noua,mi sa spus ca trebuie in termen de 10 zile sa vin sa imi masoare daca incarca alternatorul cum trebuie..m-am dus azi iar masina la 2-3000rpm(nustiu exact nu m am uitat in bord) incarca cu ventilatorul pornit la treapta 4 si faruri aprinse si faza lunga si scurta(pe cea scurta am xenon) undeva la 13.7 din ce mi-a spus domnul de acolo..El mi-a spus sa ma duc sa vad ca nu incarca bine..voi ce spuneti?masina e un e36 m43 de 1.8

Link to comment
Share on other sites

1. depinde cum ai masurat si cat de precis

2. tensiunea este OK, in parametrii

3. 14.4 nici in teorie nu este cea corecta. Unii o dau pe asta, altii 13.5V . Motivul nu ca ar fi nebuni ci pentru ca nu exista o tensiune FIXA ideala. Intotdeauna vor fi tolerante iar sistemul este relativ permisiv. 13.7V este o tensiune OK

 

Incearca la un alt domn sa vezi ce-ti spune... :pardon:

 

La E60, aveam momente in care in bord aparea 12V si ceva (12.8V parca). Asta acum vreo 5 ani. Acum am aceiasi baterie si nu s-a balbait NICIODATA la pornire.

Link to comment
Share on other sites

nui ma pricep la masuratori..cel cu garantia bateriei a masurat..si cu toti consumatori porniti(ventilatorul treapta 4,faza lunga si scurta cu xenon) aveam 13.7 si cel de acolo mi-a spus ca e cam putin..deasta am si intrebat.in alta parte am masurat cu faza lunga pornita(xenon) si incarca 13.99-14-14.01 cam asa,dar era alt aparat al unor baieti care repara electromotoare/alternatoare
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si eu am avut cevq probleme cu bateria, in sensul ca am ales una proasta Varta Black si subdimensionata, 56A pe considerentul ca daca cea anterioara a fost de 56 si a mers ok, sa iau una la fel, si sa incapa si in lacasul ei, fara sa rup plasticurie alea de pe acolo.Dupa 1 an jumate a murit, asa ca anul asta am luat alta nu inainte de a suspecta alternatorul pe care l,am masurat cu x aparate si era cat pe ce sa cumpar altul.

Cand am facut gaantia bateriei noi, m-a pus sa o turez la 2000 apoi sa aprind si sa sting farurile fara faza lunga, aveam si radio pornit si ventilatia.Spunea ca vrea sa vada daca sta in tensiune la cresterea consumului. Din masuratorile facute pe acasa, eo diferenta mare la aprinderea fazei lungi, cca 0,5-0,7V, adica la tine daca o masura faza lungainseamna a aveai peste14V. Cred a e foarte ok, mai ales ca nu folosesti mai deloc faza lunga si chiar asa, 13,7V este peste tensiunea bateriei, deci bagi in ea, nu consumi.

Edited by marius_marius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.