Jump to content

Dimensiuni anvelope


bogdan-cta

Recommended Posts

cind o sa mergi cu 100 km/h o sa ai in realitate 105km/h calculind diferenta de la 205/55/r16 (dimensiune obisnuita pt e46 cum am eu).practic o sa ai demaraj mai greu,consum mai mare. http://www.vanzarianvelope.eu/calculator-anvelope-rezultat

Multam. Am inteles care e diferenta. Speram ca daca se pot monta anvelope de 18, nu e problema, dar se pare ca este. Tks again.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

de maine, incep sa-mi caut si eu anvelope SH de iarna....am ca obiectiv, 205/45/17 sau 215/45/17.(pe jante 8j)

intrebarea mea este?: sa merg pe RFT-uri sau nu.?.....imi cazuse ceva bun pe mana, si am vazut ca sunt rft-uri si nu prea mi-a convenit.

cum se comporta acestea pe timp de iarna, atat pe suprafata fara zapada, cat si pe suprafata acoperita cu zapada?

Link to comment
Share on other sites

de maine, incep sa-mi caut si eu anvelope SH de iarna....am ca obiectiv, 205/45/17 sau 215/45/17.(pe jante 8j)

intrebarea mea este?: sa merg pe RFT-uri sau nu.?.....imi cazuse ceva bun pe mana, si am vazut ca sunt rft-uri si nu prea mi-a convenit.

cum se comporta acestea pe timp de iarna, atat pe suprafata fara zapada, cat si pe suprafata acoperita cu zapada?

 

am gasit niste, rft-uri brigestone blizak DOT 2009, 205.45.17.........merge sa bag pe masina 205/45? care sunt avantajele si dezavantajele?

va rog, ca maine la prima ora am zis ca ma duc sa-i cumpar...mai gasisem si niste 205/40/17 o firma" sunny" dot 2011. dar nu-mi convine ca sunt prea inguste, garda prea mica.. ....sa merg pe 205/45? sau sa mai caut 215/45? eu am jante 8 j,

 

gasisem niste 215/45, dar unele erau dot. 2001, 2006,respectiv 2008....alea din 2008 erau cam uzate pe interior

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

eu am jante pe 18 si mi se pare ok pe un e46 316i se motor de 1.9 pare putin lenta insa sunt ok se simte mai stabila la drum insa simti orice gropita si ... caucicurile sunt cu profil jos .. nu pot parca pe bordura poza e mai jos

 

Ai senzori de presiune in roti la E46? Daca nu ai, nu-i prea recomandat sa mergi cu RFT-uri! In caz de pana nu-ti prea vei da seama ca ai pana decat dupa ce vei merge pe pana si intr-un final vei distruge de tot pneul/pneurile! Oricum n-am prea auzit de astfel de senzori pe E46....poate ma insel eu!

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Ai senzori de presiune in roti la E46? Daca nu ai, nu-i prea recomandat sa mergi cu RFT-uri! In caz de pana nu-ti prea vei da seama ca ai pana decat dupa ce vei merge pe pana si intr-un final vei distruge de tot pneul/pneurile! Oricum n-am prea auzit de astfel de senzori pe E46....poate ma insel eu!

nu cred ca am ... Nush sunt in dubiu imi plac jentile da parca snt putin cam mari oricum 17" e max recomandat la motorizarea mea
Link to comment
Share on other sites

am gasit niste, rft-uri brigestone blizak DOT 2009, 205.45.17.........merge sa bag pe masina 205/45? care sunt avantajele si dezavantajele?

va rog, ca maine la prima ora am zis ca ma duc sa-i cumpar...mai gasisem si niste 205/40/17 o firma" sunny" dot 2011. dar nu-mi convine ca sunt prea inguste, garda prea mica.. ....sa merg pe 205/45? sau sa mai caut 215/45? eu am jante 8 j,

 

gasisem niste 215/45, dar unele erau dot. 2001, 2006,respectiv 2008....alea din 2008 erau cam uzate pe interior

 

205/45/17 este marimea corecta si nici nu e indicat iarna sa fie prea late

Link to comment
Share on other sites

205/45/17 este marimea corecta si nici nu e indicat iarna sa fie prea late

 

ms de sfat, i-am cumparat deja pe alea 205/45 bridgestone blizak, ciudat este ca am observat ca NU sunt rft-uri. inainte cu o zi puteam sa bag mana in foc ca vazusem ca erau rft-uri....in fine ...ms de sfat. apreciez

Link to comment
Share on other sites

225/45/17 mi se par cam grele si cam late pt un 318is marimea ce-a mai potrivita mi se pare 215/45 dar tinand cont ca vine iarna, mi-am permis si eu niste anvelope mai inguste,usoare pt adererenta,aspect,rulare mai usoara,consum mai mic.....chiar daca in talon arata 225/45 eu cred ca se refera strict la marimea maxima admisa
Link to comment
Share on other sites

Multe ti se dau sa vezi/citesti pe forumul asta, cred ca cel putin 50% din forumul asta cumpara anvelope dupa ureche, nu dupa ce este recomandat pentru masina avuta in folosinta.

 

De unde pana unde 215/60/16 la un bmw e46 ? :wacko:

Sau 205/45/17 fie el si e36, probabil cu et mic si stretch, dar nu pt iarna. :blink:

 

Plus de asta multa lume cred ca face confuzia in calcularea dimensiunii flancului("balon") anvelopei. xxx/45/yy nu inseamna ca balonul anvelopei are 45 mm(4,5 cm sau ...) inseamna ca flancul anvelopei are 45% din xxx.

 

Anvelopele admise sunt cele de pe stikerul pus pe masina si atat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multe ti se dau sa vezi/citesti pe forumul asta, cred ca cel putin 50% din forumul asta cumpara anvelope dupa ureche, nu dupa ce este recomandat pentru masina avuta in folosinta.

 

De unde pana unde 215/60/16 la un bmw e46 ? :wacko:

Sau 205/45/17 fie el si e36, probabil cu et mic si stretch,

1. dar nu pt iarna. :blink:

 

2.Plus de asta multa lume cred ca face confuzia in calcularea dimensiunii flancului("balon") anvelopei. xxx/45/yy nu inseamna ca balonul anvelopei are 45 mm(4,5 cm sau ...) inseamna ca flancul anvelopei are 45% din xxx.

 

Anvelopele admise sunt cele de pe stikerul pus pe masina si atat.

 

1.de ce NU pt iarna

 

 

 

2. stiam si noi asta...nu era nevoie sa ne explici, si te asigur ca eu nu cumpar anvelope dupa ureche pt masina mea....

 

apropo de sticker, nu se refer strict la o motorizare anume, este acelas sticker pe toate modelele e36....am vazut ca pe sticker-ul meu, arata si 245/40/17...sunt foarte late pt motorizarea mea, dar probabil dimensiunea respectiva este acolo pt ///M

asa ca....punk.gif

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Dece sa ai anvelope mai inguste iarna? Cu cat mai lat nu inseamna aderenta mai mare? Mi se parestupidsasusti ca o anvelopa mai ingusta este mai aderentadecat una lata indiferent de ce vehicul vbim si suprafata de rulare,e vb de fizica frecari din clasa a sasea.... Creste consumu dar odata cul el crestesi aderenta stabilitatea si siguranta.
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Dece sa ai anvelope mai inguste iarna? Cu cat mai lat nu inseamna aderenta mai mare? Mi se parestupidsasusti ca o anvelopa mai ingusta este mai aderentadecat una lata indiferent de ce vehicul vbim si suprafata de rulare,e vb de fizica frecari din clasa a sasea.... Creste consumu dar odata cul el crestesi aderenta stabilitatea si siguranta.

 

nu vreau sa te jignesc, dar tu inca nu ai descoperit apa calda.

 

intreaba si tu un vanzator bun de anvelope ce se recomanda iarna, si apoi ia-ne cu fizica din clasa a 6-a . sa nu zici ca ne dam noi mai destepti.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dece sa ai anvelope mai inguste iarna? Cu cat mai lat nu inseamna aderenta mai mare? Mi se parestupidsasusti ca o anvelopa mai ingusta este mai aderentadecat una lata indiferent de ce vehicul vbim si suprafata de rulare,e vb de fizica frecari din clasa a sasea.... Creste consumu dar odata cul el crestesi aderenta stabilitatea si siguranta.

 

Eu cred ca ai rasmas corijent la fizica, dar lasand asta la o parte iarna e mult mai buna o anvelopa mai ingusta pentru ca zapada pe care trebuie sa o calce, sa o batatoreasca e mai putina,de unde si inaintarea se face mult mai usor.

 

Si am zis ca doar corijent si nu repetent pentru ca e adevarat ca o anvelopa mai lata egal cu o aderenta mai mare dar asta e valabil la viteze mari si pe asfalt curat, iarna pe zapada, polei nu cred ca mergi ca vara.

 

Si daca te uitai si tu la o cursa de Rally Snow ai fi observat ca se folosesc anvelope cam cum e rezerva de lata :)))

Edited by Butzy
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Anvelopele deraliu snow au cuie e alta treaba pt ca nu mai conteaza cativa mm in plus, si constructia trebuie sa fie robusta ca sa bu sfasie anvelopa daia sunt mici, si zapada ca sa ai yractiune pe ea nu trebuie sa fie batatorita trebupe ca de cauciucultau sa fie lipita suficienta zapada incat aderanta sa fie zapada pe zapada, plus ca 90 la suta iarna rulezi pe asfalt ud unde anvelopa mai lata e mai buna decat cea ingusta. In fine echipativa cum doriti. Drumuri bune sa aveti
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Anvelopele mai inguste au avantajul unei pete de contact cu suprafața de rulare mai redusa,iar greutatea masinii fiind aceeasi rezulta ca presiunea este mai mare!

Tot fizica e si asta dar nu ma astept sa intelegi!

 

Dupa logica ta....cu cat mai mare cu atat mai bine!pune cele mai late cauciucuri care le gasesti si avanta-te ĂŽn zapada!

P.s. Sa ai vreo 2-3 lopeti si vreo 2-3 prieteni cu tine

 

Offtopic

E oricum un macel pentru ochii mei sa citesc ce scrii!

Deh....nu poti sa știi si fizica si romana

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.