Jump to content

Probleme cu farurile


Recommended Posts

sal to all

 

am o pb cu masina mea, bmw 320 d 2001, model 2002, si anume - uneori nu tot timpul dar am observat ca de obicei atunci cand ramane afara, in momentul cand pun contactul si pornesc motorul, farurile(xenon) fiind pe automat, unul din ele nu se aprinde,mai precis cel din dreapra, la fel si luminile din bord. dupa un timp, dupa ce merg cu ea, dintr-o data se aprind luminile in bord si se aprinde si farul. e destul de deranjant si in ultima perioada se intampla cam des.

 

 

la fel tot legat de faruri mai patesc si urmatoarea faza : aprind farurile, se aprind, totu ii ok, dar in bord imi apare cum ca am pb la faruri stopuri etc - se aprind ledurile din bord

 

tot asa ca si mai sus, dupa un timp dispare

 

aveti idee ce sa fac sau care ar putea fi pb - marturisesc ca am fost la 2 electricieni auto si de cand am fost la ultimul paraca mai des am pb.....as vrea sa rezolv pb cat mai rpd

 

va rog cei care aveti idee despre ce e vb sami spunei si mie

 

va multumesc frumos si va urez o seara placuta

Link to comment
Share on other sites

am si eu cate-o data pb cu faru stg, la mine e mufa de la xenon si o schimb sapatamana viitore

la tine verifica comp de la becuri, e un soft care gestioneaza chestia cu becurile de pe masina

bafta

 

PS vezi ca mai sunt niste topicuri cu subiecte asemenatoare

Link to comment
Share on other sites

Cel mai probabil, fiind mai multe defectiuni simultan, sa fie de la o masa defectuoasa sau de la plusul din cutia cu sigurante sau pana acolo...ca din cutia aceea incep sa se ramifice tensiunile pe masina...si e prea putin probabil sa apara un defect simultan la conductoarele acela...verifica daca nu cumva prin cutia cu sigurante ai vreun sirib care tine plusul pe el desurubat sau slabit...dar pentru asta trebuie sa scoti cutia cu sigurante sau macar suportul interior care tine sigurantele pe el afara..pentru ca acele suruburi cu plusul pe ele sunt pe dedesubtul placii care tine sigurantele...

PS: scuze pentru exprimarea alambicata...dar altfel nu stiu sa explic :blink:

PPS: nu e obligatoriu ca defectiunea sa fie de aici...dar e un punct de pornire :)

Link to comment
Share on other sites

era asa de cand am luat-o. nush daca era din fabrica sau nu. e ciudat ca se comporta ca si cum ar trebui sa se incalzeasca si apoi porneste atat farul cat si iluminatul bordului. in acest caz ar trebui sa faca doar cand o las afara (o tin in garaj de obicei - si e destul de cald acolo avand in vedere ca trece o teava de la incalzire - garajul fiind sub bloc)

 

in alta ordine de idei saptamana viitoare am sa merg sa fac un test la bmw service numa sper sa nu ma abureasca din nou ca am patit-o in alte cazuri. pt o pb minora o tb schimbat o groaza....in fine tb sa-si scoata si ei banu'

 

multumesc celor care au raspuns, astept si alte pareri

 

toata stima

Link to comment
Share on other sites

era asa de cand am luat-o. nush daca era din fabrica sau nu. e ciudat ca se comporta ca si cum ar trebui sa se incalzeasca si apoi porneste atat farul cat si iluminatul bordului. in  acest caz ar trebui sa faca doar cand o las afara (o tin in garaj de obicei - si e destul de cald acolo avand in vedere ca trece o teava de la incalzire - garajul fiind sub bloc)

 

in alta ordine de idei saptamana viitoare am sa merg sa fac un test la bmw service numa sper sa nu ma abureasca din nou ca am patit-o in alte cazuri. pt o pb minora o tb schimbat o groaza....in fine tb sa-si scoata si ei banu'

 

 

189441[/snapback]

 

Daca sunt originale,probabil este defect computerul sau ridicatorul de tensiune,mai ales daca sunt AL.

Daca sunt aftermarket,orice este posibil :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

multumesc inca o data tuturor celor care au raspuns la topicul meu

 

am rezolvat in sfarsit problema - la scurt timp dupa ce am postat topicul cu comportamentul ciudat al farului dreapta, la vreo 2-3 zile cred a inceput sa o ia razna toata partea electrica, in sensul ca nu mai aveam lumina deloc in bord, decat la ceas si la cd player, mergea numa xenonul stang si pozitia, faza lunga deloc, semnalizari dreapta nema, etc.....

 

am mers la un service recomandat de un prieten, si in afara de faptul ca tipul de acolo a fost superok, lucreaza ingrijit, explica ce face, adica e deschis, nu imbufnat ca altii - a rezolvat pb in aprox o ora

 

.....toate pb astea au aparut datorita unui contact imperfect, o mufa defectuasa de la blocul de lumini care controleaza : comutatorul ce aprinde farurile, regleaza intensitatea iluminarii bordului, becurile proiectoarelor fata cat si stopurilor spate pt ceata - sper sa ma exprim cat de cat oki si pe inteles - o sa pun o poza cu el....

 

bine ca am rezolvat - sper sa nu mai am pb......

 

multumesc tuturor inca o data, si poate o sa va ajute acest topic, eu sper sa nu fie cazul, sa treceti prin toate pataniile prin care am trecut eu....

 

all the best

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
multumesc inca o data tuturor celor care au raspuns la topicul meu

 

am rezolvat in sfarsit problema - la scurt timp dupa ce am postat topicul cu comportamentul ciudat al farului dreapta, la vreo 2-3 zile cred a inceput sa o ia razna toata partea electrica, in sensul ca nu mai aveam lumina deloc in bord, decat la ceas si la cd player, mergea numa xenonul stang si pozitia, faza lunga deloc, semnalizari dreapta nema, etc.....

 

am mers la un service recomandat de un prieten, si in afara de faptul ca tipul de acolo a fost superok, lucreaza ingrijit, explica ce face, adica e deschis, nu imbufnat ca altii - a rezolvat pb in aprox o ora

 

.....toate pb astea au aparut datorita unui contact imperfect, o mufa defectuasa de la blocul de lumini care controleaza : comutatorul ce aprinde farurile, regleaza intensitatea iluminarii bordului, becurile proiectoarelor fata cat si stopurilor spate pt ceata - sper sa ma exprim cat de cat oki si pe inteles - o sa pun o poza cu el....

 

bine ca am rezolvat - sper sa nu mai am pb......

 

multumesc tuturor inca o data, si poate o sa va ajute acest topic, eu sper sa nu fie cazul, sa treceti prin toate pataniile prin care am trecut eu....

 

all the best

 

:blink:

196519[/snapback]

 

Da-mi si mie te rog un PM cu datele service-ului unde ai rezolvat problema. Mersi

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
de reglare a farului...mai sus sau mai jos...chiar daca e electric..

230571[/snapback]

Mersi....nu stiam cum sa caut...:blink:

Acum altceva: am o problema de vreo 2 saptamani la becul cu xenon din dreapta: cateodata clipoceste asa....ca si cum as da eu flash scurt...cel mai des face cand dau de vreo denivelare, dar il mai apuca si din senin..

Face asta daca e pe duca, sau e posibil sa fie doar vreun contact imperfect? Eu am pus mana pe toate mufele pe acolo, sa le verific, dar nu pot sa imi dau seama care e de vina, pt ca nu face mereu...

Ati mai avut careva problema asta?

Link to comment
Share on other sites

s-ar putea sa fie de la mufa - a mai avut o cunostinta o pb asemanatoare - a schimbat mufa si nu ii mai face

230594[/snapback]

aha...ma gandeam sa nu fie cumva simptoma de "bec nou" :)..o sa mai verific pe acolo toate mufele...cine stie...

Incredibil cat de repede raspunde lumea, cu toate ca e miezul noptii...am rezolvat o gramada de probleme pe forumul asta :blink:

prin alte parti astept cu saptamanile dupa un reply.....

Link to comment
Share on other sites

aha...ma gandeam sa nu fie cumva simptoma de "bec nou" :)..o sa mai verific pe acolo toate mufele...cine stie...

Incredibil cat de repede raspunde lumea, cu toate ca e miezul noptii...am rezolvat o gramada de probleme pe forumul asta  :blink:

prin alte parti astept cu saptamanile dupa un reply.....

230604[/snapback]

deci iti faci veacu si prin alte parti?... :)

si la noi doar cu probleme... :)

Link to comment
Share on other sites

Am invartit astazi din greseala de rotita aia, nu am observat nici o schimbare.....are cineva vreo idee ce rol are? :blink:

 

 

230570[/snapback]

Preregleaza farul...e ceva in genul suruburilor de reglaj de la farurile clasice, care nu au nimic electric...le pozitioneaza inaltimea la care bat...mergi in fata unui zid, alb de preferinta, aprinde faza scurta si apoi invarte de surub...dar nu uita sa tii minte cate ture l-ai desurubat...sa-l insurubezi inapoi in aceeasi pozitie...altfel te vor injura ceilalti participanti la trafic ca-i orbesti sau te vei injura tu insuti ca-ti bate faza scurta prea aproape :)

Eu mi-am facut reglajul la E28 la 30 m de un zid...am invartit de suruburi pana am ajuns cu partea superioara a fasciculului de la faza scurta la baza zidului...pe rand fiecare far, celalat fiind acoperit cu un prosop...sa nu ma incurce :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.