Jump to content

Cupleaza decupleaza compresorul clima


ar85gyl

Recommended Posts

nu are legatura cu temperatura apei

cel mai simplu alimentezi electroventilatorul de la baterie si vezi daca mai decupleaza compresorul

 

mufa are 3 pini (+,-,comanda)

din caza ca freonul nu e racit se face suprapresiune in instalatie si se opreste compresorul(senzorul de presiune e pe butelie)

 

 

daca e ventilatorul ai doua variante: unul nou(scump) sau de pe la dezmembrari(nu prea gasesti si nu stii ce iei)

modul separat nu gasesti

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu anul trecut probleme cu clima.la fel pateam , pornea si se oprea.asta numai la stat pe loc.in mers mergea ok.la mine a fost defect modulul de pe electroventilator.deci cand se porneste clima imediat pleaca si electroventilatorul la o turatie moderata.la tine e posibil sa fie senzorul de presiune defect.este o parere.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De ce crezi ca e senzorul de presiune,maine o sa dau jos ventilatorul si il pun pe direct sa vad,sau se poate porni direct din tester sa vad daca functioneaza?cu ce tester/soft?am inpa dis bmwscanner,cu care as putea sa il pornwsc daca de poate
Link to comment
Share on other sites

ca sa vezi daca functioneaza e foarte simplu.il scoti din locasul lui , conectezi mufa si pornesti clima.daca in momentul cand pornesti clima ventilatorul nu se invarte la o turatie moderata inseamna ca este defect modulul sau ai o intrerupere pe cablaj.eu asa am patit vara trecuta.nu se invartea cand porneam clima.am gasit un alt modul , l-am inlocuit , apoi cand am pornit clima cu masina stationata si motorul pornit bineinteles ventilatorul a pornit si el.deci fa testul asta si vezi ce se intampla.

 

apropo daca e de la electroventilator problema are un amic de al meu cu 130 eur

Link to comment
Share on other sites

fa testul de care ti-am zis.ventilatorul trebuie sa porneasca odata cu pornirea climei.crede-ma.daca ventilatorul nu porneste sunt 3 cauze.

 

1.cablajul intrerupt sau vreo siguranta arsa

2.modulul de comanda electroventilator defect (cel mai probabil)

3.electroventilatorul in sine defect (prea putin probabil)

 

daca ventilatorul porneste cand pornesti clima nu ma duce gandul decat ca senzorul de presiune din instalatia de clima este defect si da comanda la ecu sa opreasca clima.daca presiunea in instalatia de climatizare este prea mare si ecu nu ar opri clima crede-ma ca ti-ar exploda instalatia de climatizare.cunoc persoane care au patit-o

Link to comment
Share on other sites

sigur e electroventilatorul..am avut aceeasi problema

schimba-l si rezolvi problema

 

stiu ca trebuie sa porneasca o data cu AC-ul, indiferent cate grade are apa (n-are legatura)

..se mai opreste din cand in cand pentru 1-2sec, apoi porneste iar, dar asta am inteles ca e normal

Link to comment
Share on other sites

Am verificat pe 2 masini e46. La pornirea motorului (motor rece) electroventilatorul a mers15s, apoi s-a oprit. La activarea butonului de AC a pornit la o turatie mica.

Daca electroventilatorul merge, mai poate fi de la senzorul de temp din interior (cred cĂŁ el comanda cand sa porneasca compresorul), iar datorita presiunii mari din compresor senzorul de presiune din compresor il opreste. Este o presupunere

Edited by SpeedFan
Link to comment
Share on other sites

Vedeti ca este exact problema expusa de giulishor. Exact la fel am patit si eu acum 3 ani, am cumparat alt modul de la dezmembrari si aia a fost ... poti sa verifici destul de usor, mergi in afara mai tare si ai sa vezi ca merge ok ac`ul, din cauza ca atunci o sa isi faca racirea de la aer, si nu mai are nevoie de electroventilator.
Link to comment
Share on other sites

asta i-am explicat si eu ca am patit.la drum intins imi mergea clima deoarece isi facea racirea de la curentii de aer iar la stat pe loc mi se oprea si imi pornea.rezolvarea a fost inlocuirea electroventilatorului.in prezent nu mai am nici o problema.MA REPET , VENTILATORUL TREBUIE SA PORNEASCA LA TURATIE MODERATA IMEDIAT CU APASAREA BUTONULUI DE AC INDIFERENT DACA MOTORUL ESTE CALD SAU RECE.
Link to comment
Share on other sites

Am verificat merge ventilatorul dar am vrt sa ii dau drumu la freon pt ca tot asa cupla decupla compresorul,dar sa blocat bila si mia iest prea mult freon acum decupleaza dar odata la 2-3 minute lucru care e ok doar ca nu mai imi baga rece,o sa trebuiasca sa reumplu
Link to comment
Share on other sites

pune-ti ac si o sa meraga incontinuu, la clima nu va merge nicioadata 10 min fara oprire, de aia se cheama clĂ­ma, si ventilatorul porneste cand temp freonului depaseste anumita temperatura si se opreste imediat ce freonul intra in parametrii
Link to comment
Share on other sites

pune-ti ac si o sa meraga incontinuu, la clima nu va merge nicioadata 10 min fara oprire, de aia se cheama clĂ­ma, si ventilatorul porneste cand temp freonului depaseste anumita temperatura si se opreste imediat ce freonul intra in parametrii

 

 

total eronat.ventilatorul porneste imediat ce pornesti clima.testat pe masina mea e46 320d nfl an fabricatie 2000.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.