Jump to content

BMW M4


BMW_manic

Recommended Posts

puristii normal ca vroiau tot aspirat :), si mai ales un V8, e mai engaging un V8 care sa se duca in 8k rpm, dar sunt sigur ca si 3l turbo face o treaba buna. Suprinzator a fost ca si RS4 a mentinut V8-ul aspirat cand cred mai toti se asteptau la un 3l supercharged ca si pe S4 dar cu siguranta urmatorul asa va fi, downsizing in tot <_>
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea celor care "plang" dupa vechiul v8 se refera la raspunsul la pedala care nu ar fi chiar instantaneu ca in cazul unui aspirat. Totusi lucru asta nu mi se pare FOARTE important pentru un daily-driver si cred ca acel cuplul mai mare si disponibil de la turatii mici face masina foarte vioaie.
Link to comment
Share on other sites

Majoritatea celor care "plang" dupa vechiul v8 se refera la raspunsul la pedala care nu ar fi chiar instantaneu ca in cazul unui aspirat. Totusi lucru asta nu mi se pare FOARTE important pentru un daily-driver si cred ca acel cuplul mai mare si disponibil de la turatii mici face masina foarte vioaie.

 

 

Cam ceva de genul asta spuneau si ei .

 

Acum nu stiu ce sa zic, dar sincer, masinile care poarta sigla M mie nu prea mi se par masini pe care sa le folosesti ca daily-driver.

 

Numai la noi exista mentalitatea asta . Sa-ti iei masina de 400CP si sa mergi cu ea la birou si inapoi acasa .

Edited by Alexandrov
Link to comment
Share on other sites

pe hartie par la fel, dar in realitate sta diferit treaba, clar un diesel e bun de zi cu zi, dar un M ramane un M chiar daca in linie dreapta 435d s-ar putea tine dupa M4, se va pierde in alte circumstante :)

 

ca sa divagam usor dar tot pe tema asta, azi m-am uitat la preturile unui M550d nou, ieri ma uitasem la SH, pai e aproape 100k Eur, nu ii vad rostul, esti pe teritoriul lui M5, RS6, E63 AMG, trebuie sa fii excentric sa il iei cand nu va face nicicand cat un M5 sau celelelate, ca la 100k Eur nu cred ca ar fi problema cei 3L in plus la consum :), mi se pare ridicol pretul pentru ce NU ofera masina...

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Nu e deloc la misto, insa am precizat clar...ca masina de zi cu zi mi se pare mai ok un 435d decat un M4...313CP, cuplu de 630NM, 0-100 in 4.7s si pe deasupra x-drive care te ajuta foarte mult la o masina daily use.

 

Ca nu o sa egaleze feeling-ul unui M, asta e clar...alea sunt niste masini aparte. Eu personal as alege insa o masina de care ma pot bucura zi de zi, vara sau iarna, la niste costuri de exploatare probabil la jumatate si consum la fel.

 

Asa e mik15, e nesimtit si nejustificat de scump un M550d. Fata de un 535d e mai scump cu 20.000 euro, in varianta basic. Pana si 550i-ul e cu 5-6000 euro mai ieftin.

Link to comment
Share on other sites

Prin ultima motorizare M3/M4 mi se par ca devin mult mai comune. E doar un 3.0 cu steroizi. Fata de generatiile vechi care aveau un motor "special" 3.2, 4.0 etc.

 

Oricum, M3 mi se pare cel mai ieftin supercar.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Abia astept sa imi dea un feedback relevant prietenul meu ( colegul daniwmk de la Braila cel cu M3 si 1M ) care pleaca maine in Slovacia sa testeze M3 si M4. Va tin la curent baieti :thumbsup:

Are ocazia sa le testeze si pe circuit ceva sau doar "on road"?

Sunt curios sa aflu daca exista diferente semnificative intre cele doua M-uri (timpi, acceleratii, dinamica, etc).

Link to comment
Share on other sites

Cam ceva de genul asta spuneau si ei .

 

Acum nu stiu ce sa zic, dar sincer, masinile care poarta sigla M mie nu prea mi se par masini pe care sa le folosesti ca daily-driver.

 

Numai la noi exista mentalitatea asta . Sa-ti iei masina de 400CP si sa mergi cu ea la birou si inapoi acasa .

 

Salut, lasa`ma sa te contrazic, locuiesc in anglia si lucrez la audi, am foarte multi colegi care vin la munca cu masini peste 400 cai, gen rs7, rs6, s5, rs4, rs q3 si unul cu m3, iar pe langa noi mai sunt si alte firme unde vezi oameni care fac naveta cu maserati, ferrari, m5 si alte 2 M 3-uri din 2013 chiar si un mustang...

 

Vad foarte multe s-uri si rs-uri care vin la noi cu peste 85,000 mile, nu mai vechi de 7 ani si raman gen WTF, asta face naveta cu o masina de 400 cai care mananca 16L lejer si cand vine vorba de intretinere te doare capul cand vezi facturi de macar 800 lire pentru un service care nu e FULL.

 

Deci nu doar la "noi" in romania e asa :)

Edited by EleMenTalL
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca au redus foarte mult bugetele pentru proiectare. Nu mai platesc nspe teste pe fiecare motor.

 

Faci un motor de 3L si faci teste X pe ala, Y pe celalalt si impartindu-le reduci mult costurile. Daca ara vea si motoare intermediare, ar trebui sa face teste complete + proiectare ori asta costa timp si bani.

Link to comment
Share on other sites

Citesc,citesc si tot nu imi vine sa cred ce vad,cum sa fie fratilor puturos daca schimbi la 2500rpm,te pomenesti ca o fi un 0.9tce. Cum sa-l compari cu 3/435d x-drive,pai M4 ajunge la 7500rpm si este mult,mult mai usor,cutie mai rapida,etc,dar la voi conteaza doar 0-100km/h.

 

Nimeni nu a pomeneit ca noul M4 este mai usor cu aprox 14-150kg decat vechiul model,voi va dati seama ce inseamna asta pe circuit ?

Link to comment
Share on other sites

Ai citit tu printre randuri, uita-te mai bine si o sa intelegi ca ce s-a scris este destul de adevarat.

 

Nu a comparat nimeni M4 cu vechiul M3 si cu 435d pe circuit. Mi se pare normal din moment ce este o masina de generatie mai noua sa fie mai performanta si sa aduca tot felul de imbunatatiri fata de anterioarele, insa discutia era daca merita sa ai un M4 ca masina de zi cu zi?

 

Un exemplu din viata reala...intreaba-ma de cate ori in 6 luni am dus masina mea la turatia maxima, mai ales prin oras? Poti numara pe degete...si nu este M5.

Link to comment
Share on other sites

Salut, lasa`ma sa te contrazic, locuiesc in anglia si lucrez la audi, am foarte multi colegi care vin la munca cu masini peste 400 cai, gen rs7, rs6, s5, rs4, rs q3 si unul cu m3, iar pe langa noi mai sunt si alte firme unde vezi oameni care fac naveta cu maserati, ferrari, m5 si alte 2 M 3-uri din 2013 chiar si un mustang...

 

Vad foarte multe s-uri si rs-uri care vin la noi cu peste 85,000 mile, nu mai vechi de 7 ani si raman gen WTF, asta face naveta cu o masina de 400 cai care mananca 16L lejer si cand vine vorba de intretinere te doare capul cand vezi facturi de macar 800 lire pentru un service care nu e FULL.

 

Deci nu doar la "noi" in romania e asa :)

 

Hai sa te intreb ceva . Cati dintre cei la care faci referire sunt englezi de la mama lor ????!!! Eu cred ca marea majoritate sunt Indieni, Arabi, Turci samd. Adica oameni din alte tari din lumea a treia !

Si inca ceva, eu nu cred ca un mecanic de la Audi isi permite un Audi RS7 .

Link to comment
Share on other sites

Alexandrov, aici gresesti un pic sa stii.

 

Si in Germania am observat fenomenul asta, oameni normali (da, nemti de la mama lor) care vin la servici cu e92 m3, s6 sau Porsche 911. Normal ca nu fac TOTI asa, pentru ca ei sunt mega chitrosi in general si nu stiu cum sa mai economiseasca 2 centi. Dar sunt si oameni care gandesc altfel, chiar daca nu se scalda in bani, isi fac unele placeri acum, ca la batranete nu se stie :)

 

Si de ce nu si-ar permite un mecanic de la Audi in Anglia un RS7? Mecanicul meu de la BMW de exemplu are un 750i ;)

Link to comment
Share on other sites

Am sa fiu off topic putin dar trebuie sa mentionez faptul ca noi romanii ca natie vedem doar ce e rau la noi iar pe altii ii veneram pana la cer si dincolo de el...mai da-i in plm ca tot oameni sunt si aia, si la fel ca si noi, si ei au nebuniile lor; si nemtii isi iau 750i chiar daca sunt simpli mecanici, si italienii isi iau rs4 sh chiar daca sunt tarani, si spaniolii isi iau m5 chiar daca au un amarat de chiosc, si belgienii isi iau ferarri chiar daca sunt simpli functionari, samd. Si ca sa va spun cinstit, si mie imi curg balele dupa un M5 macar e60 sa fie, si chiar daca sunt un simplu om, un simplu muncitor si as avea bani de un M5 la ora actuala (si ceva in + sa nu mor de foame pan' la salariul urmator :p ) va jur ca nu as ezita sa-mi cumpar unul; bine, toate astea in conditiile in care am o locuinta, un job stabil si nu as mai avea alte prioritati. Si pun pariu ca 80% dintre voi ati face acelasi lucru. Edited by Catalin BMW
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ai citit tu printre randuri, uita-te mai bine si o sa intelegi ca ce s-a scris este destul de adevarat.

 

Nu a comparat nimeni M4 cu vechiul M3 si cu 435d pe circuit. Mi se pare normal din moment ce este o masina de generatie mai noua sa fie mai performanta si sa aduca tot felul de imbunatatiri fata de anterioarele, insa discutia era daca merita sa ai un M4 ca masina de zi cu zi?

 

Un exemplu din viata reala...intreaba-ma de cate ori in 6 luni am dus masina mea la turatia maxima, mai ales prin oras? Poti numara pe degete...si nu este M5.

 

Eu am 3.0d 306cp,in oras ajung destul de rar la 5000rpm,la fiecare drum lung pe care il fac,ajung de cel putin 5-6 ori la rosu,uneori de placere,alteori de nevoie.Am fosr posesor de 4.2tdi (760Nm) si cu asta mai ajungeam la rosu,de placere, am avut pe mana aprox o saptamana G55AMG+soft,cu acesta din urma am ajuns la rosu intr-o saptamana cat cu a mea intr-un an,tot de placere.

 

Daca o iei asa nici cu 420d nu ai nevoie sa ajungi la rosu pt a te deplasa civilizat prin oras.

 

In viitor ma gandesc sa schimb L6-le diesel cu un V8 bi-turbo.

 

Nu stiu cat de rafinat o fi noul 3.0d de 313cp pe langa al meu,insa cel de 306cp este galagios,in ture mari suna f subtire iar la ralanti tremura aproape ca un L4,daca si cel de 313cp este la fel sau cam la fel nu as da nici mort 65-70k euro pe asa ceva pus pe un seria 4.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum este motorul asta nou de pe seria 4, poate ajung sa fac un test drive si revin cu impresii (sau daca a pus cineva mana pe asa ceva sa ne zica si noua). Am mers cu 535d-ul de 286CP si mi s-a parut fain, vibreaza mai puternic decat un benzinar V8 evident, insa sunetul e destul de misto in ture. E asa diferit oare motorul de 306CP?

 

Categoric pentru mers in oras, orice motor peste 2000cmc este oarecum useless :)

 

Un benzinar mare cred ca mult mai fun in Romania sincer sa fiu, decat in Germania. Acolo mai faci niste depasiri, mai franezi, mai accelerezi...altfel simti motorul. Aici e cam plictisitor...ok, poti merge cu 250km/h pe autostrada, so what? Eu personal nu vad nimic distractiv in a conduce cu viteza mare, in linie dreapta, constant :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.