Jump to content

BMW M4


BMW_manic

Recommended Posts

asa e pe toate forumurile de aici din Romania. oamenii sunt pasionati, isi doresc, insa le lipseste obiectul muncii. se ajunge la dispute pe cifre din reviste. si mie imi place bmw-ul, in special m-ul, ce spun e ca nu poate fi luat in calcul ca si masina reala de pista oricat se screm bavarezii. cu cat intra? pai si amg-ul intra cu cat vrea el, treaba e sa mai si iasa. nu sunt in stare sa faca asa ceva si gata. la m-uri si motoarele si cutiile sunt zob. in mod normal daca nu ar fi pasionati cred ca numarul de soferi bmw ar fi cu mult mai mic. faptul ca unui novice ii ofera ceva senzatii nu face bmw-ul masina de curse pentru un profesionist. pentru mine e buna asa cum e, nu inteleg de ce tind unii sa faca din bmw ce nu e.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

auzisem de treaba asta cu sunet fake din difuzoare si nu mi-a venit sa cred. e chiar reala?

altfel, orice m v-ar place va recomand Porsche. am avut doua m-uri noi la vremea lor, ambele cabrio, un e46 si un e93. ambele mi-au placut foarte mult, m-am bucurat de ele, le-am folosit ca masina de toata ziua, in special in oras. desigur, puteti spune ca alea nu sunt masini pt asa ceva, insa eu nu m-as mai fi dat jos din ele, stateam si pe loc in curte, decapotat si beam cate o bere la volan daca puteti crede asa ceva. am ales m pentru ca aveau bancheta in spate utilizabila la o adica, pentru ca mergeau mai bine decat porschele non-s, fiind in acelasi timp si ceva mai ieftine decat s-ul Porsche. acum, dupa ce am cam trecut prin toate masinile, imi doresc un Porsche turbo cabrio. o fi prostie cabrio pt unii (nu poti merge la drum lung decapotat) insa mie tare imi placea dimineata devrema sa ma duc la munca astfel. altfel, sunt convins ca orice m va scoate vreodata bmw-ul, tot la fel ca si acum si ca si oricand, va fi un Porsche mult in fata. nu iau in discutie gtr-ul, ala nu e masina, e doar o unealta, facauta exclusive pentru pista, chestier care nu m-a interest niciodata. altfel, orice bmw apare, m sau ce vreti voi, se primeaza in max un an, uitati-va la Porsche, poate avea si 20 de ani vechime, tot intoarce capete. de mers, trebuie sa incercati si va lamuriti. m-ul merge f bine, in special v8-ul, porschele merge si mai bine.

zici tu bine pe acolo,dar care ar fi diferenta de pret intre ele?una peste alta in Romania nu prea ai cum sa sesizezi diferenta de performanta intre ele.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Discutia asta cu Porsche vs modelele M de la BMW e putin aiurea. BMW-urile M sunt masini sport derivate din masini de serie (mai putin M1), cu performante respectabile dar si cu limitarile de rigoare. Acelasi lucru este valabil si pentru Mercedes AMG (mai putin SLS,SLR), Audi Sx/RSx (mai putin R8).

Porsche-urile sunt concepute din start pentru a fi masini sport, in gama lor variind doar gradul de apropiere fata de o masina de competitie pe circuit (911/Turbo/GT/RS), bineinteles, cu preturi pe masura performantelor.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

zici tu bine pe acolo,dar care ar fi diferenta de pret intre ele?una peste alta in Romania nu prea ai cum sa sesizezi diferenta de performanta intre ele.

atunci cand am luat eu m e93, a costat 82 sau 84,000 + tva. Carrera s ne cabrio era cam 105 tva. este diferenta de pret dar nu enorma. diferenta de performanta se simte si la inghesuiala in trafic, nu numai in blana. prefer oricand un Porsche 2-nd hand putin rulat unui m nou la acelasi pret. foarte bine facute sunt Porsche si tin mecanic, rezista in nestire desi sunt masini sport. la m-uri se rup toate in ele. la m3-ul e 46 imi batea motorul de nou. cica "they all do that". fugiti bai de-aici!

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Si eu recunosc si partile mai putin reusite ale Bmw-urilor,chiar am fost criticat aici pe forum,dar parca tu dai prea rau cu pietre.

 

Ce legatura are ca tu compari M3 cabrio dotat cu un porsche coupe in echiparea de baza ? Si cu Carrera Cabrio daca iti pui mintea o faci imediat si fara efort sa coste peste 140k euro,optiunile sunt mai scumpe decat la BMW.

 

Si nu inteleg de ce trebuie sa compari M4 cu Carrera S,Porsche-ul este mai scump cu aprox 45% iar in linie dreapta nu este la fel de rapid si cred ca nici la fel de practic,fiecare se adreseaza unui altfel de public.

 

In fond nici cu M4 nu te faci de ras,pe circuit cat si la testul de slalom bate Carrera GTS modelul anterior (1.12.80 vs 1.12.90 / 70.8km/h vs 69.7km/h) si multe alte masini mai cu pretentii,mai ales la slalom (R8 5.2,GT-R,SLS AMG,fumeaza Rs5-ul,Ferrari California)

Edited by ionut_marius
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

nu dau cu pietre, am facut o recomandare si mi-am exprimat o opinie consider avizata. atata timp cat exista masini diferite vor exista si oameni diferiti sa le cumpere sau sa le prefere. e foarte bine asa. la mine cu bmw-ul a durat cam mult, cca 20 de ani n-am vazut decat alb/albastru. am avut toate modelele (cred) unele de 2-3 ori. am vazut ce pot fiecare. ce s-a intamplat este ca pe masura ce au crescut performantele a scazut fiabilitatea pana la inatamplari ridicole, ce nu vezi nici la masini de 10,000 eu. ok, nici concurenta nu sta mai bine insa ce ma intereseaza pe mine ce fac aia? acum bmw nu mai are acel "vino'ncoa", nu ma mai atrage. am luat un 5, l-am tinut 4000 km. nevesta-mea avea un x3, desi era nou de cca un an, l-am vandut de nervi, mergea de ceva vreme f rau si a sfarsit prin a se bloca geometria variabila la turbina. avea 18,000km. i-am luat kuga. tocmai aparuse x5 asta nou, am fugit ca de raie, mi-am luat altceva. nu sunt fericit cu alte marci, as fi fericit daca bmw si-ar baga mintile in cap si ar face iar masini cum trebuie. oricum porsche e masina, credeti-ma. nu, nu mai am porsche, m-am plictisit si de ala- hahaha
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

auzisem de treaba asta cu sunet fake din difuzoare si nu mi-a venit sa cred. e chiar reala?

altfel, orice m v-ar place va recomand Porsche. am avut doua m-uri noi la vremea lor, ambele cabrio, un e46 si un e93. ambele mi-au placut foarte mult, m-am bucurat de ele, le-am folosit ca masina de toata ziua, in special in oras. desigur, puteti spune ca alea nu sunt masini pt asa ceva, insa eu nu m-as mai fi dat jos din ele, stateam si pe loc in curte, decapotat si beam cate o bere la volan daca puteti crede asa ceva. am ales m pentru ca aveau bancheta in spate utilizabila la o adica, pentru ca mergeau mai bine decat porschele non-s, fiind in acelasi timp si ceva mai ieftine decat s-ul Porsche. acum, dupa ce am cam trecut prin toate masinile, imi doresc un Porsche turbo cabrio. o fi prostie cabrio pt unii (nu poti merge la drum lung decapotat) insa mie tare imi placea dimineata devrema sa ma duc la munca astfel. altfel, sunt convins ca orice m va scoate vreodata bmw-ul, tot la fel ca si acum si ca si oricand, va fi un Porsche mult in fata. nu iau in discutie gtr-ul, ala nu e masina, e doar o unealta, facauta exclusive pentru pista, chestier care nu m-a interest niciodata. altfel, orice bmw apare, m sau ce vreti voi, se primeaza in max un an, uitati-va la Porsche, poate avea si 20 de ani vechime, tot intoarce capete. de mers, trebuie sa incercati si va lamuriti. m-ul merge f bine, in special v8-ul, porschele merge si mai bine.

 

M-urile cabrio nu sunt M :)) ... sunt doar masini cabrio cu motor mai puternic

Am mers si cu e93 "M" si am e92 M diferenta este enorma (confort/performante/franare)

Link to comment
Share on other sites

nu dau cu pietre, am facut o recomandare si mi-am exprimat o opinie consider avizata. atata timp cat exista masini diferite vor exista si oameni diferiti sa le cumpere sau sa le prefere. e foarte bine asa. la mine cu bmw-ul a durat cam mult, cca 20 de ani n-am vazut decat alb/albastru. am avut toate modelele (cred) unele de 2-3 ori. am vazut ce pot fiecare. ce s-a intamplat este ca pe masura ce au crescut performantele a scazut fiabilitatea pana la inatamplari ridicole, ce nu vezi nici la masini de 10,000 eu. ok, nici concurenta nu sta mai bine insa ce ma intereseaza pe mine ce fac aia? acum bmw nu mai are acel "vino'ncoa", nu ma mai atrage. am luat un 5, l-am tinut 4000 km. nevesta-mea avea un x3, desi era nou de cca un an, l-am vandut de nervi, mergea de ceva vreme f rau si a sfarsit prin a se bloca geometria variabila la turbina. avea 18,000km. i-am luat kuga. tocmai aparuse x5 asta nou, am fugit ca de raie, mi-am luat altceva. nu sunt fericit cu alte marci, as fi fericit daca bmw si-ar baga mintile in cap si ar face iar masini cum trebuie. oricum porsche e masina, credeti-ma. nu, nu mai am porsche, m-am plictisit si de ala- hahaha

 

Si la Porsche exista tone de probleme ca defapt la orice marca

La 50k a picat motor la 911 4s masina din 2011 folosita ocazional si numai la drumuri inafara tarii ...

La Cayene diesel caseta de directive/pompa de apa si un corp clapeta sau admisie schimbate in garantie pana in 60 mii km (in doua din cazuri masina a ramas imobilizata)

 

Keep calm & mai taie din ele :p

 

Porsche face masini foarte tari din multe puncte de vedere dar costa mult mai mult decat fac ...

Link to comment
Share on other sites

M-urile cabrio nu sunt M :)) ... sunt doar masini cabrio cu motor mai puternic

Am mers si cu e93 "M" si am e92 M diferenta este enorma (confort/performante/franare)

nu stiu de ce spui asta, are 100 kg in plus cabrio dar alta diferenta nu este. sigur e mai rapid e92, dar confort??? sa fim seriosi! eu nu am nevoie de fractiile alea de secunda la o masina, vreau sa ma simt bine in ea, atat.

 

despre restul;

pretul la Porsche ca si la orice e justificat daca e platit. la orice p astepti minim 4 luni sa-l cumperi, la macan acum pe unele piete lista e de un an.

motorul v6 de pe cayenne se folosste pe multe audi si vw, e beton. c s-o fi stricat vreo unul, posibil da nu e tipic. am avut cayenne diesel din asta nou, merge ff bine, suna ff bine, cutia e de vis.

re;kuga vs x3 - frate kuga merge x3 mai mult statea. nu-mi trebuie asa ceva.

Edited by fbdcnt
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Logic ca masinile nu vir mai fi niciodata la fel de fiabile ca cele vechi,tehnologia isi spune cuvantul,

 

Nope!

 

time to market & cost reduction :thumbsup:

 

Tehnologia e mai buna. Este insa insuficient testata si proiectata la limita.

Link to comment
Share on other sites

motorul v6 de pe cayenne se folosste pe multe audi si vw, e beton. c s-o fi stricat vreo unul, posibil da nu e tipic.

 

re;kuga vs x3 - frate kuga merge x3 mai mult statea. nu-mi trebuie asa ceva.

 

Da,cu N47 au fost si sunt pb,mai sunt ceva pb cu casetele de directie,pe la cutie (asta la motoare mari),dar nici concurenta nu este scutita de probleme,mai ales daca raportam problemele la numarul de unitati vandute.

 

Poate ca ai avut ghinion cu masina,acum ala cu Cayenne ce ar trebui sa faca,sa-l dea pe Duster ? Eu nu as fi dat niciodata x3-ul (parca modelul nou a avut doamna) pe un Focus2 inaltat.

 

Si eu am mai multe nemultumiri fata de x6 (confort,zgomotos,am avut ceva pb minore si la cutie),dar sunt constient ca si la Cayenne gaseam ceva.

 

@Bala,lucrurile complicate se strica mai usor decat cele simple,3.0d tri-turbo,nu ai cum sa-l compari la fiabilitate cu 1.9sdi,2.4d,etc si nici cutia.O suspensie reglabila pe inaltime si duritate ce sustine o masina de >2t si filtreaza gropile luate cu niste jante pe 20 va fi mai slaba decat o suspensie banala,pe o masina usoara cu jante pe 16-17,asa cum era moda inainte.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

referitor la kuga merge f bine. in primele 2/3 ale cursei acceleratiei merge mai bine decat x3, are cutie dublu ambreiaj, diferenta e mare, pleaca de pe loc ca din pusca. la viteza cam bataia, I-am luat niste jante mai cracite pt vara, cele originale le-am facut de iarna. te legi la ochi si observe ca merge mai bine decat x3 acum. altfel, sigur, fiecare e ce e si costa cat costa. am vrut zero defecte am avut zero defecte. si eu am tinut masini de care mi-era drag chiar daca se stricau des. nu a fost cazul cu x3 ala.

daca ai x6 3.0d iti fac cadou un power box ramas de la al meu, original mapping-ul era praf, murea la deal uitand sa schimbe. nu inteleg de ce pt ca x5 aelasi an era ok - penultimul.

cu caseta nu am avut problem la x3 asta nou, doar la cele anteriore, 2 buc ambele cu troncaneala aia de noi. am inteles ca s-a reproiectat ceva piesa acolo.

 

p.s. ca sa va creasca inima, sunt la londra acum, astia au numai masini misto, multe m-uri, mai multe m6 decat m3 am vazut. bmw in rest putine, uniforma e Mercedes, in special clasa e. cred a 90% din masini sunt sau arata noi, curate bec toate.

Edited by fbdcnt
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu stiu de ce spui asta, are 100 kg in plus cabrio dar alta diferenta nu este. sigur e mai rapid e92, dar confort??? sa fim seriosi! eu nu am nevoie de fractiile alea de secunda la o masina, vreau sa ma simt bine in ea, atat.

 

despre restul;

pretul la Porsche ca si la orice e justificat daca e platit. la orice p astepti minim 4 luni sa-l cumperi, la macan acum pe unele piete lista e de un an.

motorul v6 de pe cayenne se folosste pe multe audi si vw, e beton. c s-o fi stricat vreo unul, posibil da nu e tipic. am avut cayenne diesel din asta nou, merge ff bine, suna ff bine, cutia e de vis.

re;kuga vs x3 - frate kuga merge x3 mai mult statea. nu-mi trebuie asa ceva.

 

100 kg ??? :laugh:

diferenta dintre ele este de 155 kg (1810 kg e93 vs 1655 kg e92) si ghici ce ?!? toata greutatea asta este exact unde nu ar trebui sa fie :

-plafonul este mult mai greu fata de cel din carbon de pe e92 astfel radicand foarte mult centru de greutate

-rigidizarea sasiului pentru cabrio face masina mult mai dura la mers dar nu in sensul bun (torsioneaza ca o cutie de lapte sus unde e plafonul in schimb e rigida parca a luat Viagra)

-restul de kg sunt in spate unde sunt motoarele pentru plafon astfel se strica echilibrul intre punti si masina pierde orice fel de feeling

 

Astfel chiar daca spui ca nu te intereseaza "fractiile alea" 5,3s pana la 100 km/h ptr cabrio vs 4,8s pentru coupe se simt imediat iar pe masura ce creste viteza diferenta este si mai mare ... senzatia mea a fost ca e93 ul este un e92 care tracteaza ceva :laugh:

 

Toate astea cumulate iti vor arata ca probabil faceai mult mai bine daca luai un 335i Cabrio unde te simteai la fel ...

Acum poate intelegi mai bine de ce un M3 e93 nu este un adevarat M ci doar o masina pentru cei care vor un cabrio cu motor de M :good:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

da da desigur m3 cabrio e o porcarie, nici nu ar trebui sa existe iar e92 coupe este pentru adevaratii cunoscatori.

eu sunt mai taran si mi-a placut foarte mult m3 cabrio. oricum fiecare cumpara pentru sine, nu e niciun concurs.

 

http://avermedia.ro/m/10.jpg

http://avermedia.ro/m/11.jpg

http://avermedia.ro/m/2.jpg

http://avermedia.ro/m/5.jpg

http://avermedia.ro/m/6.jpg

http://avermedia.ro/m/7-18-2008%204-50-45%20PM_0002.JPG

http://avermedia.ro/m/7-18-2008%204-51-20%20PM_0003.JPG

http://avermedia.ro/m/7-18-2008%204-53-18%20PM_0010.JPG

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Absolut superba masina si combinatia de culori dar trebuie sa recunosc ca cel mai bun compromis este 335 cabrio.

Sistemul de decapotare este mult prea complicat si mult prea greu schimba cu totul comportamentul masinii

Si eu sant de parere ca un M3 pur sange ar trebui sa fie numai coupe exact asa cum a fost primul lansat

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.