Jump to content

BMW M4


BMW_manic

Recommended Posts

"cine vrea sa vede masina si sa stam la povesti ca la vorbit sunt mult mai bun decat la scris fara probleme stau in Bucu si in Bv ."

 

Tinand cont de ce a scris Doomsnoopy pe acest topic cu intenția de a ajuta, precum și colegii care spun cĂŁ este slovac, consider cĂŁ acesta chiar nu meritĂŁ sĂŁ fie luat la mișto...

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Ok! Mea culpa! Dar sper ca imi intelegeti reactia...sunt destui hiperpigmentati constitutional care vorbesc/scriu cam la fel si au tot asa masini ce depasesc cu mult statutul lor social...pe ei nu am cum sa ii iau in serios orice ar scrie.
  • Like 8
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

am avut m4 cabrio model 2015. l-am luat la 0 km si l-am dat pe la 20k la schimb ptr alta masina .

 

minusuri : cabrio are aprox 200 kg in plus fata de coupe , depinde ce cauti. eu tot cabrio mi-as lua pe viitor.

turn radius e ft mare , deci probleme pe spatii inguste.

suspensia chiar si pe modul comfort , nu e deloc comfortabila . depinde pe ce drumuri vei conduce.

puterea nu vine gradual , ci brusc . daca esti greu la picior , sa-ti ti capul lipit de tetiera preventiv.

la mers de oras ,aglomeratie, cutia si schimburile pot fi brutale si uneori se balbaie .

 

 

plusuri: motorul este ft fiabil , nici o problema nu am avut.

ca daily driver este ft ok.

450 cai / 550 nm :)

adaptive led + asistenta la faza lunga = the best

cutia dkt

 

 

recomand: m drivers package

service inclusice plus , sau cum ii zice acum . nu mai scoti bani din buzunar ptr nimic. nici macar ptr consumabile + discuri

franele clasice , nu cele ceramic-carbon

competition pack.

 

 

 

este o masina fiabila si rezistenta la stres. daca o iei la 0 km cu service inclusive plus nu ai de ce sa iti faci griji.

nu am avut nici o problema cu ea .regim de utilizare in primii 2500 km , ca la manual. apoi dupa primul service la 2500 km , regim mixt , sport agresiv 20-25% din timp sau chill de oras. 1 data pe circuit ( set nou de cauciucuri ) si de cateva ori power slides si drifturi.

in mare parte a fost daily driver.

Edited by nyhctrip
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pt raspuns. Incerc sa dau masina veche la buy back la dealer si sa iau M4 ,nou. Cica ofera undeva la 23% discount. Eu sic ca e binisor desi am auzit ca se poate si mai bine .

Ceea ce ma sperie la M4 este tractiunea spate Pe vreme umeda . Adica nu stiu ca incredere sa am in sistemele de siguranta . Totusi are 43oCPz. Am mai avut la viata mea 2 bmw cu tractiune spate ( acum 15 ani cred ) si de atunci doar masini 4x4( nu suv ci : Subaru sti , Focus Rs , 330xd ). Dupa cum ziceam : ma cam sperie vremea umeda .Ca din cate am inteles pe zapada nici vorba sa mergi cu ea

Multumesc .

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pt raspuns. Incerc sa dau masina veche la buy back la dealer si sa iau M4 ,nou. Cica ofera undeva la 23% discount. Eu sic ca e binisor desi am auzit ca se poate si mai bine .

Ceea ce ma sperie la M4 este tractiunea spate Pe vreme umeda . Adica nu stiu ca incredere sa am in sistemele de siguranta . Totusi are 43oCPz. Am mai avut la viata mea 2 bmw cu tractiune spate ( acum 15 ani cred ) si de atunci doar masini 4x4( nu suv ci : Subaru sti , Focus Rs , 330xd ). Dupa cum ziceam : ma cam sperie vremea umeda .Ca din cate am inteles pe zapada nici vorba sa mergi cu ea

Multumesc .

 

pe umed nu sunt probleme , am testat vara voia mea calitatea sistemelor de ajutor , si m-au scos din rahat cu brio. absolut nici o problema nu vei avea. eu am fost cu pedala la fund pe o curba , masina a derapat scurt , apoi a corectat singura. am si un filmut cu patania respectiva , cu toate ca nu este elocvent din cauza directiei de filmare , poti sesiza ca motorul isi reguleaza singur turatiile si nu mai urca in ture. plus ca rotile franeaza selectiv singure sa te puna inapoi pe traiectoria dorita.

 

vei derapa cu ea si pe asfalt uscat fara probleme , dar vei invata masina in timp. cei 550 nm vin prea brusc , asta e problema la M4.

 

 

cat despre mers cu ea pe zapada vezi aici :

Edited by nyhctrip
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pt raspuns. Incerc sa dau masina veche la buy back la dealer si sa iau M4 ,nou. Cica ofera undeva la 23% discount. Eu sic ca e binisor desi am auzit ca se poate si mai bine .

Ceea ce ma sperie la M4 este tractiunea spate Pe vreme umeda . Adica nu stiu ca incredere sa am in sistemele de siguranta . Totusi are 43oCPz. Am mai avut la viata mea 2 bmw cu tractiune spate ( acum 15 ani cred ) si de atunci doar masini 4x4( nu suv ci : Subaru sti , Focus Rs , 330xd ). Dupa cum ziceam : ma cam sperie vremea umeda .Ca din cate am inteles pe zapada nici vorba sa mergi cu ea

Multumesc .

 

daca faci comanda de masina nou neaparat sa bifezi competiton pack adica 450 ps . trebuie sa fi mai atent la depasiri pe umed eu merg cu ia si pe zapada e ok dar de exemplu spre coliba haiducilor nu pot sa urc cu ia cant e zapada pe jos:)

NU recomand frane de carbon scartie si pe umed ai o secunda 2 cant nu franeaza aproape deloc.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

doomsnoopy din pacate competition pack e undeva pe la 7-8000 si ies din buget. Iar frane de ceramica noway ! Toata lumea le blameaza .

Oricum multumesc tuturor pt sfaturi , m-am mai linistit cu derapajele .

Ceea ce am sa pun pe ea ( in ritmul in care voi face banii ) vor fi eleron ala M si evacuarea M .luate de la dealer bmw .

  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

doomsnoopy din pacate competition pack e undeva pe la 7-8000 si ies din buget. Iar frane de ceramica noway ! Toata lumea le blameaza .

Oricum multumesc tuturor pt sfaturi , m-am mai linistit cu derapajele .

Ceea ce am sa pun pe ea ( in ritmul in care voi face banii ) vor fi eleron ala M si evacuarea M .luate de la dealer bmw .

 

 

Lasa evacuare si eleron ia competition negociaza inca un pic:) merita crede ma

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum adica sa pui eleron si evacuare M?la un M adevarat?pai nu-s incluse "din oficiu"?

 

in mare modele M pe toate categoriile de sasiuri sunt impartite in 2 mari grupe.

M - care este the real M cum il stie toata lumea - cu toate M goodies inclusiv evacuarea sport

M performance - adica un M putin mai M. un tuning fin la motor ( extra power si cuplu ) , o evacuarea mai vocala , un eleron , un front spliter , jante dedicate , mai mult carbon si alcantara la interior , badge'urile sunt negre in loc sa fie cromate . etc... chestii care sa-ti faca masina si mai sport decat este un M. pe scurt M performance este un mix de elemente estetice , mecanice ( suspensie ) , si electronice ( tuning ) care sa-ti ofere un plus in fata unui M classic.

 

pe langa asta packetul M performance se poate instala in ziua de azi pe orice model de masina , fie M sau non-M . probabil un minim 3.0 benzina ca cerinta minima sa poti achitiona pachetul .

Edited by nyhctrip
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce e de ras ?! Chiar nu pricep?!

Pe site oficial BMW iti da optiuni sa pui evac M si eleron M. Ce e de ras cu asta ?

Pachet M competition nu pun pt ca dupa cum am spus este aprox 8000 € , iti baga pe gat jante de 20 ( cu carw dupa parerea mea nu ai ce face in Romania ) si alte cateva chestii pe care mie personal nu mi le trebe . Cat despre banii pe care ii am sau nu , nu cred ca e cazul sa isi dea nimeni cu parerea.

Vad ca este un obicei incetatenit sa luati lumea la misto pe forum.

Oricum le multumesc celor care mi-au dat sfaturi si sper sa va schimbati atutidinea total nejustificata.

O zi buna .

 

Cum adica sa pui eleron si evacuare M?la un M adevarat?pai nu-s incluse "din oficiu"?

 

Deloc. Evac este undeva la 5000€ iar eleron pe la 2000€

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu mai pot edita ceea ce am scris mai sus asa ca voi mentiona aici .

doar la modele M este packetul Competition Pack, care ofera ceea ce am mentionat mai sus. jante specifice , elemente vizuale specifice , mai multa putere , evacuare mai vocala, mult alcantara la interior , sasiu si suspensie si mai intarita , nu sunt sigur daca include si franale ceramice... Competition Pack iti face masina mai orientata ptr circuit.

pe langa asta la modele non-M si M deopotriva , este un pachet care se numeste M Performance Pack ( si ofera elemente vizuale , carpete si evacuare de titan/carbon , inspirate din M ) . elementele pot fi instalate ca un packet sau selectiv.

eleroanele M si chestiile vizuale de care zicea kalinka fac parte din packetul M performance , elemente care pot fi instalate fie pe masini M fie pe masini non-M.

Edited by nyhctrip
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

in mare modele M pe toate categoriile de sasiuri sunt impartite in 2 mari grupe.

M - care este the real M cum il stie toata lumea - cu toate M goodies inclusiv evacuarea sport

M performance - adica un M putin mai M. un tuning fin la motor ( extra power si cuplu ) , o evacuarea mai vocala , un eleron , un front spliter , jante dedicate , mai mult carbon si alcantara la interior , badge'urile sunt negre in loc sa fie cromate . etc... chestii care sa-ti faca masina si mai sport decat este un M. pe scurt M performance este un mix de elemente estetice , mecanice ( suspensie ) , si electronice ( tuning ) care sa-ti ofere un plus in fata unui M classic.

 

 

 

 

pe langa asta packetul M performance se poate instala in ziua de azi pe orice model de masina , fie M sau non-M . probabil un minim 3.0 benzina ca cerinta minima sa poti achitiona pachetul .

 

 

 

Exact la asta ma refeream. Credeam ca oamenii care vorbesc pe aici sunt pro si nu ttebuie sa dau mura in gura ce vreau sa spun cand spun ca vreau sa pun evac M si eleron M la un M4 .

Trebuia sa spun: as dori ca sa inlocuiesc evac M standard cu o evac M competion de carbon . Asa , mura in gura ca sa inteleaga toti ca nu vreau sa pun pe 420 emblema M , sa ii scot proiectorele

De ceata si sa ii sudez 4 tevi in spate ca sa arate ca M

 

Ce naiba , vorbim serios aici sau la

Misteaux ?

Dar se pare ca unii le merge gura mai repede decat procesorul.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La ce vrei sa folosesti masina? Daca inca nu ai banii necesari, poti sa te orientezi inspre un M2. Toti criticii/ jurnalistii auto sustin ca este o masina mult mai distractiva si ofera mai multe dpdv. al condusului sau a senzatiei la volan fata de un M4. Plus ca este o masina mult mai potrivita unui oras aglomerat, ca si daily.
Link to comment
Share on other sites

La ce vrei sa folosesti masina? Daca inca nu ai banii necesari, poti sa te orientezi inspre un M2. Toti criticii/ jurnalistii auto sustin ca este o masina mult mai distractiva si ofera mai multe dpdv. al condusului sau a senzatiei la volan fata de un M4. Plus ca este o masina mult mai potrivita unui oras aglomerat, ca si daily.

 

sau poti sa astepti pana in Q2 2018 cand se lanseaza M2 competition pack. 410 cai . O sa-l manance pe M4 pe paine la performante.

in mana profesionistilor pe circuit actualul M2 este mai rapid decat actualul M4.

Depinde fiecare ce cauta la o masina , este vorba doar de preferinta personale.

 

daca vrei performanta de circuit , handling foarte bun si o masina foarte versatila , astepta M2 competition pack sau ia M2'ul curent .

daca vrei performanta , handling bun opteaza ptr M4. pe M4 ai elemente de comfort si elemente premium care pe M2 lipsesc.

 

e o discutie ft lunga asta. nu vreau sa influentez in nici un fel viitoarea achizitie deci cred ca ar fi bine sa ma opresc in a oferi recomandari. socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ si cate bordee , atatea obicee. fiecare alege dupa ce-i spune inima si nu neaparat un review pe youtube sau topgear. personal am ales M4 cabrio , care ca performanta este cel mai slab M din generatia actuala dar ofera altceva .

Edited by nyhctrip
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.