Jump to content

Recommended Posts

sal,

 

am si eu o problema, la e 91-le meu si vreau sa stiu daca cineva s-a mai batut de ea.

am cumparat niste jante pe 17, double spoke 8 j fata 8,5 spate, de E 90.

aveam pe ele anvelope, darcele de pe fata aveau bataie urata, iar cele de pe spate uzate neuniform si faceau galagie si vibratii. am schimbat pe fata cu sh michelin, si au mai disparut vibratiile, dar pare ca si cele de pe spate transmiteau vibratii in caroserie.

am pus noi pe spate 255 40 17 barum bravuris, si am reglat directia, si reechilibrat toate 4. prima data masina tragea foarte tare dreapta, dar dupa cativa km si-a revenit. acum pare a mai trage dreapta dar nesemnificativ. au disparut vibratiile din caroserie, si galagia de la cele de pe spate. totusi trepidatiile din volan au ramas, la nivel mic dar au ramas.

am hotarat sa imi pun anv noi se pe fata, pentru ca nu am avut incredere in cele sh. erau putin uzate pe interior.

am pus tot barum noi pe fata, si am iesit la sosea. trepidatii ingrozitoare in volan, si la viteza mare in toata partea din fata a masinii. am ajus la cluj ( pornit din Dej ), si am mers direct la reechilibrat cu ele. le-a pus pe masina si pareau ca sunt echilibrate prost. le-am reechilibrat la o firma serioasa.

ies pe sosea, vibratiile mult reduse, dar totusi prezente.

nu mai inteleg nimic. daca ati mai patit careva, rog un sfat.

jantele par in regula, fara bataie.

 

ms

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aceeasi problema am avut-o si eu si se manifesta cu o vibratie in toata masina la 120km(cel mai sesizabil).Am schimbat anvelope, jante,bucsi si degeaba.Problema era din echilibrarea rotilor deoarece "meseriasii" astia de la vulcanizare habar n-au cum sa echilibreze corect o roata...am fost la cinci vulcanizari si acelasi rezultat.Problema asta am avut-o cateva luni bune,fiind convins ca vibratia era din cauza cardanului.

Acum cateva zile am fost la o alta vulcanizare si mi-am facut iar echilibrarea rotilor...SURPRIZA...masina nu mai vibreaza absolut deloc.

Sfatul meu este sa incerci si la alte vulcanizari.

Link to comment
Share on other sites

cauciucurile sunt noi-noute. si problema a aparut la primele secunde de la iesirea din vulcanizarea unde le-am pus. deci nu pot fi ele.

o sa mai incerc totusi si la cluj la Sigemo. La ei am mai rezolvat intrecut o problema diin asta, din echilibrat.

daca ii dau de capat va anunt.

 

ms

Link to comment
Share on other sites

poate fi intr-adevar de la cauciucuri... eu am cumparat acum ceva ani cauciucuri din carrefour... am facut cu ele cam 20000km si pa ... firestone noi ,s-au deformat ... le-am aruncat, asta dupa ce le-am echilibrat de vreo 5 ori...
Link to comment
Share on other sites

ale mele sunt Barum. Nu ma astept sa fie michelin sau bridgestone, dar nici nu pot crede sa fie deformate de noi. Barum sunt moi in talon, si exista probabilitatea de a se deforma.

 

cu deformarea am avut probleme si cu dunlop. Am aruncat 2 perechi pana acuma

Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/133942-recomandare-michelin/page__pid__1981286#entry1981286

 

 

puyiutul zice:

 

 

Ma intereseaza sa nu bata (am niste lassa noi de 1 luna profilul de la pilot sport 3 si bat de-mi baga mana in ghips dupa o luna) ,sa fie comfortabile la drum, sa nu faca zgomot.

Edited by umbrella
Link to comment
Share on other sites

din nou reglaj directie, din nou echilibrat in alta parte ( sigemo cluj ) , aceleasi simptome. trepidat in volan cu transmitere in toata partea din fata a masinii, si masina trage dreapta.

 

acuma asta cu trasu dreapta, ma gandesc ca poate nu e de la reglajul de directie, deoarece mi l-au facut a doua oara si face exact la fel.

 

poate fii din jante ? o sa ma duc sa verific si jantele. asta e urmatorul pas.

Link to comment
Share on other sites

asta trebuia sa faci prima data... verificare cauciucuri, jante, discuri... ti-am spus , eu am dat la echilibrat bani de vreo patru ori, pana am ajuns la unii care mi-au spus ca si jantele si cauciucurile sunt praf... bani aruncati ... ceilalti au preferat sa imi ia bani pe echilibrat fara sa imi spuna problema adevarata( oricum cred ca nu stiau)... robotei... scoate roata, invarte roata, bate plumbul, pune roata si gata...
Link to comment
Share on other sites

din nou reglaj directie, din nou echilibrat in alta parte ( sigemo cluj ) , aceleasi simptome. trepidat in volan cu transmitere in toata partea din fata a masinii, si masina trage dreapta.

 

acuma asta cu trasu dreapta, ma gandesc ca poate nu e de la reglajul de directie, deoarece mi l-au facut a doua oara si face exact la fel.

 

poate fii din jante ? o sa ma duc sa verific si jantele. asta e urmatorul pas.

SAlut!FA un mic test,schimba intre ele rotile de pe fata si fa o tura ,daca trage stanga de aceasta data poate sa fie din janta,macar iti faci o idee.

Link to comment
Share on other sites

asta trebuia sa faci prima data... verificare cauciucuri, jante, discuri... ti-am spus , eu am dat la echilibrat bani de vreo patru ori, pana am ajuns la unii care mi-au spus ca si jantele si cauciucurile sunt praf... bani aruncati ... ceilalti au preferat sa imi ia bani pe echilibrat fara sa imi spuna problema adevarata( oricum cred ca nu stiau)... robotei... scoate roata, invarte roata, bate plumbul, pune roata si gata...

 

exact asa am patit si eu, daca te duci le zici ca ai mai echilibrat de 3-4 ori in 3-4 locuri iar rezultatul este acelasi , ei nu fac altceva decat sa dea rotile jos(cu mult profesionalism desigur) ,sa le echilibreze si ei si pa,pa..banii luati.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, aparat ca cel din filmulet au cei de la autosoft parca si am mai vazut pe la ceva vulcanizare dar nu mai tin minte sigur, oricum degeaba le au va spun din proprie experienta. Ma confrunt cu aceeasi problema dar la alta marca de masina. Am luat masina noua prin 2007 cu jante de tabla, am mers vreo 10000 km si m-a pus naiba sa le schimb cu niste jante de aliaj mai mari si alte anvelope, cumparate noi noute toate de la topgear anglia, aduse prin cei care importau atunci in Romania. De cand le-am montat la Lassa numai probleme cu trepidatiile de la 60-70km/h, le-am reechilibrat la autosoft dudesti si incepeau vibratii mai fine pe la 120km/h. Au dat vina pe distantiere, zic ok. Am vandut jantele si anvelopele si am luat jante dedicate pt modelul meu de masina care se potrivesc perfect fara distantiere sau alte artificii. Jante OZ si anvelope Toyo T1R. Aceeasi problema cu vibratul pe oriunde le echilibram dar la viteze diferite 100-130 km/h. Acum au dat vina pe anvelope ca ar fi deformate. Ok le returnez anvelopele si vand jantele. In timpul asta am schimbat tot ce tinea de directie, suspensie ce avea cel mai mic grad de uzura, facut geometrie. Iau alte jante mai mici tot OZ si anvelope Dunlop, aceeasi poveste. Din 2008 ma confrunt cu aceste probleme si inca nu am scapat, cred ca voi trece din nou la jante de tabla :)).
Link to comment
Share on other sites

Asa e, rola aia nu o au dar aparatul in rest arata la fel, cred ca au luat varianta mai ieftina :)).

 

 

Pai aparat fara rola au toti...rola aia e tot spilul , are niste lasere si testeaza si cauciucul si janta in conditii de rulare pe asfalt , are un parametru in care trebuie sa se incadreze ansamblul altfel este clar ca nu se poate echilibra corect .

In plus este posibil ca atunci cand se echilibreaza roata cu astfel de aparat , daca se reechilibreaza cu aparatul fara rola aia, sa dea ca roata are nevoie de plumbi..

 

deci doar un aparat a ala stie exact ce si cum, pt ca testeaza roata ca si cum ar rula pe masina si asfalt.

 

neaparat asa ceva

 

http://www.youtube.com/watch?v=_cUQkBLYbUk

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

pana la urma stie cineva daca avem in Bucuresti asa ceva ? Road Force Balancer

 

ca eu am impresia ca nu, desi genul asta de aparat are cel putin 10 ani pe afara.

 

o sa incerc la sama si la autosoft..daca nu poate la Bavaria ?

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

or fi fi anvelope slabe, dar colegul de mai sus ne-a explicat o gramada de variante incercate cu acelasi rezultat. si anvelopele cat or fi de slabe, nu cred ca pot vibra de la prima roata pusa pe asfalt. eventual se deformeaza dupa un anumit nr de km. anvelope mai bune nu am avut, decat niste dumlop cu creasta mare pe ele dar deformate, care erau pe jante cand le-am cumparat. apoi am avut niste michelin second hand. si alea trepidau, dar parca totusi mai putin.

 

cred ca o sa fac o proba si cu alte anvelope.

 

stiti careva daca cei de la Autotransilvania au aparat de verificat si jantele ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.