Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sal,

 

ma bucur ca azi gasit aparatu SF" :))

la noi in cj nu cred ca o sa dau de el desii o sa mai caut.

am fost azi la probabil cei mai buni din cj. o firma veche, pe Oasului 50. fac si indreptare de jante.

am avut o janta putin stramba pe spate si am indreptat-o, iar la echilibrat una era 0 cu 0 si una avea nevoie de 20. cele de pe fata nu au absolut nimic.

cand le-a pus alea de pe fata la echilibrat, una a dat 0 cu 25 si una 0 cu 70. la cea din urma , au schimbat de 4 ori pozitia pe janta a anvelopei, si a patra oara a dat 0 cu 20.

ca idee, e clar oamenii sunt cei mai priceputi de care am dat eu, si cu interes.

 

rezultat : vibratiile s-au redus F.MULT fata de toti ceilalti care mi-au echilibrat, dar ele exista in continuare, aproape suportabile, dar nu pentru mine !

la 180 km/h , masina ruleaza asa cum mi-as dorii rolleyes.gif. in rest, de pe la 100 la 160 vibratii marunte continue.

 

mi-au zis si ca anvelopele au o mica bataie. :( ei spuneau ca majoritatea fac asa dar asta nu ma incalzeste cu nimic.

 

cred ca ajung sa schimb anvelopele.

 

o alta problema care nu o pricep : masina trage in continuare dreapta, desii am facut de 2 ori geometria !

Link to comment
Share on other sites

si una 0 cu 70.

 

 

azi am invatat si eu ca atunci cand da asa de mult plumb necesar , ar fi din cauza ca janta are greutate apropiata de cauciuc si aparatul vede gresit, astfel ca trebuie repozitionarea cauciucului pe janta si optimizata pozitia.

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Alexe, la tine cum e ? :)

 

la mine este perfect cu inelele de centrare ! :frantics: 0-180 cat s-a putut intre otopeni si colentina pe centura aia ,gen autostrada..nici gram de vibratie :frantics: parca n-a mers niciodata mai lin masina :frantics:

 

apropo , tot cu lassa sunt pe fata :sorcerer:

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

vezi ca vin la Bucuresti ! :frantics.gif

 

Alexe, la tine cum e ? :)

 

la mine este perfect cu inelele de centrare ! :frantics: 0-180 cat s-a putut intre otopeni si colentina pe centura aia ,gen autostrada..nici gram de vibratie :frantics: parca n-a mers niciodata mai lin masina :frantics:

 

apropo , tot cu lassa sunt pe fata :sorcerer:

 

de ce inele de centrare zici ?

Link to comment
Share on other sites

la mine de fapt alea erau cea mai mare problema, ca nu se fixa bine janta pe butuc , poti sa faci un test, scoti prezoanele pui janta pe butuc si misti sus-jos de ea, daca o sa se miste , e cazul de inele de centrare, daca e fixa, nu ai nevoie .

Daca pui inele neaparat sa pui de metal , NU DE PLASTIC :thumbsup:

 

intra pe butuc si interiorul jantei facand ansamblul fix

 

eu asa ceva am pus, mi le-a comandat tipul asta , cu Daniel sa ceri daca te duci, iti dau si numarul lui pe pm daca vrei, chiar le are.

 

http://img04.mercador.ro/images_mercadorro/576934_2_644x461_inele-centrare-jante-pe-16-fotografii.jpg

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

la mine de fapt alea erau cea mai mare problema, ca nu se fixa bine janta pe butuc , poti sa faci un test, scoti prezoanele pui janta pe butuc si misti sus-jos de ea, daca o sa se miste , e cazul de inele de centrare, daca e fixa, nu ai nevoie .

Daca pui inele neaparat sa pui de metal , NU DE PLASTIC :thumbsup:

 

intra pe butuc si interiorul jantei facand ansamblul fix

 

eu asa ceva am pus, mi le-a comandat tipul asta , cu Daniel sa ceri daca te duci, iti dau si numarul lui pe pm daca vrei, chiar le are.

 

http://img04.mercador.ro/images_mercadorro/576934_2_644x461_inele-centrare-jante-pe-16-fotografii.jpg

 

ms mult de info. maine am de mers la service pentru un surub rupt la bratul spate de cei care mi-au facut directia. vreau sa verific tot si la articulatii si express voi verifica chestia asta.

 

inelele alea exista deja pe roata sau nu ?

Edited by Paleonte
Link to comment
Share on other sites

Alexe, la tine cum e ? :)

 

la mine este perfect cu inelele de centrare ! :frantics: 0-180 cat s-a putut intre otopeni si colentina pe centura aia ,gen autostrada..nici gram de vibratie :frantics: parca n-a mers niciodata mai lin masina :frantics:

 

apropo , tot cu lassa sunt pe fata :sorcerer:

pare mai bine,vad cand ies pe autostrada,deocamdata pana in 80 nu e problema :) altfel aparatul de geometrie nu e bun si gagiul de il opereaza e avion :D

Link to comment
Share on other sites

pai jantele oem cu care a venit masina nu aveau nevoie, astea de le am acum aftermarket au nevoie de inele, eu sunt habarnist cu astea, dar am mai invatat cate ceva din experienta asta.

 

pare mai bine,vad cand ies pe autostrada,deocamdata pana in 80 nu e problema :)

 

sunt curios de cum o sa fie :) la mine de la 80 incepeau minunile

 

la geometrie nu stiu sa-ti zic, eu pana acum faceam in Aparatori ,stiu un baiat priceput acolo iar aparatul e chiftea, dar iese super bine geometria la el.

La geometrie nu stiu cat conteaza aparatul si cat omul ce umbla cu el

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

stiu ce zici tu cu sacii de nisip , metoda oem , si rezervor plin, insa iese si fara :)

 

vezi ca cel mai important la e46 ca sa iasa bine geometria ar fi sa ai bucsele de la basculele fata noi, si nu febi sau ceva chiftea, eu iti recomand sa schimbi doar bucsele cu unele moog si iese bine geometria , la mine asa a fost :) pana nu le-am pus noi nu iesea..aveau bucsile alea un joc mic si dadeau erori. :thumbsup:

 

http://img534.imageshack.us/img534/254/bucsa.jpg

 

 

de ce iti recomand moog-urile astea , au opritoare de cursa si in fata si in spate, cele pe febi de exemplu au doar in spate , in fata au joc si permit miscarea rotii spre "deschis" :) eu iti spun ca am fost patit..

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

sal,

 

ma bucur ca azi gasit aparatu SF" :))

la noi in cj nu cred ca o sa dau de el desii o sa mai caut

In cluj am este o vulcanizare profi unde lucra niste unguri care stiu ce fac. Eu mi-am roluit la ei jantele vechi , toate patru si bateau grav inainte. Dupa ce am fost la ei liniste totala. Tot de la ei am alfat ca una din jante mi-a fost sudata, janta pe care inainte puneau cei de la vulcanizare ~150g ca sa iasa cat de ct ok si tot batea, iar dupa roluire iesea perfect echilibratul cu aprox 10g plumb. Dupa aia am fost in teste cu masina si nu mai trepida/vibra/batea nimic. Dar am dat totusi jantele si am luat altele care nu au fost lovite, dar asta e alta poveste.

 

Ca sa ajungi la ei, mergi spre gara si cum vi de pe Horea o iei la dreapta cand ajungi la gara si apoi tot in fata. O sa vezi in stanga ca scrie Gulacsi Auto Service. Intri la ei in curte si in spate e vulcanizarea.

Date de contact:

Gulacsi Auto Service srl

Reparat Indreptat Jante Auto Cluj

 

str. Oasului nr. 50, Cluj-Napoca RO 400246

 

astea de le am acum aftermarket au nevoie de inele

Ce jante ai acum? :D

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.