Jump to content

need help E39


Recommended Posts

Desi multi mi-au zis sa o las balta asa cum e am zis sa v intreb si pe voi poate e cineva de alta parere.

 

Deci: masina in mod normal ar fi trebuit sa fie un 523i 170CP dar cei de la un servis i-au zis lu taicamiu ca pe masina e un M52B20 adica un motor de 2,0 si 150 cp.

1) eu nu am observat vanosul la acel motor :blink: se poate achizitiona de la dezmembrari si monta ? daca da ce ar mai trebui sa schimb...axe cu came, _chiulasa_...ce mai exact ?

 

2) daca mot. e altul banuiesc ca ar trebu introdusi alti parametrii in ECU sau trebuie altul ?

 

3) pe bord apoare aprinsa lampa de avarie la ASC poate fi vorba doar de un senzor sau un contact defect ?

 

Din cate stiu eu doar M50B20 este si fara vanos se poate sa fie si M52B20 fara ? oricum nu seaana cu M50B20.... :) :)

 

Cam asta ar fi, in rest masina merge bine si motorul e pus la punct si chiar merge neasteptat de bine. Am sa pun si poze cand am timp.

Link to comment
Share on other sites

In certificatul de imatriculare ce scrie 523i sau 520i?

Motor M52 fara vanos, nu exista;

ASC-ul daca sta aprins ori este decuplat din buton :blink: , ori senzorul este defect!

 

Daca tot e masina in service, verifica si acel senzor.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Nu e in service.... Pe certif. de inmatriculatre scrie 523i dar motorul e altul.... am sa pun poze. Oricum daca e M50 se complica treaba ca stau si ma gandesc cum "l-au rezolvat" pt ca nu e usor sa faci asa ceva. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Da-mi tipul motorului si iti spun... de fapt ce s-o mai lungim: daca scrie 256S1 este M50 fara vanos. Daca scrie 256S2 este M52 cu vanos.

 

Este posibil sa fie 523, dar sa aiba motor de 2500. De 2000 nu am auzit, dar nu este exclus. Scrie undeva ca a fost schimbat motorul?

Daca vrei sa afli daca ai vanos sau nu, te uiti la chiulasa cum stai cu fata spre masina, iar in dreapta, pe chiulasa tb. sa ai un fel de electrovalva care face corp comun cu ,,capacul'' acesteia. Mai precis uitate-te deasupra vasocuplei, acolo unde este (in interior ) lantul de distributie. La acea electrovalva, vine atasat un furtun prin care circula presiune de ulei, iar din electrovalva pleaca un cablaj electric ce intra undeva sub plasticul de la rampa de benzina.

 

Nu stiu daca ai inteles prea multe, deci baga o poza sa ,,vada ochiul" si-ti spun cum sta treaba! :blink:

Link to comment
Share on other sites

stiu cum arata vanosul....dar nu il vad :blink: , vad doar "mufele" despre care ziceai si u. Oricum am sa pun o poza probabil maine. Iar daca e asa cum cred, un M50 cam "ciudat" nu stiu care e treaba cu ECU ca nu cred ca sunt compatibile....
Link to comment
Share on other sites

stiu cum arata vanosul....dar nu il vad :blink: , vad doar "mufele" despre care ziceai si u. Oricum am sa pun o poza probabil maine. Iar daca e asa cum cred, un M50 cam "ciudat" nu stiu care e treaba cu ECU ca nu cred ca sunt compatibile....

189639[/snapback]

 

:) Pai practic, nu ai cum sa-l vezi! Este in interior. Acolo actioneaza! Afara vezi doar carcasa, electrovalva si furtunul de ulei si cablajul.

Nu aveau cum sa schimbe si motor si ECU si instalatia electrica!

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau pt. tine, dar masina nu are vanos.  Ce an de fabricatie este?

Cumva 1996?

190202[/snapback]

dap, asa scrie in acte...e E39. Motorul de mers merge brigi, iar din cate am inteles de la fostl proprietar ca lam cam luat eu la intrebari a zis ca blocul motor a fost sch. cu unul din fonta sau asa ceva...

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.