Jump to content

Debitmetru montat invers


sL!cK

Recommended Posts

pulverizeaza cateva jeturi puternice de wd40, si incearca s-o misti cu betisoare de urechi ude de wd40... daca nu reusesti.

schimba piesa...acela este un regulator, si probabil de asta sta motorul turat.

 

 

 

da, trebuie schimbata...nu este neaparat noua. este o piesa care rezista mult, de asta si pretul usturator. cumpara una SH.

si este mult, 400 ron. eu am gasit la 150ron. de la cineva care umfla preturile. deci se poate si mai ieftin.

 

inainte s-o schimbi, vezi ca acea clapetuta se misca in stanga si-n dreapta. adika se gliseasa (slide) nu stiu cum sa-ti explic.

ca si eu inainte, miscam de ea, credeam ca se roteste.

 

Am vazut piesa si am studiat-o un pic. imi dau seama cum trebe sa se miste clapeta aia. Atunci cand am curatat-o ,am pulverizat cred k jumate de spray de wd acolo la clapeta aia si dupa aia am incercat sa o misc intai cu un betisor de urechi,apoi am inceract cu o surubelnita subtire,dar fara rezultat,nu se misca neam. Deci trebe alta valva ....clar. Acuma ma intreb cat de mult influenteaza faptul ca clapeta aia nu se misca ,relantiul meu.

 

Relantiul fluctueaza un pic in intervalul 1000-1200 rot/min. Si este cam mare la intervalul asta. Sa fie din cauza valvei???

 

Sapt asta o sa iau alta valva. Sa vad in ce fel se schimba mersul motorului.Ms de sfaturi bmw3er.

 

Bafta...si te mai astept cu sfaturi ..utile.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca ii zice "regulator relanti" iti dai seama ca ea influenteaza cel putin 85% mersul motorului la relanti(ea ar trebui sa varieze un flux de ceva-probabil gaze, aer, amestec carburant habar n-am...). schimb-o, cauta una mai ieftina(sh ca nu se justifica noua), vezi neaparat sa culiseze finut clapeta aia mica si cam asta ar fi tot. dupa asta te asteptam cu feedback. succes
Link to comment
Share on other sites

Problema rezolvata...:D. Doar sa stau eu linistit ca regulatorul este fara speranta si nu poate fi reparat ,mai exact clapeta aceea care nu culisa cum trebe,am fost frumos la magazin , am cumparat 3 spray-uri cu wd-40,si m-am apucat din nou de curatat la clapeta respectiva,cu gandul ca daca nu merge nici acum ,este clar,trebuie alta care functioneaza. Si ce sa vezi..dupa ce am consumat 1 spray de wd intreg in zona clapetei acea...am incercat sa o misc (cand mam plictisit de pulverizat wd si de frecat cu betisoare de urechi) si sa deblocat intrun final. Chiar se misca foarte usor in sus si in jos(depinde cum privesti valva). Am mai bagat cateva jeturi de wd..si am montat-o la loc.

 

Relantiul sta fix si exact in jurul 850-900 rot/min ( cu motorul rece). Banuiesc ca el scade dupa ce motorul se incalzeste. Deci problema sa rezolvat ....era clar clapeta acea din valva.

 

Acum ...a intervenit alta PROBLEMA>>>MAI GRAVA.

 

In timp ce asculatam valva,ascultam relantiul cu capota la masina deschisa sa vad daca se aude ,sau daca se schimba in vreun fel mersul masinii la relanti...dupa vreo 5 minute de mers fara sa o turez deloc,doar lasata la relanti,am observat ca din zona fiselor,mai exact de sub tabla aceea care este sub fise,de dedesupt,iesea FUM NEGRU.

 

Are legatura cu regulatorul de relati,cu faptul ca l-am scos si l-am spalat??

 

Sau este cu totul alta problema,faptul ca iese fum pe acolo????

 

Deja, nici nu mai pornesc masina de frica sa nu se intample ceva mai grav.

 

De ce iese fumul ala...ce naiba se intampla acolo??????

Motorul merge normal,se aude normal,relantiul este stabil,de unde provine fumul ala?????

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit acum o ora cu cineva care spune ca se pricepe,si mia spus ca pe acolo iese fum din cauza garniturii de la capacul culbutorilor....cika.

 

Si daca ,cumva a ajuns wd pe undeva prin galeria de evacuare,nu se evapora pana acum,dupa ce sa incalzit motorul????

 

Am pornit-o din nou acum cateva minute si face la fel,scoate fum pe acolo,pe sub tabla aia.

 

Ma bucuram ,ca am scapata destul de ieftin,cu faza cu relantiul oscilant,dar....nu cred k am scapat de probleme,care par mai grave.

 

Alta cauza decat wd care a ajuns la evacuare,mai banuiti???

 

Sa fie oare garnitura de care spunea "mecanicul bmw" la telefon????

Link to comment
Share on other sites

Am vorbit acum o ora cu cineva care spune ca se pricepe,si mia spus ca pe acolo iese fum din cauza garniturii de la capacul culbutorilor....cika.

 

Si daca ,cumva a ajuns wd pe undeva prin galeria de evacuare,nu se evapora pana acum,dupa ce sa incalzit motorul????

 

Am pornit-o din nou acum cateva minute si face la fel,scoate fum pe acolo,pe sub tabla aia.

 

Ma bucuram ,ca am scapata destul de ieftin,cu faza cu relantiul oscilant,dar....nu cred k am scapat de probleme,care par mai grave.

 

Alta cauza decat wd care a ajuns la evacuare,mai banuiti???

 

Sa fie oare garnitura de care spunea "mecanicul bmw" la telefon????

 

 

Capacul culbutorilor e mult mai sus, si nu are treaba cu evacuarea, deci nu cred ca ar avea vre-o legatura.

1.Vezi poate ti-a picat ceva pe evacuare, plastic sau ceva de pe la motor: mufe, cabluri(aici iti poti da seama daca iese fum doar dupa ceva timp de functionare al motorului pana se incalzeste evacuarea)

2.Daca scoate fum si cu motorul rece e posibil sa ai vre-o gaura in galeria de evacuare sau sa fie garnitura de la evacuare dusa sau sa ai vre-un surub slab de la prinderea evacuarii. Asculta si tu putin motorul, misca de clapeta de acceleratie si vezi daca se aude spart, parait adica foarte zgomotos,ciudat, neuniform... baga un ochi mai adanc acolo sa vezi ce se intampla. nu te panica, orice are fi se rezolva. daca e nevoie desfa piesele care te incomodeaza sa poti face o verificare cat de cat, gen bobine, bucata aia de tabla, etc

Eu unul asa as face. Succes

Link to comment
Share on other sites

Capacul culbutorilor e mult mai sus, si nu are treaba cu evacuarea, deci nu cred ca ar avea vre-o legatura.

1.Vezi poate ti-a picat ceva pe evacuare, plastic sau ceva de pe la motor: mufe, cabluri(aici iti poti da seama daca iese fum doar dupa ceva timp de functionare al motorului pana se incalzeste evacuarea)

2.Daca scoate fum si cu motorul rece e posibil sa ai vre-o gaura in galeria de evacuare sau sa fie garnitura de la evacuare dusa sau sa ai vre-un surub slab de la prinderea evacuarii. Asculta si tu putin motorul, misca de clapeta de acceleratie si vezi daca se aude spart, parait adica foarte zgomotos,ciudat, neuniform... baga un ochi mai adanc acolo sa vezi ce se intampla. nu te panica, orice are fi se rezolva. daca e nevoie desfa piesele care te incomodeaza sa poti face o verificare cat de cat, gen bobine, bucata aia de tabla, etc

Eu unul asa as face. Succes

 

 

Motorul merge absolut normal,nu se aude nimic ciudat,am accelerat motorul si nu s-a auzit nimk ciudat,motorul suna ok. Fumul acela iese dupa vreo 5-7 minute de mers al motorului.

 

Dupa ce opresc motorul,mai persista un pic ..adica mai iese putin fum pe acolo si se opreste ,nu mai fumega.

 

Cred ca ma duc la mecanic,cel mai bine ,mie nu pre imi vine sa ma apuc sa desfac piese pe acolo,sa nu fac vreo boacana.

 

Nici nu pot sa ma bag sub ea,sa vad mai exact de unde vine fumul ala. Stiu ca acolo dedesubtul la tabla aceea care este prinsa sub fise,este evacuarea . Dar este exclus sa se fi infiltrat wd acolo si daca se infiltra se evapora de la temp din evacuare,ceva crapat nu cred ca este pentru ca stiu ca se schimba sunetul motorului cand se intampla asta,ceva picat in evacuare,iarasi cred ca este exclus pentru ca se auzea ca zornaia pe acolo ceva.

 

Eu ma gandesc dupa ce mi-ai spus tu ca ar putea sa fie ori slabita,ori garnitura galeriei...cred ca asta este cea mai probabila si dupa simptome si dupa cate mi-ai spus tu.

 

Astazi nu lucrez si o sa dau o fuga pana la un mecanic sa vad ce spune si el,si poate chiar o duc acolo la atelier la el (cu toate ca mie frica sa nu ia foc masina...cand ma gandesc cum iese fumul ala).

Link to comment
Share on other sites

ceva care e in contact cu galeria de evacuare scoate fumul ala.

de aia a durat cateva minute dupa ce ai pornit motorul ca sa iasa fumul, pana s-a incalzit galeria. Si tot de aia mai iese fum dupa ce il opresti, pana se raceste galeria.

Edited by Rares_CJ
Link to comment
Share on other sites

ceva care e in contact cu galeria de evacuare scoate fumul ala.

de aia a durat cateva minute dupa ce ai pornit motorul ca sa iasa fumul, pana s-a incalzit galeria. Si tot de aia mai iese fum dupa ce il opresti, pana se raceste galeria.

 

 

Nu este nimk in contact cu galeria...am bagat mana in zona aia si nu este nimk,am pipait pe tot conturul unde vine prinsa galeria de bloc si nu am gasit nimic,niciun corp strain(plastic,cauciuc sau altceva de genul) care sa poata sa se incinga si sa scoata fumul ala.

 

Ce am observat in zona aia este prezenta unui lichid ( pe partea laterala a flasei aia care vine prinsa in bloc).

 

NU este din abundenta ,adica nu este baltoaca pe acolo,dar sunt niste urme. poate sa fie vreo scurgere?

 

Dar de unde sa vina pe acolo lichid?? Ulei nu este. Poate fi antigel? Si ala cum dreaq ar ajunge acolo???

 

O fi garnitura aia pana la urma...

Link to comment
Share on other sites

cel mai probabil cand ai montat demontat chestii a curs ceva pe acolo..

daca mergi ceva cu ea ar trebui sa dispara..

in partea aia, daca am inteles eu bine pozitia , poate sa curga doar de la garnitura capac culbutori..

 

eu cand completez cu ulei am un talent deosebit sa torn si pe langa gaura si imi pute si mie a ars o zi doua... :) mai ales daca scap mai mult..

Link to comment
Share on other sites

cel mai probabil cand ai montat demontat chestii a curs ceva pe acolo..

daca mergi ceva cu ea ar trebui sa dispara..

in partea aia, daca am inteles eu bine pozitia , poate sa curga doar de la garnitura capac culbutori..

 

eu cand completez cu ulei am un talent deosebit sa torn si pe langa gaura si imi pute si mie a ars o zi doua... :) mai ales daca scap mai mult..

 

 

Ce bine ar fi sa fie doar atat. Dar ma gandesc eu ,ca ar fi trebuit sa dispara diferitele substante cu care am curatat eu pe acolo (wd-40,motorina) din cauza temperaturii care e destul de mare in zona aia a galeriei de evacuare.

 

Acum ,adevarul este ca nu am tinut motorul sa mearga mai mult de 15 minute,pt ca atunci cand vedeam fumul ala ca iese de acolo ma apucau toti dracii...si imi era putin frika..sa nu ia foc dreaq masina..cum ii mai arata pe aia pe stiri ca le ia foc masinile si ard precum niste torte.

 

Am vorbit acum cateva minute cu o echipa mobila de mecanici sa vina acasa ,sa imi faca o constatare sa imi spuna ce e de facut,daca e de lasat asa sau trebuie sa o duc la depanare.

 

Va anunt eu ce sa intamplat acolo ...poate mai trece cineva prin situatia asta,sa stie omul ce sa faca,cu toate ca nu doresc la nimeni sa vada ca ii iese fum din motorul masinii....e ffffff urat sentimentul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am revenit acasa si tocmai ce vroiam sa ma duc cu masina la nenea mecanicu' sa se uite indeaproape la problema mea cu fumul iesit pe la galeria de evacuare.

 

Am pornit masina,am deschis capota sa ma uit sa vad cum se mai comporta ...si am asteptat sa iasa fum pe acolo.

 

Dar...surpriza...dupa vreo 25-30 minute e mers la relanti,temp motorului ajunsa la 90 grade,nu mai a iesit pic de fum pe acolo.

 

Deci nu cred ca mai trebe sa merg la nenea mecanic. Probabil ca ce era in zona aia de la galerie (probabil vreun lichid) s-o fi evaporat si asa a disparut si prbl cu fumul.

 

Au avut dreptate cei ce spuneau ca este de vina vreun lichid strain ajuns acolo din greseala.

 

Deci prbl sa rezolvat singura...

 

Se poate inchide subiectul.

 

Le multumesc la baieti pt sugestii si pareri.

 

Bafta tuturor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.