Jump to content

Recomandare michelin


Krebs

poll  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Lassa sunt gunoaie, din clasa cu linglong, sunew, wanli etc. Daca nu vrei sa dai banii pe marca poti incerca din marcile cu raport calitate/pret bun, gen falken, matador, kumho. Mi-am pus un set de kumho pe jante de 18 si sunt foarte multumit, se comporta mai bine ca si dunlop-urile care le-am inlocuit. Pentru teste/review, pareri poti vedea si pe site-u asta.

 

http://www.tyrereviews.co.uk/

Link to comment
Share on other sites

sau poate ai luat cu indice de viteza mai mic decat trebuie, daca mergi cu 200 iti trebuie lejer V, ceva mai mic decat V se strice fix in 10 min de mers cu peste 200..

Majoritatea marcilor X mai ieftine sunt toate cel mult H, adica pana in 180 km/h

 

Au 91w adica 270 , nu prinde masina.

 

nu e adevarat. Vezi Barum, Nankang, etc, cu indici pana la 300 km / h. da nu le vad io in siguranta la viteze 200 +

 

ON : pilot sport 3 parerea mea.

 

am si eu probleme de trepidatii cu Barum. O sa mai incerc ceva echilibrari in mai multe locuri. Sunt noi noute.

eu sunt pe principiul sa cumpar ce e mai bun tot timpul , dar acum asa a fost din lipsa de bani. insa daca stau sa calculez echilibrarile sumplimentare, si uzura lor rapida, nu iesi deloc mai bine.

 

BRIDGESTONE SI MICHELIN. Astea is anvelope. Restul vin dupa. Inclusiv cu Dunlop am patit in sezonul 2 de folosinta sa se deformeze.

 

 

nu ai ce sa echilibrezi, dar este adevarat ca daca nimeresti undeva ,gen autosoft sau ceva , se imbunatateste treaba..in rest, dumnezeu cu mila.. eu am facut 5 echilibrari la 5 vulcanizari diferite.

 

Michelin mai face si niste anvelope dianalea eco saver, niste parnai, alea sunt bune numai de masini mici de oras, deci nu e chiar asa, conteaza si marca si modelul..barum, nakang sunt deja catamai firmele fata de lassa aia..

 

 

in sfarsit, eu am avut michelin primacy hp si le-am dat jos cand mai aveau mai bine de 4mm, ca la cea mai mica umezeala pe jos imi pleca curul de mama mama, imi era frica sa ies la sensurile giratorii...

 

Si nu plecam gen tromba, incercam si eu sa plec ceva mai tare sa ma strecor..

 

 

 

oricum primacy alea sunt destul de dubioase, cel putin acum vreo 3 ani in unele tari erau acceptate si ca all season.. nu stiu ce dracu e cu ele..

 

deci fara pimacy :getlost:

 

lassa e varza oricum . nu stiu de ce ai luat porcariile alea lol

 

da, asta este ..am zis ca fac o treaba mai ieftina,dar am uitat ca sunt pretentios..pana in 100 totul e ok.

 

astea sunt :

 

http://www.youtube.com/watch?v=cPuj_T61YaM

 

macar le-au echilibrat dupa montaj? daca spui ca bat asa rau poate sunt reesapate sau ceva de genul

 

 

am facut acum reechilibrare la autosoft si pare ca nu mai bat..sa vad...mi-au zis si ei ca bate putin cauciucul

 

Chiar este un test foarte interesant in ultimul numar auto motor&sport referitor la anvelope; s-au testat anvelope pentru utilizare cotidiana(deci nu sport) cu dimensiunile 205/55/r16 la o serie de parametrii cum ar fi aderenta, rezistenta la rulare, zgomot, acvaplanare,distanta de franare,tinuta in curba, iar rezultatele sunt:

 

1.dunlop sport blu response

2.nokian line

3.good year efficent grup performance

4.continental conti premium contact 5

5.bridgestone turanza t100

6.pirelli cinturato p7

7.hankook ventus prime 2

8.toyo proxess cf2

9.fulda eco-control hp

10. vredestein sportrac 5

11 apollo alnac 4g

12 michelin energy saver plus

13 falken ziek ecorun

 

 

eventual cumpara revista, costa doar 12 ron si citeste articolul in intregime, poate iti faci o idee asupra caracteristicilor care te intereseaza.

 

m-ai bagat in ceata totala cu topul ala.

 

Lassa sunt gunoaie, din clasa cu linglong, sunew, wanli etc. Daca nu vrei sa dai banii pe marca poti incerca din marcile cu raport calitate/pret bun, gen falken, matador, kumho. Mi-am pus un set de kumho pe jante de 18 si sunt foarte multumit, se comporta mai bine ca si dunlop-urile care le-am inlocuit. Pentru teste/review, pareri poti vedea si pe site-u asta.

 

http://www.tyrereviews.co.uk/

 

in prima mie de km si eu credeam ca sunt mai bune decat dunloopurile pe care le-am avut..

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

nu sunt varza michelin degeaba zice domi,si primacy sa fie si tot sunt ok si energy saver sunt foarte ok,are un var de al meu energy saver si dupa 18.000 de km arata ca noi.

 

un aspect foarte important este tara unde este facut la michelin poti lua germania sau franta restul exclus

daca alegi bridgestone iarasi uite-te bine, sa nu fie facute in turcia ca e degeaba atunci

 

din segmentul anvelope premium poti gasi anvelope cu raport pret calitate foarte ok, chestia e sa cauti si sa te informezi ca gasesti pe internet destule review-uri

 

iti recomand un site http://www.tyrereviews.co.uk poti gasi multe review-uri aici

bfgoodrich g-grip

Continental Sport Contact 5,premium contact 2(am avut pe seria 3 si le recomand cu caldura sunt foarte ok)

michelin energy saver (sunt mai bune decât michelin primacy hp)

michelin pilot sport 3 sau goodyear eagle f1 asymetric 2 sunt peste ce ti-am spus mai sus dar sumt mai mult pentru o utilizare sportiva

Link to comment
Share on other sites

Am zis ca nu mai vreau chiftele, daca nici michelin nu mai sunt cauciucuri bune ,atunci sa ne-necam in garla.

 

vagule, ce model de dunloop recomanzi ?

 

p.s. daca se citea mai atent , eu ceream parerea fix pe alea 3 modele michelin si m-am lamurit, PILOT SPORT 3

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

eu dunloop sp sport nu mai iau niciodata, se uzeaza ciudat si devin zgomotoase dupa 1-2 ani

 

continentalurile originale dupa 20 de mii toate aveau galme, aici banuiesc totusi ca m-au lucrat la Bavaria cand am adus masina la schimbul de ulei.

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

eu dunloop sp sport nu mai iau niciodata, se uzeaza ciudat si devin zgomotoase dupa 1-2 ani

 

continentalurile originale dupa 20 de mii toate aveau galme, aici banuiesc totusi ca m-au lucrat la Bavaria cand am adus masina la schimbul de ulei.

Sa stii ca pe continental am facut si eu galme, e posibil sa fie "pe bune" :)

Link to comment
Share on other sites

continentalurile originale dupa 20 de mii toate aveau galme, aici banuiesc totusi ca m-au lucrat la Bavaria cand am adus masina la schimbul de ulei.

 

eh hai... cum si ce sa-ti faca aia la gume??? Deja orice se strica e din vina reprezentantei...

Link to comment
Share on other sites

Dunlop SP 01 sunt praf pe ud. Au aderenta buna doar pe asfaltul curat si uscat.

E corect ce zici tu dar astea sunt niste pneuri de-o seama cu bunica, ca model.

 

Noile profile de la Dunlop folosite de bmw sunt super-masa cu tacsu la un loc. Chiar si cele cu rft sunt super performante si confortabile.

De la sp sport maxx incoace sunt chiar meseriase dunloapele. Am gt pe f10 echipare de fabrica si sunt super marfa chiar si pe ud. Se monteaza pe tot ce inseamna 5 si 7 echipari si motorizari mai pricopsite. Pe m5 insa sunt micheline dedicate care zic eu, nu merita pe masina lui puiu ca-i dubleaza valoarea.

Link to comment
Share on other sites

Guest Pole
ma rog, eu am patit cu Pirelli P Zerro pe 18, 2 anvelope deformate, la e61 pe fata, inexplicabil dupa 4000 km. Acum o sa iau Michelin PS3.
Link to comment
Share on other sites

E corect ce zici tu dar astea sunt niste pneuri de-o seama cu bunica, ca model.

 

Noile profile de la Dunlop folosite de bmw sunt super-masa cu tacsu la un loc. Chiar si cele cu rft sunt super performante si confortabile.

De la sp sport maxx incoace sunt chiar meseriase dunloapele. Am gt pe f10 echipare de fabrica si sunt super marfa chiar si pe ud. Se monteaza pe tot ce inseamna 5 si 7 echipari si motorizari mai pricopsite. Pe m5 insa sunt micheline dedicate care zic eu, nu merita pe masina lui puiu ca-i dubleaza valoarea.

 

 

Asta cu bunica e poveste... Alea se mai fabrica sau se mai fabricau pana acum 1-2 ani. Zici de parca am compara Dunlop din `74 cu Dunlop 2013

 

P.S. Tot cu dunlop a venit si a mea.

Link to comment
Share on other sites

Pirelli sunt super gume da depinde unde sunt facute si nu le plac nici gropile. Sunt cele mai multe pneuri cu galme care le-am vazut vreodata.

 

In rst,hai sa nu ne mai.... pe noi. Indiferent de marca, cele din gama superioara sunt foarte apropiate ca performanta. Ma refer la marci cu nume nu la chungli...

 

 

Ehee, ce stii tu bala, bunica mea e tanara :rolleyes:

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

 

F1 Asymm le am si eu.Nu am ce sa le reprosez.Cica se lauda ca sunt excelente pe ud.Nu prea am avut ploi in ultimele 2 luni sa le testez,dar si la 0 grade pe uscat mi se parea ca aveam aderenta mai buna decat dunlop-urile M3 de iarna care au 3 ierni.Dai un ban dar stii o treaba.

 

 

485 ron bucata 225/45R17.

 

 

 

PS:nu fac galme la 210,am testat deja :D

 

Site-ul ala e excelent dupa parerea mea.Atat ca review-uri cat si ca link-uri spre teste.

 

PS:Primacy HP am avut si eu un gand,erau destul de abrazive,rolling resistance mare,se puneau pe unele modele honda(max 2010-2011)ca anvelope din fabrica.Nu erau rele,dar noi nu mai gaseam.

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

nu sunt varza michelin degeaba zice domi,si primacy sa fie si tot sunt ok si energy saver sunt foarte ok,are un var de al meu energy saver si dupa 18.000 de km arata ca noi.

 

 

aici este si problema lor.

NU se uzeaza, nu se deformeaza, cred au cea mai slaba aderenta din oricare. Nu sunt pentru mers afara cu viteze mari si in conditii naspa, ci pentru mers economic.Nu as pune asa ceva decat pe omasina exclusiv de oras.

 

Cauta cam ce zic si cleintii si utilizatorii despre ele.. majoritatea se jura ca nu vor mai cumpara asa ceva niciodata, dupa ce au ajuns prin santuri in conditii meteo mai proaste...

Ele sunt bune la un singur lucru... economie de combustibil, din pacate nu poti sa faci si cauciuc cu rezistenta la inaintare redusa si sa fie si aderent.. cele 2 se bat in cap..

Link to comment
Share on other sites

Guest Pole

aici este si problema lor.

NU se uzeaza, nu se deformeaza, cred au cea mai slaba aderenta din oricare. Nu sunt pentru mers afara cu viteze mari si in conditii naspa, ci pentru mers economic.Nu as pune asa ceva decat pe omasina exclusiv de oras.

 

Cauta cam ce zic si cleintii si utilizatorii despre ele.. majoritatea se jura ca nu vor mai cumpara asa ceva niciodata, dupa ce au ajuns prin santuri in conditii meteo mai proaste...

Ele sunt bune la un singur lucru... economie de combustibil, din pacate nu poti sa faci si cauciuc cu rezistenta la inaintare redusa si sa fie si aderent.. cele 2 se bat in cap..

 

tu vorbesti de Michelin PS ?

 

M6-le vechi venea echipat cu Michelin Pilot Sport 2, care acum a fost inlocuit de Michelin Pilot Sport 3 ma rog, iar noul M6 vine cu Michelin Pilot Super Sport, ca de altfel o gramda de alte supercaruri, sunt niste anvelope extraordinare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.