Jump to content

Parca nu trage


Recommended Posts

Am un 320i din 92, cumparat de curand, si park nu trage cum ar trebui. M-am uitat p forum si am vazut ca unul dintre motive ar putea fi debitmetrul. As vrea sa stiu dak un WD40 ar fi indicat pt curatarea debitmetrului. Mentionez ca sunt incepator inj tainele mecanicii si as aprecia dak a-ti avea rabdare sa-mi spuneti cum se face curatareaa.

 

Va multumesc anticipat :blink:

Link to comment
Share on other sites

Alt motiv ar putea fi sonda lambda. Sunt multe motive pentru care masina ar putea sa nu traga, daca poti mergi la un service sa faci o diagnoza computerizata.

In principiu, daca e de la debitmetru poti face un test care uneori da rezultate. Scoti mufa din debitmetru si mergi asa, daca merge mai bine inseamna ca debitmetrul e sigur defect. Daca nu merge mai bine nu inseamna nimic.

Link to comment
Share on other sites

Ms mult de informatie, am sa incerc. In legatura cu yestul, am intrebat un elecctrician care are tester+soft si mi-o zis ca nu poate sa faca test de diagnosticare la 320i din ca ii prea vechi si ca nu are soft pt el, ca nu exista. Baiatu asta lucreaza la Bosch parca. :)

Cred ca m-o mintit :blink: ca sa s scape d mine.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi belea o am si eu. De catva timp merge parca la 70% din forta ei normala. Rotund, fara smucituri, etc. Si nu e de la uzura motor, pentru ca, am avut o zi in care si-a revenit, si a mers iar in parametri. A doua zi insa si-a "revenit"

 

Ma duc azi la o diagnoza serioasa - si computer, si debit pompa benzina, si compresie - sa vad ce e.

 

Posibilitati: sonda lambda, debitmetru, pompa de benzina.

Link to comment
Share on other sites

Stie careva unde as putea sa fac un test in Timisoara? Dak da cam cat m-ar costa?(sapt trecuta am mai avut o bucurie, cand m-am dus la masina un geam lipsa :blink: mi-au spart masina dar nu mi-au luat nimik :) ) si nu prea ma scot banii din casa, mai ales ca ii si sesiune :)
Link to comment
Share on other sites

Am un 320i din 92, cumparat de curand, si park nu trage cum ar trebui. M-am uitat p forum si am vazut ca unul dintre motive ar putea fi debitmetrul. As vrea sa stiu dak un WD40 ar fi indicat pt curatarea debitmetrului. Mentionez ca sunt incepator inj tainele mecanicii si as aprecia dak a-ti avea rabdare sa-mi spuneti cum se face curatareaa.

 

  Va multumesc anticipat :blink:

189020[/snapback]

Daca nu ma insel tu ai debitmetru cu fir cald. Nu are nici un efect sa dai cu wd40 pt ca nu are piese mecanice inauntru. Te-a vrajit cel ce a zis ca nu este soft pt E36. Du-te la un test si acolo vei afla multe chiar daca masina e mai "veche". Daca debitmetru e dus nu mai ai ce sa-i faci.

P.S. Debitmetrul cu fir cald se curata singur de fiecare data cand opresti motorul.

Link to comment
Share on other sites

M-am reprogamat la astia de la car one, ca azi am intarziat ... :blink:

 

Banuiesc ca in jur de 50 lei e o diagnosticare pe calculator. Cu ceva ridicare pe elevator sa ma miste de suspensie, cu debitul pompei de benzin, un maxim de 100, cred

Link to comment
Share on other sites

Cam 50 de lei e pe la service-uri in general. Vezi ca avem colegi din TM si o sa te indrume ei la un service bun.

 

LE: Nu e de vina debitmetrul neaparat, defectiunea lui e insotita de obicei de un consum mai ridicat si eventual variatii de turatie la relanti. Daca nu ai consumul mare e posibil sa nu traga din mai multe cauze: filtrul de aer, filtrul de benzina, daca iti tremura motorul poate fi de la vreo bobina, injectoare, poate fi de la sist de alimentare(debit slab la pompa). Schimba filtrul de aer si filtrul de benzina ca cine stie cand au fost schimbate. Ar fi indicat sa faci si schimbul de ulei daca nu stii de cand e schimbat.

Edited by Cristi SM
Link to comment
Share on other sites

Filtrele de aer si benzina le-am schimbat de curand, dar uleiul l-am schimbat acum 9000 km. Am bagat Mobil 1 10w40 (parca, trebuie sa ma uit) si mi-a spus ca pot s amerg 12.000 km fara probleme. Ar trebui totusi schimbat. AAa si mai ceva, acu vreo 2 luni am fost cu ea la mecanic in Lugoj si la debitmetru (sau la cotul acela dupa el, unde sunt 2 furtunuri) a gasit 2 gauri, era despicat parca acel cot si unde coborau furtunurile le-a lipit cu nu stiu ce... atunci am simtit o diferenta majora si imediata, dar in timp parca a scazut. Se poate sa traga aer fals p acolo si sa nu fie amestecul corect?Dak da, cam cat ar fi un cot din acela?
Link to comment
Share on other sites

77nfs da-mi t rog o adresa exacta. Stiti cum se numeste acel cot?

189315[/snapback]

nu stiu exact cum se numeste strada, stiu ca e langa liceul Electrotimis, daca esti din tm tre sa sti unde e, mergi pe str. Buziasului si se face o strada la dreapta, dupa sensul de la AEM, dar cel mai bine intreaba de vreun taximetrist

Link to comment
Share on other sites

77nfs da-mi t rog o adresa exacta. Stiti cum se numeste acel cot?

189315[/snapback]

 

matei milo ii zice la strada pe dreapta undeva sunt porti albastre.

dar...:blink: sa nu mergi de multe ori.

sincer incerc sa ocolesc service ul asta.

daca vrei o diagnoza incearca un mecanic bun.La partea de mecanica recomand cu placere arabii de pe eneas dupa brancoveanu.

masina nu trage greu din cauza uleiului...fii sigur de asta...cel putin nu observi lucrul asta.

poate sa traga aer cald pe la fisura aia si sa nu ti dea putere,dar mai bine pt inceput schimba consumabilele si vezi doar dupa aia.

apropo schimba si pompa de unde alimentezi :)

daca ar fi dusa pompa de benzina te ar duce numai in smucituri'

bafta!

Edited by DTM
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
buna,,ma  poate  si pe mine  ajuzta cineva  ,,??sam i spuna  unde este sonda lambda  aiai  si ce  este,,ca se  poate sa  fie  si la mine prob  asta  ,,ca imi  manaca    mult,,si nu trage  cum trebuie,,explicatimi si mie  va rog ca nu stiu,,mss mult..

227081[/snapback]

dak ne spui si ce masina ai ar fi mult mai usor...in orice caz sonda asta se afla undeva pe evacuare inainte sau dupa catalizator si mai este numita senzor de oxigen...practic ea comanda amestecul aer/benzina in functie de gazele emise.

Link to comment
Share on other sites

mss mult pt raspuns,,am un bmw din 86 model 520i motor de 2000 ..si modelul asta are si el sonda aia?parca nu trage cum ar trebui sa traga,,nu stiu dar parca nu merge toti caii din el,,si de asta ma intereseaza si va cer voua idei sa ce ar putea sa aiba,,ca sincer chir nu ma pricep deloc,,si merci mult pt cei care imi raspund si incearca sa ma ajute cu niste pareri ,,ca sa incerc si eu sa vad ce are,,
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.