Jump to content

Achizitie seria 1 euro 5


cezzzarica

Recommended Posts

Salutare, ma bate gandul sa achizitionez o a 2 a masina, iar seria 1 ar fi una din optiuni. M-am mai documentat cat de cat de pe forum ca si la alte marci si vad ca si la seria 1 ar fi ceva probleme cu motoarele diesel de pe 118 si 120 fabricate dupa 2007. As dori sa stiu la aceste modele din ce an au ca norma de poluare E5, eventual codurile de motor si daca s-a remediat problema cu distributia, si daca da, incepand cu ce an.

Mutlumesc si multi km fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

Pacat, ca imi place mult de masinuta, aveti idee pe seria 3, 320d tot motorul de 177cp, din ce am citit in aria seriei 3 ar avea probleme cu turbinele de provenienta Mitsubishi pentru care nu s-ar gasi kit-uri de reconditionat calitative ci doar ceva chinezisme sau turbina originala care este cam scumpa. Oricum cred ca viata turbinei tine foarte mult de cum a fost exploatata.

Ceva sfaturi legat de 320d 163 sau 177cp, legat de turbina, sa ma feresc de anumite coduri de motoare?

Din ce an si ce coduri de motoare sunt cu E5?

La seria 3 exista problema aceasta legata de distributie la motoarele diesel?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Atat seria 1 cat si seria 3 si seria 5 impart aceleasi motoare de 2l, implicit au aceleasi probleme. Turbina Mitsubishi e la fel la toate. Mergi pe Seria 1, cauta in Germania una cu motorul schimbat recent si nu vei avea probleme. Sunt masini f. fiabile in rest.
Link to comment
Share on other sites

Turbina Mitsubishi e la fel la toate.

Mergi pe Seria 1, cauta in Germania una cu motorul schimbat recent si nu vei avea probleme. Sunt masini f. fiabile in rest.

Mitsubishi, da...la cele de 177cp. Piese de schimb pentru ea exista si nu chinezisme. Oricum nu asta ar fi cea mai mare grija pentru o masina E5 destul de noua.

Cu motor schimbat mai greu sa gasesti.

Link to comment
Share on other sites

Mitsubishi, da...la cele de 177cp. Piese de schimb pentru ea exista si nu chinezisme. Oricum nu asta ar fi cea mai mare grija pentru o masina E5 destul de noua.

Cu motor schimbat mai greu sa gasesti.

 

Ma refeream la "chinezisme" la kiturile de reparatie pentru turbina de provenienta Mitsubishi, despre asta citisem in aria seriei 3 si ca ar fi pusa aceasta turbina pe motoarele de 163cp si 177cp. Cert este ca totul depinde de cum a fost exploatata masina, ca are 50.000 km sau 150.000km totul depinde de cum a fost exploatata, ca daca o pornesti la 0 grade si ii dai talpa la 3500 - 4000 rpm cu motorul rece turbina aia are de suferit fata de alta care nu a fost turata puternic la rece.

Link to comment
Share on other sites

Ma refeream la "chinezisme" la kiturile de reparatie pentru turbina de provenienta Mitsubishi

 

ca daca o pornesti la 0 grade si ii dai talpa la 3500 - 4000 rpm cu motorul rece turbina aia are de suferit fata de alta care nu a fost turata puternic la rece.

 

Inainte erau chinezisme, acum cica s-ar fi rezolvat.

 

Normal, depinde de exploatare in mare masura in ceea ce priveste turbina.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am citit pe forum unii din cei care au schimbat distributia preventiv sau chiar li s-au inlocuit internele motorului tot le-au reaparut acele sunete dubioase ale distributiei, deci nu cred ca ar fi acesta leacul, zic pas deocamdata, ori ma orientez catre ceva pe benzina ori catre alta marca.
Link to comment
Share on other sites

Eu am vazut multe unde e specificat motor nou schimbat la x kilometri. Nu stiu ce vi se pare asa iesit din comun. Si da, clar ca e mai buna ca una cu motor nezgomotos, pentru ca ala in curand poate deveni zgomotos, pe cand un motor care e dovedit schimbat cu acte, schimbat nou ca in .de nu se procedeaza ca la noi, pe langa un rulaj scazut, are si probabilitatea de a nu avea bolile copilariei, gen pre 2009. Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

Pai si cine schimba un motor si vinde masina a doua zi ? .. Probabil asta e si motivul pentru care masinile cu motor schimbat sunt vandute dupa cateva mii de km parcursi.. zgomotul a revenit si proprietarul renunta la lupta :)
Link to comment
Share on other sites

Legat de alegerea ta de a te orienta catre alta marca .. orienteaza-te ca sigur nu vei lua una cu probleme, dar le vei descoperi pe parcurs :))

Daca dai peste un 118d, de preferat cu fabricatie dupa primul trimestru din 2009, fara zgomot de lant, indiferent de nr de km, faci cea mai buna alegere.. Eu am unul si sunt ft multumit. Si pana la urma chiar daca ar avea un usor zgomot, crezi ca se rupe lantul ala atat de usor ?!.. E ca si cum esti pregatit sa alergi un maraton si ai probleme cu un genunchi .. dar duci competitia pe picioare pana la capat. Era mai bine daca nu te durea nimic dar lesinai la km 30 ? Nop.. Vb colegului de mai sus, seria 1 disel chiar sunt masini fiabile..si daca faci abstractie de un mic zornait chiar vei fi multumit...sau poate ai noroc de una sa nu zornaie deloc :). Iar intre motorul de 143 si cel de 177 se pare ca sunt mai multe printre cele din urma care au probleme majore de lant, deci un 118 ar fi poate mai indicat.

Edited by bobyV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.