Jump to content

Achizitie Seria 1


nick20pub

Recommended Posts

multi posesori de serie 1 aici :D

-interiorul de G5 e mai "fresh" sa zic asa,dezavantajul e ca se duce dracu instant :) ca rezistenta cel de BMW rezista mai bine

-2tdi e de bulan, eu am bulan ca nu e modeul cu injectoare proaste si chiulasa e revizie B altfel mai are o problema cu pornirea la cald .nu ai ce sa izolezi fonic la 2tdi :)))

G5 are un greier in spate ,serie 1 era nou dar avea unul si la E46 am macaralele de la geamuri care fac concert(si fetele de usi se pare?)

@23LKY G5 cu suspensie sport e ok,chiar sta decent,tot are simptomul ala de pompare suspensia dar e ok cat merg eu prin Bucuresti e acceptabil,iar ca stabilitate din nou e ok sub serie 1 clar,evident daca vorbim de stock serie 1 e peste E46 ca si stabilitate dar cum, eu nu mai am masina stock discutia e inutila ,oricum asta m-a impresionat foarte mult la serie 1 modul cum sta pe drum,din pacate paleta de motoare pe benzina este extrem de restransa .(ma refer sa aiba motor benzina la 200 cai)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Hai sa imi dau si eu cu parerea.

Acum 3 ani si eu am fost in situatia ta, am cautat/citit/documentat destul de mult pana am reusit sa-mi achizitionez masinuta.

Este un E87 118d productie 2007 si achizitionata de mine in 2011 la ~90k de la un proprietar de sex feminin din Buc care a cumparat-o de noua de la reprezentanta.

Si da, am luat o masina care a rulat in Romania, pe faimoasele noastre drumuri, dar care a fost intretinuta, cu service la zi, istoric..etc... si asta dupa ce am vazut destul de multe masini aduse de afara care la prima vedere pareau OK, dar dupa o cercetare mai amanuntita ..of..of

Am 3 ani de cand o am si pot sa spun ca sunt foarte incantat de masinuta, fara probleme majore; in afara de filtre, ulei si un releu de buji nu a cerut nimic in plus in cei 30k de km pe care i-am facut de atunci....ah, si distributia inca duce :thumbsup:

 

In concluzie, o masina buna se gaseste destul de greu trebuie sa ai doar rabdare si oricand as alege Seria 1 in detrimentul Golf-ului.

Link to comment
Share on other sites

Alex ia zi-ne cat consuma 2.0tdi-ul? Eu iti zic ca am record de consum minim 3.7l/100km pe Bucuresti-Focsani, media de 5.2l/100km 4 persoane plus bagaje full pe 5000km, Focsani-Nadlac-Budapesta-Praga-Berlin-Fussen-Viena si inapoi, cu clima pornita ca eram in iulie, iar acum ca medie am 6.8l/100km la o viteza de 33km/h medie, in oras cu ceva iesiri. Zi-mi daca VW poate face asta vreodata. Si nu imi da exemple de pd-uri de 1.9. Vreau 2.0 :) PD.
Link to comment
Share on other sites

consumul:pe BC el zice 7% iarna se duce spre 8,5% pe BC, real cred ca mai se adauga 1 litru,am mers doar Bucuresti cu el trafic mixt adica dimineata liber si seara mega aglomerat(Pipera) pt 1600 kg si 4 motion eu zic ca e decent.ca stil de mers merg destul de tare cu el .viteza medie 22 sau 25km. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Din pacate treaba cu motoarele de VW de 2 l pot sa o confirm si eu.Prima data cu un prieten am ramas la Buzau ,venit cu taxiul acasa.Cea de a doua am ramas la Munchen ,inchriat masina + venit acasa cu masina dupa care am mers sa o cumparam.VW am trimis o platforma sa-l aducem acasa.
Link to comment
Share on other sites

Seria1 118d

 

Golf 5 140cp PD

 

Asa e cel mai concludent cred. Si sa mai tinem cont de o chestie, multe Seria1 din sondajul ala au jante pe 17 chiar 18 care evident ridica consumul. La Golf avem multe cu jante pe 15, si chiar si-asa, VW consuma mai mult.

probabil oricum eu obtin in general consumuri spectaculoase cu mai toate masinile cu care merg :)

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Totusi .. 3,7 l/100km mi se pare cam tras de par. Cu mers usor subturat, in conditii atmosferice perfecte si cu anv cu rezistenta scazuta la rulare poate.. dar altfel niciodata nu poti scoate consumul minim indicat de producator ( care la 118d este 4l/100 km ) fara a fi indeplinite toate cele 3 conditii de mai sus :) . In fine, nu vreau sa creez o polemica dar 3,7 mi se pare putin exagerat.

Eu pot confirma din propria experienta diferentele de consmum si daca diferenta in afara orasului este de cca 1L la suta de km in favoarea 118d -ului in oras diferenta e ceva mai mare. In Bucuresti in orice tip de aglomeratie am circulat cu bmw-ul consumul nu a sarit de 8L- 8,2L pe cand golful a papat si 11,5 - 12L/ 100km in conditii deosebite de trafic :)

 

Din pacate treaba cu motoarele de VW de 2 l pot sa o confirm si eu.Prima data cu un prieten am ramas la Buzau ,venit cu taxiul acasa.Cea de a doua am ramas la Munchen ,inchriat masina + venit acasa cu masina dupa care am mers sa o cumparam.VW am trimis o platforma sa-l aducem acasa.

Misto..ai fost la Munchen :) In rest despre ce vorbesti ?

Edited by bobyV
Link to comment
Share on other sites

Uite-aici.

 

Poate parea exagerat insa e chiar realizabil. Nu am mers subturat, am incercat sa mentin viteza undeva la 105-110km/h intr-a 6-a iar in localitati si sunt multe ale naibii, am incercat sa nu cobor prea mult sub 90km/h adica cat mai mult mers constant. Am anvelope cu rezistenta scazuta, Nokian WR-G2 pe roti de tabla de 16".

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

Totusi .. 3,7 l/100km mi se pare cam tras de par. Cu mers usor subturat, in conditii atmosferice perfecte si cu anv cu rezistenta scazuta la rulare poate.. dar altfel niciodata nu poti scoate consumul minim indicat de producator ( care la 118d este 4l/100 km ) fara a fi indeplinite toate cele 3 conditii de mai sus :) . In fine, nu vreau sa creez o polemica dar 3,7 mi se pare putin exagerat.

Eu pot confirma din propria experienta diferentele de consmum si daca diferenta in afara orasului este de cca 1L la suta de km in favoarea 118d -ului in oras diferenta e ceva mai mare. In Bucuresti in orice tip de aglomeratie am circulat cu bmw-ul consumul nu a sarit de 8L- 8,2L pe cand golful a papat si 11,5 - 12L/ 100km in conditii deosebite de trafic :)

 

 

Misto..ai fost la Munchen :) In rest despre ce vorbesti ?

Daca aveai rabdare sa citesti tot topicul poate gaseai raspunsul,dar probabil faci parte din categoria de tampiti care se baga in seama aiurea.

 

Scuze de off

Link to comment
Share on other sites

Daca aveai rabdare sa citesti tot topicul poate gaseai raspunsul,dar probabil faci parte din categoria de tampiti care se baga in seama aiurea.

 

Scuze de off

 

 

Mai bine ai reciti tu ce ai scris mai sus.. Nu esti in stare sa te exprimi in limba romana dar te grabesti sa insulti. Oare din ce categorie faci tu parte ?

Edited by bobyV
Link to comment
Share on other sites

pe 1.9 ai 5 trepte, pe 2.0 te lasa-n drum injectoarele...

 

Exista 1.9 si cu 6 trepte,iar 2.0 tdi`ul dupa aproape 260k tot n-am schimbat nimic la motor,poate tine si de noroc. Ii adevarat ca acele plastice din interior nu sunt cele mai reusite comparabil cu BMW,dar cum am spus si mai sus,comparam marci diferite din prea multe puncte de vedere.

 

PS:Bine asta daca nu vine cineva si ne explica cum se invarte in cercuri de oameni Jmechery si cum sta treaba cu astfel de masini... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca A3-ul e concurentul seriei 1,nu Golf-ul.

 

In fine,poti compara si mere cu pere :)

 

118i-ul ala parea interesant,destul de cinstit.Nu stiu taxa cat o fi.

 

 

4600 RON Taxa si il lasa in 6500. Acum nu stiu ce sa zic de cum se comporta caci nu are rca si am putut sa merg putin doar prin parcare(insa motorul se aude super :D).

Masina parea destul de ingrijita (a avut doi propietari inainte - femei). A ajuns la ei printr-un buy back. Singurele urme de uzura erau pe schimbator(ciudat la o automata dar banuiesc ca era de la inele&stuff) si pe butonul de start stop. In rest pielea era in stare buna fara urme de uzura.

Ei zic ca inainte sa o primeasca la ei au primit ok-ul de la o reprezentanta BMW cum ca masina nu ar avea probleme etc.

Edited by nick20pub
Link to comment
Share on other sites

4600 RON Taxa si il lasa in 6500. Acum nu stiu ce sa zic de cum se comporta caci nu are rca si am putut sa merg putin doar prin parcare.

 

 

Fara o revizie amanuntita la reprezentanta, eu nu m-as baga.

Link to comment
Share on other sites

L-ati omorat cu comparatii legate de viteze de 180 km/h si consumuri de 3,7 %.....voi nu ati citit ca doreste sa isi cumpere prima masina?

 

 

in bugetul tau gasesti masini interesante vw:

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C28997180.html

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C29119960.html

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C29076961.html

 

Cum mai spunea cineva aici....ai putea sa te uiti si dup A3....insa cred ca iti trebuiesc mai multi bani; oricum, cred ca poti alege o masina mai noua , km putini cu o provenienta de incredere in detrimentul unor dotari sau sportivitati, pentru ca in bugetul tau greu vei gasi o seria 1 in stare buna si km reali putini, dar asta este parerea mea

Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat acum 1 luna din Germania un 118d, din 2006, 160.000 km (carte service), cu 7100 euro. Are doar PDC si suspensii sport. Dar e absolut impecabila. Cred ca merita sa faci un drum pana in Germania sa-ti iei masina. Taxa de timbru e 960 euro.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e mai utila o masina poate putin mai veche(cu un an sa zicem) dar mai bine dotata;

Dupa ce masini am avut(care au crescut in calitate si dotari in timp de la una la alta, nu m-am nascut in seria 7:))))), pot sa spun ca eu cand configurez o masina primul lucru ce ma intereseaza este sa bifez navigatia si xenon;

Am fost la un test drive cu un 328i si mi-a facut tipu ala o oferta fenomenala la masina aceea, dar neavand navigatie....nici nu m-am gandit;

pe primele 2 nu am avut xenon, doamne....parerea mea e ca risti foarte mult fara xenon(port ochelari ce e drept); aspectul interior fara navigatie la masinile pana la seria 5(incepand cu E60) care au monitor standard, este prea spartan, ca sa ma manifest elegant; acum si pe f30 este iin standard monitor dar deja vorbim despre alti bani.

Sa nu mai vorbim de scaune incalzite;

Dotarile fac diferenta, de aici si exorbitanta suma pe care o platim la optionale cand o luam noua; ganditi-va ca la cazanu meu de e90, care avea un pret de lista chel cu TVA de vreo 32000 euro am ajuns sa dau 40000 euro pe ea si nu pot zice ca are chiar nu stiu ce dotari...adica nici macar bancheta rabatabila nu am:)))))))))))) jenant, stiu.

Eu te sfatuiesc fie sa mai asetepti sa mai strangi vreo 2000 euro, fie sa iei poate un e46 din 2004-2005 bine dotat, il mai pastrezi vreo 2 ani, te inveti cu el si pe urma treci la altceva mai nou; Eu asa as face, plus ca ai mai multe avantaje de la un sedan decat de la un hot hatch

Link to comment
Share on other sites

nu-l mai omorati cu E46 si alte tampenii ! omu vrea o masina buna. E46 stiti foarte bine ca e extrem de greu sa gaseasca ceva bun, mai ales pentru cineva fara experienta. + ca e o masina deja veche. daca o mai si tii 2,3 ani , aia e. si ai bani de bagat in ea inevitabil timpul isi spune cuvantul.;

eu zic sa ramanem la ce ii place omului.

Serie 1 si Golf5.

 

4600 RON Taxa si il lasa in 6500. Acum nu stiu ce sa zic de cum se comporta caci nu are rca si am putut sa merg putin doar prin parcare(insa motorul se aude super :D).

Masina parea destul de ingrijita (a avut doi propietari inainte - femei). A ajuns la ei printr-un buy back. Singurele urme de uzura erau pe schimbator(ciudat la o automata dar banuiesc ca era de la inele&stuff) si pe butonul de start stop. In rest pielea era in stare buna fara urme de uzura.

Ei zic ca inainte sa o primeasca la ei au primit ok-ul de la o reprezentanta BMW cum ca masina nu ar avea probleme etc.

 

oricum ar fi, tu nu ai voie sa cumperi o masina fara verificare amanuntita la reprez., pe o care tot tu o vei plati !

 

am avut si eu golf 5 masina de servici pentru o perioada. varianta 105 cp. 1,9 . inafara de lucrurile pe care le-am mai vorbit, gen antifonare slaba si materiale slabute, masina era barca.; de 2 ori era sa ma rastorn cu ea, si nu la condus extrem.

deci comparatiile nu-si au rostul Golf 5 poate fi o masina buna si frumoasa, dar nu pentru toata lumea.

ce e drept, serie 1 nu este la nivel de serie 3 ca si materiale. ( parerea mea ). pare ceva mai saracut dar asta poate sa nu fie o pb.

 

sincer golf 5 nu o vad masina pentru un tanar. mai degraba pentru servici, sau familie mica, etc

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu-l mai omorati cu E46 si alte tampenii ! omu vrea o masina buna. E46 stiti foarte bine ca e extrem de greu sa gaseasca ceva bun, mai ales pentru cineva fara experienta. + ca e o masina deja veche. daca o mai si tii 2,3 ani , aia e. si ai bani de bagat in ea inevitabil timpul isi spune cuvantul.;

eu zic sa ramanem la ce ii place omului.

Serie 1 si Golf5.

 

 

 

oricum ar fi, tu nu ai voie sa cumperi o masina fara verificare amanuntita la reprez., pe o care tot tu o vei plati !

 

am avut si eu golf 5 masina de servici pentru o perioada. varianta 105 cp. 1,9 . inafara de lucrurile pe care le-am mai vorbit, gen antifonare slaba si materiale slabute, masina era barca.; de 2 ori era sa ma rastorn cu ea, si nu la condus extrem.

deci comparatiile nu-si au rostul Golf 5 poate fi o masina buna si frumoasa, dar nu pentru toata lumea.

ce e drept, serie 1 nu este la nivel de serie 3 ca si materiale. ( parerea mea ). pare ceva mai saracut dar asta poate sa nu fie o pb.

 

sincer golf 5 nu o vad masina pentru un tanar. mai degraba pentru servici, sau familie mica, etc

 

Sincer inclin catre seria 1 fie el si benzina si cu un consum mai mare(10-11 in oras, poate sa imi spuna cineva daca e mai mult?). Am gasit si un golf V ok, bine ingrijit ca varianta de back up, dar trebuie sa ma decid repejor. Sufletul ma trage catre BMW :)

Si eu as vrea sa merg cu ea la o reprezentanta BMW ca sa nu iau vreo cazatura (fie ea si cu garantie 6 luni si 70k km verificati la BMW), dar nu stiu cum sa fac daca nu are rca..ca pe platforma nu as lua-o. O varianta ar fi sa ii faca ei un RCA pe 6 luni si sa isi recupereze apoi banii, sa vad insa daca sunt de acord.

 

Aveti idee cat costa o verificare la o reprezentanta BMW? Sau alt service specializat BMW unde as putea merge mai din scurt?

Edited by nick20pub
Link to comment
Share on other sites

Sincer inclin catre seria 1 fie el si benzina si cu un consum mai mare(10-11 in oras, poate sa imi spuna cineva daca e mai mult?). Am gasit si un golf V ok, bine ingrijit ca varianta de back up, dar trebuie sa ma decid repejor. Sufletul ma trage catre BMW :)

Si eu as vrea sa merg cu ea la o reprezentanta BMW ca sa nu iau vreo cazatura (fie ea si cu garantie 6 luni si 70k km verificati la BMW), dar nu stiu cum sa fac daca nu are rca..ca pe platforma nu as lua-o. O varianta ar fi sa ii faca ei un RCA pe 6 luni si sa isi recupereze apoi banii, sa vad insa daca sunt de acord.

 

Aveti idee cat costa o verificare la o reprezentanta BMW? Sau alt service specializat BMW unde as putea merge mai din scurt?

Stiu ca era in jur de 300 ron verificarea la reprezentanta.....dar poti suna sa fii sigur.

 

In mod clar masina accea automata va consuma ceva mai mult decat 10-11....insa arata ok cea pe care ai gasit-o si este suficient de dotata.

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/36-1er.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2007&gearing=2&exactmodel=118&powerunit=2

 

In mod normal ar trebui ca masina sa aiba RCA sa o poti verifica, dar cum tu probabil esti singurul interesat in acest moment de masina respectiva (nu e chiar cea mai cautata masina seria 1 pe benzina si cutie automata).....asa ca ai putea sa te folosesti de asta si sa pui niste conditii....si vezi sa alegi tu reprezentanta la care mergi sa nu iti impuna ei alegerea.

 

Ai mai putea sa ceri si seria de sasiu si sa o postezi pe topicul cu masini la vanzare...poate este cineva care iti poate da informatii despre istoricul masinii si intrarile in service bmw; cat despre graba.....graba strica treaba, si avand in vedere ca ai de gand sa cheltui o suma de bani importanta, nu te grabi si actiona sub imboldul momentului.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa-i faci rca pe viitorul numar al masinii. Gasesti un broker binevoitor si o rezolvi. Pana la urma daca nu e distanta mare, mergi atent ca nu se intampla nimic. Ar fi ghinion curat sa te opreasca politia asa din senin...

 

Oricum, asta sa fie problema.:)

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.