Jump to content

Achizitie Seria 1


nick20pub

Recommended Posts

Salut,

 

Revin cu un update la ce am mai facut. Schimbat uleiul din nou cu 0W40 original BMW de data asta, plus filtru, filtru polen, placute+discuri fata/spate,ulei servodirectie, ulei grup cardanic,bieleta directie stanga+cap de bara, cauciucuri (i-am pus de vara). Senzorul din baie e stricat si s-a aprins iar beculetul dupa vreo 100 km si dupa inca vreo 600 verific si imi arata ca e la minim. Ca sa fiu linistit am completat cu jumatate de litru ramas de la schimb si am mers la Norauto si i-am rugat sa scoata uleiul intr-un bidon curat si apoi sa il puna la loc. Din 5 litri cat s-au pus mai erau doar 3.5 litri...am mai luat 1 litru am completat si de atunci vad ca a ramas la acelasi nivel uleiul(vreo 200 km). Pentru ca pe langa faptul ca a mancat ulei are un zgomot dubios dimineata cand e motorul rece(parca se ineaca asa cateva secunde pana scade turatia sub 1000) si pentru ca mi se pare totusi exagerat consum de 15% in oras si 9% in afara i-am facut o programare la bimmer-service.ro unde am fost azi. Baiatul de acolo s-a uitat 2 min la ea a zis ca pierde pe la garnitura de la baie si garnitura de la tacheti. Am decartat 50 lei am luat devizul de 800 si cam asta a fost tot. Acum nu stiu ce sa zic pentru ca uleiul l-am schimbat la un prieten care are magazin de piese auto si au stat baietii acolo jumatate de zi pe sub ea sa schimbe tot ce s-a mai schimbat la ea si pierderi mi-au zis ca nu are.

Ca sa fie tabloul complet in seara asta aproape cand sa ajung acasa s-a aprins din nou martorul de check engine in bord asa ca trebuie sa merg iar cu ea la o verificare...

Ma gandesc sa merg la MHS (am citit mai bine despre ei decat despre AB). Sau imi puteti recomanda un mecanic care sa se uite mai amanuntit la motor si sa imi spuna ce probleme are/daca are?

 

Multumesc

se pare ca ai ceva probleme cu masina asta, eu in locul tau m-as infiinta cat mai repede la prietenii de la welt auto si le-as prezenta frumos problemele intampinare si i-as ruga sa imi returneze banii (parca asa ai scris, ca ai luat-o cu garantie de la ei); oricum, vad ca deja ai investit ceva bani in masina, si se pare ca mai ai de investit, sper ca ai pastrat facturile la tot ce ai facut, si ai si devizul pentru ceea ce ar mai trebui remediat; sa nu le pomenesti ca ai bagat ulei 10w40 in motor, ci pur si simplu ca dupa ce ai facut o revizie de bun-simt, masina prezinta o lista de defecte ce incepe cu consum ulei, senzor stricat, check engine aprins, si ca tu vrei banii inapoi ca nu ai luat masina cu garantie de la un dealer ca sa te apuci sa faci restaurari.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

se pare ca ai ceva probleme cu masina asta, eu in locul tau m-as infiinta cat mai repede la prietenii de la welt auto si le-as prezenta frumos problemele intampinare si i-as ruga sa imi returneze banii (parca asa ai scris, ca ai luat-o cu garantie de la ei); oricum, vad ca deja ai investit ceva bani in masina, si se pare ca mai ai de investit, sper ca ai pastrat facturile la tot ce ai facut, si ai si devizul pentru ceea ce ar mai trebui remediat; sa nu le pomenesti ca ai bagat ulei 10w40 in motor, ci pur si simplu ca dupa ce ai facut o revizie de bun-simt, masina prezinta o lista de defecte ce incepe cu consum ulei, senzor stricat, check engine aprins, si ca tu vrei banii inapoi ca nu ai luat masina cu garantie de la un dealer ca sa te apuci sa faci restaurari.

 

M-am gandit si eu la asta ca am bagat deja vreo 3500 lei in masina(fara sa pun primul schimb de ulei). Insa au trecut deja cele 2 saptamani in care puteam sa o returnez si am platit deja si timbrul de mediu. Ce mai pot folosi acum e garantia de 6 luni la motor/cutie/transmisie. Pentru asta vreau sa am o constatare de la un mecanic/reprezentanta in care sa imi spuna care sunt de fapt problemele, ca daca ma duc la ei intuiesc eu ca vor spune ca nu are nimic.

 

Ce mi-au zis baietii de la bimmer-service cu pierderile la garnituri tind sa nu cred, din moment ce s-a uitat 2 min sub ea si cam atat(plus ca de la ultima completare e fix la acelasi nivel uleiul).

 

O sa merg la MHS cred(daca aveti alte recomandari sunt binevenite), sa faca o diagnoza la motor sa vada daca are orice fel de probleme si in functie de ce imi spun fie ma duc la weltauto sa le remedieze, fie daca nu sunt acoperite de garantie o pun pe autovit si cam asta e.

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi pana la urma la Dorin (http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124938-service-premium-bucuresti/)

Mi-au spus si ei ca ar pierde pe la garnitura de la baie si garnitura de la tacheti. Martorul din bord era de la senozorul de la axul cu came.

Sunetul ala dubios cu motorul rece ziceau ca ar fi presiunea uleiului (probabil de asta mi se si aprinde beculetul de ulei doar cand e motorul rece).

Si mi-au confirmat si ei ce credeam si eu, ca masina nu prea trage asa cum ar trebui pentru un motor de 2L si ziceau ca e de la cutie probabil.

 

Sincer, autovit cred ca e cea mai buna solutie, dar uitandu-ma la preturi nu stiu daca mai scot cat am bagat in ea.

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi pana la urma la Dorin (http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124938-service-premium-bucuresti/)

Mi-au spus si ei ca ar pierde pe la garnitura de la baie si garnitura de la tacheti. Martorul din bord era de la senozorul de la axul cu came.

Sunetul ala dubios cu motorul rece ziceau ca ar fi presiunea uleiului (probabil de asta mi se si aprinde beculetul de ulei doar cand e motorul rece).

Si mi-au confirmat si ei ce credeam si eu, ca masina nu prea trage asa cum ar trebui pentru un motor de 2L si ziceau ca e de la cutie probabil.

 

Sincer, autovit cred ca e cea mai buna solutie, dar uitandu-ma la preturi nu stiu daca mai scot cat am bagat in ea.

Bine bine, dar...de ce toate astea la 70000km? ti s-a dat vreo explicatie?

nu e normal si nu e frecvent asa ceva, deci undeva trebuie sa se fi intamplat ceva pe drum...ori km aceia nu sunt cuseri, ori s-a intamplat ceva cu masina aceea; vreo sugestie de la cei ce au vazut-o?

L.E. desi am zis ca nu mai cumpar masina noua cat traiesc, dupa ce tot vad pe aici...incep sa ma gandesc din nou la posibilitatea asta:(((((((((((

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

Bine bine, dar...de ce toate astea la 70000km? ti s-a dat vreo explicatie?

nu e normal si nu e frecvent asa ceva, deci undeva trebuie sa se fi intamplat ceva pe drum...ori km aceia nu sunt cuseri, ori s-a intamplat ceva cu masina aceea; vreo sugestie de la cei ce au vazut-o?

L.E. desi am zis ca nu mai cumpar masina noua cat traiesc, dupa ce tot vad pe aici...incep sa ma gandesc din nou la posibilitatea asta:(((((((((((

 

Amicul la care am facut revizia e convins ca are mult mai multi km. Baietii de azi au fost rezervati in a isi da cu parerea referitor la numarul de km. La Bavaria mi-au spus ca sunt reali. Sincer nu stiu ce sa mai cred.

Link to comment
Share on other sites

Amicul la care am facut revizia e convins ca are mult mai multi km. Baietii de azi au fost rezervati in a isi da cu parerea referitor la numarul de km. La Bavaria mi-au spus ca sunt reali. Sincer nu stiu ce sa mai cred.

eu am vazut ca ei iti introduc cheia intr-un dispozitiv si acolo arata exac kilometrajul; ideea ca am inteles-o(poate fi falsa) de la ei este ca daca s-a umblat la kilometraj ar da o eroare!

tie asa ti-au spus de kilometrii sau cum?

Link to comment
Share on other sites

kilometrii care sunt stocati in cheie sunt km care sunt in bord, de acolo "preia" cheia datele; ma distreaza cum preiau aia de la reprezentante cheia si cu un aer semi-doct o pun in acel device si iti spun km masinii...de parca nu ar fi cei din bord.

 

 

acum ca ai investit 3500 ron in masina pana acum (din greseli inveti) mai cheltui inca 300 ron pe o constatare la reprezentanta, unde te duci nestiutor, si cand te vor intreba de ce probleme are masina, tu sa le spui ca ti se aprinde becul de la ulei, ca s-a aprins martorul check engine in bord si ca ai mers cu o masina asemenatoare ce avea tot cutie automata si era mai sprintena si motorul tragea mai bine, ca a ta consuma fff mult,...cei de acolo o sa noteze temeinic si peste 2 ore or sa iti dea un deviz de 10.000 ron.....apoi frumos te duci la prietenii de unde ai luat masina si le spui sa plateasca pentru ceea ce tine de motor/cutie/transmisie si ca nu vrei sa o repari la nea gigi la colt, ci la un service autorizat bmw.

 

 

legat de vanzare...trebuie sa fii realist ca ai sa pierzi fff multi bani.

Link to comment
Share on other sites

kilometrii care sunt stocati in cheie sunt km care sunt in bord, de acolo "preia" cheia datele; ma distreaza cum preiau aia de la reprezentante cheia si cu un aer semi-doct o pun in acel device si iti spun km masinii...de parca nu ar fi cei din bord.

 

 

acum ca ai investit 3500 ron in masina pana acum (din greseli inveti) mai cheltui inca 300 ron pe o constatare la reprezentanta, unde te duci nestiutor, si cand te vor intreba de ce probleme are masina, tu sa le spui ca ti se aprinde becul de la ulei, ca s-a aprins martorul check engine in bord si ca ai mers cu o masina asemenatoare ce avea tot cutie automata si era mai sprintena si motorul tragea mai bine, ca a ta consuma fff mult,...cei de acolo o sa noteze temeinic si peste 2 ore or sa iti dea un deviz de 10.000 ron.....apoi frumos te duci la prietenii de unde ai luat masina si le spui sa plateasca pentru ceea ce tine de motor/cutie/transmisie si ca nu vrei sa o repari la nea gigi la colt, ci la un service autorizat bmw.

 

 

legat de vanzare...trebuie sa fii realist ca ai sa pierzi fff multi bani.

Am dat 6400 pe ea, 1100 taxa, am mai bagat 850 in ce am schimbat(chestii normale la o masina sh) si as mai baga 1000...dar macar sa gasesc pe cineva competent care sa imi spuna exact care sunt problemele si ce trebuie facut si sa stiu ca nu mai am probleme apoi.

 

eu am vazut ca ei iti introduc cheia intr-un dispozitiv si acolo arata exac kilometrajul; ideea ca am inteles-o(poate fi falsa) de la ei este ca daca s-a umblat la kilometraj ar da o eroare!

tie asa ti-au spus de kilometrii sau cum?

Au luat cheia si mi-au spus la ce km are intrari in service. Spre ex in cartea de service apare cu 18600 in 2008 la reprezentanta(dupa 2 ani), apoi mai aparea pe la 30000 in 2010 si 60000 in iulie 2012, iar eu am luat-o la 70000 in mai 2013.

Link to comment
Share on other sites

pfff

 

mda, pai la 6mii, trebuia sa stii ca e trompeta, n-ai dus-o la verificat inainte?

citeste de la inceput topicul.....astia gen weltauto sau auto recuperate din leasing au dus samsareala la noi culmi, gen masina nu are rca si nu poate fi verificata......

Link to comment
Share on other sites

citeste de la inceput topicul.....astia gen weltauto sau auto recuperate din leasing au dus samsareala la noi culmi, gen masina nu are rca si nu poate fi verificata......

Mda...nu am luat diesel caci asta vroiam, ca sa ma feresc de samsari pe autovit...si am dat peste samsari cu acte.

Edited by nick20pub
Link to comment
Share on other sites

mai Weltauto e divizia Porsche Romania,citeste atent contractul vezi ce garantie ti-au dat si du-te la ei.PS:nu as fi asa sigur ca nu sunt aia km...bagati si voi goagle si N64/N43 ,de fapt si filmuletul pus de mine cred ca e destul de edificator.

 

http://www.bmw-sg.com/forums/bmw-3-series-owners/28695-oil-leak-expeneice-320i.html

 

clar BMW nu mai face ghenele ca pe vremuri.

Link to comment
Share on other sites

Acum mai intervine si ghinionul.....iar ce mi se pare mie revoltator este faptul ca un om a vrut sa evite posibilitatea de a lua o troaca de pe piata libera aka autovit si s-a indreptatat cu incredere spre un dealer , si uite ce pateste, ca sa nu mai mentionam ca si-a luat un bmw cu 70.000 km, si nu un chevrolet aveo unde poate te mai asteptai sa mai auzi de una-alta.

 

Adevarul este ca toti dealerii au masini luate in buy-back...dumnezeu stie cum le iau si ei, cum le fac service si mai sunt si masini care stau mult pe dreapta, plus ca fiind probabil un N45/46 fabricat in anii tineretii acestui motor, sufera de boala scurgerilor si a cuidateniilor, la fel cum la vremea lui si N42 a avut aceleasi probleme cu scurgeri, intinzator lant, etc...

 

Pe de alta parte, nu e asta un motiv de depresie, ca e doar o masina si ceva bani, viata e lunga si merge inainte, insa cei de la weltauto ar trebui sa contribuie la remedierea tuturor defectelor.

Link to comment
Share on other sites

..si ce multumit erai acum vreo 2 sapt :( .. Te-ai cam grabit. mai bine luai N47 :)

 

Da, as fi preferat diesel...dar am fugit de autovit. Acum 2 saptamani eram multumit de cum se prezinta la prima vedere, asta pana sa merg cu ea ceva mai mult :(

 

Acum mai intervine si ghinionul.....iar ce mi se pare mie revoltator este faptul ca un om a vrut sa evite posibilitatea de a lua o troaca de pe piata libera aka autovit si s-a indreptatat cu incredere spre un dealer , si uite ce pateste, ca sa nu mai mentionam ca si-a luat un bmw cu 70.000 km, si nu un chevrolet aveo unde poate te mai asteptai sa mai auzi de una-alta.

 

Adevarul este ca toti dealerii au masini luate in buy-back...dumnezeu stie cum le iau si ei, cum le fac service si mai sunt si masini care stau mult pe dreapta, plus ca fiind probabil un N45/46 fabricat in anii tineretii acestui motor, sufera de boala scurgerilor si a cuidateniilor, la fel cum la vremea lui si N42 a avut aceleasi probleme cu scurgeri, intinzator lant, etc...

 

Pe de alta parte, nu e asta un motiv de depresie, ca e doar o masina si ceva bani, viata e lunga si merge inainte, insa cei de la weltauto ar trebui sa contribuie la remedierea tuturor defectelor.

Da, asta e merg inainte. Bine macar am luat-o sub pretul pietei si cu ce mai bag in ea daca nu voi reusi sa o fac pe garantie ajung intre 9 si 10000 cu tot cu reparatii si inmatriculare, in functie de ce va trebui totusi facut la ea.

Link to comment
Share on other sites

Da, asta e merg inainte. Bine macar am luat-o sub pretul pietei si cu ce mai bag in ea daca nu voi reusi sa o fac pe garantie ajung intre 9 si 10000 cu tot cu reparatii si inmatriculare, in functie de ce va trebui totusi facut la ea.

Pai la 10000 iti luai un e90 sau e91 euro 5, cu taxa de 80 de euro sau cat e acum, degeaba ai luat-o ieftina.

Link to comment
Share on other sites

Pai la 10000 iti luai un e90 sau e91 euro 5, cu taxa de 80 de euro sau cat e acum, degeaba ai luat-o ieftina.

 

Ma indoiesc ca gaseam unul ok in 10.000 (de asemenea sper sa nu ajung totusi la 10.000, ar insemna sa mai bag inca 1500).

Link to comment
Share on other sites

adica isi lua alta belea.. e90 sau e91 din 2009 la 10.000 gasesti, dar cu 4oo.oookm .. sau pardon 15o.ooo!

In fine, faptul e consumat. Repar-o si bucura-te de ea macar.

Edited by bobyV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.