Jump to content

Evacuare e60 diesel


Soryn14

Recommended Posts

Salutare, ma gandeam sa-mi schimb toata evacuarea de la masina, toba finala, pana la galeria de evacuare, eventual sa dau jos catalizatorul. Ce ma sfatuiti sa fac e bine? Fara cat am auzit multe, ca ar da mai mult fum ceea ce nu-mi doresc, oricum da fum pentru ca am dat jos filtru de particule, ca modificari luate pana acum mentionez ca toba de la mijloc am demontat-o instaland teava in locul ei.

Ma gandeam sa pun dubla evacuare cu difuser modificat, ce tobe finale imi recomandati, am avut o perioada borla dar nu m-a satisfacut auditiv plus ca dadea fum foarte mult:(

Totusi am vazut un clip cu un 525d prelci care avea cat anulat, dpf off si teava de 3 toli pana la finale si nu dadea asa mult fum. Eventual as dori sa pun si o valva din aceea pentru sunet sport cu actionare electrica... Pareri despre aceasta Va multumesc

Edited by Soryn14
Link to comment
Share on other sites

Guest Pole

Eventual as dori sa pun si o valva din aceea pentru sunet sport cu actionare electrica... Pareri despre aceasta Va multumesc

 

eventual poti zvarli o mana de piulite in finala, iesi si mai ieftin, plus sunet de monopost F1.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cel din clipul postat de tine are downpipe, apoi teava direct in cele doua tobe(stanga si dreapta).

Legat de faptul ca nu da fum..aia inseamna ca turbina si motorul sunt in toate mintile.

 

LE: Zice si la commenturi ce a facut:

 

This is a custom exhaust with 3 inch downpipe without cat and DPF and straight trough type muffler : 3 inch - 2x2,5inch
Link to comment
Share on other sites

Ce inseamna downpipe? Modelul respectiv este modelul vechi, eu am e60 lci, nu cred ca masina aia ar fii mai in "toate" mintile decat una lci, mai alea ca sunt foarte tipicar, verificand fiecare particica sa functioneze in parametrii normali
Link to comment
Share on other sites

 

Downpipe-ul e inaintea catalizatorului . Up pipe-ul e montat pe turbo si in continuarea up pipe-ului e montat down pipe-ul care face legatura dintre compartimentul motor si dedesubtul masinii (depinde de masina, alte masinii au o teava direct de la turbo pana jos).

 

 

the "downpipe" is part of the exhaust. it connects the turbo and goes DOWN under te car and connects to the catalytic convertor or muffler.

 

Definite de pe Google.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru explicatie kenbobo si thesaw.

A mai facut cineva downpipe la e60? Exista pierderi de presiune? Sau probleme dupa? Se renteaza optiunea asta sau sa optez pe valva actionata electric cu optiune silent.

Edited by Soryn14
Link to comment
Share on other sites

Daca nu e facuta bine da, pot exista probleme. Spre exemplu multa lume e tentata sa faca diametru cat mai mare, care de cele mai multe ori duce la reverse backflow la ture mici, creste temperatura gazelor prea mult -> turbina sau chiar supape evacuare arse.

 

In principiu e greu de proiectat o evacuare care chiar sa functioneze bine, se folosesc softuri speciale de simulare, mecanica fluidelor etc. De cele mai multe ori, combinarea downpipe de nu stiu unde, mai sudez o teava, mai pun niste finale Borla dupa ureche nu e altceva decat o tiganie si nu castigi mai nimic, poate chiar pierzi din performante.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu te-ar ajuta decat in cazul in care vrei sa lasi catalizator pe downpipe si un traseu suplimentar care sa-l ocoloasca la actionarea valvei.

 

Mie personal mi se pare ca orice i-ai face, nu suna bine evacuarea modificata pe diesel L6 BMW. Am vazut ca pe Audi la 3.0 V6 cu straight pipe de la turbina pana la tipsuri se aude surpinzator de frumos, chiar aduce a benzinar, dar tot pastreaza fluieratul ala urat de turbina + pufuri de fum

http://www.youtube.com/watch?v=WN0Zc2CaYYU

Edited by thesaw
Link to comment
Share on other sites

Daca nu e facuta bine da, pot exista probleme. Spre exemplu multa lume e tentata sa faca diametru cat mai mare, care de cele mai multe ori duce la reverse backflow la ture mici, creste temperatura gazelor prea mult -> turbina sau chiar supape evacuare arse.

 

In principiu e greu de proiectat o evacuare care sa sune bine si chiar sa functioneze bine, se folosesc softuri speciale de simulare, mecanica fluidelor etc. De cele mai multe ori, combinarea downpipe de nu stiu unde, mai sudez o teava, mai pun niste finale Borla dupa ureche nu e altceva decat o tiganie si nu castigi mai nimic, poate chiar pierzi din performante.

Felicitari pentru post :goodjob:

 

Mi-am permis sa adaug doar putin in post :p

Link to comment
Share on other sites

Salutare, ma gandeam sa-mi schimb toata evacuarea de la masina, toba finala, pana la galeria de evacuare, eventual sa dau jos catalizatorul. Ce ma sfatuiti sa fac e bine? Eventual as dori sa pun si o valva din aceea pentru sunet sport cu actionare electrica... Pareri despre aceasta Va multumesc

 

e o fina idee de tuning, complicata dar fina. eu as incerca o evacuare de pe un motor mare de benzina, din dezmembrari. ce poate sa fie rau in asta? oricum scoti filtrul, scoti tot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.