Jump to content

probleme cutia de viteze automata bmw e90 320d


Recommended Posts

As vrea sa stiu parerea voastra despre urmatoarele simptome ale masinii mele, care apropo este un e90 320d automata fab. 2006. Deci la schimbarea treptelor de viteze in special din treapta 1 in treapta 2 si din neutru in marsarier se simte o smucitura usoara, fara alt zgomot si asta se intampla in special cand accelerez usor si nu se mai simte cand plec mai tare. Am sesizat aceasta problema dar mai rar si la schimbarea celorlalte trepte. Masina am achizitionat-o de curand are 215000 km si a avut uleiul si filtrul de la cutie inlocuite acum 25000 km. Smucitura se simte in zona cutiei de viteze si nu in spatele autoturismului, ca si cum ar fi un tampon al cutiei rupt.
Link to comment
Share on other sites

As vrea sa stiu parerea voastra despre urmatoarele simptome ale masinii mele, care apropo este un e90 320d automata fab. 2006. Deci la schimbarea treptelor de viteze in special din treapta 1 in treapta 2 si din neutru in marsarier se simte o smucitura usoara, fara alt zgomot si asta se intampla in special cand accelerez usor si nu se mai simte cand plec mai tare. Am sesizat aceasta problema dar mai rar si la schimbarea celorlalte trepte. Masina am achizitionat-o de curand are 215000 km si a avut uleiul si filtrul de la cutie inlocuite acum 25000 km. Smucitura se simte in zona cutiei de viteze si nu in spatele autoturismului, ca si cum ar fi un tampon al cutiei rupt.

 

smuciturile se simt sub scaunul soferului ca un sut in spate , cam asta e simptom problematic care pleaca de la ceva valve blocate , convertizor . Daca nu ai un istoric complet al cutiei schimbarea la 190k e tardiva oricum daca e primul schimb . Pt tampon e simplu duci masina la verificat si vezi care e treaba , sunt uzate oricum cred .

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

pai de pe forum vrei sa afli tot ? aici auzi niste pareri. Si smucitura cand treci din D in R.. e consistenta cu un defect al tampoanelor cutiei, desi nu poate fi nimeni sigur din vorbe. poate ai ghinion si e cutia . Poate nu e uleiul la nivel, iti scapa pe undeva, si asta poate fi..si de asemenea se verifica f usor.

Ca sa verifci astea si flansa la cardan e suficient orice service care are fie o groapa fie un elevator si o lanterna...cum spuneam dureaza 5 min.. cat te vaicaresti pe forum te programai de 10 ori la un service pana acum...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

sincer nu inteleg aceasta atitudine pe care o ai, dar ma rog nu poti sa ceri unui om sa fie perfect, eu doar am intrebat daca stie cineva un service care sa stie intr-adevar ce sa raspunda la aceste intrebari pentru ca sunt convins ca sunt multi care au mers cu o problema la mai multe serviceuri si au primit tot atatea raspunsuri dar toate diferite, de aceea aveam nevoie de o parere legata de un specialist care sa mi raspunda clar si la obiect ce defectiune are masina.

P.S. vaicareala mea asa cum ii spui tu a inceput aseara la ora 21.00, cate programari la service-uri crezi ca as fi facut

Edited by b97bdi
Link to comment
Share on other sites

daca nu ai fost personal cum recomanzi ?:)))

 

Eu n-as face asta, dupa cum spunea si cel care a initiat topicul la cate service-uri te duci tot atatea raspunsuri primesti.

Am cateva experiente cu service-uri nasoale unde m-am dus in graba fara sa caut prea mult iar rezultatele au fost pe masura.

Recomand service-ul ala pt ca am tot citit p-aici pe forum tot felul de pareri, iar cand cineva a fost nemultumit a avut un oarecare feedback de la service pe cand daca se duce la cel mai apropiat service poate avea n+1 surprize.

Edited by Costi9b
Link to comment
Share on other sites

La un e60 525d de cand am mers cu ia de la inceput din N in R smucea usor.Masina de atunci a mai facut 150 k km si nu s-a mai agravat.Masina are acum 215 k km.Din treapta 1 la 2 nu cred ca trebuie sa smuceasca.Pentru inceput incepi cum au zis colegii cu verificarea tampoanelor la cutie si flansa cardan
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
si am revenit asa cum am promis, despre bimmer service nu pot sa ma pronunt pt ca nu vreau sa fiu acuzat ca fac reclama sau antireclama,in legatura cu problema mea de la service mi au spus ca nu am probleme cu tampoanele de la cutie sau motor si nici la cardanul. Parerea lor, pt ca pe tester nu dadea nici o eroare, este ca problema e din cutie. La sugestia lui robert, baiatul de la service mi a resetat din diagnoza ceva informatii pe care le afisa in meniul pt cutia de viteze( scuze dar nu stiu exact termenii ca sa va pot explica mai bine) cert e ca dupa aceasta resetare nu mai se simte smucitura din treapta 1 in 2 dar in continuare simt ca inca nu functioneaza in parametrii normali, unele trepte le schimba la o turatie mai mare altele la mai mica chiar daca o tin la o viteza constanta. Ce parere aveti sa incerc sa vad daca se rezolva cu un update de soft al cutiei si daca da unde credeti ca e cel mai bine sa l fac, sau sa ma las pagubas si sa ma astept sa mi cada cutia. Masina are 215000 km si are uleiul si filtru la cutie schimbat.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare tutuor. Revin pe acest forum, cu un alt username (probabil l-au sters adminii pentru ca nu l-am mai folosit de multa vreme), cu un alt BMW si bineinteles, alta problema. Marsarier cutie de viteze automata, aproape mort! Adica daca o pun in pozitia R abia misca masina pe loc drept, daca e un pic inclinat....la revedere. La primele cautari am inteles ca cel mai probabil sunt discurile, dar ar putea fi si ceva valva blocata. Cum as putea sa verific daca e una sau alta? Precizez ca pe pozitia D, cutia functioneaza perfect, fara smucituri sau socuri, fara sa patineze. As putea rezolva ceva cu un tester? Se poat citi ceva valori de la cutie? Orice parere sau sfat este binevenit.

P.S. Nu cunosc istoricul masinii prea mult, am achizitionat-o de 2 zile. Este vorba despre un BMW 330ci, din 2001, e46

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca ai cutie ZF 5hp24 si a cedat pistonul de marsalier din cutie.

 

http://i260.photobucket.com/albums/ii29/GearShift2008/ClutchFPiston.jpg

 

Solutie ? desfacut cutia si reconditionat. Costuri? 1000 Euro ceva facut serios + convertor RMFD.

 

Solutii mai ieftine? Cutie sh ( daca ai 5hp24 se potrivesc piesele si de la alte cutii 5hp24 chiar daca carcasele difera) sau o reparatie de mantuiala. Ambele sunt loterie si exista posibilitate sa platesti ca zgarcitul mai mult in final.

 

Multa bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.