Jump to content

probleme cutia de viteze automata bmw e90 320d


Recommended Posts

Si cutiile sh pot fi o varianta, dar doar daca-ti asumi faptul ca poate pica oricand, chiar si dupa o luna de la montaj.

Si ce faci daca dupa ce o montezi nu merge deloc pur si simplu? cine plateste montat demontat? Este o varianta extrem de riscanta pentru buget care in final poate duce la costuri mai mari decat varianta RMFD facuta de la bun inceput

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Asta se intampla foarte rar. Astia de la dezmemebrari nu sunt chiar atat de infecti.

Clientul in mod evident, doar nu lucreaza service-ul pe gratis.

Depinde si de masina, de caz.

Sa-ti dau un exemplu. Am luat o cutie sh pentru un client de pe forum care are un 523i. Cutia a costat 150 euro. Cu siguranta va iesi mai ieftin decat o reparatie.

Intr-o masina de 1500 euro nu prea merita sa bagi 1500 euro.

Link to comment
Share on other sites

Da esti pasionat nu gluma la 15 ani :hyper:

 

In legatura cu cutia, eu as merge pe second hand :thumbsup:

 

Buna observatie :)) Am modificat. In loc de 88 am pus 98 :p

 

Cutia este 5hp19. Am luat legatura azi cu primul proprietar, a spus ca a verificat nivelul uleiului si era ok, iar cei de la service au spus ca sunt discurile de marsarier. Am gasit cutie la 400 de euro cu garantie, dar ma tenteaza sa o reconditionez pe cea existenta fiindca in Drive schimba perfect. Am vorbit cu cineva de la Arad (Mercom.ro) sambata si mi-a spus ca e o problema generala la modelul meu de cutie si ca piesa nu este scumpa, este 90 de euro noua (cu nu stiu de update de nu se mai strica) si 40 de euro second-hand. O sa sun maine dimineata fiindca ei accepta sa dai cutia la schimb si sa platesti diferenta si iti dau garantie 12 luni. Nu suna rau deloc, numai sa vad cata diferenta vor pe langa cutia mea. In orice caz, daca ajunge reparatia pe la 700 de euro in sus, prefer una second.

 

Cutia o pot demonta-monta eu, nu ar fi o problema, numai ca in cutie automata chiar nu mi-am bagat niciodata nasul, si nu stiu daca nu dereglez ceva pe acolo, sa nu mai pot pune la loc cum trebuie.

Edited by Pop Nicusor
Link to comment
Share on other sites

E de vreo 100 de ori mai complicata si ai sanse sa gresesti tot de atatea ori. La 5hp24 ca sa demontezi F clutch ( reverse drum si pistonul de reverse) trebuie sa dai joc inclusiv blocul de supape. Practic desfaci toata toata cutia si daca nu ai idee ce faci cand o asamblezi o sa iasa rau de tot. Nu este o cutie extrem de complicata dar nu are nici in clin nici in maneca cu reparatia unui motor.

 

Aceasta piesa costa 90 de euro.

 

http://i260.photobucket.com/albums/ii29/GearShift2008/ClutchFPiston.jpg

 

Si credema nu are nimic imbunatit sa nu se mai strice. Are acelasi cod de produs ca si cel original . Tine vreo 10 ani fara probleme asa ca nu ai de ce sa iti faci griji. la 5hp24 iti recomand sa schimbi si A clucth Drum ( carcasa de drum) pentru ca are o problema si este o posibil sa desfaci iar cutia in cateva luni.

 

Despre asta e vorba

 

http://www.jagrepair.com/images/AutoRepairPhotos/TransZF5HP24-1.jpg

 

Daca vrei sa iesi ieftin iti recomand si cumperi kitul de reparatie de la americani ( ebay). tot kitul inclusiv pistonul si A clutch costa 400 $ . Manopera se discuta in functie de service. Te mai sfatuiesc sa iei si un convertor RMFD ( 200 euro) si cam atat.

 

Sa ai bafta

 

Personal nu il recomand pe Samer dar faci cum crezi

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Asa m-am gandit si eu. Dar totusi as incerca. E chiar asa de complicata? Motoare am facut. E mai complicata ca un motor :)) ?

O sa vad dimineata la prima ora daca reusesc ceva cu cei de la Arad. Va tin la curent

Motorul e mult mai simplu.

Daca nu sta cineva langa tine cu experienta in cutii automate, sansele sa strici ceva sunt foarte mari.

Tocmai d-aia nu se baga foarte multi la cutii automate, lucrurile sunt destul de complexe si exista multe locuri unde poti gresi.

Sunt multi care au incercat sa repare cutii automate si au vazut ca nu prea le ies reparatiile si au preferat sa se lase de domeniul asta.

Link to comment
Share on other sites

E de vreo 100 de ori mai complicata si ai sanse sa gresesti tot de atatea ori. La 5hp24 ca sa demontezi F clutch ( reverse drum si pistonul de reverse) trebuie sa dai joc inclusiv blocul de supape. Practic desfaci toata toata cutia si daca nu ai idee ce faci cand o asamblezi o sa iasa rau de tot. Nu este o cutie extrem de complicata dar nu are nici in clin nici in maneca cu reparatia unui motor.

 

Aceasta piesa costa 90 de euro.

 

http://i260.photobucket.com/albums/ii29/GearShift2008/ClutchFPiston.jpg

 

Si credema nu are nimic imbunatit sa nu se mai strice. Are acelasi cod de produs ca si cel original . Tine vreo 10 ani fara probleme asa ca nu ai de ce sa iti faci griji. la 5hp24 iti recomand sa schimbi si A clucth Drum ( carcasa de drum) pentru ca are o problema si este o posibil sa desfaci iar cutia in cateva luni.

 

Despre asta e vorba

 

http://www.jagrepair.com/images/AutoRepairPhotos/TransZF5HP24-1.jpg

 

Daca vrei sa iesi ieftin iti recomand si cumperi kitul de reparatie de la americani ( ebay). tot kitul inclusiv pistonul si A clutch costa 400 $ . Manopera se discuta in functie de service. Te mai sfatuiesc sa iei si un convertor RMFD ( 200 euro) si cam atat.

 

Sa ai bafta

 

Personal nu il recomand pe Samer dar faci cum crezi

 

Cutia este 5hp19. Bine banuiesc ca nu e mare diferenta intre cea pe care ai specificat-o tu si a mea. Cat despre Samer, am citit si eu pareri destul de urate, cu reparatii de mantuiala. Eu am vorbit cu cei de la www.mercom.ro .Par amabili si stiu pe cineva de la mine din oras care a dus o cutie la ei si la costat 800 ron reparatia. Ii merge si in ziua de azi si e mai mult de 2 ani.

Nu stiu ce sa zic de piesele specificate de tine. 600 de euro numai piesele+uliei+manopera....deja e prea mult. Am mai spus ca daca depasesc 700 de euro cu totul, mai bine una second cu garantie 1 an. Oricum eu schimb masinile destul de des, dar aceasta intentionam sa o tin macar un an, fiindca imi place mult :D.

Edited by Pop Nicusor
Link to comment
Share on other sites

Adevarat ce ai spus dar astea sunt preturile... Daca vrei sa iasa ca la carte... daca vrei sa o carpesti o poti face si mai ieftin dar cu garantie mai mica. Sa primesti un an garantie la o cutie sh este o nebunie din partea vanzatorului si sincer ma indoiesc ca o vei primi Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Probabil e garantie doar din gura.

 

Ofera altcineva altfel de garantie?

Atata timp cat nu exista factura si o anexa prin care se precizeaza ca ai garantie timp de x perioada si/sau numar de kilometri atunci garantia este doar din gura.

Link to comment
Share on other sites

Nu e chiar asa.

Eu dau garantie la cutiile automate reparate.

Daca cineva ti-a platit 1000-1500 euro pentru o reparatie si se intoarce dupa cateva luni, esti obligat s-o repari pe baza garantiei.

O afacere pe care vrei s-o mai ai si in viitor se bazeaza si pe reputatie.

Chiar acum am un Range Rover care s-a intors la garantie pentru ca blocul hidraulic i-a ars din nou ambreiajele.

Din moment ce blocul hidraulic nu se poate diagnostica decat in unele cazuri cand da erori specifice pe tester, e riscul pe care ti-l asumi atunci cand repari cutia si incasezi niste bani.

 

Astia de la dezmembrari isi permit sa nu dea garantie pentru ca e vorba de sume mai mici si uneori sunt oameni dubiosi.

 

Cutiile sh de la dezmembrari sunt prea ieftine sa-ti dea cineva garantie si nici nu au pe ce sa-ti dea garantie de un an.

Ei n-au de unde sa stie in ce stare e cutia, n-au desfacut in viata lor o cutie, asa ca pe baza a ce pot ei sa dea un an garantie?

Ei dau garantie doar de scurta durata, adica iei cutia, o montezi, iar daca ai probleme chiar dupa montaj iti vor da banii inapoi.

Daca cutia merge bine, toata lumea e multumita si cam aici se termina garantia.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Cei care ofereau garantie 1 an, sunt firma de reparatii. Am vorbit azi cu ei si au spus ca reparatia ma costa in jur de 1000 de euro. Imi mentin inca parerea despre Mercom.srl si sustin ca sunt foarte amabili si seriosi, desi nu am sa lucrez cu ei, fiindca ei au spus ca nu se pot apuca sa schimbe doar partea de marsarier fiindca cu siguranta are uzura si pe celelalte componente si ei lucru de mantuiala nu il fac si pe buna dreptate asa este, sunt de acord cu ei. Si eu daca as avea service, nu as putea sa ofer garantie 1 an pe o cutie, sa repar marsarierul si dupa 2 luni sa pice viteza a 3-a de exemplu. Oricum i-am explicat ca masina valoreaza 4000 de euro si nu am sa ma apuc acum sa bag 1000 de euro in cutie. Imi ramane singura varianta, cutie second, pe care am gasit-o la 400 de euro, in mai multe parti. Mai bine stiu ca o sa schimb de 2 ori cutia si tot nu dau 1000 de euro pe reparatie. Oricum dupa ce cumpar alta, o sa imi bag eu nasul in cutia care o dau jos de pe masina, sa vad daca o pot repara sau o stric de tot :))

Pana una alta mai circul asa cu ea fiindca am si asigurarea de platit 320 de euro si itp-ul de facut si inca nu am finalizat lucrarile la fabrica de bani :))

Multumesc celor care s-au implicat si m-au ajutat cu sfaturi. Stima si respect

Link to comment
Share on other sites

Mercom e o firma foarte serioasa si ti-au dat un raspuns foarte bun.

100% exista si alte ambreiaje cu probleme, poate si niste simeringuri sau vreun piston sau un drum, asa ca n-ar putea sa dea garantie pe o asemenea lucrare.

 

Trebuie sa fii constient ca desi cutia sh costa 400 euro, in mod automat trebuie sa schimbi uleiul si filtrul.

Sau, in cel mai rau caz, sa iei un litru de ulei de completat pentru ca la demontaj pierzi ulei din convertizor, e inevitabil.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Mercom e o firma foarte serioasa si ti-au dat un raspuns foarte bun.

100% exista si alte ambreiaje cu probleme, poate si niste simeringuri sau vreun piston sau un drum, asa ca n-ar putea sa dea garantie pe o asemenea lucrare.

 

Trebuie sa fii constient ca desi cutia sh costa 400 euro, in mod automat trebuie sa schimbi uleiul si filtrul.

Sau, in cel mai rau caz, sa iei un litru de ulei de completat pentru ca la demontaj pierzi ulei din convertizor, e inevitabil.

 

Uleiul din start, il schimb. Nu e asa de scump.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

As vrea sa stiu parerea voastra despre urmatoarele simptome ale masinii mele, care apropo este un e90 320d automata fab. 2006. Deci la schimbarea treptelor de viteze in special din treapta 1 in treapta 2 si din neutru in marsarier se simte o smucitura usoara, fara alt zgomot si asta se intampla in special cand accelerez usor si nu se mai simte cand plec mai tare. Am sesizat aceasta problema dar mai rar si la schimbarea celorlalte trepte. Masina am achizitionat-o de curand are 215000 km si a avut uleiul si filtrul de la cutie inlocuite acum 25000 km. Smucitura se simte in zona cutiei de viteze si nu in spatele autoturismului, ca si cum ar fi un tampon al cutiei rupt.

cum ai rezolvat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.