Jump to content

LOCUL GOL DIN SCUTUL DIN PLASTIC E PENTRU AERISIREA MOTORULUI ?


p3tric

Recommended Posts

Salut. Eu sub masina in scut am o forma neregulata mai mult trapezoidala si mi-am facut din plastic un scut si am astupat. dar ma gandesc ca era pentru a iesi aerul care intra prin radiator si sa aiba pe unde pleca. mi se pare ca temperatura pieselor e cam ridicata pe motor acuma vara. Ar trebui sa il dau jos si sa il pun doar iarna??/ Edited by p3tric
Link to comment
Share on other sites

Acolo exista o usita pentru accesul la busonul de ulei in momentul reviziei/schimbului de ulei, ca sa nu fii nevoit sa dai tot scutul jos.

nu ma refer la aia. ma refer care incepe de la caseta de directie pana la vizorul al buson. sa vad daca gasesc foto sa atasez.

cand ma uit de deasupra motorului avand capota ridicata acuma nu mai vad deloc asfalt. am totul plin la asta ma refer. voi cum aveti/??

Link to comment
Share on other sites

Guest Pole

sa-mi fut una daca inteleg ceva.

 

pai acolo e normal sa fie scutul frontal, ala de sub motor, nu inteleg ce forma trapezoidala zici tu acolo si ce gaura.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

se refera probabil la e46 320d sau oricum e46 diesel, care are sub turbina in scut un deflector de aer care de cele mai multe ori lipseste si costa in jur de 150 ron deci ar fi bine sa cumperi scutul cu deflector nu e bine nici sa astupi gaura cu altceva nici sa lasi gol, trebuie deflector de aer ;) bafta daca gasesti si iti iei da-mi si mie un pm! stima! Edited by racex
Link to comment
Share on other sites

se refera probabil la e46 320d sau oricum e46 diesel, care are sub turbina in scut un deflector de aer care de cele mai multe ori lipseste si costa in jur de 150 ron deci ar fi bine sa cumperi scutul cu deflector nu e bine nici sa astupi gaura cu altceva nici sa lasi gol, trebuie deflector de aer ;) bafta daca gasesti si iti iei da-mi si mie un pm! stima!

dar de unde sa imi iau??? si cum arata ?? :( imi poti da un link te rog

 

da am 320d 2002 150 cv

Link to comment
Share on other sites

nu e bine,pe acolo iese aerul de la radiator cind sint inchise fantele (piesa 3)

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=17_0142&hg=17&fg=05

 

ajuta la racire mai buna,eficienta,incalzirea motorului mai rapida,coeficient aerodinamic mai bun,consum mai mic

Edited by catacfc
Link to comment
Share on other sites

Eu am scutul ala din plastic exact asa cum il ai tu dupa ce l-ai "completat", asa am luat masina. Deci nu cred ca ar fi o problema ca ai pus o bucata de platic acolo din moment ce la altii asa e de la mama ei(asa e turnat, nu poate fi desfacut in bucati)... Ajuta sigur la aerodinamica si iti protejeaza spatiul de sub capota de diversi intrusi(caini, pisici, etc) si cam atat..
Link to comment
Share on other sites

tu ai 318i

Exact. Ambele motoare(diesel+benzina)sunt racite cu lichid(apa) deci ce rol mai are gaura respectiva? poate doar pentru eliminarea aerului ce trece prin radiator... Stiu ca motoarele nu sunt aruncate in compartimentul motor ci sunt puse cu o noima, insa nu cred ca are vre-o influenta foarte mare plasticul ala(in ceea ce priveste racirea/incalzirea motorului). e un plastic, nu protectie termica...

Link to comment
Share on other sites

http://images3.okr.ro/serve/auctions.v7/2012/dec/08/ffd55c782edfd87cf52dcd6826d9d36a-1787535-700_700.jpg

http://images4.okr.ro/serve/auctions.v7/2012/sep/07/4eb858e6f891b4d6e0e7ce936880f9cb-5563482-700_700.jpg

 

asa arata un scut complet de diesel, cu deflector de aer... ajuta la racire...

 

si asa arata unul incomplet https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQTc0307_LTOOuL14OJnlR55vN-9bqNGPWTmYmnKox-QK2eLfcD

 

consider ca acel gol are rolul lui, avand in vedere ca la motorul nostru 2.0 150cp acolo este si turbina.. stai linistit nu iti ia foc masina, nu va exploda, nu se intampla nimic rau, dar e mai bine cu deflector de aer.. altfel nu era diferit scutul de la diesel la benzina. ;)

Edited by racex
Link to comment
Share on other sites

 

insa nu cred ca are vre-o influenta foarte mare plasticul ala(in ceea ce priveste racirea/incalzirea motorului). e un plastic, nu protectie termica...

 

 

are,vezi tu...e o diferenta f mare intre cum lucreaza un motor pe benzina si unul pe motorina,ca sa fiu scurt,dieselul ajunge la temperatura normala de functionare mult mai greu ca benzinarul,dieselul mai are si EGR,turbina,deci cu cit se incalzeste mai repede cu atit mai bine.inginerii aia de la bmw nu sint prosti sa lase o gaura ca sa o astupe romanu :)

Link to comment
Share on other sites

Treaba e f simpla: acel deflector de aer nu exista decat la disesel. Pe carcasa electroventilatorului sunt niste clapete care stau inchise la inceput si redirectioneaza aerul care intra prin narile de pe capota pe sub masina prin acea "gaura", pana cand motorul ajunge la o temperatura optima, apoi cand este nevoie deschide clapetele pentru a mermite aerului ce patrunde prin narile de pe capota sa raceasca radiatorul.
Link to comment
Share on other sites

nu e bine,pe acolo iese aerul de la radiator cind sint inchise fantele (piesa 3)

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=17_0142&hg=17&fg=05

 

ajuta la racire mai buna,eficienta,incalzirea motorului mai rapida,coeficient aerodinamic mai bun,consum mai mic

corect !

 

eu cand trec peste ceva praf zici ca am turbine sub masina..asa se ridica praful..deci gaura aia din scut nu trebuie astupata la e46 diesel.

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

are,vezi tu...e o diferenta f mare intre cum lucreaza un motor pe benzina si unul pe motorina,ca sa fiu scurt,dieselul ajunge la temperatura normala de functionare mult mai greu ca benzinarul,dieselul mai are si EGR,turbina,deci cu cit se incalzeste mai repede cu atit mai bine.inginerii aia de la bmw nu sint prosti sa lase o gaura ca sa o astupe romanu :)

 

Iarta-ma ca iti spun, dar cred ca nu ai vazut ce ai scris. Cum poti sa imi spui ca o gaura ajuta la incalzirea mai rapida a motorului? Ideea e ca in gaura aia trebuia sa fie un deflector probabil cu niste clapete care se inchid/deschid ca sa ajute motorul sa se incalzeasca mai repede si sa se raceasca mai repede, fiind actionate pe baza unor informatii de la un termostat ceva... altfel poate sa lase bucata aia de plastic acolo linistit. Stima

Link to comment
Share on other sites

Salut!Da repede jos bucata acea de plastic.Lasa acel loc gol.Asa trebuieste sa fie la motorul diesel,cu acel gol in scut.

multumesc. Asa am sa fac. am observat ca si motorul era mai curat inainte sa pun scutul. nu se aduna praful pe el sau de la ploaie.

Link to comment
Share on other sites

Iarta-ma ca iti spun, dar cred ca nu ai vazut ce ai scris. Cum poti sa imi spui ca o gaura ajuta la incalzirea mai rapida a motorului? Ideea e ca in gaura aia trebuia sa fie un deflector probabil cu niste clapete care se inchid/deschid ca sa ajute motorul sa se incalzeasca mai repede si sa se raceasca mai repede, fiind actionate pe baza unor informatii de la un termostat ceva... altfel poate sa lase bucata aia de plastic acolo linistit. Stima

 

te iert pentru ca nu stii tu despre ce vorbesti :)hai sa nu intram in polemica pe topicul omului,citeste mai atent,urmareste schema care am puso daca vrei,intelege ca 318i nu e ca 320d.poti vedea pe schema clapetele si deflectorul.te-ai bagat vreodata sub 320d?poate o sa intelegi

Link to comment
Share on other sites

te iert pentru ca nu stii tu despre ce vorbesti :)hai sa nu intram in polemica pe topicul omului,citeste mai atent,urmareste schema care am puso daca vrei,intelege ca 318i nu e ca 320d.poti vedea pe schema clapetele si deflectorul.te-ai bagat vreodata sub 320d?poate o sa intelegi

Treaba de care vorbesti tu o face deflectorul impreuna cu clapetele, nu o gaura!!! Ai prins ideea? Adica daca nu are deflectorul plus tot ce mai e p-acolo n-are nici-o importanta ca e gaura sau e acoperita, tot ca dracu e. E logic, n-are legatura cu 318i sau B6 alpina. Succes

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.