Jump to content

Nu pot sa cred... mi-a picat turbina! DIN NOU ! (E90)


Recommended Posts

Salutare baieti , chiar cand ma hotarasem sa-mi vand masina , surpriza... suierat puternic din turbina , nu mai trage.... bla bla bla.

Turbina mentionez ca are in jur de 50.000 km , a fost noua si a costat ĂŽn jur de 1000 E. Totusi e putin diferit fata de prima oara cand a picat deoarece acum cateodata se tureaza si trage chiar si peste 3000 ture ... nu sunt convins 100% ca e turbina , cu toate ca se aude un suierat specific.

Am facut o diagnoza la un service local si am facut cateva poze la tester.

Va rog sa ma ajutati cu o parere vis-a-vis de eroare.

Multumesc.

post-11830-0-09008000-1368985049_thumb.jpg

post-11830-0-38680900-1368985169_thumb.jpg

post-11830-0-00248200-1368985618_thumb.jpg

Edited by Aranciata
Link to comment
Share on other sites

Uleiul cum e, a inceput sa dispara? Fum alb scoate? Fa si o inregistrare sa vedem ce intelegi prin suierat...

Uleiul era la nivel de dimineata , si nu scoate fum deloc.

Cu uleiul asta am aprox 7.000 km si am bagat \bmw 5W 30 sau 40

Link to comment
Share on other sites

Pai nu de dimineata...cand ai sesizat ca nu mai trage si suiera. Dar daca nu scoate fum, nici ulei nu mananca. Deci e foarte probabil sa fi picat actuatorul electronic.

Treaba este de vineri , dupa amiaza.Uleiul l-am verificat si ieri si azi dimineata si era la nivel si nu mi-a scos fum.Am facut adunati vreo 10 km prin oras. O sa vad si maine dimineata (luni) uleiul si o sa postez si un filmulet sa se auda suieratul.

Link to comment
Share on other sites

O precizare, nu stiu daca e corect ce spun, incerc sa ajut. Suieratul poate insemna o pierdere de presiune, cauzata de tubulatura. Ai putea sa verifici de exemplu racordurile la intercooler si traseul.

Mutare proasta sa nu ai garantie la o asemenea piesa.

Link to comment
Share on other sites

O precizare, nu stiu daca e corect ce spun, incerc sa ajut. Suieratul poate insemna o pierdere de presiune, cauzata de tubulatura. Ai putea sa verifici de exemplu racordurile la intercooler si traseul.

Mutare proasta sa nu ai garantie la o asemenea piesa.

Maine asta o sa fac merg sa verific tubulatura. Treaba cu garantia... invatare de minte (pe bani multi).

Link to comment
Share on other sites

si eu am o mica problema cu turbina cred ... problema mai urata e ca trebuie sa ma intorc 1400km spre casa ... :( ..

cand accelerez se aude ca un suierat metalic .... se aude si din interiorul masinii cu geamurile inchise si muzica oprita sau data foarte incet ... daca accelerez foaaarte incet rezultatul nu e foarte "galagios" ... daca accelerez un pic mai apasat se aude teribil ... adica gen .. mi'e rusine sa merg cu ea !

 

LE: trebuie sa ajung macar pana acasa la garantie ... caci in turcia nu stiu daca este acoperita garantia ... aveti idee ? - garantia de ro/europa este acoperita si in turcia la bmw ?

 

LE2: ca si chestie adiacenta - deja mi'a papat cam 1/2 ulei din distanta min-max pe computerul de bord ... :(

 

LE3: daca aveti sfaturi pentru cum ar trebui sa conduc astfel incat sa ajung ... caci mi'e frica ca m'ar putea lasa oricand ... naspa e ca suntem in coloana cu persoane care merg cu viteza ceva gen 120-140km/h ...

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

si eu am o mica problema cu turbina cred ... problema mai urata e ca trebuie sa ma intorc 1400km spre casa ... :( ..

cand accelerez se aude ca un suierat metalic .... se aude si din interiorul masinii cu geamurile inchise si muzica oprita sau data foarte incet ... daca accelerez foaaarte incet rezultatul nu e foarte "galagios" ... daca accelerez un pic mai apasat se aude teribil ... adica gen .. mi'e rusine sa merg cu ea !

 

LE: trebuie sa ajung macar pana acasa la garantie ... caci in turcia nu stiu daca este acoperita garantia ... aveti idee ? - garantia de ro/europa este acoperita si in turcia la bmw ?

 

LE2: ca si chestie adiacenta - deja mi'a papat cam 1/2 ulei din distanta min-max pe computerul de bord ... :(

 

LE3: daca aveti sfaturi pentru cum ar trebui sa conduc astfel incat sa ajung ... caci mi'e frica ca m'ar putea lasa oricand ... naspa e ca suntem in coloana cu persoane care merg cu viteza ceva gen 120-140km/h ...

 

Poate ai vreo fisura pe la tubulatura sau interculer

Link to comment
Share on other sites

o sa incerc sa ajung acasa pe roti caci platforma probabil m'ar costa mai mult decat daca as repara'o in turcia ... plus ca e in garantie masina ... nu e exclus sa fie mai ieftin sa;mi schimb motorul cu totul decat platforma :)

 

daca ajung pana in bulgaria macar e ok ... din turcia masina trebuie sa iasa cu mine ... nu pot parasi nici eu fara masina turcia, nici masina fara mine :)

 

am trimis mail la mhs ... astept mesaj de raspuns ! ... cam la 1200km de la plecare a inceput showul cu turbina si am mers 200km destul de cu grija ... "teamleader-ul coloanei" tine coloana destul de in forta si mi'e teama mai ales in zona muntilor unde ai nevoie de forta ...

 

---

 

daca ar fi ceva fisurat nu as intelege de unde zgomotul metalic si nu doar un suierat ?

 

@alex Nastase: fum nu scoate si nici nu stiu daca ar putea sa scoata din cauza filtrului de particule ( ma gandesc - acum nu stiu ) ... dar daca scoatea fum imi ziceau cei din spate... niciodata nu mi'a papat masina asta ulei in cei 109.000km pe care ii are. o sa ma duc in parcare sa vad pe joje care e starea uleiului!

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

mergi usor incerca sa stai cat de mult posibil sub zona de boost max a turbinei,desi banuiesc ca ai geometrie variabila asa ca...

 

cred ca are geometrie variabila ... n47 e motorul .. masina e92, cutie automata -- singura chestie care am vazut ca preantampina zgomotul urat din zona compartimentului motor este sa accelerez incetul cu incetul ...

Link to comment
Share on other sites

mda destul de rau,ai grija maaaareee ca daca pica turbo ,cu automata opresi motorul greu doar daca obturezi admisia.alfel nu stiu ce sa zic mergi cat poti de incet,incearca sa nu accelerezi brusc .desi pana la urma e chestie de noroc,un tester nu ai cu tine?
Link to comment
Share on other sites

cred ca are geometrie variabila ... n47 e motorul .. masina e92, cutie automata -- singura chestie care am vazut ca preantampina zgomotul urat din zona compartimentului motor este sa accelerez incetul cu incetul ...

 

Pana la urma zgomotul vine de la turbine sau de la motor ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.