Jump to content

INTRERUPERI LA RELANTI


Recommended Posts

SAL ALL! AM O MICA PROBLEMA SI NU I DAU DE CAP,POATE MA AJUTA CINEVA.... PROBLEMA SE PREZ IN FELUL URMATOR: CAND MOTORUL ESTE CALD(NUMAI CAND ESTE CALD), MASINA ARE O FLUCTUATIE DE TURATIE,CA SI CAND S AR INECA,SI DUPA UN INTERVAL DE 10-15 SEC ISI REVINE SINGURA LA TURATIA OPTIMA..... :) HELP CA NU STIU CE SA FAC :blink:
Link to comment
Share on other sites

SAL ALL! AM O MICA PROBLEMA SI NU I DAU DE CAP,POATE MA AJUTA CINEVA.... PROBLEMA SE PREZ IN FELUL URMATOR: CAND MOTORUL ESTE CALD(NUMAI CAND ESTE CALD), MASINA ARE O FLUCTUATIE DE TURATIE,CA SI CAND S AR INECA,SI DUPA UN INTERVAL DE 10-15 SEC ISI REVINE SINGURA LA TURATIA OPTIMA.....  :) HELP CA NU STIU CE SA FAC :blink:

189555[/snapback]

 

Verifica sonda lambda, debitmetrul, si desfa acel cot care leaga debitmetrul de corpul de acceleratie si asigura-te ca nu primeste aer suplimentar.

Edited by 320i_24valve
Link to comment
Share on other sites

Verifica sonda lambda, debitmetrul, si desfa acel cot care leaga debitmetrul de corpul de acceleratie si asigura-te ca nu primeste aer suplimentar.

189659[/snapback]

 

AM DESFACUT TOT CEEA CE MI ZICI U,AM CURATAT,COTUL ESTE NOU,TOT CE RAMANE DE FACUT ESTE SA VERIFIC SONDA LAMBDA.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

La mine a fost mai complicat. Eu mi-am facut o operatiune mai ampla. Cu schimbat garnitura chiulasa, schimbat semeringuri supape, lustruit supapele, scaunele de supape si camerele de ardere,schimbat set de garnituri pentru capacul de la chiulasa,scapat dracului de instalatia de GPL pusa de anteproprietarul masinii ,schimbat termostat, schimbat cteva sonde (lambda si cele de pe motor, toate), etc.

:blink:

Edited by 320i_24valve
Link to comment
Share on other sites

mda de cateva zile am si eu problema asta,ba chiar cand sunt in mers si o calc brusc parca da in nas si dupa aia isi da drumul,tubulatura de la filtru de aer e pusa aiurea exact langa rezervorul de antigel care se incalzeste de mama focului....

am simptomele astea de cand m-a pus mama dreaqului sa schimb bujiile si filtru de aer...

am pus ngk...bobinele le am verificat azi sunt in parametrii...iar cand am schimbat filtru de benzina am slabit cotul si debitmetrul si l-am scos afara,montarea in sens invers ...nu stiu unde sa caut??

pls help

Link to comment
Share on other sites

mda de cateva zile am si eu problema asta,ba chiar cand sunt in mers si o calc brusc parca da in nas si dupa aia isi da drumul,tubulatura de la filtru de aer e pusa aiurea exact langa rezervorul de antigel care se incalzeste de mama focului....

am simptomele astea de cand m-a pus mama dreaqului sa schimb bujiile si filtru de aer...

am pus ngk...bobinele le am verificat azi sunt in parametrii...iar cand am schimbat filtru de benzina am slabit cotul si debitmetrul si l-am scos afara,montarea in sens invers ...nu stiu unde sa caut??

pls help

192346[/snapback]

 

Ai umblat si la evacuare in ultimul timp? Ai curatat clapeta din corpul de acceleratie? Filtrul de aer este sigur pentru motorul tau? Nu ai uitat vreun furtun (sunt cele 2 furtune care se monteaza in cotul acela care intra pe corpul de acceleratie)? Cebenzina folosesti? Regulatorul e ok? Daca toate acestea sunt OK, atunci verifica-ti sonda lambda!

Link to comment
Share on other sites

Ai umblat si la evacuare in ultimul timp? Ai curatat clapeta din corpul de acceleratie? Filtrul de aer este sigur pentru motorul tau? Nu ai uitat vreun furtun (sunt cele 2 furtune care se monteaza in cotul acela care intra pe corpul de acceleratie)? Cebenzina folosesti? Regulatorul e ok? Daca toate acestea sunt OK, atunci verifica-ti sonda lambda!

192472[/snapback]

 

 

am curatat clapeta din corpul de acceleratie cu okazia schimbarii filtrului de benzina,filtru de aer e mann original pt 320(vechime vreo 5k km),cele 2 furtune sunt introduse klumea in cotul ala(desi cele 2 socluri de pe cot sunt putin rupte-le am izolat cu banda pana il schimb de nou),benzina foloseam efix de 95,nu cred sa fie din regulator sau din sonda avand in vedere ca imediat dupa ce am umblat acolo au aparut simptomele.

 

ps:inainte de schimbarea celor de sus cele 2 furtune nu erau bagate klumea in cot si drept urmare turatia motorului era scazuta->>fostul proprietar(istetz nu gluma)s-a gandit sa creasca avansul la relantiu din surubul acela,desi eu am vazut pe autodata ca relantiul nu e reglabil la motorizarea asta->>si drept urmare cand le am introdus ok a sarit turatia la 1200rpm si acolo statea...deci am micsorat relantiul o idee mica.

eu inclin sa cred ca din cotul ala cu vacumuuri se trage tot,clapeta e curata si asteptam ceva imbunatatiri care nu se vad.

orice ajutor e bine venit!

Link to comment
Share on other sites

am curatat clapeta din corpul de acceleratie cu okazia schimbarii filtrului de benzina,filtru de aer e mann original pt 320(vechime vreo 5k km),cele 2 furtune sunt introduse klumea in cotul ala(desi cele 2 socluri de pe cot sunt putin rupte-le am izolat cu banda pana il schimb de nou),benzina foloseam efix de 95,nu cred sa fie din regulator sau din sonda avand in vedere ca imediat dupa ce am umblat acolo au aparut simptomele.

 

ps:inainte de schimbarea celor de sus cele 2 furtune nu erau bagate klumea in cot si drept urmare turatia motorului era scazuta->>fostul proprietar(istetz nu gluma)s-a gandit sa creasca avansul la relantiu din surubul acela,desi eu am vazut pe autodata ca relantiul nu e reglabil la motorizarea asta->>si drept urmare cand le am introdus ok a sarit turatia la 1200rpm si acolo statea...deci am micsorat relantiul o idee mica.

eu inclin sa cred ca din cotul ala cu vacumuuri se trage tot,clapeta e curata si asteptam ceva imbunatatiri care nu se vad.

orice ajutor e bine venit!

192489[/snapback]

 

 

cauta ceva fisuri in acel cot, si inceracasa ii mai dai putin din surub. Stiu ca nu e reglabil dar atunci ma intreb totusi ce e cu acel surub... :blink:

Link to comment
Share on other sites

cauta ceva fisuri in acel cot, si inceracasa ii mai dai putin din surub. Stiu ca nu e reglabil dar atunci ma intreb totusi ce e cu acel surub...  :)

192526[/snapback]

 

o sa-l analizez mai bine cotul cand e "uscat" afara sau poate gasesc la aftermarket sa cumpar unu.

daca ii mai dau putin de surub o sa stea relantiul la 900rpm ceea ce e cam inervant pt ca la e36 320 pe autodata scrie ca tre sa stea undeva pe la 700+-100rpm.

dar in principiu inclin si eu sa cred ca este numai din acel cot.

"pamfil" de mecanic ca nu a putut sa schimbe filtrul de benzina fara sa dea cotul jos ca cica "nu am acces" :blink:

de la bujii ma gandesc ca nu are ce sa fie ca doar sunt ngk noi...

la altceva nu am umblat!!!!

ma tenteaza ideea sa cumpar tubulatura de la filtru de aer din ceva care nu se incalzeste,dar nu am idee unde gasesc.

 

ps: sa fie invatatura de minte:"daca merge bine lasa-l sa mearga!!!"

Link to comment
Share on other sites

o sa-l analizez mai bine cotul cand e "uscat" afara sau poate gasesc la aftermarket sa cumpar unu.

daca ii mai dau putin de surub o sa stea relantiul la 900rpm ceea ce e cam inervant pt ca la e36 320 pe autodata scrie ca tre sa stea undeva pe la 700+-100rpm.

dar in principiu inclin si eu sa cred ca este numai din acel cot.

"pamfil" de mecanic ca nu a putut sa schimbe filtrul de benzina fara sa dea cotul jos ca cica "nu am acces"  :blink:

de la bujii ma gandesc ca nu are ce sa fie ca doar sunt ngk noi...

la altceva nu am umblat!!!!

ma tenteaza ideea sa cumpar tubulatura de la filtru de aer din ceva care nu se incalzeste,dar nu am idee unde gasesc.

 

ps: sa fie invatatura de minte:"daca merge bine lasa-l sa mearga!!!"

192557[/snapback]

 

E valabila chestia cu surubul si la e36 motor 1600 cmc??? :)

Link to comment
Share on other sites

ciudat surubul ala ca daca e electronic ce sa-l mai reglezi???

apropo cand turatia mia sarit la 1200rpm surubul ala era dat la maxim ca sa stea in ture "optime" si idiotu nu a verificat cat de intacte sunt vacumurile...

vacumurile astea....

Link to comment
Share on other sites

ciudat surubul ala ca daca e electronic ce sa-l mai reglezi???

apropo cand turatia mia sarit la 1200rpm surubul ala era dat la maxim ca sa stea in ture "optime" si idiotu nu a verificat cat de intacte sunt vacumurile...

vacumurile astea....

192560[/snapback]

Este cumva surubul de sus de la corpul de acceleratie(T.P.S.)? Daca da vezi ca ala n-are treaba cu relantiul... are treaba cu clapeta si daca misti usor de ea tre sa aiba 2 pozotii (inchis si deschis) vezi ca se aud clicurile de la T.P.S. cand dai de ea. Reglajul se face in felul urmator: se slabeste surubul aproape de tot(asta ca sa fi sigur ca treci de pozitia inchis a clapetei), dupa care incepi sa-l strangi pana se aude acel clic si dupa aceea il slabesti in asa fel sa fie la limita dar clapeta sa nu fie anclansata si dupa aceea verifici la mana si vezi sa se auda clicul de pe deschidere cand dai de ea si clicul ca s-a inchis cand revine. Te sfatuiesc sa pastrezi o mica marja de reglaj de cateva sutimi pt ca motorul si toate accesorile de pe acolo se mai si dilata cand se incalzeste motorul. Chestia asat este valabila daca cumva relantiul masinii nu este ajustabil manual. :blink:

Link to comment
Share on other sites

E valabila chestia cu surubul si la e36 motor 1600 cmc??? :blink:

192559[/snapback]

Nu cred! Asta daca motorul tau este M40b16. Scrie in carte ca relantiul tre sa fie la 760rpm +- 40rpm.(not ajustable) :) Iar referitor la chestia aia cu surubul citeste postul meu de mai sus... este valabil si pentru tine acel reglaj.

Edited by solidconvert
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.