Jump to content

INTRERUPERI LA RELANTI


Recommended Posts

Este cumva surubul de sus de la corpul de acceleratie(T.P.S.)? Daca da vezi ca ala n-are treaba cu relantiul... are treaba cu clapeta si daca misti usor de ea tre sa aiba 2 pozotii (inchis si deschis) vezi ca se aud clicurile de la T.P.S. cand dai de ea. Reglajul se face in felul urmator: se slabeste surubul aproape de tot(asta ca sa fi sigur ca treci de pozitia inchis a clapetei), dupa care incepi sa-l strangi pana se aude acel clic si dupa aceea il slabesti in asa fel sa fie la limita dar clapeta sa nu fie anclansata si dupa aceea verifici la mana si vezi sa se auda clicul de pe deschidere cand dai de ea si clicul ca s-a inchis cand revine. Te sfatuiesc sa pastrezi o mica marja de reglaj de cateva sutimi pt ca motorul si toate accesorile de pe acolo se mai si dilata cand se incalzeste motorul. Chestia asat este valabila daca cumva relantiul masinii nu este ajustabil manual. :blink:

192661[/snapback]

 

da de surubul de la corpul de acc vorbesc,si culmea ca la mine era dat la maxim deci clapeta era open mai tot timpul.

maine fac lucrarea 'tz" si sa vedem,acum imi explic de ce pe autodata imi scrie ca relantiul nu e ajustabil.

multumesc de asta aveam nevoie :)

Link to comment
Share on other sites

Este cumva surubul de sus de la corpul de acceleratie(T.P.S.)? Daca da vezi ca ala n-are treaba cu relantiul... are treaba cu clapeta si daca misti usor de ea tre sa aiba 2 pozotii (inchis si deschis) vezi ca se aud clicurile de la T.P.S. cand dai de ea. Reglajul se face in felul urmator: se slabeste surubul aproape de tot(asta ca sa fi sigur ca treci de pozitia inchis a clapetei), dupa care incepi sa-l strangi pana se aude acel clic si dupa aceea il slabesti in asa fel sa fie la limita dar clapeta sa nu fie anclansata si dupa aceea verifici la mana si vezi sa se auda clicul de pe deschidere cand dai de ea si clicul ca s-a inchis cand revine. Te sfatuiesc sa pastrezi o mica marja de reglaj de cateva sutimi pt ca motorul si toate accesorile de pe acolo se mai si dilata cand se incalzeste motorul. Chestia asat este valabila daca cumva relantiul masinii nu este ajustabil manual. :blink:

192661[/snapback]

 

da de surubul de la corpul de acc vorbesc,si culmea ca la mine era dat la maxim deci clapeta era open mai tot timpul.

maine fac lucrarea 'tz" si sa vedem,acum imi explic de ce pe autodata imi scrie ca relantiul nu e ajustabil.

multumesc de asta aveam nevoie :)

Link to comment
Share on other sites

pe naiba ca am desfacut surubul ala la max si l-am mai strans o mica idee si am incercat sa pornsc motorul dar a murit dupa cateva incercari...l-am potrivit la turatia de 700rpm si asta e.o mentionare:la reglarea asta clapeta sta putin inclinata si nu perpendicular pe tubulatura metalica a corpului.cotul ala gros e ushor de gasit in comert,il aduce pe original la 56 ron.
Link to comment
Share on other sites

Va bateti capul degeaba cu aerul fals cu cotu' cu admisia cu sonda....

La mine facea la fel doar cand era cald.... Dupa ce i-am schimbat bujiile n-a mai facut niciodata...

193278[/snapback]

 

pai ce sa zic ca urmarile astea practic sunt dupa ce am schimbat bujiile....mama lor de ngk uri...cred ca o sa incerc sa le mai pun inca o data pe alea vechi ca erau in perfect shape si dc se comporta bine va anunt...macar sa nu se mai intzepe si altul. :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai ce sa zic ca urmarile astea practic sunt dupa ce am schimbat bujiile....mama lor de ngk uri...cred ca o sa incerc sa le mai pun inca o data pe alea vechi ca erau in perfect shape si dc se comporta bine va anunt...macar sa nu se mai intzepe si altul.  :blink:

193291[/snapback]

 

DTM si la mine la fel,face probleme doar cand e cald motorul... am bujii noi,le am pus la loc si pe cele vechi si la fel face... da ti mi frate o idee ca nu mai suport.... :)

Link to comment
Share on other sites

DTM si la mine la fel,face probleme doar cand e cald motorul... am bujii noi,le am pus la loc si pe cele vechi si la fel face... da ti mi frate o idee ca nu mai suport....  :blink:

193557[/snapback]

 

eu sunt pe cale sa o rezolv...dar tie cum ti se manifesta?

am schiombat cotul acela care era rupt si tragea aer fals,sapt viitoare imi vine o fisa de la bobina,iar atunci am sa pun si bujjile initiale.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt pe cale sa o rezolv...dar tie cum ti se manifesta?

am schiombat cotul acela care era rupt si tragea aer fals,sapt viitoare imi vine o fisa de la bobina,iar atunci am sa pun si bujjile initiale.

193595[/snapback]

 

DTM la mine cand motorul este rece merge super ok,iar cand motorul este cald turatia scade pana aproape de 100-150 turatii,parca da sa moara.... iar dupa aprox 20-30 sec isi revine singura la turatia optima de rulare. Mai mult,am cotul acela de cauciuc nou-nout,bujiile sunt noi,fisele bune.... nu mai inteleg nimic. :blink: Sambata ma duc la Florica Badulescu,a zis ca e o chestie usoara si ca ma rezolva repede. Te tin la curent daca pot vedea si afla de la ce este.... :)

Link to comment
Share on other sites

DTM la mine cand motorul este rece merge super ok,iar cand motorul este cald turatia scade pana aproape de 100-150 turatii,parca da sa moara.... iar dupa aprox 20-30 sec isi revine singura la turatia optima de rulare. Mai mult,am cotul acela de cauciuc nou-nout,bujiile sunt noi,fisele bune.... nu mai inteleg nimic.  :blink: Sambata ma duc la Florica Badulescu,a zis ca e o chestie usoara si ca ma rezolva repede. Te tin la curent daca pot vedea si afla de la ce este.... :)

194241[/snapback]

 

:) perfect,

intreaba -l si de problema mea.la rece oscileaza relantiul intre 500 si 700 pana trece de prima liniuta(albastra),iar cand a trecut de nivelul asta sta perfect.

a si mai ceva,cand dau gas si schimb viteza parca se ineaca o secunda si dupa aia isi da drumul. :)

astept raspuns :)

Link to comment
Share on other sites

:)  perfect,

intreaba -l si de problema mea.la rece oscileaza relantiul intre 500 si 700 pana trece de prima liniuta(albastra),iar cand a trecut de nivelul asta sta perfect.

a si mai ceva,cand dau gas si schimb viteza parca se ineaca o secunda si dupa aia isi da drumul.  :)

astept raspuns :)

194291[/snapback]

 

Frate am fost la NSL dar din pacate,dupa o juma de zi de munca nu am reusit sa i dam de cap...... :blink: ramane o ultima varianta,o diagnoza amanuntita...... :)

Link to comment
Share on other sites

Frate am fost la NSL dar din pacate,dupa o juma de zi de munca nu am reusit sa i dam de cap...... :blink:  ramane o ultima varianta,o diagnoza amanuntita...... :)

195493[/snapback]

 

diagnoza la mine sau la tine?:)

eu am facut un test motor si am postat la rubrica de "probl.."

Link to comment
Share on other sites

Aceiasi problema ao am si eu....si la rece si la calc am o flucturarie de turatie(scade si creste)....tot un e36 bmw 320 6 cilindri....inca nerezolvataproblema,,,astept sai pun filtru original cu toate plasticaraia si sai schimb bujiile...pe urma mai vb..:blink:
Link to comment
Share on other sites

La mine.... si ce ti a iesit pe tester??? Ai rezolvat problema? :blink:

195651[/snapback]

 

nema error on tester :) o singura setare

nu cred sa fie din bujii sincer,poate fi si din cauza benzinei sau cum au zis baietii regulatorul ala de relantiu;ca am inteles ca la cei cu e46 valva aia se imbacseste urat de tot,deci la noi tot ceva de genu asta tre sa fie,in cazul nostru ma gandesc ca e regulatorul

nu e din vacumuri ca la mine toate sunt in stare perfecta(furtunele) si nici din debitmetru ca functioneaza in parametrii buni.

Link to comment
Share on other sites

nema error on tester :blink: o singura setare

nu cred sa fie din bujii sincer,poate fi si din cauza benzinei sau cum au zis baietii regulatorul ala de relantiu;ca am inteles ca la cei cu e46 valva aia se imbacseste urat de tot,deci la noi tot ceva de genu asta tre sa fie,in cazul nostru ma gandesc ca e regulatorul

nu e din vacumuri ca la mine toate sunt in stare perfecta(furtunele) si nici din debitmetru ca functioneaza in parametrii buni.

195861[/snapback]

 

Sal. Ai fost la tester? Ce ti au spus? Fii un pic mai exact......

Link to comment
Share on other sites

Sal. Ai fost la tester? Ce ti au spus? Fii un pic mai exact......

196576[/snapback]

 

mi a facut testul si nu am avut nici o eroare la motor.

singura treaba care a reglato a fost surubul de la corpul de acceleratie cel din stanga sus.la mine era pe 0.8 si normal e pe 0.6,si mi a setat o optiune tot legata de acceleratie pe "yes" asta a fost tot.

mentionez ca ,cu vacumurile stau bine :blink:

bafta

Link to comment
Share on other sites

Exista unele voci, care spun ca trepidatii la relanti poate da si evacuarea, catalizator infindat, toba ... etc...

197155[/snapback]

 

spun cu mana pe inima ca am eliminat problemele si masina merge perfect,recomand cu caldura un test motor :) si un plin insotit de un aditiv Liqui moly

nu mai am nici o oscilatie :) numa in sus :blink:

Link to comment
Share on other sites

mi a facut testul si nu am avut nici o eroare la motor.

singura treaba care a reglato a fost surubul de la corpul de acceleratie cel din stanga sus.la mine era pe 0.8 si normal e pe 0.6,si mi a setat o optiune tot legata de acceleratie pe "yes" asta a fost tot.

mentionez ca ,cu vacumurile stau bine :blink:

bafta

196760[/snapback]

 

 

Te rog mult,spune mi si mie unde ai fost sa faci testerul,poate ma ajuta si pe mine....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salut.Cine imi explica si mie cum se poate curata clapeta de accleratie si debitmetrul de aer?Ce se intampla daca motorul trage aer cald.Carcasa de la filtru de aer are in partea de jos o gaura?Si pe acolo find chair langa motor ma gandesc ca poate intra destul aer cald.Cata diferenta poate fi la pueterea motorul intre un filrtu folosit si unul nou.Al meu nu e folosit ff mult doar ca a stat masina vre-o 1 an jumate 2 si la fel si cu filtru de benzina?Bujiile le-as putea curata sau obligatori altele noi ?Multumesc frumos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.