Jump to content

nu trage cum trebuie


Recommended Posts

Am un bmw e39 525d, 2001, si de ceva timp cand apas pedala de acceleratie nu demareaza imediat, parca nu simte ca apas pedala. Demarajul se face usor lansat. Dupa 3000 de rotatii comportamentul este normal. Trage bine si raspunde la pedala. La un tester universal a iesit ca eroare debitmetru. Am cumparat unul nou mai ieftin si dupa ce l-am pus mergea parca si mai rau ( avea un lag la accelratie si mai mare). Am curatat supapa EGR si tot nici o schimbare. Am mers fara furtunul de la vacuum conectat ( cel de la supapa EGR) si tot nici o schimbare. Am mers cu mufa scoasa de la debitmetru si tot nici o schimbare. Ce sa mai incerc ?
Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa verifici geometria din turbina,probabil a ramas blocata.Actuatorul daca se strica nu trage deloc masina, pana in 3000 rot nici dupa.Am trecut prin asta si eu acum cateva luni,dar la tine nu stiu daca este comandata electronic.
Link to comment
Share on other sites

Sunt posesor de E39 520d motor m47 si am aceeasi problema in legatura cu trasul. Ieri am facut rocada cu debitmetrul de pe un E46 tot motor m47 si se vede diferenta in bine la mine si in rau la E46 (insemnand ca incepe sa aibe simtomele de la al meu e39 ).

Inainte de rocada am pus INPA pe amandoua masinile iar valorile debitmetrelor in ambele cazuri pornesc de la 6 (scala fiind de la 1 la 16) iar dupa pornirea motorului valorile depasesc scala ajungand peste 50-60 in turatie.

Dupa rocada aceleasi valori in ambele cazuri diferenta fiind ca simtomele s-au inversat iar e39-le meu a inceput sa traga si el de pe la 1500 de ture nu ca inainte de la peste 2000-2100 ture.

Am fost la un centru de dezmembrari si am schimbat vreo 6 debitmetre toate avand valoarea de plecare din 6 cu contactul pus iar dupa pornire depasind scala cu mult variind de la 30 pana la 80 in turatie.

Ma poate lamuri si pe mine cineva ce se intimpla cu valorile astea . Clar ca debitmetrul meu este varza dar toate pe care le-am incercat sa fie la fel????

Multumiri anticipate

Link to comment
Share on other sites

Sunt posesor de E39 520d motor m47 si am aceeasi problema in legatura cu trasul. Ieri am facut rocada cu debitmetrul de pe un E46 tot motor m47 si se vede diferenta in bine la mine si in rau la E46 (insemnand ca incepe sa aibe simtomele de la al meu e39 ).

Inainte de rocada am pus INPA pe amandoua masinile iar valorile debitmetrelor in ambele cazuri pornesc de la 6 (scala fiind de la 1 la 16) iar dupa pornirea motorului valorile depasesc scala ajungand peste 50-60 in turatie.

Dupa rocada aceleasi valori in ambele cazuri diferenta fiind ca simtomele s-au inversat iar e39-le meu a inceput sa traga si el de pe la 1500 de ture nu ca inainte de la peste 2000-2100 ture.

Am fost la un centru de dezmembrari si am schimbat vreo 6 debitmetre toate avand valoarea de plecare din 6 cu contactul pus iar dupa pornire depasind scala cu mult variind de la 30 pana la 80 in turatie.

Ma poate lamuri si pe mine cineva ce se intimpla cu valorile astea . Clar ca debitmetrul meu este varza dar toate pe care le-am incercat sa fie la fel????

Multumiri anticipate

 

cum crezi tu ca poti gasi debitmetru bun din dezmembrari ? nici o sansa..

Link to comment
Share on other sites

Am un bmw e39 525d, 2001, si de ceva timp cand apas pedala de acceleratie nu demareaza imediat, parca nu simte ca apas pedala. Demarajul se face usor lansat. Dupa 3000 de rotatii comportamentul este normal. Trage bine si raspunde la pedala. La un tester universal a iesit ca eroare debitmetru. Am cumparat unul nou mai ieftin si dupa ce l-am pus mergea parca si mai rau ( avea un lag la accelratie si mai mare). Am curatat supapa EGR si tot nici o schimbare. Am mers fara furtunul de la vacuum conectat ( cel de la supapa EGR) si tot nici o schimbare. Am mers cu mufa scoasa de la debitmetru si tot nici o schimbare. Ce sa mai incerc ?

 

 

Salutare,

 

 

Vezi ca in spatele galeriei de adminisiei ai un senzor care are legatura cu debitmetrul . Inlocuiestel si vezi cum merge dupa.

 

Mentionez ca nu este nevoie sa dai admisia jos.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
problema identica si la mine, pe un 530d (e39), nu trage tot timpul in a 2-a de la 1750-2000 rot/min, de abea de la 3.000 rot/min, mai o problema e in a 4-a.. intre 2000-2500 rot/min, cand o accelerez, oscileaza putin acul de la turometru, aprox. 0.5 secunde, aproape insesizabil, am patit treaba cu oscilatul de 2 ori... deja am citit prea multe pareri si pe forum :) ciudat...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.