Jump to content

ceasuri date peste cap


Pokemon

Recommended Posts

Am o mica problema,poate ma puteti ajuta,masina fiind un 320d fl din 2001.Am oprit sa alimentez,dupa ce am pornit la vreo 10m mi s-a ars un bec xenon pe stanga(masina are din fabrica).Asta nu ar fi o problema,problema este ca bordul a innebunit deodata,mi s-au dat toate ceasurile peste cap,toate sunt la maximum,mi s-a aprins becul de la ABS,DSC.Am luat plusul de pe baterie cateva minute,acele si-au revenit,dar la pornirea motorului iar s-au dat peste cap(nu s-au mai aprins in schimb becurile de la DSC,ABS).Poate s-a ars vreo siguranta si de asta nu arde nici xenonul?A mai patit cineva asa ceva?Oare de care e becul xenon,D2S?Multumesc anticipat. Edited by Pokemon
Link to comment
Share on other sites

Am o mica problema,poate ma puteti ajuta,masina fiind un 320d fl din 2001.Am oprit sa alimentez,dupa ce am pornit la vreo 10m mi s-a ars un bec xenon pe stanga(masina are din fabrica).Asta nu ar fi o problema,problema este ca bordul a innebunit deodata,mi s-au dat toate ceasurile peste cap,toate sunt la maximum,mi s-a aprins becul de la ABS,DSC.Am luat plusul de pe baterie cateva minute,acele si-au revenit,dar la pornirea motorului iar s-au dat peste cap(nu s-au mai aprins in schimb becurile de la DSC,ABS).Poate s-a ars vreo siguranta si de asta nu arde nici xenonul?A mai patit cineva asa ceva?Oare de care e becul xenon,D2S?Multumesc anticipat.

La fel a patit si varu meu si nici el nu stie inca de unde provine defectiunea :(

Link to comment
Share on other sites

I-am dat de cap pe jumatate.Daca scot mufa care merge la xenon si scot borna de plus,se reseteaza toate acele si functioneaza normal dupa ce pun borna inapoi.Daca bag mufa de la xenon iar se dau acele peste cap.Cauza poate fi becul in sine sau modulul care ridica tensiunea.

Acum a 2-a problema ar fi ca nu se poate pune masina pe tester,firul K-line pare intrerupt,nu poate comunica testerul cu masina...

Link to comment
Share on other sites

Problema cu ceasurile s-a rezolvat.Becul xenon era spart si probabil facea scurt.

Partea de comunicare cu testerul nu am reusit sa o rezolv,nu stie nimeni care ar fi buba.Pur si simplu nu se conecteaza testerul la masina.Am schimbat bloc de lumini,bord,am scos casetofonul,modulul de confort.Are cineva vreo idee ce as mai putea incerca?

Link to comment
Share on other sites

Problema cu ceasurile s-a rezolvat.Becul xenon era spart si probabil facea scurt.

Partea de comunicare cu testerul nu am reusit sa o rezolv,nu stie nimeni care ar fi buba.Pur si simplu nu se conecteaza testerul la masina.Am schimbat bloc de lumini,bord,am scos casetofonul,modulul de confort.Are cineva vreo idee ce as mai putea incerca?

SAlut!LA faza cu conectarea testerului la masina am avut si eu probleme.Cauza era una usor de rezolvat,mufa care este prinsa in acea aparatoare de deasupra pedalelor nu era bagat acorespunzator in locasul ei(era montata invers)si de acea nu se putea conecta la diagnoza.incearca sa dai acea protectie jos(se da relativ usor)si baga mufa direct la diagnoza.Daca functioneaza ,te uiti cum este pozitia corecta si montezi la loc mufa, corect de data aceasta.Bafta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.