Jump to content

Probleme BMW e39 530d se opreste din mers


Recommended Posts

Am si eu o problema la un 525D,2001,163cp,automat

Masina porneste usor,trage,merge perfect pana cand ii dai kick-down,moment in care intra DDE si motorul scade in ture si bate injectia.

Daca opresc si pornesc merge perfect pana te apuci sa ii dai iar kick-down,face asta numai dupa ce temperatura la apa este peste 60 grade.

Am schimbat regulator pompa inalte,filtrul de motorina,senzor rampa injectoare,pompa de sub scaun sofer,verificat injectoare si nici o schimbare.

Pe tester in toate ipostazele nu da decat rail pressure control.

A mai patit cineva ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am problema cu pompa din rezervor la un 2.5D care dupa ce s-a ars pompa din rezervor am schimbat-o cu una de e60 tot de 2.5D si nu se potrivea la pringere am anulat toate furtunele de la suportul de pompa si am bagat furtunul de tur direct in pompa dupa ce am bagat-o in rezervor si alimentata tot la mufa respectiva!

fara pompa din rezervor isi trage motorina dar foarte putin si vine cu bule. pompa de sub scaun sofer se aude!

se poate face vreo adaptare la pompa de e60 sa o pot monta pe e39

Link to comment
Share on other sites

Ma grozavesc ce citesc pe aici. Pompa de inalta presiune trebuie sa scoata max. 4,5 bari si minim 4 bari pt. a asigura o presiune corecta in sistem. Presiunea se vede pe tester fara probleme cu motorul in ralanti si in accelerare usoara. Tot pe tester se observa daca lucreaza sau nu supapa limitare presiune, senzorul de pe pompa de presiune de la motor, senzorul de presiune de pe filtrul de motorina, senzorul de presiune din rampa, cantitatea de carburant pulverizata de fiecare injector in parte.

 

Totul tine de cel care interpreteaza erorile si diagnoza folosita. De ex. pe DIS apare foarte clar daca pompa de inalta presiune si pompa din rezervor sunt in parametri, iar cu INPA se interpreteaza presiunea carburantului in rampa data de senzorii aferenti, dsebitul injectoarelor etc.

Cum bine a punctat colegul de mai sus BMW, nu e Dacia 1310.

Edited by nt98adu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Nu sa rezolvat problema inca ca nu sunt bani :)) Dar mi`a mai zis intro seara un mecanic bunicel k ar fi de la injectoare k sunt prea uzate si da` prea multa motorina pe retur si ea simte asta si atunci opreste motorul , de aceea scoate si fum un pic mai mult decat ar fi normal.

Pe liber (N) o accelerez pana in blana , scoate fum negru , o las sa coboare in turati si la sfarsit de tot scoate putin fum albastru.

E cat de cat credula varianta cu injectoarele zic eu k am si un tacanit asa de injectie cand ma dau la ea in sarcina, aud cand trec pe langa masinile parcate si am geamul dat jos..

 

Ai rezolvat ceva? eu am schimbat ambele pompe si senzoru din capu rampei de injectoare.. urmeaza sa il mai schimb pe cel de pe pompa de inalte... am aceleasi simptome ca ale tale..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.