Jump to content

E46 320d nu mai trage cum trebuie


Recommended Posts

Salut.Revin cu problema mea...am fost la mecanic sa incerc sa curat senzorul de presiune din spate la admisie...a desfacut senzorul am vazut ca era murdar si s dus si la curatat dar nu stiu cu ce ca nu am fost cu el dar cred ca a suflat si cu aer ca am auzit si a curatat cu o sarma si unde vine montat senzorul a montat la loc.A pus si testerul asta dupa ce a desfacut senzorul si l-a montat si a spus ca turbina nu merge nu da un gram de aer si un anume furtun de cauciuc mai gros trebuie sa fie tare la turatii mai mari la mine era moale...Si cand am pornit masina a aparut in bord martorul motor si la drum masina nu mai sarea de 2000 de turati cand inainte urca la maxim...i-am aratat la mecanic si a ramas sa vin a doua zi sa schimb furtunasele de vacum la cererea mea si sa rezolvam problema...masina merge efectiv fara turbo chiar daca se vede a se invarte merge.A doua zi cumpar furtunase de (3.5)cu speranta ca rezolv ajung la el imi demonteaza pasticurile se uita la turbina si ini spune ca turbina trebuie refacuta sau curatata ca ii blocata geometria variabila.I-am sus ca ok dar pana atunci sa imi faca masina macar cu era inainte cand auzeam turbina si mergea de 155cp nu 180cp cum trebuie dar macar mergea.El tot imi spunea ca nu are ce face ca trebuie curatata.I-am cerut sa imi puna si ceasul de vacum sa vedem daca sunt probleme si i-a dat ca am vacum peste tot cat trebuie...nu mi-am dat seama sa puna la furtunul care inta la actuator a pus doar inaite de electovalva.Acum intrebarea mea este daca a bulit mecanicul senzorul de asta oare sa imi apara martorul motor si sa nu traga?
Link to comment
Share on other sites

sfat

 

uita-l pe domnu mecanic, cauta pe altcineva

 

schimba electrovalvele intre ele, posibil sa fie bulita aia de la turbo

 

senzorul map nu se curata cu sarme si mai stiu ce ptr ca este posibil sa se buleasca

 

dupa ce pornesti masina scoti furtunul de vacuum de la turbina si il bagi la loc si vezi daca se inchide turbina respectiv daca se trage tija pana la capat

 

mai verifica odata erorile, pe diagnoz ase vede daca ai eroare la map senzor, sau ''a uita''t sa bage mufa inapoi la senzor, oricum sfat : uita de ala thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Salut.Revin cu problema mea...am fost la mecanic sa incerc sa curat senzorul de presiune din spate la admisie...a desfacut senzorul am vazut ca era murdar si s dus si la curatat dar nu stiu cu ce ca nu am fost cu el dar cred ca a suflat si cu aer ca am auzit si a curatat cu o sarma si unde vine montat senzorul a montat la loc.A pus si testerul asta dupa ce a desfacut senzorul si l-a montat si a spus ca turbina nu merge nu da un gram de aer si un anume furtun de cauciuc mai gros trebuie sa fie tare la turatii mai mari la mine era moale...Si cand am pornit masina a aparut in bord martorul motor si la drum masina nu mai sarea de 2000 de turati cand inainte urca la maxim...i-am aratat la mecanic si a ramas sa vin a doua zi sa schimb furtunasele de vacum la cererea mea si sa rezolvam problema...masina merge efectiv fara turbo chiar daca se vede a se invarte merge.A doua zi cumpar furtunase de (3.5)cu speranta ca rezolv ajung la el imi demonteaza pasticurile se uita la turbina si ini spune ca turbina trebuie refacuta sau curatata ca ii blocata geometria variabila.I-am sus ca ok dar pana atunci sa imi faca masina macar cu era inainte cand auzeam turbina si mergea de 155cp nu 180cp cum trebuie dar macar mergea.El tot imi spunea ca nu are ce face ca trebuie curatata.I-am cerut sa imi puna si ceasul de vacum sa vedem daca sunt probleme si i-a dat ca am vacum peste tot cat trebuie...nu mi-am dat seama sa puna la furtunul care inta la actuator a pus doar inaite de electovalva.Acum intrebarea mea este daca a bulit mecanicul senzorul de asta oare sa imi apara martorul motor si sa nu traga?

Da un log si tu in mers, sa vezi baga turbina 2.1 bari sau dooarme? Si atunci stii ca ori nu citeste senzorul ori nu baga turbina, cu presiunea e simplu de diagnosticat, ori urca ori nu, nu le desfaceti doar pe ideea : curatzam ca poate mai scoatem 3 cai.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut.Am montata alt senzor si merge ca inainte...

O intrebare,daca inversez electrovalvele cand le conctez la loc imi v-a aparea vreo eroare care trebuie stersa sa nu? Daca ma puteti ajuta cu un DIY cu schimbarea electrovalvelor intre ele la e46 320d fl si unde se afla acea mica sita in electrovalva

Link to comment
Share on other sites

Azi mi-am facut 320D e46 136 sa aibe 136 cp si sa te bage in scaun cum trebuie sa traga la capacitate maxima , am scos electrovalvele turbo si egr , si le-am curatat , si mi-am facut comanda de o electrovalva dinaia care e situata chiar langa electrovalva egr e una micuta , e aia micuta nu mai isi facea treaba de ceva timp , am cumparat alta , si masina mea e un bmw adevarat urca liniar , in a 2 a scart :D :X trage cum trebuie , incercati asta sa schimbati electrovalva aia de langa electrovalva de la egr http://fl1.shopmania.org/files/p/ro/m/076/electrovalva-bmw-320d-e46~48958076.jpg

Aia e de la ciuperca ce inchide paletele de la motor pe timp de iarna sa nu traga aer rece si posibil ca-ti pierdea vacuum pe-acolo :) Vara poate fi blocat acel furtun de vacuum de tot astfel paletele raman deschise mereu.

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza vara la nimic, acea electrovalva atat face, inchide/deschide paletele de la motor in sezorul rece, o sa fie o diferenta mica de consum si timp de incalzire iarna dar nimic spectaculos de diferit, bine totusi ca ai gasit problema.

Faza cu vacuumul se poate verifica simplu, pornesti masina 1-2 minute, o opresti, apoi scoti un furtun de vacuum. Daca mai ai vacuum pe traseu si dupa 10 20 secunde de la oprire masina e OK, altfel undeva scapa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pot sa spun ca Dumnezeu ma iubeste :)).Ieri am fost la un servis cu gandul sa imi inversez electrovalvele intre ele.Cat asteptam eu acolo sa se raceasca motorul am scos furtunasele de vacul de la electrovalva turbo si am observat ca furtunasul de vacul care iese de la electovalva spre turbo era lipit l-am scos fortat.Cat asteptam eu acolo vine un domn de la receptie si imi spune ca baiatul cu care am vorbit era plecat.Ne mai ajand rabdare am plecat cu gandul ca revin luni.Cand am pornit masina am intrat pe brum si accelerez parca era alta masina, tragea ca nebuna ea fiind softata trage mai brutal,te lipeste de scaun etc... :)).Deci poate pare o gluma nici mie nu imi vine sa cred ca de la un furtun scos si bagat inapoi se poate rezolva o problema care alti schimba turbo si alte piese.

Multumesc pt. sfaturi colegilor de pe forul si mai ales lui JuiCe :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
salut.....un sfat mi-ar prinde si mie bine in sensul ca azi am observat ca nu mai trage masina asa ca inainte, calc pedala dar se tureaza foarte lin sa zic asa, nu mai intra turbina!!! toate furtunasele ce au legatura cu turbina le-am schimbat anul trecut orin septembrie!!! ce ar trebui sa verific inainte sa ma duc la mecanic! stima si ast niste sfaturi de la voi!!!masina in cauza BMW 318d 116 hp 2002 FL
Link to comment
Share on other sites

salut.....un sfat mi-ar prinde si mie bine in sensul ca azi am observat ca nu mai trage masina asa ca inainte, calc pedala dar se tureaza foarte lin sa zic asa, nu mai intra turbina!!! toate furtunasele ce au legatura cu turbina le-am schimbat anul trecut orin septembrie!!! ce ar trebui sa verific inainte sa ma duc la mecanic! stima si ast niste sfaturi de la voi!!!masina in cauza BMW 318d 116 hp 2002 FL

Verifica debitmetrul si senzorul MAP, de presiune, dar fara niste loguri cam greu sa-ti dai seama exact ce e. Poate e dus debitmetrul si nu citeste mai mult de 600 mg aer de exemplu, si ECU iti limiteaza cantitatea la ~30 mg motorina din 52 maxim cat e pentru toata puterea...sau la fel pentru presiune. Furtunele vacuum zici ca-s ok, valvele is ok ? , uita-te daca tija actuatorului se trage cand accelerezi. As da vina pe debitmetru.

Link to comment
Share on other sites

Verifica debitmetrul si senzorul MAP, de presiune, dar fara niste loguri cam greu sa-ti dai seama exact ce e. Poate e dus debitmetrul si nu citeste mai mult de 600 mg aer de exemplu, si ECU iti limiteaza cantitatea la ~30 mg motorina din 52 maxim cat e pentru toata puterea...sau la fel pentru presiune. Furtunele vacuum zici ca-s ok, valvele is ok ? , uita-te daca tija actuatorului se trage cand accelerezi. As da vina pe debitmetru.

 

am iesit in seara asta un pic ca sa mai vad exact cum sta treaba....asa ca cele mai bune observatii ale mele sunt:treapta 1,2 bine dar nu se simte turbo,treapta 3,4,5 de la 2000rtm pana la 2500rpm foarte incet...plus ca acul la consum urca normal numai ca praf putere....daca as vrea sa depasesc vreo unu cred ca mai bine ma las la mana mea!!! cam asta ar fi, dar revine alta problema: te rog da-mi ceva un link sau imagini cu debitmetrul sau senzorul asta MAP cu valvele cred ca m-as putea descurca, numai spune-mi ce ar trebui sa fac? valvele inlocuite sau curatate cat despre celelalte spune-mi cum ar trebui sa le verific? stima si multumesc tare mult de sfaturi! numai bine

Link to comment
Share on other sites

Ar fi de discutat mult ca sa-ti explic in detaliu, eu ti-am dat niste hinturi, acum ai la indemana siteul realoem.com unde te poti uita la schita motorului tau, ar trebui sa stii deja care e debitmetrul, unde-i senzorul MAP, electrovalvele turbo, sunt schite pe care le afli usor daca sapi un pic, nimeni de-aici nu a primit mura-ngura chiar :)
Link to comment
Share on other sites

norocos si rezolvat!!! nu stiu ce marca de furtunase a folosit mecanicul cand le-am schimbat pt ca azi cand m-am uitat la butoiasul de vacuum ala din stanga care are acele 2 furtunase unul spate si unul fata, erau si fisurate si sarite amandoua!!! eu le-am taiat si le-am bagat inapoi iar ca rezultat totul a revenit la normal!!! multumesc inca o data pt ajutorul acordat! numai drumuri bune sa aveti!
Link to comment
Share on other sites

Exista la nfl 320d un cablu electric care se ramifica in 2 si a parte conecteaza debitmetrul si cealalta merge mai departe. Unde? Ce conecteaza?

 

Poate fi pompa de motorina din rezervor raspunzatoare de un anumit lag la turatii mici si trepidatii?

Link to comment
Share on other sites

Exista la nfl 320d un cablu electric care se ramifica in 2 si a parte conecteaza debitmetrul si cealalta merge mai departe. Unde? Ce conecteaza?

 

Poate fi pompa de motorina din rezervor raspunzatoare de un anumit lag la turatii mici si trepidatii?

din cate stiu pompa aceea din rezervor doar muta motorina dintr-un compartiment in altul, nu cred ca are legatura cu lagul

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut.am vazut ca e veche discutia aici.dar vreau sa intreb si eu ceva.am remarcat intr-o zi un gol asa in acceleratie.dar am pus pe seama schimbului filtrelor( cu o zi inainte).apoi am plecat din tara si am inceput sa simt ca numai trage masina. Faza e ca are momente cand isi

Revine si momente cand nu. Merge ca un diesel clasic.la relanti uneori. Tija aia de la actuatorul acela turbo face curse inainte inapoi si face un zgomot ciudat.inainte nu face asa.acum sunt si plecat.nu vreau sa ma duc pe aici la service.dar eu sincer zic ca acea piesa este problema. Voi ce parere aveti? Si la drum lung cand nu cupleaza prostia aia.masina merge maxim 130. Ce e de facut ? Pot sa il

Desfac eu sa incerc sa vad daca are ulei sau ceva in el.asa am vazut pe youtube. Masina inainte tragea foarte ok desi are doar 116 cai fiind 318d din 2004.e 46. Si acuma are momente cand isi revine si trage.apoi goluri asa cand merge cand nu.sau cand nu merge deloc. Se poate strica mai rau daca mai circul asa cu ea.in august vreau sa vin in tara. Nu merg zilnic cu ea si daca merg fac putini km. ce rau ii pot face ? Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.