Jump to content

pierde ulei. . .


Recommended Posts

Si ca o continuare a titlului, sper sa nu-l pape dar nu cred asta deoarece am scutul murdar si partea dreapta a motorului(cum stai in fata masinii, adica pe partea soferului mai exact), jos este neagra de ulei, e un strat destul de gros pe piesele acelea, cine stie de cand o curge si cel mai important de unde. In 2 mii de km s-a dus un litru de ulei si am fost la un mecanic care nu a avut timp sa-mi verifice ce are ca mi-a spus ca trebuie demontat tot ca sa vada exact si mi-a mai spus un lucru pe care nici nu stiu daca sa-l cred, si anume ca la bmw motoarele sunt inghesuite si ca de la caldura emanata in timp se coc garniturile. Dar care garnitura sa fie problema?

La inceput am observat ca pe la busonul de la capacul motorului curgea ulei, am luat alt capac si nu am mai avut probleme si speram ca poate scap ieftin insa am verificat joja si situatia e minima.

 

Si sper ca s-a mai confruntat cineva cu problema asta, ca ma roade de ceva timp si am uitat ce era cel mai important, este vorba de un 318 tds.

Edited by Billy e36
Link to comment
Share on other sites

Si ca o continuare a titlului, sper sa nu-l pape dar nu cred asta deoarece am scutul murdar si partea dreapta a motorului(cum stai in fata masinii, adica pe partea soferului mai exact), jos este neagra de ulei, e un strat destul de gros pe piesele acelea, cine stie de cand o curge si cel mai important de unde. In 2 mii de km s-a dus un litru de ulei si am fost la un mecanic care nu a avut timp sa-mi verifice ce are ca mi-a spus ca trebuie demontat tot ca sa vada exact si mi-a mai spus un lucru pe care nici nu stiu daca sa-l cred, si anume ca la bmw motoarele sunt inghesuite si ca de la caldura emanata in timp se coc garniturile. Dar care garnitura sa fie problema?

La inceput am observat ca pe la busonul de la capacul motorului curgea ulei, am luat alt capac si nu am mai avut probleme si speram ca poate scap ieftin insa am verificat joja si situatia e minima.

 

Si sper ca s-a mai confruntat cineva cu problema asta, ca ma roade de ceva timp si am uitat ce era cel mai important, este vorba de un 318 tds.

Si eu pierdeam ulei la un E46 FL,si destul de rau.S-a dovedit a fi un oring care m-a costat 7 lei.Parerea mea (din experienta personala) ca asta ar fi si problema ta

Link to comment
Share on other sites

Si ca o continuare a titlului, sper sa nu-l pape dar nu cred asta deoarece am scutul murdar si partea dreapta a motorului(cum stai in fata masinii, adica pe partea soferului mai exact), jos este neagra de ulei, e un strat destul de gros pe piesele acelea, cine stie de cand o curge si cel mai important de unde. In 2 mii de km s-a dus un litru de ulei si am fost la un mecanic care nu a avut timp sa-mi verifice ce are ca mi-a spus ca trebuie demontat tot ca sa vada exact si mi-a mai spus un lucru pe care nici nu stiu daca sa-l cred, si anume ca la bmw motoarele sunt inghesuite si ca de la caldura emanata in timp se coc garniturile. Dar care garnitura sa fie problema?

La inceput am observat ca pe la busonul de la capacul motorului curgea ulei, am luat alt capac si nu am mai avut probleme si speram ca poate scap ieftin insa am verificat joja si situatia e minima.

 

Si sper ca s-a mai confruntat cineva cu problema asta, ca ma roade de ceva timp si am uitat ce era cel mai important, este vorba de un 318 tds.

garnitura culbutori sa verifici ca se cam prajeste .la mien asta a fost problema

Link to comment
Share on other sites

Cauta pe realoem la Lubrication sistem.

 

In cazul meu:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=11_1568&hg=11&fg=30

 

24X3 , 2 bucati.

Am mers la un magazin de piese auto, si am cumparat doua oring-uri cu dimensiunea asta (diametrul de 24mm si grosimea de 3mm), au costat in jur de 3 lei bucata.

 

E posibil sa curga si pe la garnitura 6. Ori se cumpara una noua, ori se pune silicon care rezista la temperatura pe cea veche, pe o parte si pe alta, ori se face alta garnitura.

Eu nu aveam garnitura, trebuia sa ma deplasez 20km, asa ca am preferat sa fac o garnitura, ca aveam material pentru garnituri (clingherit cam de aceeasi grosime).

Link to comment
Share on other sites

Cauta pe realoem la Lubrication sistem.

 

In cazul meu:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=11_1568&hg=11&fg=30

 

24X3 , 2 bucati.

Am mers la un magazin de piese auto, si am cumparat doua oring-uri cu dimensiunea asta (diametrul de 24mm si grosimea de 3mm), au costat in jur de 3 lei bucata.

 

E posibil sa curga si pe la garnitura 6. Ori se cumpara una noua, ori se pune silicon care rezista la temperatura pe cea veche, pe o parte si pe alta, ori se face alta garnitura.

Eu nu aveam garnitura, trebuia sa ma deplasez 20km, asa ca am preferat sa fac o garnitura, ca aveam material pentru garnituri (clingherit cam de aceeasi grosime).

exact pe la garnitura 6 in stanga sus curge, am pus niste silicon sa vad dupaia cum se prezinta, daca nu trebuie sa ma apuc sa desfac toate alea si sa schimb garnitura, mersi de raspuns!

Link to comment
Share on other sites

si eu la un 318Ci am observat ieri ca imi tot curge ulei, destul de mult, pe undeva pe sub filtrul de ulei intr-o parte, puteti sa imi dati si mie mai multe detalii despre o-ring-ul ala?ms

Azi m-am uitat mai atent la motor si exact pe la carcasa aia, capacul care acopera filtrul de ulei, de acolo pare ca, curge si la mine. Pacat ca nu am un telefon cu blit ca sa pot face o poza de calitate.

Link to comment
Share on other sites

Toare o-ringurile pentru motoare sunt facute sa reziste la temperatura.

Daca mergi la magazinul de piese si are pe stoc o-ringul ala de aceeasi dimensiune, dar e pentru volkswagen sau pentru audi, sau pentru logan, care e diferenta? Nu tine ca nu e exact piesa cu codul de pe realoem?

Care e carpeala?

 

Si daca ai nevoie de masina, si trebuie sa astepti cateva zile pentru un rahat de garnitura, ce faci?

Garnitura aia banala e dintr-un material magic? Pun astia de la bmw foarte multa dragoste in ea?

Edited by pyu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

asa-i romanu´ invatat, sa lege cu sarma...

 

daca-ar putea sa ia si uleiu´din dezmembrari, ca e mai ieftin.

bai romanule, nu ai de unde sa sti care-i problema la mie, ca sa dau jos si sa schimb garnitura care are probleme la mine trbuie sa demontez jumatate de motor, nu exista nici-un post pe forumul asta fara ca unu doi ca tine sa nu comenteze, mai potoliti-va, discutati la subiect, fara ironisme dastea ca nu avem nevoie de ele!

Link to comment
Share on other sites

bai romanule, nu ai de unde sa sti care-i problema la mie, ca sa dau jos si sa schimb garnitura care are probleme la mine trbuie sa demontez jumatate de motor, nu exista nici-un post pe forumul asta fara ca unu doi ca tine sa nu comenteze, mai potoliti-va, discutati la subiect, fara ironisme dastea ca nu avem nevoie de ele!

 

 

nu cred ca e vorba de jumatate de motor:

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=659100

 

http://www.bmwforums.info/3-series-guides/1689-bmw-e46-oil-filter-housing-o-ring-gasket-replacement-guide-how.html

Link to comment
Share on other sites

Foarte folositoare siteurile astea, multumesc mult, sper sa fie de acolo...cat costa o garnitura ca cea cu nr 6 din al II-lea site? ai idee?

Link to comment
Share on other sites

bai romanule, nu ai de unde sa sti care-i problema la mie, ca sa dau jos si sa schimb garnitura care are probleme la mine trbuie sa demontez jumatate de motor, nu exista nici-un post pe forumul asta fara ca unu doi ca tine sa nu comenteze, mai potoliti-va, discutati la subiect, fara ironisme dastea ca nu avem nevoie de ele!

 

lasa ba, nu mai fi suparat, ca o rezolvi tu..da´ data viitoare du-te la service, ca asa e normal si civilizat.

 

ce spui de treaba asta, a ?

Edited by sbircris
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Foarte folositoare siteurile astea, multumesc mult, sper sa fie de acolo...cat costa o garnitura ca cea cu nr 6 din al II-lea site? ai idee?

cred ca si garnitura profilata, cat si o-ring-ul respectiv nu costa mai mult de cateva zeci de lei....intreaba la vanzatorii de pe forum, sau mai simplu mergi la unul din cei sectiunea servicii si ai sa vezi ca rezolvi destul de ieftin, sigur si elegant.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

lasa ba, nu mai fi suparat, ca o rezolvi tu..da´ data viitoare du-te la service, ca asa e normal si civilizat.

 

ce spui de treaba asta, a ?

Masina e gata si stiu ca asa e civilizat dar e mai economic sa faci tu ce se poate face, iar tu daca erai asa 'civilizat' nu mai aveai cont pe site-ul asta ca daca iti pica ceva te duceai direct in service cu masina, nu te mai oboseai sa cauti pe aici solutii si alte rezolvari ;)

Link to comment
Share on other sites

Ai BMW, respecta-te si scoate banii la service. :thumbsup: Ca degeaba te plimbi intr-o masina "premium" daca tu nu esti tot "premium". :goodjob: :thumbsup:

 

Deci sa inteleg ca daca ai Bmw, trebuie sa fii premium, adica sa o duci la reparat unde e mai scump, la reprezentanta daca se poate, nu?

 

Pai daca o luam asa, cand faci o pana, suni platforma, sau chemi un service, sa-ti schimbe roata, ca doar esti premium, nu te poti murdari. Cum sa pui mana pe o cheie sau pe o roata murdara, nu? :flowers:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.