Jump to content

Upgrade faruri LCI


Recommended Posts

Pai la pretul asta eu zic ca merita, ajungi la 600-700€ montate si codate pe masina cu tot cu LM2. Plus ca o sa vinzi si LM-ul tau si farurile tale.

 

cred ca am mai zis de 4-5 ori ca am LM2 pe masina....

am si welcome lights activate si tot, masina e din fabrica cu LM2 si toate masinile fabricate dupa luna a 10 a 2006 au LM2. l-am scos cu mana mea ca sa il verific inainte sa ma duc la activarea welcome lights. deci repet,am modulul de lumini de pe facelift asa a venit din fabrica.din cate am inteles se fac niste teste premergatoare faceliftului cu anumite componente care urmeaza sa fie puse ulterior pe facelift iar masina mea este unul din acele cazuri. am acelasi bloc de lumini ca si o masina din 2007 facelift.

 

si va mai spun ceva care nici eu nu am inteles....cand am avut o mica tamponare cu farurile mele si am schimbat un far,am pastrat de pe acel far droserul.....si ghici ce fel de droser este? D1S...ciudat nu? Din acest motiv am zis ca am un droser pentru ca este cel de pe vechiul meu far,masina mea functiona inainte cu droser d1s. nu stiu cum e posibil asa ceva dar asta este adevarul,scrie mare pe el D1S. din curiozitate l-am pus pe aceste faruri care le am acum si a intrat perfect...3 pini cu 2 pini parca era al lui!

Edited by dusky
Link to comment
Share on other sites

deci repet,am modulul de lumini de pe facelift asa a venit din fabrica.din cate am inteles se fac niste teste premergatoare faceliftului cu anumite componente care urmeaza sa fie puse ulterior pe facelift iar masina mea este unul din acele cazuri. am acelasi bloc de lumini ca si o masina din 2007 facelift.

 

Nu se fac teste pe masini vandute clientilor. Eventual lansarea noului modul nu a coincis cu lansarea FL_ului si de aici montarea lui mai devreme pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Nu se fac teste pe masini vandute clientilor. Eventual lansarea noului modul nu a coincis cu lansarea FL_ului si de aici montarea lui mai devreme pe masina.

 

probabil asa a fost cum zici tu. idea e ca am acel modul LM2 din fabrica.

Link to comment
Share on other sites

Iti trebuie LM2 cu AHL :)

 

ok hai sa iti dau un mic exemplu. cand am schimbat acel far anul trecut am pus de proba un far tot nonfacelift cu dynamic xenon adaptive (scria pe lupa dynamic xenon) pentru ca nu am avut altul la indemana cateva zile. in acele cateva zile am mers cu un far xenon normal si cu unul dynamic xenon si nu am avut nici o eroare in masina,ambele functionau normal. atunci intreb si eu...de ce as avea eroare la farurile astea facelift cu dynamic daca la cel dinainte nu am avut? doar intreb.....

Link to comment
Share on other sites

probabil asa a fost cum zici tu. idea e ca am acel modul LM2 din fabrica.

 

N-ai inteles.

Tu ai LM2 normal.

Ca sa iti pui faruri adaptive, iti trebuie LM2 AHL, adica asta:

 

http://mercador.ro/oferta/calculator-modul-lumini-lm2-cu-ahl-bmw-e60-lci-e61lci-e63-e64-e65-e66-IDJ2Kz.html#90a1cec951

 

Nu merg puse faruri adaptive pe LM2 normal.

Link to comment
Share on other sites

ok hai sa iti dau un mic exemplu. cand am schimbat acel far anul trecut am pus de proba un far tot nonfacelift cu dynamic xenon adaptive (scria pe lupa dynamic xenon) pentru ca nu am avut altul la indemana cateva zile. in acele cateva zile am mers cu un far xenon normal si cu unul dynamic xenon si nu am avut nici o eroare in masina,ambele functionau normal. atunci intreb si eu...de ce as avea eroare la farurile astea facelift cu dynamic daca la cel dinainte nu am avut? doar intreb.....

 

Corect, nu ai avut eroare pentru ca masina ta nu este codata cu optiunea de faruri adaptive, cand o codezi o sa iti dea eroare daca nu ai LM2 cu AHL sau nu ai modulele de adaptiv.

 

Cum ti-a spus si Cosmin, daca o sa le pui asa, fara modulele de adaptiv, nu o sa mai ai auto-levelling, pentru ca este preluat de modulele de adaptiv.

Link to comment
Share on other sites

Corect, nu ai avut eroare pentru ca masina ta nu este codata cu optiunea de faruri adaptive, cand o codezi o sa iti dea eroare daca nu ai LM2 cu AHL sau nu ai modulele de adaptiv.

 

Cum ti-a spus si Cosmin, daca o sa le pui asa, fara modulele de adaptiv, nu o sa mai ai auto-levelling, pentru ca este preluat de modulele de adaptiv.

 

 

ok deci trebuie sa schimb si modulul acum....e chiar culmea asta. cred ca le vand farurile mai repede :))

Link to comment
Share on other sites

greu la deal cu boii mici....D1S nu este modelul becului?

 

 

ne intrebi? sau ne spui?

 

modelul droserului este d1s ca scrie pe el! la fel si al becului. nu vad totusi ce legatura are asta ce se discuta aici... te-ai trezit cu fata la cearceaf cumva?

Link to comment
Share on other sites

intreb...nu vezi semnul intrebarii?

crezi ca daca tu ai deschis topic nu se poate intreba si altceva pe langa acest subiect?sau vorbim numai despre nedumeririle tale?!??!!

sa mai spun ca iti explica baietii in nenumarate posturi ce model de modul de lumini ai nevoie si tu o tii pe a ta?

 

cine are cearsaful pe fata?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

sigur nu ai cu AHL daca nu ai avut faruri cu adaptive. ai 2 solutii:

 

a - cumperi si module adaptive, modul LM2 cu AHL, faci cablaj , codezi si ai totul functional

 

b - vinzi farurile si gata

 

daca vrei sa vinzi farurile sunt eu interesat!

Edited by SKW
Link to comment
Share on other sites

Pune aici codul de pe LMA, daca tot zici ca l-ai scos si l-ai studiat.

Daca in urma codului rezulta ca nu e cu adaptiv (si mai mult ca sigur nu e daca acum nu ai faruri adaptive), imi pare rau sa te dezamagesc dar nu-l vei putea folosi la farurile astea, degeaba e LM2. :)

Da, trebuie ceva investitie, dar te asigur ca nu e cine stie ce inginerie cu firele alea si nici cu codarea. Iar rezultatul te va multumi pe deplin.

 

Asta daca nu cumva te gandeai ca ajunge sa pui farurile si gata. Nu e dacie. :)

Link to comment
Share on other sites

imi poate spune cineva de unde pot comanda mufele alea pentru a merge farurile de facelift pe non-facelift? cum se numesc? am citit parca pe un alt topic ca sunt undeva la 80 de ron la Bavaria dar nu stiu ce sa cer exact.

 

poate vinde cineva aici pe bmwclub asa ceva ca sa nu mai sun la bavaria

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

daca ma poate ajuta cineva cu legaurile pe mufe.

tocmail le-am montat eu la mine in curte,le-am cablat tot dar nu se aprinde faza scurta...nu stiu care e treaba ca am facut legaturile correct, merge semnalul, cercuri, sprancene si faza lunga (care se aprinde pe lupa din interior), doar scurta nu imi merge. cred ca nu am legat 2 fire correct. am diagramele si lucrez de pe acele diagrame. singura chestie e ca farurl de facelift are un singur fir de masa e gros si e maro iar pe masina mea exista un fir de masa pentru xenon si un fir de masa general, adica 2 fire de masa iar eu am facut din cel de pe far o despicatura si am pus la amandoua de pe mufa masinii. ,poate ca aici am gresit si de asta nu se aprinde scurta.... pe farurl facelift sunt 10 fire iar pe masina non facelift sunt 12 fire, deci are 2 in plus. unul e in plus de la cercuri (facelift are 1 fir pt toate cercurile iar nonfacelift are 2 fire pt 4 cercul 1 si 2 separat) iar cel de al 2 lea fir in plus e de la masa sau masa xenonului....poate ma lamureste cineva cum fac legaturile correct.tot ce am legat s-a aprins corect si fara erori in masina. singura mea problema e ca am 2 fire in plus ale masinii si nu stiu cum sa le fac legaurile.probabil din acest motiv nu se aprinde scurta (xenonul)

Edited by dusky
Link to comment
Share on other sites

Ok, hai ca postez aici, poate mai ajuta pe cineva.

Eu am asa pe farul stanga (LCI cu bixenon adaptiv):

 

1 - galben/verde (0.75)

2 - maro (2.5)

3 - galben/verde (2.5)

4 - maro (2.5)

5 - albastru (0.75)

6 - albastru/verde (0.75)

7 - albastru/verde (0.75)

8 -

9 - negru/verde (0.75)

10 - negru/albastru (0.75)

11 - maro (0.75)

12 - albastru/verde (0.75)

 

Firele de la 9, 10, 11 sunt exclusiv pentru comunicatia pe CAN/LIN cu SMC-urile din faruri. Merg direct in LMA.

Firele 2, 4, 11 sunt toate la masa. Le-am masurat si au rezistenta 0.00 fata de masa.

 

Dar din nou revin: noi toti ti-am spus ca NU CONTEAZA ca ai LMA2 daca nu e CU AHL. Iti e inutil.

Oricum vei face, tot la alt LMA vei ajunge. Te incapatanezi degeaba si ne freci noua icrele.

LMA fara AHL nu il poti coda/scrie ca si LMA cu AHL.

LMA cu AHL e DIFERIT HARDWARE fata de cel fara AHL. De asemenea, in mufa LMA-ului se muta firul de la pin 25 la 63, iar firul de la 40 la 11.

Tre sa intelegi ca la BMW nu schimbi doar o parte din module/componente. Retrofitul implica toate modulele componente. Nu se pupa unele cu altele.

 

Da-mi o adresa de mail sa-ti dau documentul cu retrofit faruri/stopuri E60. E mare si nu-l pot incarca aici.

Ce mi-ai aratat tu e gresit.

 

 

merge semnalul, cercuri, sprancene si faza lunga (care se aprinde pe lupa din interior), doar scurta nu imi merge.

Nu ai nici o lunga pe lupa aia cu striatii. Ai scurta/lunga pe acelasi bec, iar pe aia cu striatii doar cornering si AE.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

duskyboy2012@yahoo.com

 

 

mersi

 

 

da am vazut si eu unde am gresit

 

Ok, hai ca postez aici, poate mai ajuta pe cineva.

Eu am asa pe farul stanga (LCI cu bixenon adaptiv):

 

1 - galben/verde (0.75)

2 - maro (2.5)

3 - galben/verde (2.5)

4 - maro (2.5)

5 - albastru (0.75)

6 - albastru/verde (0.75)

7 - albastru/verde (0.75)

8 -

9 - negru/verde (0.75)

10 - negru/albastru (0.75)

11 - maro (0.75)

12 - albastru/verde (0.75)

 

Firele de la 9, 10, 11 sunt exclusiv pentru comunicatia pe CAN/LIN cu SMC-urile din faruri. Merg direct in LMA.

Firele 2, 4, 11 sunt toate la masa. Le-am masurat si au rezistenta 0.00 fata de masa.

 

Dar din nou revin: noi toti ti-am spus ca NU CONTEAZA ca ai LMA2 daca nu e CU AHL. Iti e inutil.

Oricum vei face, tot la alt LMA vei ajunge. Te incapatanezi degeaba si ne freci noua icrele.

LMA fara AHL nu il poti coda/scrie ca si LMA cu AHL.

LMA cu AHL e DIFERIT HARDWARE fata de cel fara AHL. De asemenea, in mufa LMA-ului se muta firul de la pin 25 la 63, iar firul de la 40 la 11.

Tre sa intelegi ca la BMW nu schimbi doar o parte din module/componente. Retrofitul implica toate modulele componente. Nu se pupa unele cu altele.

 

Da-mi o adresa de mail sa-ti dau documentul cu retrofit faruri/stopuri E60. E mare si nu-l pot incarca aici.

Ce mi-ai aratat tu e gresit.

 

 

 

Nu ai nici o lunga pe lupa aia cu striatii. Ai scurta/lunga pe acelasi bec, iar pe aia cu striatii doar cornering si AE.

Link to comment
Share on other sites

da recunosc ma incapatanez sa fac cablajele la faruri singur...ce e rau in asta? nu dau inapoi niciodata de la nimic,am zis ca le fac si le voi face.

In legatura cu ahl-ul...am sa il schimb nu am zis niciodata ca nu il schimb,dar ceea ce tine de legaturi/mufe faruri le fac eu pentru ca pot,ce nu pot vor face altii dar ce pot face eu nu las pe mana altuia. eu fac din pasiune ceea ce fac vreau sa stiu cat mai multe despre masina mea si mu e mici prima nici ultima oara cand schimb faruri la bmw.

Multumesc pentru ajutor,cand ajung la lm2 cu ahl am sa las pe altii mai in masura sa-l schimbe si sa-l codeze

Bafta la toata lumea

Link to comment
Share on other sites

N-am zis niciodata de cablaje sa nu le faci. Si eu fac acelasi lucru.

Doar ca n-o sa-ti functioneze cu actualul LMA.

 

Ma bucur ca ti-am putut fi de folos si ca ai descoperit eroarea.

Mai ai nevoie de document?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.