Jump to content

Probleme boost


Recommended Posts

Salutare tuturor

masina 320d M47

As dori sa stiu daca furtunul din imagine(zona incercuita)e normal sa il scoti cu mana foarte usor daca trag de el si daca influenteaza cu ceva boostul turbinei?

am observat ca pe el circula gaze cu ulei si mi-a cam aruncat si prin zona

Practic el e bagat dar daca pui mana il tragi usor din locatie ....mai mult nu are nici colier asa vad ca e prevazut ...fara

Intreb pt ca am probleme cu boostul la masina si anume cand trage 100% ....cand trage 70%....si asta se simte cand o calc prusc de la 2000 rotati

initial am avut o mai mare lipsa de putere(circa 20%...calcam pedala si nu ma baga deloc in scaun) insa am constatat ca mi s-au spart 2 furtunase de retur motorina de la injectoare insa le-am inlocuit si acum si-a mai revenit dar tot mai oscileaza puterea intre 70% si 100% ma refer cum ar trebui sa te bage in scaun (in procente e mai usor de explicat)

 

si vream sa mai intreb daca dupa ilocuirea furtunaselor de motorina de la retur injectoare daca aerisirea instalatiei se face singura? sau e posibil sa mai am ceva aer pe instalatie

Mentionez ca dupa inlocuirea lor la primul contact sa auzit bolborosind motorina pe instalatie insa a luato la sfert(a pornit perfect)

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Acel furtun e normal sa iasa relativ usor, cu mana. Nu e asigurat cu nici un colier pentru ca acolo nu e presiune. Totusi, in timp, de la ulei, acel furtun se largeste, de aici si uleiul prelins din zona.

Daca e scos, practic afecteaza debitul de aer masurat de MAF, pentru ca turbina va trage aer si prin orificiul lasat liber prin scoaterea acelui furtun, deci functionarea motorului este afectata.

Link to comment
Share on other sites

in zona se afla si electrovalva de la turbo si am observat ca datorita pierderii de aer imbibat cu ulei de la acel furtun si alectrovalva e plina de uleiul respectiv

Sepoate sa fi ajuns pe la contacte sau sa impiedice functionarea ei corecta?

Si pana la urma senzorul MAF e influientat de acea pierdere pe la furtun?

Link to comment
Share on other sites

Relativ aceiasi poveste mi-au spus-o si cei de la BanatCar. Si la mine se murdarea de ulei pe acolo. Daca se duce de tot acel furtun, atunci va trage aer fals.

 

Am inlocuit toata tubulatura (filtru - turbo) pentru ca meseriasii nu vand furtunul mic separat.

Link to comment
Share on other sites

Corect, dar turbina va trage aer prin acel orificiu lasat liber, deci MAF-ul va masura un debit de aer mai mic.

atunci cred ca e foarte important sa iau unul nou si sa il schimb cat mai repede....

sincer nu mi se pare normal sa imi arunce atata ulei pe piesele din jur

faza e ca odata trage la 2 semafoare mai incolo nu mai trage asa si tot asa ...cand isi mai revenea tragea de doua ori mai bine in a 3-a ca in a 2-a

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor

masina 320d M47

As dori sa stiu daca furtunul din imagine(zona incercuita)e normal sa il scoti cu mana foarte usor daca trag de el si daca influenteaza cu ceva boostul turbinei?

am observat ca pe el circula gaze cu ulei si mi-a cam aruncat si prin zona

Practic el e bagat dar daca pui mana il tragi usor din locatie ....mai mult nu are nici colier asa vad ca e prevazut ...fara

Intreb pt ca am probleme cu boostul la masina si anume cand trage 100% ....cand trage 70%....si asta se simte cand o calc prusc de la 2000 rotati

initial am avut o mai mare lipsa de putere(circa 20%...calcam pedala si nu ma baga deloc in scaun) insa am constatat ca mi s-au spart 2 furtunase de retur motorina de la injectoare insa le-am inlocuit si acum si-a mai revenit dar tot mai oscileaza puterea intre 70% si 100% ma refer cum ar trebui sa te bage in scaun (in procente e mai usor de explicat)

 

si vream sa mai intreb daca dupa ilocuirea furtunaselor de motorina de la retur injectoare daca aerisirea instalatiei se face singura? sau e posibil sa mai am ceva aer pe instalatie

Mentionez ca dupa inlocuirea lor la primul contact sa auzit bolborosind motorina pe instalatie insa a luato la sfert(a pornit perfect)

 

 

Eu am un 320D E90 tot cu M47 din 2007 si la fel si la mine, acum 3 sapt cand am facut revizia, furtunul ala care intra in turbina si dupa in debitmetru era foarte mult scos afara! Baiatul care s-a uitat a zis ca era f mult iesit! Ideea este ca mi-a consumat ulei si am zis sa ne uitam pe la turbina! Pe acest furtun am descoperit ca era umed de la ulei pe din afara pana pe la jumatatea lui! Pe interior, urcase ulei pana la intrarea in debitmetru! Pana la urma l-a impins pana la capat, dar si mie mi s-a parut ciudat ca nu are nici un colier, intrucat tot nu statea fix si l-a impins destul de usor! Chiar voiam sa intreb, dar pare-se ca asa trebuie sa fie! Nu stiu daca e normal sa arunce cu ulei prin acel furtun, intrucat a miscat de rotorul turbinei si a zis ca joc nu este, dar ca uleiul il poate arunca pe la nu stiu ce bucse care ar trebui schimbate!

Link to comment
Share on other sites

Relativ aceiasi poveste mi-au spus-o si cei de la BanatCar. Si la mine se murdarea de ulei pe acolo. Daca se duce de tot acel furtun, atunci va trage aer fals.

 

Am inlocuit toata tubulatura (filtru - turbo) pentru ca meseriasii nu vand furtunul mic separat.

 

 

Pai si inseamna ca pierdeai ulei pe acolo daca se murdarea furtunul....acum nu stiu ce cantiate si mai mult ca sigur doar cand este in sarcina, intrucat il arunca cumva! Ai avut probleme cu uleiul in sensul ca mai trebuia sa completezi?

Link to comment
Share on other sites

Din momemt ce arunca ulei prin jur chiar si pe electrovalva turbo in cazul meu asa ceva nu e normal

Eu eram curios imsa daca pot avea acele pierderi de putere dim cauza lui!

Si legat de furtunasele de retur motorina de la injectoare cine a mai schimbat..stie cineva cum sa facut aerisirea si daca se face automat 100%?

Oricum vineri sunt programat la diagnoza si o bag pe tester

Link to comment
Share on other sites

Nu ma refeream la uleiul care curge pe motor ci la cel care curge prin acea tubulatura.

Nu te stresa sa aerisesti returul. Nu e nevoie.

Exista procedura de aerisire in DIS (soft de diagnoza) dar se refera la circuitul de motorina de la pompa de inalta presiune pana la injectoare.

Link to comment
Share on other sites

atunci cred ca e foarte important sa iau unul nou si sa il schimb cat mai repede....

sincer nu mi se pare normal sa imi arunce atata ulei pe piesele din jur

faza e ca odata trage la 2 semafoare mai incolo nu mai trage asa si tot asa ...cand isi mai revenea tragea de doua ori mai bine in a 3-a ca in a 2-a

 

trebuie sa verifici presiunea la turbo intai, daca e imbacsit peste tot cu ulei e un furtun spart, pe la admisia in turbina uleiul poate doar picura jos ptr ca nu e presiune

Link to comment
Share on other sites

S-au rezolvat toate problemele!!! :drinks:

a disparut lagul si acuma trage ca noua!

Sursa problemei: electrovalva turbo

si va spun sa stiti ca acel ulei cu gaze aruncat prin motor prin zona turbo e datorita electrovalvei defecte

Din moment ce electrovalva nu a mai lucrat acele furtune de la turbo prin care circula gaze cu ulei si pe care le poti scoate cu mana sa facut presiune foarte mare pentru ca turbina baga dar valva nu lucra ele fiind fara colier si avand presiune mare au dat pe langa

Azi am bagato pe tester si sa schimbat electrovalva cu una noua tot originala Pierburg care a fost 380 ron

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

S-au rezolvat toate problemele!!! :drinks:

a disparut lagul si acuma trage ca noua!

Sursa problemei: electrovalva turbo

si va spun sa stiti ca acel ulei cu gaze aruncat prin motor prin zona turbo e datorita electrovalvei defecte

Din moment ce electrovalva nu a mai lucrat acele furtune de la turbo prin care circula gaze cu ulei si pe care le poti scoate cu mana sa facut presiune foarte mare pentru ca turbina baga dar valva nu lucra ele fiind fara colier si avand presiune mare au dat pe langa

Azi am bagato pe tester si sa schimbat electrovalva cu una noua tot originala Pierburg care a fost 380 ron

 

Bravo! Numai ca o electrovalva Pierburg costa vreo 220-250 lei maxim :)

Link to comment
Share on other sites

S-au rezolvat toate problemele!!! :drinks:

a disparut lagul si acuma trage ca noua!

Sursa problemei: electrovalva turbo

si va spun sa stiti ca acel ulei cu gaze aruncat prin motor prin zona turbo e datorita electrovalvei defecte

Din moment ce electrovalva nu a mai lucrat acele furtune de la turbo prin care circula gaze cu ulei si pe care le poti scoate cu mana sa facut presiune foarte mare pentru ca turbina baga dar valva nu lucra ele fiind fara colier si avand presiune mare au dat pe langa

Azi am bagato pe tester si sa schimbat electrovalva cu una noua tot originala Pierburg care a fost 380 ron

 

 

Pai si cum ti-ai dat seama ca este electrovalva? Iasa cumva pe tester ori se verifica/inspecteaza?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.