Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

pe mine unul ma intereseaza fiabilitatea masinii dupa un chiptunning safe, cum se zice.

eu cred ca uzura masinii creste odata ce performantele ei cresc, mai ales ca nu a fost proiectata iinitial pentru o asemenea setare.

eu o sa fac operatiunea maine, sa o trec de la 163cp la aprox 200, si cuplu de la 340Nm la aprox 430Nm, si sunt curios sa stiu cum se comporta o masina care a fost chipuita si are acum 2 ani de la upgrade si 50.000 km parcursi, ce s-a stricat intre timp, ceva major, si daca este cauzata de aceasta crestere de putere.

merci.

Link to comment
Share on other sites

pe mine unul ma intereseaza fiabilitatea masinii dupa un chiptunning safe, cum se zice.

eu cred ca uzura masinii creste odata ce performantele ei cresc, mai ales ca nu a fost proiectata iinitial pentru o asemenea setare.

eu o sa fac operatiunea maine, sa o trec de la 163cp la aprox 200, si cuplu de la 340Nm la aprox 430Nm, si sunt curios sa stiu cum se comporta o masina care a fost chipuita si are acum 2 ani de la upgrade si 50.000 km parcursi, ce s-a stricat intre timp, ceva major, si daca este cauzata de aceasta crestere de putere.

merci.

Daca o sa profiti mereu de puterea care o sa o ai in plus (adica sa o storci tot timpul), m-as mira ca in timp sa nu pice ceva.

Link to comment
Share on other sites

Daca o sa profiti mereu de puterea care o sa o ai in plus (adica sa o storci tot timpul), m-as mira ca in timp sa nu pice ceva.

De acord, dar nu sunt genul, doar ca din cand in cand vreai sa simt cum fuge de sub mine, ca doar de aia mi-am luat BMW, sa o alerg. Si fara chip, si alergata la extrem, pica ceva.

Link to comment
Share on other sites

si eu am facut o resoftare la a mea cu George, 3201 e36, si am avut nevoie de ceva timp sa imi dau seama de beneficii.

prima impresie este ca masina este mai vioaie, ajunge in 3000 ture destul de repede si fara efort, motorul parca nu mai da semne de oboseala, nu mai face efort la o accelerare mai brusca si se simte ca are alt suflu. ca o prima impresie, sunt multumit de rezultat, pretul a fost bun, George a raspuns rapid la solicitarea mea si a venit in Brasov

acum mai sunt interesat de fiabilitatea in timp a motorului, un adaos de putere de 20% trebuie sa aiba o influenta asupra componentelor motorului. dar asta este alta poveste.

Link to comment
Share on other sites

si eu am facut o resoftare la a mea cu George, 3201 e36, si am avut nevoie de ceva timp sa imi dau seama de beneficii.

prima impresie este ca masina este mai vioaie, ajunge in 3000 ture destul de repede si fara efort, motorul parca nu mai da semne de oboseala, nu mai face efort la o accelerare mai brusca si se simte ca are alt suflu. ca o prima impresie, sunt multumit de rezultat, pretul a fost bun, George a raspuns rapid la solicitarea mea si a venit in Brasov

acum mai sunt interesat de fiabilitatea in timp a motorului, un adaos de putere de 20% trebuie sa aiba o influenta asupra componentelor motorului. dar asta este alta poveste.

 

 

ma bucur ca esti multumit, nu o sa ai probleme in viitor deoarece este o resoftare safe. Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Cam la ce crestere de putere devine chip tuningul o problema?

buna intrebare.

si mai este o problema, toti spun ca la resoftare safe creste puterea, cuplu si scade consumul.

la mine, dupa ce consumul urban s-a stabilizat la 9,0 l, de cand am resoftat, adica acum o saptamana, am un consum de 9,2 l, si nu am alergat-o sa vad ce poate si nici un am parcurs mai mult de 50 km. nu spun ca este rea resoftarea, ci nu mi se pate logica o crestere de putere de 20% si cuplu de tot atat si sa imi si scada consumul. sa fim seriosi, cum sa scoti putere mai mare cu un consum mai mic, este impotriva firii.

poate aveti voi alta explicatie.

Edited by Airhead
Link to comment
Share on other sites

]

 

 

ma bucur ca esti multumit, nu o sa ai probleme in viitor deoarece este o resoftare safe. Numai bine

 

 

Cam la ce crestere de putere devine chip tuningul o problema?

 

 

Salut, un tuning devine riscant cand se ajunge la limita subansamblelor masinii (cine modifica softurile trebuie sa tina cont de acestea), o resoftare safe inseamna ca masina inca nu a ajuns la limitele subansamblelor, o resofatre race ajunge la limite, dar nu le depaseste.

 

Cam la ce crestere de putere devine chip tuningul o problema?

buna intrebare.

si mai este o problema, toti spun ca la resoftare safe creste puterea, cuplu si scade consumul.

la mine, dupa ce consumul urban s-a stabilizat la 9,0 l, de cand am resoftat, adica acum o saptamana, am un consum de 9,2 l, si nu am alergat-o sa vad ce poate si nici un am parcurs mai mult de 50 km. nu spun ca este rea resoftarea, ci nu mi se pate logica o crestere de putere de 20% si cuplu de tot atat si sa imi si scada consumul. sa fim seriosi, cum sa scoti putere mai mare cu un consum mai mic, este impotriva firii.

poate aveti voi alta explicatie.

 

 

la un cuplu marit motorul trage mai usor caroseria dupa el de aici rezulta un consum mai mic la acelasi stil de mers, cat timp(km mai bine zis) consumul tau a stat la 9.0 l inainte de resoftare?

Link to comment
Share on other sites

Salut, un tuning devine riscant cand se ajunge la limita subansamblelor masinii (cine modifica softurile trebuie sa tina cont de acestea), o resoftare safe inseamna ca masina inca nu a ajuns la limitele subansamblelor, o resofatre race ajunge la limite, dar nu le depaseste.

Ai dreptate, asa sta treaba, doar ca nimeni, in afara producatorului, nu cunoaste aceste limite. In consecinta se lucreaza in cel mai bun caz dupa intuitie si in cel mai rau dupa ureche

 

la un cuplu marit motorul trage mai usor caroseria dupa el de aici rezulta un consum mai mic la acelasi stil de mers, cat timp(km mai bine zis) consumul tau a stat la 9.0 l inainte de resoftare?

Iarasi ai perfecta dreptate. Omiti un singur lucru insa, cuplul acela marit se obtine cu pretul unui consum sporit de combustibil. Nu apare cuplu asa din neant <_<.

Link to comment
Share on other sites

Salut, un tuning devine riscant cand se ajunge la limita subansamblelor masinii (cine modifica softurile trebuie sa tina cont de acestea), o resoftare safe inseamna ca masina inca nu a ajuns la limitele subansamblelor, o resofatre race ajunge la limite, dar nu le depaseste.

Ai dreptate, asa sta treaba, doar ca nimeni, in afara producatorului, nu cunoaste aceste limite. In consecinta se lucreaza in cel mai bun caz dupa intuitie si in cel mai rau dupa ureche

 

la un cuplu marit motorul trage mai usor caroseria dupa el de aici rezulta un consum mai mic la acelasi stil de mers, cat timp(km mai bine zis) consumul tau a stat la 9.0 l inainte de resoftare?

Iarasi ai perfecta dreptate. Omiti un singur lucru insa, cuplul acela marit se obtine cu pretul unui consum sporit de combustibil. Nu apare cuplu asa din neant <_<.

 

 

cum explici ca in general diselurile au un consum mai redus dupa resoftare la acelasi stil de mers?

Link to comment
Share on other sites

Consumul de combustibil este direct proportional cu durata si cu apasarea pedalei de acceleratie, avand un cuplu mai ridicat lucrezi cu masina in ture mai joase si vei obtine un consum mai redus, acum depinde si de piciorul soferului <_< pana se invata cu noul stil de mers.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.