Jump to content

Chip tuning BMW


CT-87-ADY

Recommended Posts

Nu contest ca nu se simte-intrebarea mea era scoti 20 de cai?daca da poti face si asta la un 2,5 daca da esti de acord sa facem dyno inainte si dupa?Eventual facem primul test cu softul stock si al 2-lea cu softul tau:)

mi se pare o cifra exterm de buna 20 cai cum zici tu:)

 

mersi

 

PS:alte modificari mai ai la masina ta?

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

ti-am promis ca dupa ce testez masina, postez. ei bine azi am testat-o, diferenta este, inspre bine, masina trage bine dupa 2800rpm, este destul de linear, (cat de linear poate fi un diesel). de consum nu ma intreba ca nu ma intereseaza, mi-am luat diesel pentru ca imi plac tractoarele :)

ca si concluzie, merita investitia, desi ti-am zis, motocicleta mea are 185kg si 154cp, deci o masina ma impresioneaza mai greu.... <_<

numai bine

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare , avand in vedere un motor aspirat , dupa remapare la ce anume poate scadea fiabilitatea , avand in vedere ca nu are turbo iar din ce am citit eu pana acuma la diesel e turbo si ambreiaju` cele la care apar in general probleme.La aspirat cum nu are turbo numai ambreiaju` cel care poate "cadea" mai repede (ceea ce nu ar fii asa grav , chiar daca ar scadea durata de viata a acestuia) sau ?
Link to comment
Share on other sites

salut, la un motor aspirat cresterea de putere, cuplu nu este la fel de spectaculoasa ca la un motor turbo, din aceasta cauza si uzura este nesemnificativa.

 

Tocmai am facut resoftarea la 320iE36.Am alta masina,trage mult mai bine si de pe la 2000 rpm(inainte tragea de pe la 2500 rpm).Sunetul motorului este mai agresiv.La consumn nu am cum sa ma pronunt.O sa mai revin cu alte impresii....Se merita 1000%.

 

 

Multumesc 320iE36.

 

 

Ma bucur ca esti multumit.

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca multi dintre voi nu au citit subtitlul acestui topic. <_<

Nu vreau sa mai vad multumiri aduse unuia sau altuia sau raspunsuri din partea celeilalte parti implicate.

 

Discutati strict cauze, efecte, evolutii, impresii - dar fara trimiteri de tip publicitar. Pentru asta exista topicurile dedicate.

Este al doilea si ultimul avertisment pe care il dau.

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

salut, la un motor aspirat cresterea de putere, cuplu nu este la fel de spectaculoasa ca la un motor turbo, din aceasta cauza si uzura este nesemnificativa.

 

eu altceva intrebam , nu daca este sau nu semnificativa , ci mai exact care anume din componentele motorului sunt afectate inafara de ambreiaj in egala masura , mai mult sau mai putin

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca multi dintre voi nu au citit subtitlul acestui topic. <_<

Nu vreau sa mai vad multumiri aduse unuia sau altuia sau raspunsuri din partea celeilalte parti implicate.

 

Discutati strict cauze, efecte, evolutii, impresii - dar fara trimiteri de tip publicitar. Pentru asta exista topicurile dedicate.

Este al doilea si ultimul avertisment pe care il dau.

 

Mersi.

 

Sincer nu era nimic de natura publicitara era o impresie de-a mea atat.Din cauza faptului ca am facut azi resoftarea nu am cum sa spun mai mult........daca tu crezi ca era publicitate asta e.Ai inteles gresit.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare va rog. Am un X3 2.0d 177CP, as vrea sa fac un chiptuning la o firma specializata, dar mai are un an garantie. Din cate am citit pana acum, daca fac chiptuning si ma duc la service cu o problema sau la o revizie, cei de acolo se vor prinde si ma vor scoate din garantie. Totodata, am inteles ca daca ma duc la firma de tuning, imi pot reinstala soft-ul original. Ce nu am inteles inca, este ca daca ar fi reinstalat soft-ul original si abia apoi m-as duce pentru revizie, daca cei de la "A Bavaria" se vor prinde ca am facut candva resoftare si tot ma vor scoate din garantie.

Pentru motorul meu, s-ar face direct prin mufa de diagnoza OBD, iar performantele ar creste destul de binisor, de la 177 la 210 puterea si de la 350 la 410 cuplul, ceea ce ar face sa merite cativa banuti, dar nu ar face sa merite deloc daca exista orice risc de a fi scos din garantie. Asta cu toate ca nu cred ca o sa am vreo problema in urmatorul an, sau cel putin asa sper eu. Dupa 11.000 km motorul merge perfect ca i-am facut rodajul cum trebuie.

 

PS: scuze, de fapt inca o intrebare....merita sa schimb si filtrul de aer cu unul sport? afecteaza cu ceva si asta garantia? nu m-as baga la toba sport sau altele mai costisitoare deocamdata

 

Multumesc anticipat <_<

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare va rog. Am un X3 2.0d 177CP, as vrea sa fac un chiptuning la o firma specializata, dar mai are un an garantie. Din cate am citit pana acum, daca fac chiptuning si ma duc la service cu o problema sau la o revizie, cei de acolo se vor prinde si ma vor scoate din garantie. Totodata, am inteles ca daca ma duc la firma de tuning, imi pot reinstala soft-ul original. Ce nu am inteles inca, este ca daca ar fi reinstalat soft-ul original si abia apoi m-as duce pentru revizie, daca cei de la "A Bavaria" se vor prinde ca am facut candva resoftare si tot ma vor scoate din garantie.

Pentru motorul meu, s-ar face direct prin mufa de diagnoza OBD, iar performantele ar creste destul de binisor, de la 177 la 210 puterea si de la 350 la 410 cuplul, ceea ce ar face sa merite cativa banuti, dar nu ar face sa merite deloc daca exista orice risc de a fi scos din garantie. Asta cu toate ca nu cred ca o sa am vreo problema in urmatorul an, sau cel putin asa sper eu. Dupa 11.000 km motorul merge perfect ca i-am facut rodajul cum trebuie.

 

PS: scuze, de fapt inca o intrebare....merita sa schimb si filtrul de aer cu unul sport? afecteaza cu ceva si asta garantia? nu m-as baga la toba sport sau altele mai costisitoare deocamdata

 

Multumesc anticipat <_<

Nu iti pune filtru sport. Creste uzura si iti strica debitmetrul

Link to comment
Share on other sites

Salut, ecul tau este de ultima generatie (edc 17) are un contor care tine evidenta de cate ori a fost rescris softul (binenteles si acesta poate fi dat inapoi <_< ), daca resoftarea e facuta bine nu vei avea probleme la revizie doar daca o ia la o tura :)

 

ps: nici sa nu te gandesti la filtru sport .

Link to comment
Share on other sites

eu am avut chip tuning pe un passat de la 131cp la 165cp am mers 2000-3000 k pana a inceput sa-mi patineze discul de ambreaj, dupa care mi-a facut o resoftare mai soft asa cam 155 cp dupa 1000, 2000 k a inceput sa-mi scoata fum. dupa care am revenit la normal.

Eu zic ca e o chestie de supra uzura a componenteleor , probabil ca daca masina era in perfecta stare ar fi tinut mai mult pana la un punct.

 

Omu mi-a zis ca la urmatoarea masina imi face pe gratis

 

la masina din semnatura

 

Putere

de la 87 kW / 118 CP la 94 kW / 128 CP 7 kW / -10CP in plus

Cuplu motor

de la 180 Nm la 195 Nm - 15 Nm in plus

Viteza maximă

de la 207 km / h. la 212 km / h. - 5 km / h. in plus

 

 

Tuning prin interfaţa de diagnosticare (OBD) / BDM interfaţă Da

Tuning direct ĂŽn ECU (lipire pe placă) Da

Performanță ĂŽmbunătățită cu calculator adiţional (powerbox) Nu

Versiune ECO-tuning Da

 

oare merita ?

Edited by Alex_E46 318
Link to comment
Share on other sites

cel ma important este ca cel care modifica softul sa aiba experienta, nu sa faca teste pe masina ta altfel pot aparea neplaceri (fum , sau mai rau sa-ti pice turbina......)

 

ps: la benzinare aspirate riscurile sunt mai mici dar nici putere prea mare nu castigi.

Link to comment
Share on other sites

Experienta nu tine de cat de multe softuri iti colectionezi pe cd sau dvd .....ci trebuie lucrata fiecare masina in parte, taticul lor e ala care stie sa citeasca softul sa intre in el si sa modifice anumiti parametri pe acolo .... am auzit de foarte multi care copiaza acelasi soft pe nenumarate masini
Link to comment
Share on other sites

Experienta nu tine de cat de multe softuri iti colectionezi pe cd sau dvd .....ci trebuie lucrata fiecare masina in parte, taticul lor e ala care stie sa citeasca softul sa intre in el si sa modifice anumiti parametri pe acolo .... am auzit de foarte multi care copiaza acelasi soft pe nenumarate masini

 

 

pai eu exact la asta ma refeream <_< , fiecare soft trebuie modificat in parte (custom) pentru o calitate buna. Poate unii vor cuplu mai jos, alti poate vor un soft de micsorarea consumului(eco tuning).....

 

Nush daca am voie sa scriu am facut la www.0publicitate.ro

eu cred ca sint oki,

 

 

hmm.....

Link to comment
Share on other sites

Experienta nu tine de cat de multe softuri iti colectionezi pe cd sau dvd .....ci trebuie lucrata fiecare masina in parte, taticul lor e ala care stie sa citeasca softul sa intre in el si sa modifice anumiti parametri pe acolo .... am auzit de foarte multi care copiaza acelasi soft pe nenumarate masini

 

 

pai eu exact la asta ma refeream <_< , fiecare soft trebuie modificat in parte (custom) pentru o calitate buna. Poate unii vor cuplu mai jos, alti poate vor un soft de micsorarea consumului(eco tuning).....

 

Nush daca am voie sa scriu am facut la www.0pub.ro

eu cred ca sint oki,

 

 

hmm.....

 

eco tuning-ul inseamna si o putere mai mica a masinii? sau la aceeasi putere scade consumul?

Link to comment
Share on other sites

Daca facem o resoftare eco tuning puterea va creste cam cu 5% la aspirate si 12-15% la motoarele turbo, dar se urmareste un consum cat mai mic (la masina mea 520i e39 170cp stock a scazut consumul in oras cu 1 l ).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.